Математика 1 -сынып "Санды өрнектер" Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика 1 -сынып "Санды өрнектер" Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: жаратылыстану

Сынып:1

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні :Саметова М.С.

Сабақтың тақырыбы: Ғарыш дегеніміз не?

Қатысқандар:27

Қатыспағандар саны: -


Оқу мақсаты

1.4.2.1 - астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау;
1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары,үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: ғарыш ұғымымен танысады;астрономияның аспан денелерін және оларда жүретін үдерістерді зерттейтін ғылым екенін түсінеді;

Оқушылардың басым бөлігі:шоқжұлдыздар мен жұлдыздардың айырмасын түсінеді,

Кейбір оқушылар: шоқжұлдызда жайлы аңыздарды оқиды және өз беттерінше шоқжұлдызда жайында жоба дайындайды

Бағалау критерийлері

Ғарыштың не екенін түсінеді

Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу аппараттарын анықтайды.

Шоқжұлдыздың жұлдыздардан айырмасын түсінеді,


Тілдік мақсаттар

астрономия, ғарыш , шоқжұлдыз

Құндылықтарды дарыту


Шығармашылық қабілетін дамыту

Денсаулық және техника қау. ер.сақталуы

Сабақ кезіндегі қауіпсіздік ережесі туралы түсінік беремін

Пәнаралық байланыстар

Математика,әдебиет,дүниетану

АКТ қолдану дағдысы (сабақта көрсету)

Бейнероликтер, слайдтар, аудио жазба.

Алдыңғы меңгерілген білім


Күш пен қозғалыс туралы ұғымдар қалыптасқан.

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтажоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


1.Психологиялық ахуал

Біз балдырған баламыз,

Айтқан тілді аламыз.

Біз бақытты баламыз,

Өнер, білім аламыз!

2.(ТБ) Дәнді дақылдарды алып, оларды тұқымына қарай топтарға біріктіру

3. «Миға шабуыл» әдісі бойынша үй тапсырмасын пысықтау (ҚБ)

Дескриптор:

*Табиғаттағы заттардың,нысандардың әртүрлі қозғалуын біледі;

*Дененің бір жерден екінші жерге орын ауыстыруының қозғалыс екенін біледі.



(бидай,күріш, фасоль, ноқат)

Сабақ ортасы



МК (модельдік айтылым мен оқылым): астрономия,шоқжұлдыздар туралы мағлұмат айту,оқу

«Бақылау» әдісі

(Ұ) (МК) Арнайы құралдардың көмегінсіз түнгі аспаннан нені көруге болады? (ҚБ)

Дескриптор:

*Жай көзбен көрінетін аспаннан жұлдыздары туралы айта алады;

* шоқжұлдыздар ұғымын түсінеді.

«Зерттейік» әдісі –топтық жұмыс

Аңыздар кітабын дайындау үшін бірнеше шоқжұлдызды таңдап алу. Шоқжұлдыз туралы аңыз оқу.Қажетті мәліметтерді жинап, суретін салып, мұқабасын жасау. (ҚБ)

Дескриптор:

*Шоқжұлдызды таңдай алады; ажырата алады.

*Мәлімет жинап, сурет салып, мұқабасын жасай алады.



(Т) «Сен білесің бе?» әдісі

-асторномия туралы әңгімелеу

-«жұлдыздар қандай заңдылыққа бағынады?» деп сұрау

-ғалам ұғымен таныстыру

-шоқжұлдыздар –шоғырланып түрлі мүсіндер түзетін жұлдыздар тобы екенін түсіндіру

Кіріспе тапсырма: «Ғарышқа саяхат» -ұжымдық жұмыс.

Ғарышта не бар?

-Қазақтар не үшін көшпенді өмір салтын ұстанды?

-Ежелгі астрономия жайлы әңгімелеу

МК: Ғарыш –шексіз кеңістік, онда сан алуан ғарыш денелері бар.


Дәптермен жұмыс. (31-32 жұмыс парағы)

Ғаламшар сөзінің әріптерін тауып алып, жұлдыздарды ретімен жалғастыра алады. Нәтижесінде Жетіқарақшы шоқжұлдызының бейнесі пайда болады.

Дескриптор:

*Ғаламшар сөзінің әріптерн табады.

*жұлдыздарды ретімен жалғастырады

*Жетіқарақшы шоқжұлдызының бейнесін жасайды.



Сабақтың соңы

Сабақ соңында оқушылар сабақтың соңында күтілетін нәтижеге рефлексия жүргізеді:


Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Сынып оқушыларына деңгейлік тапсырмалар тарату, орындату.

Оқушылардың заттар мен нысандардың қозғалуын біледі.

Оқушылар Жер, ғарыш әлемін ажырата алады.

Оқушыларды «Күлегеш» , «Жұлдызша» әдістеріі бойынша бағалаймын.

   

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.

Сандық техникаларады қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіру және сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2021
380
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі