Материалдар / Математика 2 сынып

Математика 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сандар мен шамалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Маусым 2024
93
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді:
Білім беру ұйымының
атауы:
Пәні:
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сынып: 2«ғ»
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаты:

Сабақтың мақсаты:

№23 жалпы білім беретін мектеп
Математика
Мен екінші сыныпта не үйрендім?
Орынбай Арай Бақытжанқызы
16.05.2024ж
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сандар мен шамалар
2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық
құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу.
2.1.3.4.** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)өлшем
бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп
түрлендіру.
2.1.2.7. 45 ± 9, 40-14, жағдайларында ондықтан
аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау. 2.1.2.8.
34 ±23,57-23, 45 ± 19,47+33, 80-47, 100- 35
жағдайларында: екітаңбалы сандарды қосу және
азайту алгоритмдерін қолдану.
2.1.3.3. Ұзындық (см, дм, м) масса (кг, ц)/көлем
(сыйымдылық) (л)/уақыт: (сағ, тәул, апта, ай, жыл)
өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар
мәндерімен қосу (азайту)/ көбейту /бөлу амалын
орындау.
Ұзындық (см, дм, м) масса (кг, ц)/көлем
(сыйымдылық) (л)/уақыт: (сағ, тәул, апта, ай, жыл)
өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар
мәндерімен қосу (азайту)/ көбейту /бөлу амалын
орындау.

Сабақ барысы
Сабақтың
кезеңдері
Сабақтың
басы
10-минут

Педагогтің әрекеті
Амандасу
Түгендеу
Психологиялық ахуал
туғызу
Біз бақытты баламыз
Биікке қанат қағамыз
Болашаққа талпынып,
Оттай лаулап жанамыз

Оқушының
әрекеті
Амандасады
Өлең
жолдарын
мұғалім
ізінен
қайталайды

Бағалау
Дескриптор:
Желкенді
қайықтың
қандай
фигуралардан
құрастырылғанын айтып
береді-1б

Ресурстар

Балалардың назарын
сабаққа аудару
Үй тапсырмасын
тексеру
3. Желкенді қайықтың
қандай фигуралардан
құрастырылға- нын
айтып бер.
Сабақтың Жаңа сабақ
ортасы
1-тапсырма
30-минут Жаз:
А) бір таңбалы сандар
тізбегін кему ретімен;
Ә) толық ондықтар
тізбегін өсу ретімен;
Б) толық жүздіктер
тізбегін кему ретімен.

Үй
тапсырмасын
айтады

Дескриптор:
Бір таңбалы
сандар тізбегін
кему ретімен
жазады
Толық ондықтар
тізбегін өсу
ретімен жазады
Толық
жүздіктер
2-тапсырма
Тапсырманы тізбегін кему
Цифрмен жаз:
орындайды
ретімен жазадыа) қырық алты, жетпіс
Құлыппен

екі, тоқсан;
кілтті бір
Дескриптор:
ә) бес ондықтан және
бірімен
46,72,90,53
үш бірліктен тұратын
сәйкестендіру сандарын
сан;
цифрмен
жазады-1б
3-тапсырма
Тапсырманы
Өрнекте:
орындайды
Десриптор:
а) 3 дм 9 сантиметрді
Жұмыртқаны Өлшем
сантиметрмен, 70 метрді ашу арқылы
бірліктерін
дециметрмен, 47
ондағы есепті өрнектейді -1б
сантиметрді
шығарады
дециметрмен және
сантиметрмен;
ә) 3 центнерді
килограммен, 200
килограмды
центнермен;
б) 1 тәулік 5 сағатты
сағатпен, 95 минутты
сағатпен және
минутпен.
Сергіту сәті

Тапсырманы
орындайды

Қима
қағаздар.
«Көмектес»
әдісі

Кім жүйрік? Ойыны
4-тапсырма
Амалдарды орында.
(60+40)-90
2•8:4-3
3•(6+2):4
35+(27-7)
28:4+3•9
4•(9-8)+5

Тапсырманы
орындайды

5-тапсырма
Амалдарды орында.
6м 5дм+7м 9дм
3тәул. 8сағ+7тәул. 20сағ
9сағ 6мин+5сағ 36мин
7дм-3дм 5см
7кг•4+39кг
1ц-8кг•5
Сабақтың Кері байланыс
соңы
«Жеке куәлік» әдісі
5-минут арқылы оқушы кері
байланыс жасау
Үй тапсырмасы
2 сыныпта өткен
материалдарды қайталау

Дескриптор:
Амалдардың
орындалу ретін
табады-1б
Есепті
шығарады-2б

Дескриптор:
Өлшем
бірліктерін
өрнектейді -1б
Септі
шығарады-2б
Кері
байланыс
жасайды
Үй
тапсырмасын
алады
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!