|
Сабақ № |
Бекітемін: |
|||||||||||||
|
Күні: 02.17ж |
Мұғалімі:Исмайлова Айгуль |
|||||||||||||
|
Сынып 1 «З» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Әріпті өрнектегі әріптің мәні |
|||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.2.1.3. Қосу мен алу арасындағы байланысты әріптік теңдік түрінде корсету және қолдану. 1.5.2.2 «-»,»+», «=», « =», «< » , «>» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын қолдану. |
|||||||||||||
|
Ойлау деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар:Әріпті өрнекті құрастыруды үйренеді.. |
|||||||||||||
|
Көбі: Әріпті өрнекті оқып,жаза алады. |
||||||||||||||
|
Кейбірі: Әріпті өрнекпен санды өрнекті құрастыруды үйренеді. |
||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Әріпті өрнек. |
|||||||||||||
|
Бастапқы білім |
|
|||||||||||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сурет бойынша жұппен жұмыс Акт |
|||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Басталуы |
5 мин |
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шеңбері |
|||||||||||
|
Ортасы
Сергіту сәті |
7мин
5мин |
М К,Ұ.Оқулык (38 бет)Әріпті өрнектегі әріптің орнына сан қойып,өрнектің сандық мәнін есептеуге болады.Әріпті әртүрлі сандармен өрнектелуі мүмкін.
Әріпті өрнекті оқиды.
Дескриптор Өрнектерді ажырата
алады. Шығарып көр.Барлық теңдіктегі Х тің орнына қандай санды қоюға болатынын анықта.Сонда сен шелекті суға толтыра аласың.
Критерий:Хтің орнына қандай сан қоюға болатынын үйренеді. Дескриптор:Хтің орнына қандай сан қою керектігін біледі. Әппәқ болып таң атты. Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) Ұ.тапсырма.Дәптермен жұмыс. Әріпті өрнектердің сандық мәндерін тап. A b a-b a+b 50 10 40 60 7 0 10 9 6 3 Қ,Б 1.2.1.1.Аңдарға өз үйін табуға көмектесіңіз.Өрнектерді оқыңыз. |
Оқулық Сергіту сәті Интерактивті тақтамен жұмыс Оқулық, дәптерлер.
|
|||||||||||
|
Аяқталуы |
5 мин |
Түсінбедім Сұрағым бар
Түсіндім |
|
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||
|
Саралау- Тапсырма
III І |
|
Көркем
еңбек |
||||||||||||
|
* |
|
|
||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? |
|
|
||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе
табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) 2. |
||||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе сабақты
жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||||||||||||
|
2. 1. |
||||||||||||||
|
2. |
||||||||||||||
|
Сабақ№157 |
Бекітемін: |
|
||||||||||||
|
Күні 10.04.2017. |
Мұғалімі: |
|
||||||||||||
|
Сынып 1 « З» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мектеп асханасы.Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. |
|
||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.1.9.1.Сөздегі дыбыс түрлерін Дауысты дауыссыз,жуан және жіңішкедауыстылар ажырату және дұрыс дыбыстау.. |
|
||||||||||||
|
Ойлау деңгейі |
Білу түсіну қолдану |
|
||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар: Дауысты дауыссыз дыбыстарды таниды.Оқи алады.. |
|
||||||||||||
|
Оқушылардың басым көпшілігі. Дауысты дауыссыз дыбыстарды сөздердің ішінен ажыратып айта алады. |
|
|||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Дауысты дауыссыз дыбыстарды оқып жуан және жіңішке дыбыстарды ажырата алады. |
|
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Жуан және жіңішке дыбыстар |
|
||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. |
|
||||||||||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сурет бойынша ұжыммен, дербес . |
|
||||||||||||
|
Жоспар |
|
|||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
|
||||||||||
|
Басталуы |
5 мин |
Сәлемдесу Оқушыларды тугендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру: Оқушылардың зейінін назарын сабаққа аудару: Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Психологиялық дайындық |
|
||||||||||
|
Ортасы |
10мин 10 мин 3мин 10 мин |
№1 жаттығу. Оқылым. Мәтінді түсініп оқы. Аспазшы сәбіз,орамжапырақ,картоп,қызанақты ұсақтап турайды.Туралған көкөністерден дәмді тағамдар даярлайды.Оларды турағанда аспазшының қолы қолына жұқпайды. МЕН: -Қалай тез турайсыз?-деп сұрадым. Аспазшы: -Әр әс көп істі талап етеді ғой,-деп жауап берді. Мәтін мазмұнын айтып көр. Мұғалімнің көмегімен мәтіндегі соңғы сөйлемнің мағынасын түсіндіріп көр. Кретерий;Мәтінді түсініп оқиды.Мазмұнын айтады.МК соңғы сөйлемнің мағынасын түсінеді. Дескриптор;Мәтінді оқи алды.Мазмұнын айта алады. №2 жаттығу.Дәптермен жұмыс. Жумбақтың шешуін тап.жатқа жаз. Аспай піскен, Қайнамай түскен. Критерий.Жумбақтың жауабын табады.Дұрыс жазады. Дескриптор.Жауабын айтады.Дұрыс жаза алады.
Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) №4 Жаттығу. Жаңылтпашты жатқа айт. Д Ж Біздің аспазшы да Жақсы аспазшы. Сідің жас аспазшыңыз да Жақсы аспазшы.
Критерий:
Жаңылтпашты түсініп оқиды:
Сөздердегі Ы,І,дыбыстарының бір-біріне ұқсастығы мен бір-бірінен өзгешелігі неде екенін айтып көр. Ы ? І
КРИТЕРИЙ.Оқушылар сұраққа жауап бере алады. ДЕСКРИПТОР.Оқушылар сұраққа жауап береді. |
Кітаппен жұмыс
Сергіту сәті
ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС |
|
||||||||||
|
Аяқталуы |
7 мин |
3 Жаттығу Оқулықпен жұмыс.18 бет. .Ребусты шешіңдер.Бұлар мектеп асханасындағы тағамдарда кездесеме? Критерий;Оқушылар ребусты шешеді. Дескриптор:Оқушылар ребустың жауабын айта алады. |
|
|
||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? |
|
|
|
|||||||||||
|
Қорытынды бағамдау |
|
|||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе
табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
|
|||||||||||||
|
2.
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
|
|||||||||||||
|
2.
1. |
|
|||||||||||||
|
2. |
|
|||||||||||||
|
Сабақ№158 |
Бекітемін: |
|||
|
Күні 11.04.2017. |
Мұғалімі: |
|||
|
Сынып 1 «» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Біздің кафеде. БУЫН. |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.2,2.1.Мәтінде автордың кім не туралы айтқысы келгенін түсіну. |
|||
|
Ойлау деңгейі |
Білу түсіну қолдану |
|||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар: Мәтінді түсініп оқиды.. |
|||
|
Оқушылардың басым көпшілігі :Мәтін не туралы айтылғандығын айта алады. |
||||
|
Кейбір оқушылар: Мәтінді түсініп оқып,кім не туралы екендігін айтып бере алады. |
||||
|
Тілдік мақсат |
Буын. |
|||
|
Бастапқы білім |
Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. |
|||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Дербес,Ұжымдық. Мұғалім көмегімен. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
|
Басталуы |
5 мин |
Сәлемдесу Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың зейінін назарын сабаққа аудару. Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шеңбері |
|
|
Ортасы |
12 мин 3мин 13МИН 7мин |
19 БЕТ.№1 ЖАТТЫҒУ. ОҚЫЛЫМ. Мәтінді мәнерлеп оқы.
Балалар аналарымен кафеге келді.Олар тапсырыс беру үшін даяшыны шақырды.Осы арада екі бала бір-бірімен сөйлесіпте үлгерді. -Сенің анаң қайда жұмыс істейді. -Менің анам –дәрігер.Ал сенің анаң қайда жұмыс істейді? Менің анам –наубайшы.Ол адамдарға нан пісіреді.Нансыз ешкімде өмір сүре алмайды. -Дәрігерде өмір сүре алмайма? -Иә,нансыз дәрігерде өиір сүре алмайды. «АСТАРЫҢ ДӘМДІ БОЛСЫН!».деген даяшының сөзі балалардың әңгімесін үзіп жіберді. Сұрақтарға жауап бер. 1.Балалар аналарымен қайда келді? 2.Олар тапсырыс беру үшін кімді шақырды? 3.Олар не туралы сөйлесті? 4.Балалардың аналары кім болып істейді?
Екі баланың арасында болған әігімені айт. Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерді көшіріп жаз. НАУБАЙШЫ.ДӘРІГЕР сөдерін буынға бөл. Критерий:Мәтінді оқып.Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:Оқушылар
мәтінді оқып сұрақтарға жауап бере алады.. Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) Оқулық.22 бет.№4 жаттығу.Суреттегі тағамдардың атауын қойып сөйлемдерді көшіріп жаз. Дәптермен жұмыс. Зәуре сатып алма сатып алды Зәуре нан сатып алды. Дүкенде жүзім бар. Дүкенде банан бар.
Тағам атауларын буынға бөл
Критерий: Тағам
атауларын біледі.буынға бөледі.. |
Оқулықпен жұмыс. Сергіту сәті Оқулық,
|
|
|
Аяқталуы |
5 мин |
Ұжымдық тапсырма. «Кім жылдам ?» Әуелі бір буынды,содан кейін екі буынды және үш буынды сөздерді ата.
Критерий:Оқушылар берілген тапсырманы орнындайды. Дескриптор:Оқушылар берілген тапсырмаларға жауап бере алады. |
|
|
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Саралау- Тапсырма |
|
|
||
|
* |
|
|
||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді? |
|
|
||
|
Қорытынды бағамдау |
||||
|
Қандай екі нәрсе
табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||
|
2.
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||
|
2.
1. |
||||
|
2. |
||||
|
Сабақ 159 |
Бекітемін: |
|||
|
Күні 12..04.17. |
Мұғалімі: |
|||
|
Сынып 1 « » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Біздің кафеде. БУЫН. |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.1.1.1.Тыңдау барысында тілдік бірліктерді сөйлеу,сөз, сөйлем,мәтін ажырату,тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну. |
|||
|
Ойлау дағды деңгейі |
Білу түсіну қолдану |
|||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар:Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді. |
|||
|
Оқушылардың басым көпшілігі :Сөйлеу,сөз,сөйлем,мәтінді ажыратып,тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді.. |
||||
|
Кейбір оқушылар: Тыңдау барысында тілдік бірліктерді сөйлеу,сөз,сөйлем,мәтінді ажыратып,тыңдалған мәтіннің мазмұнын айта алады. |
||||
|
Тілдік мақсат |
«Біздің кафе» бұрышы |
|||
|
Бастапқы білім |
Буын |
|||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Ұжыммен, дербес жұмыс. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
|
Басталуы |
5 мин |
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шеңбері |
|
|
Ортасы |
18 мин
3 мин 12 мин |
Оқулық 24 бет.№2 жаттығу. Әңгімені тыңда. НЕ ДӘМДІ? Құстар мен жануарлар бір бас қосқанда қандай тамақтың дәмді екенін талқылапты. Сонда тауы: --Ең дәмді тамақ –тары,--депті қыт-қыттап. --Тапқан екенсің дәмді тамақты!Кеміріп жейтін сүйекке не жетсін!-деді ит абалап. -Бірің де білмейсің.Күтірлетіп жейтін сібізден артық ештеңе жоқ,-дейді қоян екі қулағын тікірейтіп. -Жас шыбықтың қабығынан дәмді не болушы еді!-деп ешкі маңырапты. -Шіркін,қою сүтті айтсаңдаршы!-деп мысықтамсанады. Сөйтіп әрқайсысы өзі жақсы кқретін тағамды мақтап,келісе алмай тарасыпты. ҰЖ. Мәтін маззмұнына қарама-қарсы пікір айтып көріңдер.
--Кәне,
балалар,ненің дәмді екенін сендер айтыңдаршы? Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) Дәптермен жұмыс.ДЖ. ТАУЫҚ,ТАРЫ,МЫСЫҚ,СҮЙЕК сөздерін буынға бөліп жаз. Критерий:сөзздерді буынга бөліп жазады. Дескриптор:Сөздерді буынға бөліп жаза алады.
Оқулық 25 бет.Дәптерге жазу. 3Жаттығу.Сөйлемдерді көшіріп жаз. Тары адам ағзасына пайдалы.Тарыдан түрлі тағамдар жасалады. Сөйлемдегі сөздердің буын санын анықта. Критерий:Сөйлемдерді көшіріп жазып,буын санын анықтайды. Дескриптор:Сөйлемдерді көшіріп жазып,буын санын анықтай алады. |
Оқулық Сергіту сәті Оқулық, дәптерлер.
|
|
|
Аяқталуы |
7 мин |
4 Жаттығу. Буындардан мақал құрап оқыңдар. ЕК О СО НЫ СЫҢ РА НЕ СЕҢ Критерий:Оқушылар буындардан мақал құрастырады. Дескриптор:Оқушылар буындардан мақал құрастыра алады. |
Кітаппен жұмыс. |
|
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Саралау- Тапсырма |
|
|
||
|
* |
|
|
||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді? |
|
|
||
|
Қорытынды бағамдау |
||||
|
Қандай екі нәрсе
табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||
|
2.
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||
|
2.
1. |
||||
|
2. |
||||
|
Сабақ№ |
Бекітемін: |
|||||
|
Күні 26.01.17. |
Мұғалімі: Мухтанова С.А. |
|||||
|
Сынып 1 « ғ » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатқа саяхат П дыбысы мен арпі. |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.2.1.2.Оқудың түрлерін (Буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу. ) |
|||||
|
Ойлау дағды деңгейі |
Білу түсіну қолдану |
|||||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар: П әрібін біледі. |
|||||
|
Оқушылардың басым көпшілігі :П дыбысынан келетін сөздер айтып сөздерден сөйлем құрайды |
||||||
|
Кейбір оқушылар: П дыбысы бар сөздерден әңгіме құрайды. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|||||
|
Бастапқы білім |
|
|||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сурет бойынша ұжыммен, топпен, дербес . |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
|||
|
Басталуы |
5 мин |
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Психологиялық дайындық |
|||
|
Ортасы |
10мин 3 мин 10мин 10 мин |
№1 Өлеңді оқы. Түсіріп қақпанға, Жыланды ол ұстайды. Тып-тыныш жатқанда, Шөткеге ұқсайды. Өлең не туралы? «Кірпі» сөзіндегі саған таныс емес қай әріп?
Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) Дәптерге жазу П әрпін №2 Оқылым. Жаппай және жеке оқылымды ұйымдастыру. Топқа бөліп тапсырма беру. 1-топ Кірпінің сұрағына жауап беріңдер 2-топ Әдемі сөзіне мағынасы жуық сөздер тап. 3-топ Мәтін бойынша сахналық көрініс дайындаңдар Критерий; Сұраққа жауап береді. Әдемі сөзіне мағынысы жуық сөздер табады. Мәтін бойынша сахналық көрініс көрсете алады. Дискриптор; Сұраққа жауап бере алады. Әдемі сөзіне мағынасы жуық сөздерді таба алады. Мәтін бойынша сахналық көрініс көрсете алады. |
Кітаппен жұмыс
Сергіту сәті
Дәптермен жұмыс
|
|||
|
Аяқталуы |
7 мин |
Бірі көжек ,екіншісі кірпі болып сахналық қойылым көрсету. Рефлексия; Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау- Тапсырма I II III |
|
Көркем еңбек |
||||
|
* |
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? |
|
|
||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||
|
Қандай екі нәрсе
табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||||
|
2.
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||||
|
2.
1. |
||||||
|
2. |
||||||
![]()
|
Сабақ№ |
Бекітемін: |
|||||
|
Күні 27.01.17. |
Мұғалімі: Мухтанова С.А. |
|||||
|
Сынып 1 « ғ » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатқа саяхат П дыбысы мен арпі. |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.2.2.1.Мәтінде автордың кім ,не туралы айтқысы келгенін түсіну. |
|||||
|
Ойлау дағды деңгейі |
Білу түсіну қолдану |
|||||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар: П әрібін біледі. |
|||||
|
Оқушылардың басым көпшілігі :П дыбысынан келетін сөздер айтып сөздерден сөйлем құрайды |
||||||
|
Кейбір оқушылар: П дыбысы бар сөздерден әңгіме құрайды. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|||||
|
Бастапқы білім |
|
|||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сурет бойынша ұжыммен, топпен, дербес . |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
|||
|
Басталуы |
5 мин |
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Психологиялық дайындық |
|||
|
Ортасы |
10мин 3 мин 10мин 10 мин |
Ұ Оқылым. Мәтінді түсініп оқу. Жаралы кептер. Талап жаралы кептерді үйге алып келді.Жараланған жеріне йод жақты .Кептерді қорапқа салды.Алдына жем ,су қойды. Талап жазылған кептерді далаға ұшырды.Көк кептер әуелі ұшып кетті.Талап қатты қуанды. Критерий;Мәтінді оқиды. Түсінгенін айтады. Дискриптор;Мәтінді оқи алады.
Түсінгенін айта
алады. Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) Дәптерге жазу П әрпінен келетін сөдерді жазу. 2-Сурет арқылы мәтінді баяндап көр. .
|
Кітаппен жұмыс
Сергіту сәті
Дәптермен жұмыс
|
|||
|
Аяқталуы |
7 мин |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау- Тапсырма I II III |
|
Көркем еңбек |
||||
|
* |
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? |
|
|
||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||
|
Қандай екі нәрсе
табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||||
|
2.
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||||
|
2.
1. |
||||||
|
2. |
||||||
|
2. |
|
Сабақ № |
Бекітемін: |
|||||
|
Күні 8.02.17. |
Мұғалімі:Нурдыгулова М |
|||||
|
Сынып 1 « А » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатқа саяхат Б дыбысы мен арпі. |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1,3,5,1тақырыпқа байланысты керекті сөздер,сызбалар,суреттер,белгілерін қолдана отырып жай сөйлемдер .\мәтін құрастыру және құрастыру |
|||||
|
Ойлау дағды деңгейі |
Білу түсіну қолдану |
|||||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар: Б әрібін біледі. |
|||||
|
Оқушылардың басым көпшілігі :Б дыбысынан келетін сөздер айтып сөздерден сөйлем құрайды |
||||||
|
Кейбір оқушылар: Б дыбысы бар сөздерден әңгіме құрайды. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|||||
|
Бастапқы білім |
П дыбысы мен әрпі. |
|||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сурет бойынша ұжыммен, топпен, дербес . |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
|||
|
Басталуы |
5 мин |
Сәлемдесу Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру Оқушылардың зейінін сабаққа аудару Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Психологиялық дайындық |
|||
|
Ортасы |
10 мин 3мин 10 мин |
-Көл жағасында не өсіп тұр? -Ағаштың айналасынан нелерді көріп тұрсың? -Ағаш бұтағынан не байқадың? -Ағаш маңында нелер ұшып жүр? Критерий; Суретке қарап әңгіме құрастырады. Дискриптор Суретке қарап әңгіме құрастыра алады.
-Суреттегі сөздерді жаз -Бұларды бір сөзбен не дейді? Сергіту сәті. Әппақ болып таң атты, Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) Дәптерге жазу Б әрпінен келетін сөздерді жазу. Бақша,бақа,бақша. |
Кітаппен жұмыс
Сергіту сәті Дәптермен жұмыс
Кітаппен жұмыс. |
|||
|
Аяқталуы |
7 мин |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау- Тапсырма I II III |
|
Көркем еңбек |
||||
|
* |
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? |
|
|
||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||
|
Қандай екі нәрсе
табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||||
|
2.
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||||
|
2.
