Матем 86-87саб 4сын

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Матем 86-87саб 4сын

Материал туралы қысқаша түсінік
Матем 86-87саб 4сын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқушының аты-жөні:________________________________

86-сабақ. Бір-бағыттағы қуып жету қозғалысы.

1-тапсырма. Есепті шығар.

Shape1


2-тапсырма. Есепті шығар.

Түрлі түсті қарындаш арқылы (комментарий Сызбаға қара. Не бейнеленген? Қозғалысқа неше автокөлік қатысты? Қандай мәліметтер белгілі? Не белгісіз? Екі автокөлік қанша уақыттан кейін кездесетінін қалай табуға болады?


V1 = 80км/сағ V2 = 60км/сағ

Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Tкезд = ? сағ

Shape6 Shape7

Shape9 Shape8

А S = 40км Б




Оқушының аты-жөні:________________________________

86-сабақ. Бір-бағыттағы қуып жету қозғалысы.

1-тапсырма. Есепті шығар.

Shape10

2-тапсырма. Есепті шығар.

Түрлі түсті қарындаш арқылы (комментарий Сызбаға қара. Не бейнеленген? Қозғалысқа неше автокөлік қатысты? Қандай мәліметтер белгілі? Не белгісіз? Екі автокөлік қанша уақыттан кейін кездесетінін қалай табуға болады?


V1 = 80км/сағ V2 = 60км/сағ

Shape14 Shape13 Shape12 Shape11 Tкезд = ? сағ

Shape15 Shape16

Shape18 Shape17

А S = 40км Б





Оқушының аты-жөні:________________________________

87-сабақ. Бір-бағыттағы қуып жету қозғалысы.

1-тапсырма. Есепті шығар.

Төтенше жағдай (ТЖ) жаттығуы өткізілуіне байланысты Әлия мен әжей бір уақытта өз үйлерінен қауіпсіз орынға қарай бір бағытта жүрді. Олардың арасы 200 м болатын. Әлия 110 м/мин, ал әжей 60 м/мин жылдамдықпен жүрді. Сызбаға қара. Кестені толтыр. Әр минут сайын арақашықтық қаншаға кемиді? Әлия әжесін қанша уақыттан кейін қуып жетеді?



1Shape21 Shape22 Shape20 Shape19 10 м/мин S = 200 м 60 м/мин


Shape25 Shape23 Shape24


Әлия Әжесі



2-тапсырма.

Оқушылар өрнектердің мәнін тауып, көрсетілген тәртіппен орналастырса таудың тік құлама беткейлерінен шамамен 20–30 м/с жылдамдықпен төмен құлап түсетін немесе сырғитын қар жиынтығының айтарлықтай көлемі қалай аталатынын білетін болады.

30

200

500

600

800

900

К

Ө

Ш

К

І

Н

3-тапсырма. Есепті теңдеу құрып шығар.

V1 = 70км/сағ V2 = 50км/сағ

Shape29 Shape27 Shape28 Shape26 t = ?

Shape31 Shape30

Shape33 Shape32

S = 60 км

Оқушының аты-жөні:________________________________

87-сабақ. Бір-бағыттағы қуып жету қозғалысы.

1-тапсырма. Есепті шығар.

Төтенше жағдай (ТЖ) жаттығуы өткізілуіне байланысты Әлия мен әжей бір уақытта өз үйлерінен қауіпсіз орынға қарай бір бағытта жүрді. Олардың арасы 200 м болатын. Әлия 110 м/мин, ал әжей 60 м/мин жылдамдықпен жүрді. Сызбаға қара. Кестені толтыр. Әр минут сайын арақашықтық қаншаға кемиді? Әлия әжесін қанша уақыттан кейін қуып жетеді?



1Shape36 Shape37 Shape35 Shape34 10 м/мин S = 200 м 60 м/мин


Shape40 Shape38 Shape39


Әлия Әжесі



2-тапсырма.

Оқушылар өрнектердің мәнін тауып, көрсетілген тәртіппен орналастырса таудың тік құлама беткейлерінен шамамен 20–30 м/с жылдамдықпен төмен құлап түсетін немесе сырғитын қар жиынтығының айтарлықтай көлемі қалай аталатынын білетін болады.

30

200

500

600

800

900

К

Ө

Ш

К

І

Н

3-тапсырма. Есепті теңдеу құрып шығар.

V1 = 70км/сағ V2 = 50км/сағ

Shape44 Shape42 Shape43 Shape41 t = ?

Shape46 Shape45

Shape48 Shape47

S = 60 км
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.01.2025
281
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі