Материалдар / математика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

математика

Материал туралы қысқаша түсінік
математикадан сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2019
365
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:Математика
Сыныбы:1ә
Мұғалімнің есімі:Байшалова А. Т
Тақырыбы2 саны және цифры
Құзіретілікке жеткізетін сабақтың мақсат міндетіАқпараттық: 2-ні қандай сандардың қосындысы түрінде жазуға болатынын, сәйкес теңдіктерді жазуды, оқуды, қосындыға кері амал жазып, айырма құрастыруға, сандарды салыстыруға қабілетін арттыру.Комунативтік:Оқушылардың оқу танымдық және ойын іс - есептеу әрекетін қатыстыру арқылы пәнге деген қызығушылығын, белсенділіктерін, ой - өрісін дамыту. Ойлау қабілеттерін дамыта отырып, ауызша, жазбаша дағдыларын жетілдіру.Проблеманы шешу: Оқушыларды еңбекшілдікке, ұқыптылыққа, шапшаң ойлап есептей білуге дағдыландыра отырып, нәтижеге жете білуге тәрбиелеу.
Сабақ типі:Аралас сабақ
Сабақ түрі:Жаңа материалды меңгерту
Саб. әдісі:Сұрақ – жауап, түсіндіру, ойландыру, ойын, көрнекілік
Сабақтың көрнекілігі: электронды оқулық.
Қолд. Тех.Ойын технологиясы,
Сабақтың бөлімдеріМұғалімнің қызметі Оқушының қызметі Күтілетін нәтеже


I.Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылармен амандасу,түгендеу.Оқушыларды тексеру.Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Мұғліммен амандасу.Оқу құралдарын дайындау.Сабаққа көңіл аудару.

Оқушылардың сабаққа дайындығын анықтау.


II.Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалға кіріспе

















Сурет бойынша әңгімелеу.





2 саны — сандарқатарында 1 санынанкейінтұрады. Сабақбарысындатәжірибеарқылыкөрсетеотырып, 2 саныналуменжәнеоныңқұрамыментаныстырукерек. Соныменқатар “+”, “–”, “=” таң-баларыненгізу. 2 саныналуүшін 1 санынабірдіқосамыз. Оны мынадайөрнектүріндежазуғаболады: 1 + 1 = 2. Егерекіденбірдіазайтсақ, ондабірдіаламыз: 2 – 1 = 1.
Суретте 2 қарлығаш, 2 қонжық, 2 елік, 2 саңырауқұлақ, 2 көбелек бар.













Мұғалім оқушыларға қосымша сурет бойынша әңгімелеу арқылы жаңа материалды меңгеруге бағытталуы.
IІІ.Жаңа материалды меңгерту№1Қанша болған?
  • 1
  • Не өзгерді ?
  • 1+1=?
  • Қанша болды?
  • 2
  • Жаңа сабақ бойынша оқушыларға тапсырма беру.Оқушылардың барлығы сабаққа қатысуын қадағалау.
    ІV.Оқулықпен жұмыс

    Есеп №2 Қанша болған?
  • 1
  • Не өзгерді ?
  • 1+1=?
  • Қанша болды?
  • 2
  • Есеп №3Қанша болған?
  • 2
  • Не өзгерді ?
  • 2-1=?
  • Қанша қалды?
  • 1
  • Салыстыр №4 2>1 1=11<2 2=2
    Оқушылар мұғаліммен бірлесе отырып есептерді орындауы.
    V.Қорытынды Бекіту БағалауЖайлауда қанша жануарлар бар.















    Барлық оқушылар бірігіп орындайды.

    Жылқы -2Түйе-2Бұғы-3
    Барлық оқушылар берілген тапсырманы бірігіп орындайды.

    Оқушылар бағалау.

    Өте жақсы қатысқан оқушыны мадақтау.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!