1. |
||||||
|
2. |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика
Математика
|
Сабақ № |
Бекітемін: |
|||||||||||||
|
Күні: 02.17ж |
Мұғалімі:Исмайлова Айгуль |
|||||||||||||
|
Сынып 1 «З» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Әріпті өрнектегі әріптің мәні |
|||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.2.1.3. Қосу мен алу арасындағы байланысты әріптік теңдік түрінде корсету және қолдану. 1.5.2.2 «-»,»+», «=», « =», «< » , «>» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын қолдану. |
|||||||||||||
|
Ойлау деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар:Әріпті өрнекті құрастыруды үйренеді.. |
|||||||||||||
|
Көбі: Әріпті өрнекті оқып,жаза алады. |
||||||||||||||
|
Кейбірі: Әріпті өрнекпен санды өрнекті құрастыруды үйренеді. |
||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Әріпті өрнек. |
|||||||||||||
|
Бастапқы білім |
|
|||||||||||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сурет бойынша жұппен жұмыс Акт |
|||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Басталуы |
5 мин |
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шеңбері |
|||||||||||
|
Ортасы
Сергіту сәті |
7мин
5мин |
М К,Ұ.Оқулык (38 бет)Әріпті өрнектегі әріптің орнына сан қойып,өрнектің сандық мәнін есептеуге болады.Әріпті әртүрлі сандармен өрнектелуі мүмкін.
Әріпті өрнекті оқиды.
Дескриптор Өрнектерді ажырата
алады. Шығарып көр.Барлық теңдіктегі Х тің орнына қандай санды қоюға болатынын анықта.Сонда сен шелекті суға толтыра аласың.
Критерий:Хтің орнына қандай сан қоюға болатынын үйренеді. Дескриптор:Хтің орнына қандай сан қою керектігін біледі. Әппәқ болып таң атты. Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) Ұ.тапсырма.Дәптермен жұмыс. Әріпті өрнектердің сандық мәндерін тап. A b a-b a+b 50 10 40 60 7 0 10 9 6 3 Қ,Б 1.2.1.1.Аңдарға өз үйін табуға көмектесіңіз.Өрнектерді оқыңыз. |
Оқулық Сергіту сәті Интерактивті тақтамен жұмыс Оқулық, дәптерлер.
|
|||||||||||
|
Аяқталуы |
5 мин |
Түсінбедім Сұрағым бар
Түсіндім |
|
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||
|
Саралау- Тапсырма
III І |
|
Көркем
еңбек |
||||||||||||
|
* |
|
|
||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? |
|
|
||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе
табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) 2. |
||||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе сабақты
жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||||||||||||
|
2. 1. |
||||||||||||||
|
2. |
||||||||||||||
|
Сабақ№157 |
Бекітемін: |
|
||||||||||||
|
Күні 10.04.2017. |
Мұғалімі: |
|
||||||||||||
|
Сынып 1 « З» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мектеп асханасы.Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. |
|
||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.1.9.1.Сөздегі дыбыс түрлерін Дауысты дауыссыз,жуан және жіңішкедауыстылар ажырату және дұрыс дыбыстау.. |
|
||||||||||||
|
Ойлау деңгейі |
Білу түсіну қолдану |
|
||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар: Дауысты дауыссыз дыбыстарды таниды.Оқи алады.. |
|
||||||||||||
|
Оқушылардың басым көпшілігі. Дауысты дауыссыз дыбыстарды сөздердің ішінен ажыратып айта алады. |
|
|||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Дауысты дауыссыз дыбыстарды оқып жуан және жіңішке дыбыстарды ажырата алады. |
|
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Жуан және жіңішке дыбыстар |
|
||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. |
|
||||||||||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сурет бойынша ұжыммен, дербес . |
|
||||||||||||
|
Жоспар |
|
|||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
|
||||||||||
|
Басталуы |
5 мин |
Сәлемдесу Оқушыларды тугендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру: Оқушылардың зейінін назарын сабаққа аудару: Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Психологиялық дайындық |
|
||||||||||
|
Ортасы |
10мин 10 мин 3мин 10 мин |
№1 жаттығу. Оқылым. Мәтінді түсініп оқы. Аспазшы сәбіз,орамжапырақ,картоп,қызанақты ұсақтап турайды.Туралған көкөністерден дәмді тағамдар даярлайды.Оларды турағанда аспазшының қолы қолына жұқпайды. МЕН: -Қалай тез турайсыз?-деп сұрадым. Аспазшы: -Әр әс көп істі талап етеді ғой,-деп жауап берді. Мәтін мазмұнын айтып көр. Мұғалімнің көмегімен мәтіндегі соңғы сөйлемнің мағынасын түсіндіріп көр. Кретерий;Мәтінді түсініп оқиды.Мазмұнын айтады.МК соңғы сөйлемнің мағынасын түсінеді. Дескриптор;Мәтінді оқи алды.Мазмұнын айта алады. №2 жаттығу.Дәптермен жұмыс. Жумбақтың шешуін тап.жатқа жаз. Аспай піскен, Қайнамай түскен. Критерий.Жумбақтың жауабын табады.Дұрыс жазады. Дескриптор.Жауабын айтады.Дұрыс жаза алады.
Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) №4 Жаттығу. Жаңылтпашты жатқа айт. Д Ж Біздің аспазшы да Жақсы аспазшы. Сідің жас аспазшыңыз да Жақсы аспазшы.
Критерий:
Жаңылтпашты түсініп оқиды:
Сөздердегі Ы,І,дыбыстарының бір-біріне ұқсастығы мен бір-бірінен өзгешелігі неде екенін айтып көр. Ы ? І
КРИТЕРИЙ.Оқушылар сұраққа жауап бере алады. ДЕСКРИПТОР.Оқушылар сұраққа жауап береді. |
Кітаппен жұмыс
Сергіту сәті
ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС |
|
||||||||||
|
Аяқталуы |
7 мин |
3 Жаттығу Оқулықпен жұмыс.18 бет. .Ребусты шешіңдер.Бұлар мектеп асханасындағы тағамдарда кездесеме? Критерий;Оқушылар ребусты шешеді. Дескриптор:Оқушылар ребустың жауабын айта алады. |
|
|
||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? |
|
|
|
|||||||||||
|
Қорытынды бағамдау |
|
|||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе
табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
|
|||||||||||||
|
2.
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
|
|||||||||||||
|
2.
1. |
|
|||||||||||||
|
2. |
|
|||||||||||||
|
Сабақ№158 |
Бекітемін: |
|||
|
Күні 11.04.2017. |
Мұғалімі: |
|||
|
Сынып 1 «» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Біздің кафеде. БУЫН. |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.2,2.1.Мәтінде автордың кім не туралы айтқысы келгенін түсіну. |
|||
|
Ойлау деңгейі |
Білу түсіну қолдану |
|||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар: Мәтінді түсініп оқиды.. |
|||
|
Оқушылардың басым көпшілігі :Мәтін не туралы айтылғандығын айта алады. |
||||
|
Кейбір оқушылар: Мәтінді түсініп оқып,кім не туралы екендігін айтып бере алады. |
||||
|
Тілдік мақсат |
Буын. |
|||
|
Бастапқы білім |
Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. |
|||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Дербес,Ұжымдық. Мұғалім көмегімен. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
|
Басталуы |
5 мин |
Сәлемдесу Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың зейінін назарын сабаққа аудару. Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шеңбері |
|
|
Ортасы |
12 мин 3мин 13МИН 7мин |
19 БЕТ.№1 ЖАТТЫҒУ. ОҚЫЛЫМ. Мәтінді мәнерлеп оқы.
Балалар аналарымен кафеге келді.Олар тапсырыс беру үшін даяшыны шақырды.Осы арада екі бала бір-бірімен сөйлесіпте үлгерді. -Сенің анаң қайда жұмыс істейді. -Менің анам –дәрігер.Ал сенің анаң қайда жұмыс істейді? Менің анам –наубайшы.Ол адамдарға нан пісіреді.Нансыз ешкімде өмір сүре алмайды. -Дәрігерде өмір сүре алмайма? -Иә,нансыз дәрігерде өиір сүре алмайды. «АСТАРЫҢ ДӘМДІ БОЛСЫН!».деген даяшының сөзі балалардың әңгімесін үзіп жіберді. Сұрақтарға жауап бер. 1.Балалар аналарымен қайда келді? 2.Олар тапсырыс беру үшін кімді шақырды? 3.Олар не туралы сөйлесті? 4.Балалардың аналары кім болып істейді?
Екі баланың арасында болған әігімені айт. Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерді көшіріп жаз. НАУБАЙШЫ.ДӘРІГЕР сөдерін буынға бөл. Критерий:Мәтінді оқып.Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:Оқушылар
мәтінді оқып сұрақтарға жауап бере алады.. Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) Оқулық.22 бет.№4 жаттығу.Суреттегі тағамдардың атауын қойып сөйлемдерді көшіріп жаз. Дәптермен жұмыс. Зәуре сатып алма сатып алды Зәуре нан сатып алды. Дүкенде жүзім бар. Дүкенде банан бар.
Тағам атауларын буынға бөл
Критерий: Тағам
атауларын біледі.буынға бөледі.. |
Оқулықпен жұмыс. Сергіту сәті Оқулық,
|
|
|
Аяқталуы |
5 мин |
Ұжымдық тапсырма. «Кім жылдам ?» Әуелі бір буынды,содан кейін екі буынды және үш буынды сөздерді ата.
Критерий:Оқушылар берілген тапсырманы орнындайды. Дескриптор:Оқушылар берілген тапсырмаларға жауап бере алады. |
|
|
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Саралау- Тапсырма |
|
|
||
|
* |
|
|
||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді? |
|
|
||
|
Қорытынды бағамдау |
||||
|
Қандай екі нәрсе
табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||
|
2.
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||
|
2.
1. |
||||
|
2. |
||||
|
Сабақ 159 |
Бекітемін: |
|||
|
Күні 12..04.17. |
Мұғалімі: |
|||
|
Сынып 1 « » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Біздің кафеде. БУЫН. |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.1.1.1.Тыңдау барысында тілдік бірліктерді сөйлеу,сөз, сөйлем,мәтін ажырату,тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну. |
|||
|
Ойлау дағды деңгейі |
Білу түсіну қолдану |
|||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар:Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді. |
|||
|
Оқушылардың басым көпшілігі :Сөйлеу,сөз,сөйлем,мәтінді ажыратып,тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді.. |
||||
|
Кейбір оқушылар: Тыңдау барысында тілдік бірліктерді сөйлеу,сөз,сөйлем,мәтінді ажыратып,тыңдалған мәтіннің мазмұнын айта алады. |
||||
|
Тілдік мақсат |
«Біздің кафе» бұрышы |
|||
|
Бастапқы білім |
Буын |
|||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Ұжыммен, дербес жұмыс. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
|
Басталуы |
5 мин |
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шеңбері |
|
|
Ортасы |
18 мин
3 мин 12 мин |
Оқулық 24 бет.№2 жаттығу. Әңгімені тыңда. НЕ ДӘМДІ? Құстар мен жануарлар бір бас қосқанда қандай тамақтың дәмді екенін талқылапты. Сонда тауы: --Ең дәмді тамақ –тары,--депті қыт-қыттап. --Тапқан екенсің дәмді тамақты!Кеміріп жейтін сүйекке не жетсін!-деді ит абалап. -Бірің де білмейсің.Күтірлетіп жейтін сібізден артық ештеңе жоқ,-дейді қоян екі қулағын тікірейтіп. -Жас шыбықтың қабығынан дәмді не болушы еді!-деп ешкі маңырапты. -Шіркін,қою сүтті айтсаңдаршы!-деп мысықтамсанады. Сөйтіп әрқайсысы өзі жақсы кқретін тағамды мақтап,келісе алмай тарасыпты. ҰЖ. Мәтін маззмұнына қарама-қарсы пікір айтып көріңдер.
--Кәне,
балалар,ненің дәмді екенін сендер айтыңдаршы? Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) Дәптермен жұмыс.ДЖ. ТАУЫҚ,ТАРЫ,МЫСЫҚ,СҮЙЕК сөздерін буынға бөліп жаз. Критерий:сөзздерді буынга бөліп жазады. Дескриптор:Сөздерді буынға бөліп жаза алады.
Оқулық 25 бет.Дәптерге жазу. 3Жаттығу.Сөйлемдерді көшіріп жаз. Тары адам ағзасына пайдалы.Тарыдан түрлі тағамдар жасалады. Сөйлемдегі сөздердің буын санын анықта. Критерий:Сөйлемдерді көшіріп жазып,буын санын анықтайды. Дескриптор:Сөйлемдерді көшіріп жазып,буын санын анықтай алады. |
Оқулық Сергіту сәті Оқулық, дәптерлер.
|
|
|
Аяқталуы |
7 мин |
4 Жаттығу. Буындардан мақал құрап оқыңдар. ЕК О СО НЫ СЫҢ РА НЕ СЕҢ Критерий:Оқушылар буындардан мақал құрастырады. Дескриптор:Оқушылар буындардан мақал құрастыра алады. |
Кітаппен жұмыс. |
|
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Саралау- Тапсырма |
|
|
||
|
* |
|
|
||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді? |
|
|
||
|
Қорытынды бағамдау |
||||
|
Қандай екі нәрсе
табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||
|
2.
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||
|
2.
1. |
||||
|
2. |
||||
|
Сабақ№ |
Бекітемін: |
|||||
|
Күні 26.01.17. |
Мұғалімі: Мухтанова С.А. |
|||||
|
Сынып 1 « ғ » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатқа саяхат П дыбысы мен арпі. |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.2.1.2.Оқудың түрлерін (Буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу. ) |
|||||
|
Ойлау дағды деңгейі |
Білу түсіну қолдану |
|||||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар: П әрібін біледі. |
|||||
|
Оқушылардың басым көпшілігі :П дыбысынан келетін сөздер айтып сөздерден сөйлем құрайды |
||||||
|
Кейбір оқушылар: П дыбысы бар сөздерден әңгіме құрайды. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|||||
|
Бастапқы білім |
|
|||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сурет бойынша ұжыммен, топпен, дербес . |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
|||
|
Басталуы |
5 мин |
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Психологиялық дайындық |
|||
|
Ортасы |
10мин 3 мин 10мин 10 мин |
№1 Өлеңді оқы. Түсіріп қақпанға, Жыланды ол ұстайды. Тып-тыныш жатқанда, Шөткеге ұқсайды. Өлең не туралы? «Кірпі» сөзіндегі саған таныс емес қай әріп?
Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) Дәптерге жазу П әрпін №2 Оқылым. Жаппай және жеке оқылымды ұйымдастыру. Топқа бөліп тапсырма беру. 1-топ Кірпінің сұрағына жауап беріңдер 2-топ Әдемі сөзіне мағынасы жуық сөздер тап. 3-топ Мәтін бойынша сахналық көрініс дайындаңдар Критерий; Сұраққа жауап береді. Әдемі сөзіне мағынысы жуық сөздер табады. Мәтін бойынша сахналық көрініс көрсете алады. Дискриптор; Сұраққа жауап бере алады. Әдемі сөзіне мағынасы жуық сөздерді таба алады. Мәтін бойынша сахналық көрініс көрсете алады. |
Кітаппен жұмыс
Сергіту сәті
Дәптермен жұмыс
|
|||
|
Аяқталуы |
7 мин |
Бірі көжек ,екіншісі кірпі болып сахналық қойылым көрсету. Рефлексия; Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау- Тапсырма I II III |
|
Көркем еңбек |
||||
|
* |
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? |
|
|
||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||
|
Қандай екі нәрсе
табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||||
|
2.
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||||
|
2.
1. |
||||||
|
2. |
||||||
![]()
|
Сабақ№ |
Бекітемін: |
|||||
|
Күні 27.01.17. |
Мұғалімі: Мухтанова С.А. |
|||||
|
Сынып 1 « ғ » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатқа саяхат П дыбысы мен арпі. |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.2.2.1.Мәтінде автордың кім ,не туралы айтқысы келгенін түсіну. |
|||||
|
Ойлау дағды деңгейі |
Білу түсіну қолдану |
|||||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар: П әрібін біледі. |
|||||
|
Оқушылардың басым көпшілігі :П дыбысынан келетін сөздер айтып сөздерден сөйлем құрайды |
||||||
|
Кейбір оқушылар: П дыбысы бар сөздерден әңгіме құрайды. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|||||
|
Бастапқы білім |
|
|||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сурет бойынша ұжыммен, топпен, дербес . |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
|||
|
Басталуы |
5 мин |
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Психологиялық дайындық |
|||
|
Ортасы |
10мин 3 мин 10мин 10 мин |
Ұ Оқылым. Мәтінді түсініп оқу. Жаралы кептер. Талап жаралы кептерді үйге алып келді.Жараланған жеріне йод жақты .Кептерді қорапқа салды.Алдына жем ,су қойды. Талап жазылған кептерді далаға ұшырды.Көк кептер әуелі ұшып кетті.Талап қатты қуанды. Критерий;Мәтінді оқиды. Түсінгенін айтады. Дискриптор;Мәтінді оқи алады.
Түсінгенін айта
алады. Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) Дәптерге жазу П әрпінен келетін сөдерді жазу. 2-Сурет арқылы мәтінді баяндап көр. .
|
Кітаппен жұмыс
Сергіту сәті
Дәптермен жұмыс
|
|||
|
Аяқталуы |
7 мин |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау- Тапсырма I II III |
|
Көркем еңбек |
||||
|
* |
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? |
|
|
||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||
|
Қандай екі нәрсе
табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||||
|
2.
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||||
|
2.
1. |
||||||
|
2. |
||||||
|
2. |
|
Сабақ № |
Бекітемін: |
|||||
|
Күні 8.02.17. |
Мұғалімі:Нурдыгулова М |
|||||
|
Сынып 1 « А » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатқа саяхат Б дыбысы мен арпі. |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1,3,5,1тақырыпқа байланысты керекті сөздер,сызбалар,суреттер,белгілерін қолдана отырып жай сөйлемдер .\мәтін құрастыру және құрастыру |
|||||
|
Ойлау дағды деңгейі |
Білу түсіну қолдану |
|||||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар: Б әрібін біледі. |
|||||
|
Оқушылардың басым көпшілігі :Б дыбысынан келетін сөздер айтып сөздерден сөйлем құрайды |
||||||
|
Кейбір оқушылар: Б дыбысы бар сөздерден әңгіме құрайды. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|||||
|
Бастапқы білім |
П дыбысы мен әрпі. |
|||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сурет бойынша ұжыммен, топпен, дербес . |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
|||
|
Басталуы |
5 мин |
Сәлемдесу Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру Оқушылардың зейінін сабаққа аудару Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Психологиялық дайындық |
|||
|
Ортасы |
10 мин 3мин 10 мин |
-Көл жағасында не өсіп тұр? -Ағаштың айналасынан нелерді көріп тұрсың? -Ағаш бұтағынан не байқадың? -Ағаш маңында нелер ұшып жүр? Критерий; Суретке қарап әңгіме құрастырады. Дискриптор Суретке қарап әңгіме құрастыра алады.
-Суреттегі сөздерді жаз -Бұларды бір сөзбен не дейді? Сергіту сәті. Әппақ болып таң атты, Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) Дәптерге жазу Б әрпінен келетін сөздерді жазу. Бақша,бақа,бақша. |
Кітаппен жұмыс
Сергіту сәті Дәптермен жұмыс
Кітаппен жұмыс. |
|||
|
Аяқталуы |
7 мин |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау- Тапсырма I II III |
|
Көркем еңбек |
||||
|
* |
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? |
|
|
||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||
|
Қандай екі нәрсе
табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||||
|
2.
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
||||||
|
2.
1. |
||||||
|
2. |
||||||
шағым қалдыра аласыз
















