математика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

математика

Материал туралы қысқаша түсінік
2. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін «Математика» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген. 3. Бағдарлама мақсаты – білім алушыларда әлеуметтік бейімделуіне және дербес еңбек қызметіне дайындалуына ықпал ететін математикалық білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Түсіндірме жазба


  1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «51» ақпандағы № 51 бұйрығына 8-қосымшасына сәйкес және жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген.

  2. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін «Математика» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.

  3. Бағдарлама мақсаты – білім алушыларда әлеуметтік бейімделуіне және дербес еңбек қызметіне дайындалуына ықпал ететін математикалық білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

  4. Бағдарлама міндеттері:

1) білім алушыларда тұрмыстық жағдайларда дербес болуға, шаруашылық-еңбек қызметін және қолжетімді мамандықты меңгеруге мүмкіндік беретін математикалық білім, білік пен дағдыларды қалыптастыру;

2) білім алушыларда жағымды эмоционалдық-ерік және жеке қасиеттерді қалыптастыру;

3) оқушылардың тілін дамыту, оны арнайы математикалық терминдермен және ұғымдармен байыту;

4) есептерді шешу, геометриялық сызбаларды құрастыру туралы толық ауызша есеп беруге, өз қызметіне түсінік беруге үйрету.

  1. Түзете-дамыту міндеттері:

  1. сабақтарға деген қызығушылықты, басқа білім алушылар мен ересектер арасындағы өзара байланыс жасай

білуді дамыту;

2) білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің кемшіліктерін барынша өтеуге ықпал ету;

3) білім алушылардың көрнекі-әрекеттік және көрнекі-бейнелі ойлауын, ойлау операцияларын (талдау, салыстыру,

жалпылау, жіктеу) дамыту;

4) дербестікті, ұқыптылықты, жауапкершілікті дамыту.

  1. «Математика» пәні бойынша оқу процесін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері арнайы білім беру қағидаларына негізделіп, білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыруға негізделеді.

  2. Оқытудың компенсаторлық-дамытушылық бағыты оқу іс-әрекетінің арнайы әдістерімен және тәсілдерімен қамтамасыз етіледі, ескеріледі: ойлау процестерінің инерттілігі, танымдық белсенділігінің төмендігі, жалпылама және абстракты ойлау функциясының әлсіздігі, сөйлеу дамуының кешеуілдеулігі.




Математика 3-сынып

Аптасын 2 сағат. Жыл бойы 68 сағат

Бөлімдер

Тақырыптар

Сағат саны

Мерзімі

Оқу мақсаттары



1-тоқсан




Өзім туралы






1

Бірінші ондық сандар

1


3.2.1.1 тура және кері тәртіпте 1-ден бастап 20-ға дейінгі аралықта, сондай-ақ кез келген сандардар аралығында (реттік және сандық) атап беру;

2

Он бірлік

1


3.2.1.6 шартты көрнекілік құралдарын пайдалана отырып, ондықты алу. Ондықты он бірлікке ауыстыру;

3

11 саны

1


3.2.1.7 11-19 сандарын үш тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу, келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды қою;

4

12 саны

1


3.2.1.7 11-19 сандарын үш тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу, келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды қою;

5

13 саны

1


3.2.1.7 11-19 сандарын үш тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу, келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды қою;

6

14 саны

1


3.2.1.7 11-19 сандарын үш тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу, келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды қою;

7

15 саны

1


3.2.1.7 11-19 сандарын үш тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу, келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды қою;

8

16 саны

1


3.2.1.7 11-19 сандарын үш тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу, келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды қою;

Менің мектебім












9

17 саны

1


3.2.1.7 11-19 сандарын үш тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу, келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды қою;

10

18 саны

1


3.2.1.7 11-19 сандарын үш тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу, келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды қою;

11

Ұзындық өлшемдері сантиметр, дециметр

1


3.5.1.4 сызғышта сантиметр мен дециметрдің ұзындығын көрсету; 56 3.5.1.5 сандағы сантиметр және дециметр ұзындығының өлшемін атау; 3.5.1.6 сантиметр мен дециметр ұзындығы өлшемдерінің бірдей өзара байланысын атау;

12

19 саны

1


3.2.1.7 11-19 сандарын үш тәсілмен алу (онға бірнеше бірлік қосу, алдыңғы санға 1 қосу, келесі саннан бірлікті алу); 3.2.1.8 ондық пен бірлікті екітаңбалы сандарды құрау. Ондықтар мен бірліктерге екі таңбалы сандарды қою;

13

20 саны

1


3.2.1.11 1-ден 20-ға дейінгі сан қатарының кесіндісінде бір таңбалы және екі таңбалы сандарды тану; 3.2.1.16 20 шегінде 2, 3, 4, 5 сандарын тура және кері ретпен санау;

14

Құн өлшемі теңге

1


3.5.1.2 10 тенгені екі 5 тенгелік тиынмен, 2 теңгеліктерді 10 теңгеге, 20 теңгені төрт 5 теңгелік тиындармен ауыстыру. 20 тг. майдалау; 3.5.1.3 сатып алу үшін есеп айырысу кезінде тиындарды қолдану;

15

1-20 сандары

1


3.2.1.11 1-ден 20-ға дейінгі сан қатарының кесіндісінде бір таңбалы және екі таңбалы сандарды тану; 3.2.1.16 20 шегінде 2, 3, 4, 5 сандарын тура және кері ретпен санау; 3.2.1.2 топтағы заттардың санын (20 шегінде), суретте, сандық пішінде шотты пайдалана отырып анықтау. «Қанша?» деген сұраққа жауап беру;

16

Өткенді қайталау

1


3.2.1.11 1-ден 20-ға дейінгі сан қатарының кесіндісінде бір таңбалы және екі таңбалы сандарды тану; 3.2.1.16 20 шегінде 2, 3, 4, 5 сандарын тура және кері ретпен санау; 3.2.1.2 топтағы заттардың санын (20 шегінде), суретте, сандық пішінде шотты пайдалана отырып анықтау. «Қанша?» деген сұраққа жауап беру;


2-тоқсан




Менің отбасым және достарым

17

1-20 сандары

1


3.2.1.1 тура және кері тәртіпте 1 ден бастап 20 ға дейінгі аралықта, сондай-ақ кез келген сандардар аралығында (реттік және сандық) атап беру; 3.2.1.2 топтағы заттардың санын (20 шегінде), суретте, сандық пішінде шотты пайдалана отырып анықтау. «Қанша?» деген сұраққа жауап беру;

18

Нумерация біліміне негізделген қосу және азайту

1


3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

19

Екі таңбалы санға біртаңбалы санды қосу

1


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

20

Екі таңбалы саннан біртаңбалы санды азайту

1


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

21

Екі таңбалы санды біртаңбалы санға қосу арқылы 20 санындағы қосынды алу

1


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

Бізді қоршаған әлем










22

20 санынан біртаңбалы сандарды азайту

1


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

23

Екітаңбалы саннан біртаңбалы санды азайту

1


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

24

Бұрыш

1


3.6.1.2 бұрыш элементтерін: төбесін, жағын атау; 3.6.1.3 сызбада бұрыштардың түрлерін (тік, тұйық, үшкір) ажырату;

25-26

20 санынан екітаңбалы санды азайту

2


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

27

Бұрыш

1


3.6.1.2 бұрыш элементтерін: төбесін, жағын атау; 3.6.1.3 сызбада бұрыштардың түрлерін (тік, тұйық, үшкір) ажырату;

28

Сондықтан аттамай қосу және азайту

1


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

29

Бұрыш

1


3.6.1.2 бұрыш элементтерін: төбесін, жағын атау; 3.6.1.3 сызбада бұрыштардың түрлерін (тік, тұйық, үшкір) ажырату;

30-31

Жақшасы бар өрнектегі амалдар реті

2


3.3.1.5 жақшалары бар мысалдардағы амалдардың орындалу тәртібін анықтау;

32

Өткенді қайталау

1


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;



3-тоқсан




Саяхат










33

Қосу. Біртаңбалы санды 9 санына қосу

1


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

34

8 санына біртаңбалы санды қосу

1


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

35

7 санына біртаңбалы санды қосу

1


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

36

Түзу, қисық сызықтар. Кесінді

1


3.6.1.6 сызғыштың көмегімен үлкен немесе кіші кесіндіні құрау; 3.6.1.7 сызғыш арқылы кесіндінің ұзындығын анықтау;

37

Азайту. 11 санынан біртаңбалы санды азайту

1


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

38

12 санынан біртаңбалы санды азайту

1


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

39-40

13 санынан біртаңбалы санды азайту

2


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

41

Уақыт өлшемі апта

1


3.5.1.15 күн мен аптаның күнін анықтау үшін үзбелі күнтізбені пайдалану;

Салт-дәстүр.
Мерекелер


42-43

14 санынан біртаңбалы санды азайту

2


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

44-45

15 санынан біртаңбалы санды азайту

2


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

46-47

16 санынан біртаңбалы санды азайту

2


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

48-49

Біртаңбалы сандарды ондықтан аттай отырып қосу және азайту

2


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;

