Материалдар / Математика 140х2, 280:2 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу 3-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика 140х2, 280:2 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика 140х2, 280:2 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу 3-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
44
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1300 тг 975 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Су –тіршілік көзі

Педагогтің аты - жөні


Күні


Сынып:3 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:



Пәні

Математика

Сабақтың тақырыбы

140х2, 280:2 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.13 бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану

Сабақтың мақсаты






Барлық оқушылар: бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолданады

Оқушылардың басым бөлігі: өрнекті бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін баған тұрінде есептеп,тексеруін орындады.

Кейбір оқушылар: есепті жазбаша көбейту алгоритмін қолданып шығарады

Бағалау критерийі

- өрнекті бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін баған тұрінде есептеп,тексеруін орындады.

- есепті жазбаша көбейту алгоритмін қолданып шығарады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті


Оқушының

әрекеті

Бағалау



Ресурстар



Сабақтың басы

7 минут

Раппорт

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

Үй тапсырмасын тексеру

Жинақтаудағы тапсырма 105 бет

Қызығушылығын ояту

Ұжымдық жұмыс

Үш таңбалы санның разрядтарына қара.Көбейтудің қалай орындалғанын түсіндір.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.

Үй тапсырмасын тексертеді.

Үш таңбалы санның разрядтарына қарап,көбейтудің қалай орындалғанын түсіндіреді.

«Басбармақ» әдісі арқылы.

Дұрыс орындалған үй тапсырмасына

1 балл

Оқулық

1,4 бет

Сабақты ортасы

16 минут










12 минут




1 – тапсырма

Баған түрінде есептеп,тексеруді орында.

Дескриптор:

-бірінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

- екінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

- үшінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

- төртінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

2-тапсырма

Есепті шығар

Дескриптор:

- қысқаша шартын дұрыс құрады(1балл)

-бірінші шешу амал таңбасын дұрыс таңдайды(1балл)

- екінші шешу амал таңбасын дұрыс таңдайды(1балл)

-мәнін дұрыс есептейді(1балл)

-жауабын толық жазады

(1балл)

Баған түрінде есептеп,тексеруді орындайды.










Есепті шығарады


ҚБ:

1 балл

1балл

1балл

1балл








ҚБ

1балл

1балл

1балл

1балл

1балл

Барлығы

10 балл

Оқулық

3,5 бет











Оқулық

7,6 бет


Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 минут

«Үш сұрақ» әдісі

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Үйге тапсырма: № 10, 6 бет

Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді


































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

Бөлім

Су –тіршілік көзі

Педагогтің аты - жөні


Күні


Сынып:3 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:



Пәні

Математика

Сабақтың тақырыбы

Бекіту/Судың адам өміріне қажеттілігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.1 бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану

3.2.1.5 әріпті, санды өрнектерді (үш амалдан артық) салыстыру

Сабақтың мақсаты






Барлық оқушылар: бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолданады, санды өрнектерді (үш амалдан артық) салыстырады

Оқушылардың басым бөлігі: амалдарды баған түрінде жазып,өрнектің мәнін табады

Кейбір оқушылар: өрнектерді салыстырады.

Бағалау критерийі

- амалдарды баған түрінде жазып,өрнектің мәнін табады

- өрнектерді салыстырады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті


Оқушының

әрекеті

Бағалау



Ресурстар



Сабақтың басы

7 минут

Раппорт

Үй тапсырмасын тексеру

10,6 бет

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

Қызығушылығын ояту

Өрнектерді баған түрінде есепте.Олардың мәнін өсу ретімен қойсаң,төмендегі өлең жолдарын жазған ақынды анықтайсың.

Үй тапсырмасын тексертеді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.

Өрнектерді баған түрінде есептейді.Олардың мәнін өсу ретімен қойып,төмендегі өлең жолдарын жазған ақынды анықтайды

«Басбармақ» әдісі арқылы.

Дұрыс орындалған үй тапсырмасына

1 балл

Оқулық

1,7 бет

Сабақты ортасы

16 минут










12 минут




1 – тапсырма

Амалдарды баған түрінде жазып,өрнектің мәнін тап.

Дескриптор:

-бірінші өрнекті баған түрінде жазып,мәнін есептейді(1б)

- екінші өрнекті баған түрінде жазып, мәнін есептейді(1б)

- үшінші өрнекті баған түрінде жазып,мәнін есептейді(1б)

- төртінші өрнекті баған түрінде жазып,мәнін есептейді(1б)

- бесінші өрнекті баған түрінде жазып,мәнін есептейді(1б)

2-тапсырма

Өрнектерді салыстыр

Дескриптор:

- бірінші өрнектің мәнін есептеп,салыстырады(1б)

- екінші өрнектің мәнін есептеп,салыстырады(1б)

- үшінші өрнектің мәнін есептеп,салыстырады(1б)

- төртінші өрнектің мәнін есептеп,салыстырады(1б)

Баған түрінде жазып,мәнін есептейді














Өрнектерді салыстырады.

ҚБ:

1 балл

1балл

1балл

1балл

1балл










ҚБ

1балл

1балл

1балл

1балл

Барлығы

10 балл

Оқулық

таратпа














Оқулық

6,8 бет