8-сабақ. 11 санының құрамы.
|
Тақырыбы: Менің сүйікті ойындарым |
Мектеп: |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Оқудың мақсаттары |
2.1.2.5. ** бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: Бір таңбалы екі саннан 11 санын құрайды жəне ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілдерін, сонымен қатар екі таңбалы санға бір таңбалы санды қосу жəне азайтудың ұқсас тəсілін қолданады |
||
|
Бірқатар оқушылар үшін: 11 санының құрамы негізінде қосу жəне азайтуды, сонымен қатарекі таңбалы санға бір таңбалы санды қосу жəне азайтудың ұқсас тəсілін орындайды. |
|||
|
Кейбір оқушылар үшін: |
|||
|
|
11 санының құрамын екі немесе үш қосылғыштан құрастырады, қосу жəне азайту амалдарының өзара байланысы негізінде қосу жəне азайтуды түсіндіреді. Екі таңбалы санға бір таңбалы санды қосу жəне азайтудың ұқсас тəсілін түсіндіреді. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: 11санының екі бір таңбалы санға жіктелуін түсіндіре алады. Пəндік лексика жəне терминология: 11 санының бір таңбалы сандардан тұратын құрамы, қосу мен азайту компоненттері мен нəтижесі, қосу мен азайтудың байланысы. |
||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: Қандай бір таңбалы екі саннан 11 санын құруға болатынын айтып бере аласың ба?11 саныныңқұрамын біле отырып, қосу мен азайтуды қалай орындауға болатынын түсіндіре аласың ба? 9+8, 19+8 жағдайында сандарды қалай қосатынын түсіндір. 15–7, 25-7өрнегіндегіазайтуды түсіндір. |
|||
|
Жазу: 11 санының құрамын жаз. |
|||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Ондықтан аттап қосу жəне азайту. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт(минут) |
Жоспарланған іс-əрекет |
Қоры |
|
|
0–3 |
Ынталандыру. Ауызша есептеу жаттығуларын ұйымдастыру үшін қысқаша жарыс сəттерін қолданыңыз. Ойындарды сабақ тақырыбымен байланыстырыңыз: «Менің сүйікті ойындарым». Ойша жылдам есептеудің маңыздылығын атап көрсетіңіз, сондай-ақ ойын кезінде де. Ауызша есептеу үшін интернет-қорды немесе сандар жазылған қиықшалар мен желпуіштер тəрізді кері байланыс ойындарын қолдануғаболады. |
Сандар жазылған қиықшалар, желпуіштер |
|
|
4–6 |
Белсендіру. 2–10 сандарының құрамын, 1онд. =1 бірлік, 1дм=10см қатынастарын, 11–20 сандарының разрядты қосылғыштарға жіктелуін қайталаңыз. Ондықтан аттап қосу жəне азайту мысалдарын жуырда өткен тəсілге түсінік беруге пайдаланыңыз. Тақтаға түсті бор немесе маркермен жазба қалдырыңыз. |
Сандар құрамы жазылған плакаттар |
|
|
7–11 |
Мақсат қою (мəселелі жағдаяттар). Оқушылардан 11 санының құрамын жылдам толтыруды өтініңіз. Алдын ала дайындалған заттарды топтарға немесе жұптарға таратыңыз. Бұл үйреншікті үйшіктер, шыршалар немесе жай ғана сандар қосындысы ретіндегі теңдіктер болуы мүмкін. 2-10 сандарының құрамын тез айтып шыққандары тəрізді 11 санының құрамын да бір таңбалы екі санмен жылдам жазуға тырысыңдар. Тапсырманың орындалу нəтижесін тексергенде оқушылар айтылған уақытта орындап үлгермегендігі анықталады. Сабақтың мақсаты қалыптасады: 11 санының құрамын құрастыру, осы білімді қосу мен азайтуды орындауда қолдану. |
|
|
|
|
Жаңаны ашу. 11 санының құрамын құрау бойынша тəжірибелік жұмысқа үлестірмелі санау материалдарын пайдаланады. Осыдан кейін өткен сабаққа ұқсас үйренген тəсілін екі таңбалы санға бір таңбалы санды қосуға жəне осыған ұқсас азайту тəсілінеауыстырады. Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. №1 тапсырма негізінде немесе оқушыларға құрастырылған үлгі – 11 санының құрамына арналған үйшіктер негізінде түсініктеме беріңдер немесе санның құрамын жазыңдар.
