Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математика 133-136 сабақтар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
|||||||||||||||||
Пәні: |
Математика |
|
|||||||||||||||||
Бөлім: |
Саяхат |
|
|||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|||||||||||||||||
Күні: |
|
|
|||||||||||||||||
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
№133 сабақ. Математикалық модельдеу |
|
|||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.5.1.2. Есептерді шығару барысында баға, мөлшер (сан), құн арасындағы тәуелділігін пайдалану. 2.5.1.5. Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға, кері есептерді құрастыру және шығару, тура және жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/кем», «бірнеше есе есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты) бір-бірінен ажырату. |
|
|||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Есептерді шығару барысында баға, мөлшер (сан), құн арасындағы тәуелділігін пайдалану. Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға, кері есептерді құрастыру және шығару, тура және жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/кем», «бірнеше есе есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты) бір-бірінен ажырату. |
|
|||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|
||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||||||||||||
Сабақтың басы
10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылардың назарын сабаққа аудару Үй тапсырма 7-тапсырма Сыйымдылығы 4 литрлік ыдыстарға 16л күнбағыс майы және 20 л мақта майы бөліп құйылды. Неше ыдысқа май құйылды? Шешуі: 16/4=4 20/4=5 Жауабы: 4 ыдысқа күнбағыс майы 5 ыдысқа мақта майы құйылды. |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару Үй тапсырмасын Оқиды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Өрнектің мәнін табады-1б Жауабын жазады-1б |
|
|
||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25мин |
Жаңа сабақ Фс тапсырма 1-тапсырма Кестеге қара (Б-заттың бағасы, С- заттың саны, Қ-заттың құны.)
Әр есептегі белгісізді табу үшін қандай амал қолдандың? |
|
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Кестені толтырады-1б Заттың құнын табады-1б Заттың санын табады-1б Заттың бағасын табады-1б |
|
|
||||||||||||||
|
ЕҚБ және ЕБҚ 2-тапсырма Есептер өзара кері есептер болып табыла ма? Жауабыңды түсіндір. Төрт қапшықтың әрқайсысында 2 кг қант бар. Қапшықтарда неше кг қант бар? Шешуі: 4*2=8 Жауабы: өрт қапшықта 8кг қант бар. 8кг қант 4қапшыққа тең бөлініп салынды. Бір қапшықта неше килограмм қант бар? Шешуі: 8/4=2 Жауабы: бір қапшықта 2 кг қант бар 8кг қант 2 килограмнан қапшыққа бөлініп салынды. Неше қапшық қажет болды? Шешуі: 8/2=4 Жауабы: 4 қапшыққа салынды Әр есептегі белгісізді табу үшін көбейту мен бөлу амалын қолданды. |
Есепті шығарады |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Шартын құрады-1б Өрнектің мәнін табады-1б Жауабын жазады-1б Сұраққа жауап береді-1б |
|
|
||||||||||||||
Сабақтың соңы 10 мин |
Үй тапсырмасы 3-тапсырма Есепті шығар. а) 16л май 8 бөтелкеге тең бөлініп құйылды. Әр бөтелкеге неше л май құйылды? Шешуі: 16/8=2 Жауабы: әр бөтелкеге 2 л майдан құйылды. ә) хайуанаттар бағында 6 тотықұс бар. Бұл түйеқұстарға қарағанда 2-ге артық. Хайуанаттар бағында неше құс бар? Шешуі: 6+2=8 6+8=14 Жауабы: барлығы 14 құс бар. Кері байланыс |
Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс жасайды |
Жарайсыңдар
«Ақылды үкі» әдісі |
|
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
|||||
Пәні: |
Математика |
|
|||||
Бөлім: |
Саяхат |
|
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|||||
Күні: |
|
|
|||||
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№134 сабақ. Өткен материалды қайталау. Бекіту. |
|
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.5.1.8 барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде/құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу |
|
|||||
Сабақтың мақсаты |
барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде/құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу |
|
|||||
Сабақтың барысы |
|
||||||
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
Сабақтың басы
10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылардың назарын сабаққа аудару Үй тапсырмасы 3-тапсырма Есепті шығар.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |