математика 129 сабақ Геометриялық

Тақырып бойынша 31 материал табылды

математика 129 сабақ Геометриялық

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика сабағына сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Таға мен сусын

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

1 сынып.


Сабақтың тақырыбы:

129 сабақ. Геометриялық фигуралар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру

1.3.2.1 түзу, тұйықталған және тұйықталмаған және қисық, сынық сызықты жазықтықта/қарапайым жазық геометриялық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағазда кескіндеу

Сабақтың мақсаты

Фигураларды бейнелеуді және олардан компазиция құрастыруды үйренеді



Құндылықтар:

Мамыр айы: БІРЛІК ПЕН ЫНТЫМАҚ


Апта дәйексөзі: «Жалғанда ойлап тұрсаң бірлік керек, бірлікті ойлау үшін тірлік керек.»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут










Өткенді пысықтау

5 минут




Сабақ

тың ортасы

20 минут























































Сергіту сәті

2 минут






































Сабақты қорыту

6минут











Қосымша тапсырма

2минут



















Кері байланыс

5 минут





Психологиялық ахуалды жақсарту

«Ия, жоқ» әдісі.

1. Бір аптада жеті күн бар. +

2. 7мен 2-нің қосындысы сегізге тең. –

3. Қоянның екі құлағы бар.+

4.2 мен 2-нің қосындысы беске тең. –

5. Үшбұрыштың екі бұрышы бар. –

6. Оқу жылы қыргүйектен басталады.+

7. Алтыбұрыштың алты бұрышы бар.+




Өткенді пысықтау

«Фигураларды таныстыр» ойыны




Тақырыпты ашу

Тақтаға жобамен фигураларды сыз. Олардың аттарын ата


Жаңа тақырып

ФС тапсырмасы

1-тапсырма

Мектеп оқушылары веложарысқа қатысты. Балалар алаңнан жүріп өткенде қандай сызықтар пайда болды?(сынық сызық)

Сынық сызықтың әр буынының ұзындығын өлше.(4см,6см,3см)

Дәптеріңе тура осындай кесінділер сыз. Сынық сызықтағы кесінділердің орналасуын өзгертуіңе болады. Досыңа көрсет, досың сызған кесінділерді

тексер.



2-тапсырма

Есепті шығар. Кері есептер құрастырып, оларды шығар.

Дүкенде бір апта ішінде ересектерге арналған 20 велосипед, ал одан балаларға арналған 10-ы артық велосипед сатылды. Неше балалар велосипеді сатылды?

Ересектер - 20 в.

Балалар - ?, 10-ны артық

Шешуі: 20+10=30

Жауабы: 30 балалар велосипеді сатылды.


ЕҚБ

Бос орындарға тиісті сандарды жаз



ЕБҚ

Фигураларды сана және жаз



Сергіту сәті

«Би жаттығулары» әдісі








Жұптық жұмыс

3-тапсырма

Есепте. Салыстыр.

13<13+6 60+30=30+60

17>17-2 70-20<70+20

14<14+3 70-30<40+10

6 + 14 = 14 + 6

7 – 4 < 17 + 3

2 + 16 > 18 – 5




Жұптық жұмыс

4-тапсырма

Пракатикалық тапсырма

Үстелге фигуралар қандай ретпен орналастырылды? Қағаздан фигуралар қиып ал. Өзіңнің композицияңды құрастыр.

Фигуралардың орналастыру реті:

Тіктөртбұрыш, шаршы, үшбұрыш, дөңгелек

Дөңгелек, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш



Зерттеушілік тапсырма

5-тапсырма

Баскиімдер мен футбол жейделерінен жинақ таңдаудың қанша нұсқасы бар?





ҚЖ:

ТОптық жұмыс

Тақтада ілулі тұрған фигуралардың ішінен берілген тапсырма бойынша фигураны таңдап, дәптеріңе сыз және өлшемін жаз

1-топ:

Тіктөртбұрыштар

2-топ:

Үшбұрыштар

3-топ:

Шаршылар







Кері байланыс









Ия немесе жоқ деп айтады









Фигуралар

дың ерекшеліктерін атайды




Фигуралар сызады








Сынық сызықты өлшейді









Есепті шығарады














Тапсырманы орындайды










Фигуралар

ды атайды









Жаттығулар жасайды













Есептеп, салыстыра

ды









Фигуралар

дан композиция құрастыра

ды













Кестені толтырады














Топтық жұмыс жасайды












Кері байланыс жасайды



Мақтап, мадақтап отыру


«Асық» әдісі бойынша мадақтау


Дескриптор:

Фигураларды таниды, атайды

Олардың ерекшеліктерін атай алады






Дескриптор:

Сынық сызықтың әр буынының ұзындығын өлшейді.

Дәптеріне тура осындай кесінділер сызады




Дескриптор:

Есепті шығарады.

Кері есептер құрастырып, оларды шығарады.






Тамаша жұмыс!






Мен сенімен мақтанамын!










Керемет!








Дескриптор:

Есептеу жүргізеді

Есептеуді салыстырады








Дескриптор:

Фигуралардың орналасу ретін анықтайды

Фигураларды қиып алып, жазық бетке орналастырады.




Дескриптор:

Баскиімдер мен футбол жейделерінен жинақ таңдаудың қанша нұсқасы бар екенін анықтайды

Кесте сызып, толтырады










Дескриптор:

Тақтада ілулі тұрған фигуралардың ішінен берілген тапсырма бойынша фигураны таңдайды Дәптеріне сызады және өлшемін жазады














«Әлеуметтік желі» әдісі



суреттер


Суреттер












Фигуралар







Сурет










Суреттер










Оқулық









Оқушы жұмысы






Таратпа материал









Қимылдар




Музыка












Жұмыс дәптері







Оқулық







Жұмыс үлгілері







Кесте












Фигуралар




Топ жұмысы














Кері байланыс парағы














































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.05.2025
121
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі