Пәні: | Математика |
Сыныбы: | 1ә |
Мұғалімнің есімі: | Байшалова А. Т |
Тақырыбы | 2 саны және цифры |
Құзіретілікке жеткізетін сабақтың мақсат міндеті | Ақпараттық: 2-ні қандай сандардың қосындысы түрінде жазуға болатынын, сәйкес теңдіктерді жазуды, оқуды, қосындыға кері амал жазып, айырма құрастыруға, сандарды салыстыруға қабілетін арттыру.Комунативтік:Оқушылардың оқу танымдық және ойын іс - есептеу әрекетін қатыстыру арқылы пәнге деген қызығушылығын, белсенділіктерін, ой - өрісін дамыту. Ойлау қабілеттерін дамыта отырып, ауызша, жазбаша дағдыларын жетілдіру.Проблеманы шешу: Оқушыларды еңбекшілдікке, ұқыптылыққа, шапшаң ойлап есептей білуге дағдыландыра отырып, нәтижеге жете білуге тәрбиелеу. |
Сабақ типі: | Аралас сабақ |
Сабақ түрі: | Жаңа материалды меңгерту |
Саб. әдісі: | Сұрақ – жауап, түсіндіру, ойландыру, ойын, көрнекілік |
Сабақтың көрнекілігі: | электронды оқулық. |
Қолд. Тех. | Ойын технологиясы, |
Сабақтың бөлімдері | Мұғалімнің қызметі | Оқушының қызметі | Күтілетін нәтеже |
I.Ұйымдастыру бөлімі | Оқушылармен амандасу,түгендеу.Оқушыларды тексеру.Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. | Мұғліммен амандасу.Оқу құралдарын дайындау.Сабаққа көңіл аудару.
| Оқушылардың сабаққа дайындығын анықтау. |
II.Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалға кіріспе
| Сурет бойынша әңгімелеу.
2 саны — сандарқатарында 1 санынанкейінтұрады. Сабақбарысындатәжірибеарқылыкөрсетеотырып, 2 саныналуменжәнеоныңқұрамыментаныстырукерек. Соныменқатар “+”, “–”, “=” таң-баларыненгізу. 2 саныналуүшін 1 санынабірдіқосамыз. Оны мынадайөрнектүріндежазуғаболады: 1 + 1 = 2. Егерекіденбірдіазайтсақ, ондабірдіаламыз: 2 – 1 = 1. | Суретте 2 қарлығаш, 2 қонжық, 2 елік, 2 саңырауқұлақ, 2 көбелек бар.
| Мұғалім оқушыларға қосымша сурет бойынша әңгімелеу арқылы жаңа материалды меңгеруге бағытталуы. |
IІІ.Жаңа материалды меңгерту | | №1Қанша болған?1Не өзгерді ?1+1=?Қанша болды?2 | Жаңа сабақ бойынша оқушыларға тапсырма беру.Оқушылардың барлығы сабаққа қатысуын қадағалау. |
ІV.Оқулықпен жұмыс |
| Есеп №2 Қанша болған?1Не өзгерді ?1+1=?Қанша болды?2Есеп №3Қанша болған?2Не өзгерді ?2-1=?Қанша қалды?1Салыстыр №4 2>1 1=11<2 2=2 | Оқушылар мұғаліммен бірлесе отырып есептерді орындауы. |
V.Қорытынды Бекіту Бағалау | Жайлауда қанша жануарлар бар.
| Барлық оқушылар бірігіп орындайды.
Жылқы -2Түйе-2Бұғы-3 | Барлық оқушылар берілген тапсырманы бірігіп орындайды.
Оқушылар бағалау.
Өте жақсы қатысқан оқушыны мадақтау. |