Материалдар / Математика 1- сынып Қозғалыс бағыты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика 1- сынып Қозғалыс бағыты

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика 1- сынып Қозғалыс бағыты ҚМЖ Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 2.3.1.4 - фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу 2.3.1.5 - берілген периметрі бойынша жазық фигуралар сазайту, олардың пішіндері өзгеруіне қарай периметрдің қалай өзгеретінін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Тамыз 2024
164
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ашық сабақ

Тақырыбы: Қозғалыс бағыты.Орманға саяхат
























Педагогтің аты-жөні

Надирова О Пәні: математика

Күні:

7.12. 2023

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қозғалыс бағыты.

Орманға саяхат.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.3.1.4 - фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу

2.3.1.5 - берілген периметрі бойынша жазық фигуралар сазайту, олардың пішіндері өзгеруіне қарай периметрдің қалай өзгеретінін түсіндіру

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Біз сіздермен Бумба-Юмба тайпасына қоршауға түсіп қалдық.Ол тайпаның дәстүрі бойынша былай амандасу керек.Қәзір екі топқа бөлінеміз.1-топ 2топқа барып бір біріңізді құшақтап амандасады.Ал екінші топ бірінші топқа барып бір біріңіз бен арқаларыңызды түйістіріңіз.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.





Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: Балмұздықтар арқылы бір-бірін бағалау.






Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Сабақтың ортасы

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) А,В,С -деңгей

1. Қарауылдың үйіне қалай баруға болатынын түсіндір.Биік қарағайға дейін қалай баруға болады.

Дескриптор:

Өз түсініктерін ортаға салды. Жолда кездескен кедергілерді атады.

2 Фигуралардың қабырларын өлшеп, периметрін тап

Дескриптор:

Фигуралардың перимерін табады.


«Сергіту сәті»


3 .Әр суретте неше үшбұрыш, тіктөртбұрыш бар? С- деңгей

Дескриптор:

Фугуралардың периметрін табады

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау







Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







Оқылым, жазылым тапсырмалары.






Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану


Топтық жұмыс. «Ат жүрісі»






Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.


Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

«Білім сандығы»

Кері байланыс парағы.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!