Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
2.3.1.4 - фигураның белгісіз
қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы
табу
2.3.1.5 - берілген периметрі
бойынша жазық фигуралар сазайту, олардың пішіндері өзгеруіне қарай
периметрдің қалай өзгеретінін
түсіндіру
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Біз сіздермен Бумба-Юмба
тайпасына қоршауға түсіп қалдық.Ол тайпаның дәстүрі бойынша былай
амандасу керек.Қәзір екі топқа
бөлінеміз.1-топ
2топқа барып бір біріңізді
құшақтап амандасады.Ал екінші топ бірінші топқа барып бір біріңіз
бен арқаларыңызды
түйістіріңіз.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: Балмұздықтар арқылы
бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Сабақтың
ортасы
|
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда) А,В,С
-деңгей
№1.
Қарауылдың үйіне қалай баруға
болатынын түсіндір.Биік қарағайға дейін қалай баруға
болады.
Дескриптор:
Өз түсініктерін
ортаға салды. Жолда кездескен кедергілерді
атады.
№2
Фигуралардың қабырларын
өлшеп, периметрін
тап
Дескриптор:
Фигуралардың
перимерін
табады.
«Сергіту
сәті»
№ 3 .Әр суретте неше үшбұрыш,
тіктөртбұрыш бар? С- деңгей
Дескриптор:
Фугуралардың периметрін
табады
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін
бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Топтық
жұмыс. «Ат
жүрісі»
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын
орындау..
|
ҚБ: Жұлдыздар арқылы
бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға «Білім
сандығы» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
Оқушыларға «Білім сандығы»
кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
«Білім
сандығы»
|
Кері байланыс
парағы.
|