|
Бөлімдер
|
№
|
Тақырыптар
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Оқу
мақсаттары
|
|
|
|
1-тоқсан
|
|
|
|
|
Өзім
туралы
|
1
|
Бірінші ондық
сандар
|
1
|
|
3.2.1.1 тура және кері
тәртіпте 1-ден бастап 20-ға дейінгі аралықта, сондай-ақ кез келген
сандардар аралығында (реттік және сандық) атап
беру;
|
|
2
|
Он
бірлік
|
1
|
|
3.2.1.6 шартты көрнекілік
құралдарын пайдалана отырып, ондықты алу.
Ондықты он бірлікке
ауыстыру;
|
|
3
|
11
саны
|
1
|
|
3.2.1.7 11-19 сандарын үш
тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу,
келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы
сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды
қою;
|
|
4
|
12
саны
|
1
|
|
3.2.1.7 11-19 сандарын үш
тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу,
келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы
сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды
қою;
|
|
5
|
13
саны
|
1
|
|
3.2.1.7 11-19 сандарын үш
тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу,
келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы
сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды
қою;
|
|
6
|
14
саны
|
1
|
|
3.2.1.7 11-19 сандарын үш
тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу,
келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы
сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды
қою;
|
|
7
|
15
саны
|
1
|
|
3.2.1.7 11-19 сандарын үш
тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу,
келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы
сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды
қою;
|
|
8
|
16
саны
|
1
|
|
3.2.1.7 11-19 сандарын үш
тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу,
келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы
сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды
қою;
|
|
Менің
мектебім
|
9
|
17
саны
|
1
|
|
3.2.1.7 11-19 сандарын үш
тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу,
келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы
сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды
қою;
|
|
10
|
18
саны
|
1
|
|
3.2.1.7 11-19 сандарын үш
тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу,
келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы
сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды
қою;
|
|
11
|
Ұзындық
өлшемдері –
сантиметр,
дециметр
|
1
|
|
3.5.1.4 сызғышта сантиметр мен
дециметрдің ұзындығын көрсету; 56 3.5.1.5 сандағы сантиметр және
дециметр ұзындығының өлшемін атау; 3.5.1.6 сантиметр мен дециметр
ұзындығы өлшемдерінің бірдей өзара байланысын
атау;
|
|
12
|
19
саны
|
1
|
|
3.2.1.7 11-19 сандарын үш
тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу,
келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы
сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды
қою;
|
|
13
|
20
саны
|
1
|
|
3.2.1.11 1-ден 20-ға дейінгі
сан қатарының кесіндісінде бір таңбалы және екі таңбалы сандарды
тану; 3.2.1.16 20 шегінде 2, 3, 4, 5 сандарын тура және кері ретпен
санау;
|
|
14
|
Құн
өлшемі –
теңге
|
1
|
|
3.5.1.2 10 тенгені екі 5
тенгелік тиынмен, 2 теңгеліктерді 10 теңгеге, 20 теңгені төрт 5
теңгелік тиындармен ауыстыру. 20 тг. майдалау; 3.5.1.3 сатып алу
үшін есеп айырысу кезінде тиындарды
қолдану;
|
|
15
|
1-20 сандары
|
1
|
|
3.2.1.11 1-ден 20-ға дейінгі
сан қатарының кесіндісінде бір таңбалы және екі таңбалы сандарды
тану; 3.2.1.16 20 шегінде 2, 3, 4, 5 сандарын тура және кері ретпен
санау; 3.2.1.2 топтағы заттардың санын (20 шегінде), суретте,
сандық пішінде шотты пайдалана отырып анықтау. «Қанша?» деген
сұраққа жауап беру;
|
|
16
|
Өткенді
қайталау
|
1
|
|
3.2.1.11 1-ден 20-ға дейінгі
сан қатарының кесіндісінде бір таңбалы және екі таңбалы сандарды
тану; 3.2.1.16 20 шегінде 2, 3, 4, 5 сандарын тура және кері ретпен
санау; 3.2.1.2 топтағы заттардың санын (20 шегінде), суретте,
сандық пішінде шотты пайдалана отырып анықтау. «Қанша?» деген
сұраққа жауап беру;
|
|
|
2-тоқсан
|
|
|
|
|
Менің отбасым
және достарым
|
17
|
1-20 сандары
|
1
|
|
3.2.1.1 тура және кері
тәртіпте 1 ден бастап 20 ға дейінгі аралықта, сондай-ақ кез келген
сандардар аралығында (реттік және сандық) атап беру; 3.2.1.2
топтағы заттардың санын (20 шегінде), суретте, сандық пішінде шотты
пайдалана отырып анықтау. «Қанша?» деген сұраққа жауап
беру;
|
|
18
|
Нумерация біліміне негізделген
қосу және азайту
|
1
|
|
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен
азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
19
|
Екі таңбалы санға біртаңбалы
санды қосу
|
1
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
20
|
Екі таңбалы саннан біртаңбалы
санды азайту
|
1
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
21
|
Екі таңбалы санды біртаңбалы
санға қосу арқылы 20 санындағы қосынды
алу
|
1
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
Бізді қоршаған
әлем
|
22
|
20 санынан біртаңбалы сандарды
азайту
|
1
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
23
|
Екітаңбалы саннан біртаңбалы
санды азайту
|
1
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
24
|
Бұрыш
|
1
|
|
3.6.1.2 бұрыш элементтерін:
төбесін, жағын атау; 3.6.1.3 сызбада бұрыштардың түрлерін (тік,
тұйық, үшкір) ажырату;
|
|
25-26
|
20 санынан екітаңбалы санды
азайту
|
2
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
27
|
Бұрыш
|
1
|
|
3.6.1.2 бұрыш элементтерін:
төбесін, жағын атау; 3.6.1.3 сызбада бұрыштардың түрлерін (тік,
тұйық, үшкір) ажырату;
|
|
28
|
Сондықтан аттамай қосу және
азайту
|
1
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
29
|
Бұрыш
|
1
|
|
3.6.1.2 бұрыш элементтерін:
төбесін, жағын атау; 3.6.1.3 сызбада бұрыштардың түрлерін (тік,
тұйық, үшкір) ажырату;
|
|
30-31
|
Жақшасы бар өрнектегі амалдар
реті
|
2
|
|
3.3.1.5 жақшалары бар
мысалдардағы амалдардың орындалу тәртібін
анықтау;
|
|
32
|
Өткенді
қайталау
|
1
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
|
|
3-тоқсан
|
|
|
|
|
Саяхат
|
33
|
Қосу. Біртаңбалы
санды 9
санына қосу
|
1
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
34
|
8
санына біртаңбалы санды
қосу
|
1
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
35
|
7
санына біртаңбалы санды
қосу
|
1
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
36
|
Түзу, қисық
сызықтар. Кесінді
|
1
|
|
3.6.1.6 сызғыштың көмегімен
үлкен немесе кіші кесіндіні құрау; 3.6.1.7 сызғыш арқылы кесіндінің
ұзындығын анықтау;
|
|
37
|
Азайту. 11 санынан біртаңбалы санды
азайту
|
1
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
38
|
12 санынан біртаңбалы санды
азайту
|
1
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
39-40
|
13 санынан біртаңбалы санды
азайту
|
2
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
41
|
Уақыт
өлшемі –
апта
|
1
|
|
3.5.1.15 күн мен аптаның күнін
анықтау үшін үзбелі күнтізбені
пайдалану;
|
|
Салт-дәстүр.
Мерекелер
|
42-43
|
14 санынан біртаңбалы санды
азайту
|
2
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
44-45
|
15 санынан біртаңбалы санды
азайту
|
2
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
46-47
|
16 санынан біртаңбалы санды
азайту
|
2
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
48-49
|
Біртаңбалы сандарды
ондықтан аттай отырып қосу және
азайту
|
2
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
50
|
Берілген кесіндіден
ұзын (қысқа) кесінді салу
|
1
|
|
3.6.1.5 сызғыш арқылы берілген
ұзындықтың кесіндісін құру; 3.6.1.7 сызғыш арқылы кесіндінің
ұзындығын анықтау;
|
|
51
|
Жақшасы бар
өрнектегі амалдар тәртібі
|
1
|
|
3.3.1.5 жақшалары бар
мысалдардағы амалдардың орындалу тәртібін
анықтау;
|
|
52
|
Өткенді
қайталау
|
1
|
|
3.3.1.2 бір және екі таңбалы
сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы
ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау;
3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және
компоненттерінің атауларын
қолдану;
|
|
|
|
4-тоқсан
|
|
|
|
|
Тағам және
сусын
|
53
|
Қосу туралы
түсінік
|
1
|
|
3.3.1.7 көбейтуді бірдей
қосындылар ретінде түсіну. Бірдей қосылғыштардың қосындысын көбейту
мысалдарымен және керісінше
алмастыру;
|
|
54-55
|
2 санының көбейту
кестесі
|
2
|
|
3.3.1.7 көбейтуді бірдей
қосындылар ретінде түсіну. Бірдей қосылғыштардың қосындысын көбейту
мысалдарымен және керісінше алмастыру; 3.3.1.9 20 шамасындағы
сандарды көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және
жазу;
|
|
56
|
Тең бөліктерге
бөлу
|
1
|
|
3.3.1.8 бөлуді көптікті тең
бөлу ретінде түсіну; көптеген заттардың 2, 3, 4, 5 тең бөлікке
практикалық түрде бөлінуін орындау; 3.3.1.14 мысалдар мен есептерді
шешуде 20 сандар шегінде 2-ге, 3-ке, 4-ке, 5-ке бірдей бөліктерге
бөлу кестелерін білуді
қолдану
|
|
57-58
|
2 санына бөлу
кестесі
|
2
|
|
3.3.1.8 бөлуді көптікті тең
бөлу ретінде түсіну; көптеген заттардың 2, 3, 4, 5 тең бөлікке
практикалық түрде бөлінуін орындау; 3.3.1.9 20 шамасындағы сандарды
көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және
жазу;
|
|
59
|
Сыйымдылық өлшем
бірліктері
|
1
|
|
3.5.1.9 сыйымдылығы 1, 2, 3
литр банкаларды, сыйымдылығы 1 литр, 1, 5 литр, 2 литр, 5 литр
бөтелкелерді тани білу; 3.5.1.10 сыйымдылықты өлшеу нәтижесін атауы
бар санмен жазу;
|
|
60
|
3 санының көбейту
кестесі
|
1
|
|
3.3.1.7 көбейтуді бірдей
қосындылар ретінде түсіну. Бірдей қосылғыштардың қосындысын көбейту
мысалдарымен және керісінше алмастыру; 3.3.1.9 20 шамасындағы
сандарды көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және
жазу;
|
|
61
|
3 санына бөлу
кестесі
|
1
|
|
3.3.1.8 бөлуді көптікті тең
бөлу ретінде түсіну; көптеген заттардың 2, 3, 4, 5 тең бөлікке
практикалық түрде бөлінуін орындау; 3.3.1.9 20 шамасындағы сандарды
көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және
жазу;
|
|
Дені саудың – жаны
сау
|
62-63
|
4 санының көбейту
кестесі
|
2
|
|
3.3.1.7 көбейтуді бірдей
қосындылар ретінде түсіну. Бірдей қосылғыштардың қосындысын көбейту
мысалдарымен және керісінше алмастыру; 3.3.1.9 20 шамасындағы
сандарды көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және
жазу;
|
|
64-65
|
4 санына бөлу
кестесі
|
2
|
|
3.3.1.8 бөлуді көптікті тең
бөлу ретінде түсіну; көптеген заттардың 2, 3, 4, 5 тең бөлікке
практикалық түрде бөлінуін орындау; 3.3.1.9 20 шамасындағы сандарды
көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және
жазу;
|
|
66
|
5 санының көбейту
кестесі
|
1
|
|
3.3.1.7 көбейтуді бірдей
қосындылар ретінде түсіну. Бірдей қосылғыштардың қосындысын көбейту
мысалдарымен және керісінше алмастыру; 3.3.1.9 20 шамасындағы
сандарды көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және
жазу;
|
|
67
|
5 санына бөлу
кестесі
|
1
|
|
3.3.1.8 бөлуді көптікті тең
бөлу ретінде түсіну; көптеген заттардың 2, 3, 4, 5 тең бөлікке
практикалық түрде бөлінуін орындау; 3.3.1.9 20 шамасындағы сандарды
көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және
жазу;
|
|
68
|
Жыл бойы өткенді
қайталау
|
1
|
|
3.3.1.8 бөлуді көптікті тең
бөлу ретінде түсіну; көптеген заттардың 2, 3, 4, 5 тең бөлікке
практикалық түрде бөлінуін орындау; 3.3.1.9 20 шамасындағы сандарды
көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және
жазу;
|