Өздік жұмыс. №2 тапсырманы жұмыс дəптерден орындауды ұсыныңыз. Кестелерді толтыр.
10 жəне 11 сандары құрамын қамтитын мысалдар төрттігін құрастыр. Бағалау критерийлері:
|
Мозаика немесе |
|
|
екі түсті үрме |
|
|
12–29 |
бұршақ. |
|
|
|
Оқулық, дəптер. |
|
|
|
Сабақтың |
|
|
|
Презентациясын |
|
|
|
Қолдану |
|
|
30–40 |
Жаңаны қолдану. Оқулықтағы 2, 4-тапсырмалар алынған білімді қолдануға берілген. №2 шамаларды қосу, №4 өрнектерді салыстыру, мұнда үйренген тəсілдерге қоса əріпті өрнектер де енгізуге болады. 3б) тапсырманы да осы кезеңде орындауға болады. Өткенді қолдану. №3, а, ə - тапсырмалар. Өздік жұмыс. №1,3,4 тапсырмалардың негізінде бұрын өтілген материалмен жұмыс ұйымдастыруға болады. Кейбір оқушыларға ойын ұйымдастырыңыз: үш қосылғыштан 11 санын құрастыр. Сандар жазылған қиықшаларды пайдаланыңыз. Топтағы оқушылар 3 адамнан сандардың қосындысы 11 болатындай қиықшалармен тұрсын. |
Оқулық, дəптер |
|
41–45 |
Рефлексия. Оқушылардың қолынан келетінін бағалаңыз:
|
Жетістіктержолағы |
1
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика "11 санның құрамы" 2 сынып
Математика "11 санның құрамы" 2 сынып
8-сабақ. 11 санының құрамы.
|
Тақырыбы: Менің сүйікті ойындарым |
Мектеп: |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Оқудың мақсаттары |
2.1.2.5. ** бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: Бір таңбалы екі саннан 11 санын құрайды жəне ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілдерін, сонымен қатар екі таңбалы санға бір таңбалы санды қосу жəне азайтудың ұқсас тəсілін қолданады |
||
|
Бірқатар оқушылар үшін: 11 санының құрамы негізінде қосу жəне азайтуды, сонымен қатарекі таңбалы санға бір таңбалы санды қосу жəне азайтудың ұқсас тəсілін орындайды. |
|||
|
Кейбір оқушылар үшін: |
|||
|
|
11 санының құрамын екі немесе үш қосылғыштан құрастырады, қосу жəне азайту амалдарының өзара байланысы негізінде қосу жəне азайтуды түсіндіреді. Екі таңбалы санға бір таңбалы санды қосу жəне азайтудың ұқсас тəсілін түсіндіреді. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: 11санының екі бір таңбалы санға жіктелуін түсіндіре алады. Пəндік лексика жəне терминология: 11 санының бір таңбалы сандардан тұратын құрамы, қосу мен азайту компоненттері мен нəтижесі, қосу мен азайтудың байланысы. |
||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: Қандай бір таңбалы екі саннан 11 санын құруға болатынын айтып бере аласың ба?11 саныныңқұрамын біле отырып, қосу мен азайтуды қалай орындауға болатынын түсіндіре аласың ба? 9+8, 19+8 жағдайында сандарды қалай қосатынын түсіндір. 15–7, 25-7өрнегіндегіазайтуды түсіндір. |
|||
|
Жазу: 11 санының құрамын жаз. |
|||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Ондықтан аттап қосу жəне азайту. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт(минут) |
Жоспарланған іс-əрекет |
Қоры |
|
|
0–3 |
Ынталандыру. Ауызша есептеу жаттығуларын ұйымдастыру үшін қысқаша жарыс сəттерін қолданыңыз. Ойындарды сабақ тақырыбымен байланыстырыңыз: «Менің сүйікті ойындарым». Ойша жылдам есептеудің маңыздылығын атап көрсетіңіз, сондай-ақ ойын кезінде де. Ауызша есептеу үшін интернет-қорды немесе сандар жазылған қиықшалар мен желпуіштер тəрізді кері байланыс ойындарын қолдануғаболады. |
Сандар жазылған қиықшалар, желпуіштер |
|
|
4–6 |
Белсендіру. 2–10 сандарының құрамын, 1онд. =1 бірлік, 1дм=10см қатынастарын, 11–20 сандарының разрядты қосылғыштарға жіктелуін қайталаңыз. Ондықтан аттап қосу жəне азайту мысалдарын жуырда өткен тəсілге түсінік беруге пайдаланыңыз. Тақтаға түсті бор немесе маркермен жазба қалдырыңыз. |
Сандар құрамы жазылған плакаттар |
|
|
7–11 |
Мақсат қою (мəселелі жағдаяттар). Оқушылардан 11 санының құрамын жылдам толтыруды өтініңіз. Алдын ала дайындалған заттарды топтарға немесе жұптарға таратыңыз. Бұл үйреншікті үйшіктер, шыршалар немесе жай ғана сандар қосындысы ретіндегі теңдіктер болуы мүмкін. 2-10 сандарының құрамын тез айтып шыққандары тəрізді 11 санының құрамын да бір таңбалы екі санмен жылдам жазуға тырысыңдар. Тапсырманың орындалу нəтижесін тексергенде оқушылар айтылған уақытта орындап үлгермегендігі анықталады. Сабақтың мақсаты қалыптасады: 11 санының құрамын құрастыру, осы білімді қосу мен азайтуды орындауда қолдану. |
|
|
|
|
Жаңаны ашу. 11 санының құрамын құрау бойынша тəжірибелік жұмысқа үлестірмелі санау материалдарын пайдаланады. Осыдан кейін өткен сабаққа ұқсас үйренген тəсілін екі таңбалы санға бір таңбалы санды қосуға жəне осыған ұқсас азайту тəсілінеауыстырады. Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. №1 тапсырма негізінде немесе оқушыларға құрастырылған үлгі – 11 санының құрамына арналған үйшіктер негізінде түсініктеме беріңдер немесе санның құрамын жазыңдар.
Өздік жұмыс. №2 тапсырманы жұмыс дəптерден орындауды ұсыныңыз. Кестелерді толтыр.
10 жəне 11 сандары құрамын қамтитын мысалдар төрттігін құрастыр. Бағалау критерийлері:
|
Мозаика немесе |
|
|
екі түсті үрме |
|
|
12–29 |
бұршақ. |
|
|
|
Оқулық, дəптер. |
|
|
|
Сабақтың |
|
|
|
Презентациясын |
|
|
|
Қолдану |
|
|
30–40 |
Жаңаны қолдану. Оқулықтағы 2, 4-тапсырмалар алынған білімді қолдануға берілген. №2 шамаларды қосу, №4 өрнектерді салыстыру, мұнда үйренген тəсілдерге қоса əріпті өрнектер де енгізуге болады. 3б) тапсырманы да осы кезеңде орындауға болады. Өткенді қолдану. №3, а, ə - тапсырмалар. Өздік жұмыс. №1,3,4 тапсырмалардың негізінде бұрын өтілген материалмен жұмыс ұйымдастыруға болады. Кейбір оқушыларға ойын ұйымдастырыңыз: үш қосылғыштан 11 санын құрастыр. Сандар жазылған қиықшаларды пайдаланыңыз. Топтағы оқушылар 3 адамнан сандардың қосындысы 11 болатындай қиықшалармен тұрсын. |
Оқулық, дəптер |
|
41–45 |
Рефлексия. Оқушылардың қолынан келетінін бағалаңыз:
|
Жетістіктержолағы |
1
шағым қалдыра аласыз














