Оқушының аты-жөні:________________________________
86-сабақ. Бір-бағыттағы қуып жету қозғалысы.
1-тапсырма. Есепті шығар.

Түрлі түсті қарындаш арқылы (комментарий Сызбаға қара. Не бейнеленген? Қозғалысқа неше автокөлік қатысты? Қандай мәліметтер белгілі? Не белгісіз? Екі автокөлік қанша уақыттан кейін кездесетінін қалай табуға болады?
V1 = 80км/сағ V2 = 60км/сағ
Tкезд = ?
сағ
![]()
![]()
А S = 40км Б
Оқушының аты-жөні:________________________________
86-сабақ. Бір-бағыттағы қуып жету қозғалысы.
1-тапсырма. Есепті шығар.

2-тапсырма. Есепті шығар.
Түрлі түсті қарындаш арқылы (комментарий Сызбаға қара. Не бейнеленген? Қозғалысқа неше автокөлік қатысты? Қандай мәліметтер белгілі? Не белгісіз? Екі автокөлік қанша уақыттан кейін кездесетінін қалай табуға болады?
V1 = 80км/сағ V2 = 60км/сағ
Tкезд = ?
сағ
![]()
![]()
А S = 40км Б
Оқушының аты-жөні:________________________________
87-сабақ. Бір-бағыттағы қуып жету қозғалысы.
1-тапсырма. Есепті шығар.
Төтенше жағдай (ТЖ) жаттығуы өткізілуіне байланысты Әлия мен әжей бір уақытта өз үйлерінен қауіпсіз орынға қарай бір бағытта жүрді. Олардың арасы 200 м болатын. Әлия 110 м/мин, ал әжей 60 м/мин жылдамдықпен жүрді. Сызбаға қара. Кестені толтыр. Әр минут сайын арақашықтық қаншаға кемиді? Әлия әжесін қанша уақыттан кейін қуып жетеді?
1
10 м/мин S = 200 м 60
м/мин
![]()
Әлия
Әжесі
2-тапсырма.
Оқушылар өрнектердің мәнін тауып, көрсетілген тәртіппен орналастырса таудың тік құлама беткейлерінен шамамен 20–30 м/с жылдамдықпен төмен құлап түсетін немесе сырғитын қар жиынтығының айтарлықтай көлемі қалай аталатынын білетін болады.
|
30 |
200 |
500 |
600 |
800 |
900 |
|
К |
Ө |
Ш |
К |
І |
Н |
3-тапсырма. Есепті теңдеу құрып шығар.
V1 = 70км/сағ V2 = 50км/сағ
t =
?
![]()
![]()
S = 60 км
![]()
Оқушының аты-жөні:________________________________
87-сабақ. Бір-бағыттағы қуып жету қозғалысы.
1-тапсырма. Есепті шығар.
Төтенше жағдай (ТЖ) жаттығуы өткізілуіне байланысты Әлия мен әжей бір уақытта өз үйлерінен қауіпсіз орынға қарай бір бағытта жүрді. Олардың арасы 200 м болатын. Әлия 110 м/мин, ал әжей 60 м/мин жылдамдықпен жүрді. Сызбаға қара. Кестені толтыр. Әр минут сайын арақашықтық қаншаға кемиді? Әлия әжесін қанша уақыттан кейін қуып жетеді?
1
10 м/мин S = 200 м 60
м/мин
![]()
Әлия
Әжесі
2-тапсырма.
Оқушылар өрнектердің мәнін тауып, көрсетілген тәртіппен орналастырса таудың тік құлама беткейлерінен шамамен 20–30 м/с жылдамдықпен төмен құлап түсетін немесе сырғитын қар жиынтығының айтарлықтай көлемі қалай аталатынын білетін болады.
|
30 |
200 |
500 |
600 |
800 |
900 |
|
К |
Ө |
Ш |
К |
І |
Н |
3-тапсырма. Есепті теңдеу құрып шығар.
V1 = 70км/сағ V2 = 50км/сағ
t =
?
![]()
![]()
S = 60 км
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Матем 86-87саб 4сын
Матем 86-87саб 4сын
Оқушының аты-жөні:________________________________
86-сабақ. Бір-бағыттағы қуып жету қозғалысы.
1-тапсырма. Есепті шығар.

Түрлі түсті қарындаш арқылы (комментарий Сызбаға қара. Не бейнеленген? Қозғалысқа неше автокөлік қатысты? Қандай мәліметтер белгілі? Не белгісіз? Екі автокөлік қанша уақыттан кейін кездесетінін қалай табуға болады?
V1 = 80км/сағ V2 = 60км/сағ
Tкезд = ?
сағ
![]()
![]()
А S = 40км Б
Оқушының аты-жөні:________________________________
86-сабақ. Бір-бағыттағы қуып жету қозғалысы.
1-тапсырма. Есепті шығар.

2-тапсырма. Есепті шығар.
Түрлі түсті қарындаш арқылы (комментарий Сызбаға қара. Не бейнеленген? Қозғалысқа неше автокөлік қатысты? Қандай мәліметтер белгілі? Не белгісіз? Екі автокөлік қанша уақыттан кейін кездесетінін қалай табуға болады?
V1 = 80км/сағ V2 = 60км/сағ
Tкезд = ?
сағ
![]()
![]()
А S = 40км Б
Оқушының аты-жөні:________________________________
87-сабақ. Бір-бағыттағы қуып жету қозғалысы.
1-тапсырма. Есепті шығар.
Төтенше жағдай (ТЖ) жаттығуы өткізілуіне байланысты Әлия мен әжей бір уақытта өз үйлерінен қауіпсіз орынға қарай бір бағытта жүрді. Олардың арасы 200 м болатын. Әлия 110 м/мин, ал әжей 60 м/мин жылдамдықпен жүрді. Сызбаға қара. Кестені толтыр. Әр минут сайын арақашықтық қаншаға кемиді? Әлия әжесін қанша уақыттан кейін қуып жетеді?
1
10 м/мин S = 200 м 60
м/мин
![]()
Әлия
Әжесі
2-тапсырма.
Оқушылар өрнектердің мәнін тауып, көрсетілген тәртіппен орналастырса таудың тік құлама беткейлерінен шамамен 20–30 м/с жылдамдықпен төмен құлап түсетін немесе сырғитын қар жиынтығының айтарлықтай көлемі қалай аталатынын білетін болады.
|
30 |
200 |
500 |
600 |
800 |
900 |
|
К |
Ө |
Ш |
К |
І |
Н |
3-тапсырма. Есепті теңдеу құрып шығар.
V1 = 70км/сағ V2 = 50км/сағ
t =
?
![]()
![]()
S = 60 км
![]()
Оқушының аты-жөні:________________________________
87-сабақ. Бір-бағыттағы қуып жету қозғалысы.
1-тапсырма. Есепті шығар.
Төтенше жағдай (ТЖ) жаттығуы өткізілуіне байланысты Әлия мен әжей бір уақытта өз үйлерінен қауіпсіз орынға қарай бір бағытта жүрді. Олардың арасы 200 м болатын. Әлия 110 м/мин, ал әжей 60 м/мин жылдамдықпен жүрді. Сызбаға қара. Кестені толтыр. Әр минут сайын арақашықтық қаншаға кемиді? Әлия әжесін қанша уақыттан кейін қуып жетеді?
1
10 м/мин S = 200 м 60
м/мин
![]()
Әлия
Әжесі
2-тапсырма.
Оқушылар өрнектердің мәнін тауып, көрсетілген тәртіппен орналастырса таудың тік құлама беткейлерінен шамамен 20–30 м/с жылдамдықпен төмен құлап түсетін немесе сырғитын қар жиынтығының айтарлықтай көлемі қалай аталатынын білетін болады.
|
30 |
200 |
500 |
600 |
800 |
900 |
|
К |
Ө |
Ш |
К |
І |
Н |
3-тапсырма. Есепті теңдеу құрып шығар.
V1 = 70км/сағ V2 = 50км/сағ
t =
?
![]()
![]()
S = 60 км
![]()
шағым қалдыра аласыз