50

Берілген кесіндіден ұзын (қысқа) кесінді салу

1


3.6.1.5 сызғыш арқылы берілген ұзындықтың кесіндісін құру; 3.6.1.7 сызғыш арқылы кесіндінің ұзындығын анықтау;

51

Жақшасы бар өрнектегі амалдар тәртібі

1


3.3.1.5 жақшалары бар мысалдардағы амалдардың орындалу тәртібін анықтау;

52

Өткенді қайталау

1


3.3.1.2 бір және екі таңбалы сандардың құрамы туралы біліміне негізделе, есептеу тәсілі арқылы ондықтан аттап 20 шамасындағы сандарды қосу және азайтуды орындау; 3.3.1.1 өз сөзінде қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауларын қолдану;



4-тоқсан




Тағам және сусын


53

Қосу туралы түсінік

1


3.3.1.7 көбейтуді бірдей қосындылар ретінде түсіну. Бірдей қосылғыштардың қосындысын көбейту мысалдарымен және керісінше алмастыру;

54-55

2 санының көбейту кестесі

2


3.3.1.7 көбейтуді бірдей қосындылар ретінде түсіну. Бірдей қосылғыштардың қосындысын көбейту мысалдарымен және керісінше алмастыру; 3.3.1.9 20 шамасындағы сандарды көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және жазу;

56

Тең бөліктерге бөлу

1


3.3.1.8 бөлуді көптікті тең бөлу ретінде түсіну; көптеген заттардың 2, 3, 4, 5 тең бөлікке практикалық түрде бөлінуін орындау; 3.3.1.14 мысалдар мен есептерді шешуде 20 сандар шегінде 2-ге, 3-ке, 4-ке, 5-ке бірдей бөліктерге бөлу кестелерін білуді қолдану

57-58

2 санына бөлу кестесі

2


3.3.1.8 бөлуді көптікті тең бөлу ретінде түсіну; көптеген заттардың 2, 3, 4, 5 тең бөлікке практикалық түрде бөлінуін орындау; 3.3.1.9 20 шамасындағы сандарды көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және жазу;

59

Сыйымдылық өлшем бірліктері

1


3.5.1.9 сыйымдылығы 1, 2, 3 литр банкаларды, сыйымдылығы 1 литр, 1, 5 литр, 2 литр, 5 литр бөтелкелерді тани білу; 3.5.1.10 сыйымдылықты өлшеу нәтижесін атауы бар санмен жазу;

60

3 санының көбейту кестесі

1


3.3.1.7 көбейтуді бірдей қосындылар ретінде түсіну. Бірдей қосылғыштардың қосындысын көбейту мысалдарымен және керісінше алмастыру; 3.3.1.9 20 шамасындағы сандарды көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және жазу;

61

3 санына бөлу кестесі

1


3.3.1.8 бөлуді көптікті тең бөлу ретінде түсіну; көптеген заттардың 2, 3, 4, 5 тең бөлікке практикалық түрде бөлінуін орындау; 3.3.1.9 20 шамасындағы сандарды көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және жазу;

Дені саудың – жаны сау




62-63

4 санының көбейту кестесі

2


3.3.1.7 көбейтуді бірдей қосындылар ретінде түсіну. Бірдей қосылғыштардың қосындысын көбейту мысалдарымен және керісінше алмастыру; 3.3.1.9 20 шамасындағы сандарды көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және жазу;

64-65

4 санына бөлу кестесі

2


3.3.1.8 бөлуді көптікті тең бөлу ретінде түсіну; көптеген заттардың 2, 3, 4, 5 тең бөлікке практикалық түрде бөлінуін орындау; 3.3.1.9 20 шамасындағы сандарды көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және жазу;

66

5 санының көбейту кестесі

1


3.3.1.7 көбейтуді бірдей қосындылар ретінде түсіну. Бірдей қосылғыштардың қосындысын көбейту мысалдарымен және керісінше алмастыру; 3.3.1.9 20 шамасындағы сандарды көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және жазу;

67

5 санына бөлу кестесі

1


3.3.1.8 бөлуді көптікті тең бөлу ретінде түсіну; көптеген заттардың 2, 3, 4, 5 тең бөлікке практикалық түрде бөлінуін орындау; 3.3.1.9 20 шамасындағы сандарды көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және жазу;

68

Жыл бойы өткенді қайталау

1


3.3.1.8 бөлуді көптікті тең бөлу ретінде түсіну; көптеген заттардың 2, 3, 4, 5 тең бөлікке практикалық түрде бөлінуін орындау; 3.3.1.9 20 шамасындағы сандарды көбейту мен бөлуге арналған мысалдарды оқу және жазу;

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2024
161
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі