Математика 1-сынып Санды және әріпті өрнек

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Математика 1-сынып Санды және әріпті өрнек

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары мұғалімдердің күнделікті сабақ жоспарларын әзірлеуге қолданса болады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерген:...................................

Бөлім:

Саяхат. Салт – Дәстүр және ауыз әдебиет.

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Сынып: 1 « »

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

87 сабақ Санды және әріпті өрнектер «Наурыз мерекесінің қонақтары»

( Математика 2 -бөлім. Оқулық 50 – 51 бет «Алматы кітап» баспасы, 2021ж. )

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.2.1.1 санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/теңдік және теңсіздікті ажырату,құрастыру, жазу және оқу;

1.2.1.2 әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу;

Сабақтың мақсаты

  • Санды және әріпті өрнектерді қалай оқу мен жазуды және оның мәнін табуды үйренесің.

Бағалау критерийі

  • Санды және әріпті өрнектерді қалай оқу мен жазуды және оның мәнін табуды үйренуі

Ойлау дағдыларының деңгейі

  • Білу.Түсіну.Қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі\уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

1 минут


Оқушылармен сәлемдесу

Оқушыларды түгендеу

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару Сабаққа дайынбыз ба?

Көңіл – күйіміз қандай?

Ендеше сабағымызды бастайық?

Оқушылар сәлемдеседі.

Кезекші оқушы сыныпты түгендейді

Сабаққа назарын аударады.

Керемет! Тамаша! Ғажап! Алақай!

Оқушылар сабаққа зейінін салады




Керемет!




Психологиялық ахуал қалыптастыру.




Ұжым ережесі

1 минут





Алдыңғы білім

1 минут

Жылы лебіздер айтқызу

Қайырлы күн досым

Қайырлы күн болсын.

Жеті күннің әр күні,

Сәттілікке толсын!

Біздің алар бағамыз,

Кілең бестік болсын!

  • Сабағымыз сәтті болсын

  • Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттейік

  • Сабақта бір - бірімізді

  • Сабақта уақытты:

  • Сабақта тапсырмаларды:

  • Сабаққа қатысқанда:

  • Белсенділік танытып, жақсы баға аламыз!



Ұжымдық жұмыс

Тест сұрақтарына жауап беру

1. 1 сағатта неше минут бар?

а).30мин ә).45мин. б).60мин.

2.1 тәулікте неше сағат бар?

а).24 сағ. ә).40сағ. б).60сағ.

3.Жұма аптаның нешінші күні?

а). 4-інші. ә).5-інші. б).6-ыншы.


Оқушылар жылы лебіздерін білдіреді












  • Сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Үнемдейміз!

  • Нақты, дәл жауап береміз!

Шапшаңдықты, тапқырлықты көрсетеміз!




Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.


Керемет!




Қ.Б: Жарайсың!















Жарайсыңдар!

















Сабатың ортасы

20 минут


Жаңа сабақ








topiq.kz






Ұжымдық жұмыс

Рисунок 12




Ақпанның 22 – сі

87 сабақ.Санды және әріпті өрнектер

Сабақтың мақсаты:

  • Санды және әріпті өрнектерді қалай оқу мен жазуды және оның мәнін табуды үйренесің;


Оқулықпен жұмыс

1 тапсырма

«Ынталандыру» әдісі

Оқылым; Тыңдалым: Айтылым; 1 – есеп (50 -бет)

  • Сурет бойынша өрнектер құрастыр

Рисунок 1

Рисунок 2

  • ЕБҚ оқушы мұғалім ұсынған үлгідегі жеңіл тапсырманы орындайды

Сурет бойынша салыстыру

Өрнекті шығару

20 – 10 10 – 10 50 + 10


  • Күн ретін айтады


Жаңа білім


Меңгеретін жаңа білімнің тақырыбы мен мақсатымен танысады



  • Сурет бойынша өрнектер құрастырады.


3 + 2

3 + 4

2+3

3+3


Есте сақта!

Әріпті өрнектің мәнін табу үшін, алдымен әріптің орнына берілген санды қойып, содан кейін амалды орындау қажет.




Дескриптор


1.Қимыл-әрекеттер

імен жаңа тақырыптың тақырыбын табады.

Дескриптор

1.Сурет бойынша өрнек құрастырады

2.Форумалмен танысады


Білім алушылар

бағаланады


Қ.Б

Керемет!

















Рисунок 3

Оқулық

50 бет



Жұптық жұмыс

5 минут

Рисунок 11






Жеке жұмыс

1 минут






2 тапсырма

«Ой қозғау» әдісі

Оқылым; Тыңдалым; Жазылым; 2 – есеп (51 -бет)

  • Әлияға тәтті тоқашты санауға көмектес.

  • Әріпті өрнектің мәнін тап

Рисунок 4

3 тапсырма

«Ойлан тап» әдісі

Айтылым; 4 – есеп (51 -бет)

Бос орынға қай фигураны таңдау қажет?

Рисунок 5



  • Әріпті өрнектің мәнін табады

а + 10 в – 10

а = 40; 50; в = 20; 30; 50;

40 + 10 = 50 20 – 10 = 10

50 + 10 = 60 30 – 10 = 20

50 – 10 = 40







  • Бос орынға қажетті фигураны табады

  • жасыл түсті үшбұрыш қажет





Дескриптор

1.Әріпті өрнектің мәнін табады


Қ.Б

Керемет!










Дескриптор

1.Қажетті фигураны табады


Қ.Б

Керемет




Рисунок 6

Оқулық

51 бет







Рисунок 7

Оқулық

51 бет




Дәптермен жұмыс

5мин





Сабақтың

Соңы

7 минут

Бекіту

Топтық жұмыс



3Рисунок 10 мин

1.Әріпті өрнектерді жасыл түспен,санды өрнектерді қызыл түспен қоршап сыз.

2.Әріпті өрнектердің мәнін тап.

3.Көркем жаз.


«Барабан»әдісі арқылы

Тыңдалым; Айтылым; 3 – есеп (51 -бет)

  • Бірінші бағанға қосындыларды, ал екінші бағанға айырмаларды жаз

  • Олардың мәндерін тап

Рисунок 8

« Боулинг » әдісі Боулингтерді құлату арқылы сол жердегі сандардың құрамын айтып,өрнектің мәнін табады.

4 5 6 7 8 9 сандары

6-4 а+5

С-20 10+30

80-20 6-4








  • Есепті шығарады


5 + 3 = 8 60 – 20 = 40

0 + 50 = 50 100 – 70 = 30

50 + 20 = 70 8 – 5 = 3

2 + 6 = 8 6 – 6 = 0

3 + 4 = 7 10 – 5 = 5

20 + 20 = 40 9 – 8 = 1

9 – 5 = 4

50 – 0 = 50
















Дескриптор

1.Есепті шығарадй









Қ.Б.

Тамаша!






26-бет



Рисунок 9

Оқулық

51 бет

Рефлексия

2 минут

Рефлексия: «Не білдім»

Сабақтың басында қандай мақсат қойдық?

Осы мақсаттарға жете алдық па?

Сіздерде қиындық туындады ма?

Сіз оларды өте алдыңыз ба?

Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды?

Бүгінгі сабақтан алған білімдері туралы айтады.

Қ.Б.

Тамаша!



«Не білдім»





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
265
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі