Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математика 2-сынып Есептер шығару
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: математика |
Мектеп: Тараз қ. Шона Смаханұлы атындағы №44 орта мектеп |
|||||
Ортақ тақырып: Саяхат |
Мұғалімнің аты: Ермағамбет Толғанай |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 2 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||
Сабақ тақырыбы |
Логикалық есептер шығару |
|||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
2.4.2.2 - сандық есептерді, әртүрлі сандардан тұратын басқатырғыштарды, ауыстырып құюға және өлшеуге берілген логикалық есептерді зерттеу және шығару 2.4.2.1 Тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||
Әртүрлі басқатырғыштарды шығара алады, ауыстырып құюға берілген есептерді шығара алды, ақиқат немесе жалған тұжырымдардарды ажырата алады |
||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||
Ауыстырып құюға берілген есептердің шешуін практикалық тұрғыдан көрсетіп, түсіндіре алады, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құра алады |
||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||
Құраған тұжырымдарының ақиқат немес жалған екендігін дәлелдеп, түсіндіріп бере алады |
||||||
Бағалау критерийлері |
- сандық есептер мен әртүрлі басқатырғыштарды зерттеп, шығарады - ауыстырып құюға берілген есептердің шешуін табады,практикалық тұрғыда көрсете отырып, түсіндіреді - тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтайды - ақиқат немесе жалған тұжырымдар құрады |
|||||
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану,жіктеу, бағалау |
|||||
Тілдік мақсат |
оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары дамиды |
|||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Басқатырғыштар, логикалық есептер, ақиқат немесе жалған тұжырым |
||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: -Қалай ойлайсың? -Тұжырым ақиқат па, жалған ба? -Қалай ауыстырып құюға болады? |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Достық, ынтымақтастық, белсенділік, ауызбіршілік, сыйластық, табандылыққа, еңбексүйгіштікке баулу |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану, әдебиеттік оқу, қазақ тілі |
|||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет- платформалары, дереккөздердің сілтемелері |
|||||
Бастапқы білім |
Қарапайым басқатырғыштарды шеше алады, пазлдарды құрастырып , түрлі тізбекпен орындалатын тапсырмаларды орындай алады.Сандарға амалдар қолданып, өрнектердің мәнін таба алады. Шамаларды ажыратып, өлшем бірліктерінің арақатынасын біледі. |
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт есебі |
Ресурс-тар |
|||||
Басы |
Психологиялық дайындық және топқа бөлу «Атомдар мен молекулалар» әдісі Әр қатысушы-жеке атомдар. Мұғалімнің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі, бір-бірімен жеңіл қақтығысқа түседі. Мұғалім қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады, сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалуы керек. Молекула құрамына кірмей қалған оқушыларға өткен сабақтардан сұрақтар қойылады. Атом...қозғалыс...молекула3(3оқушы бірігеді)...қозғалыс...молекула5...қозғалыс...молекула6(6 оқушы бірігіп 1топты құрайды) 1топ-Пазлдар 2-топ-Басқатырғыштар 3-топ-Сөз жұмбақтар Миға шабуыл (өткен сабаққа шолу жасау) -Шаршының ережесін айт -Есептің құрылымын айт -Сыйымдылық өлшем бірліктерін ата -4жұмыртқа 4 минутта піссе,1 жұмыртқа неше минутта піседі? -Ағаш басында 12 торғай отыр еді, аңшы 1-еуін атып түсірді.Ағаш басында неше торғай қалды ? Жаңа сабақтың мақсатын хабарлаймын: -Ал, балалар, бүгін логикалық есептерді шығаруды, түрлі басқатырғыштардың жауабын табуды үйренеміз. |
|||||
Ортасы |
Тапсырма: «Сиқырлы шаршылар» (ТЖ) Сандарды тігінен және көлденеңінен қосып, шаршы ұяшықтарын толтыр. Постерді толтырып, келесі топқа тексеруге береді. 1-топ 2-топ 3-топ Дескриптор:
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
Екі жұлдыз, бір тілек
Тапсырма: «Көршіме айтамын» әдісі (ЖЖ) Әр машина бір санды көрсетеді. Оның қай сан екенін анықта. Өрнектердің мәні тақтаға шығарылады, өз жауаптарымен салыстырады. Дескриптор:
ҚБ: «Бинго» әдісі Сергіту сәті: «Әли мен Аяның» биіне қосылып, қимыл қозғалысын қайталайды Тапсырма: «Кейс стади» әдісі (ТЖ)зерттеу жұмысы Өзеннен темір ыдыспен 4л су алу керек.Егер сенде 5литрлік шелек пен 3литрлік банка бар болса, онда өзеннен суды қалай аласың? Дескриптор:
1-2 қадам 3-4 қадам
ҚБ: «Еркін микрофон» әдісі Саралау тапсырмасы (қарқын, қолдау): «Ішіне- сыртына» әдісі (ӨЖ) Төмендегі тұжырымдардың ақиқат немес жалған екендігін анықтап, «Ішіне» бағанына ақиқат тұжырымдарды топтастырып жазады, «сыртына» бағанына жалған тұжырымдарды топтастырып жаз, өзбетіңше ақиқат және жалған тұжырымдар құрастыр 25 пен 9 сандарының қосындысы 34-ке тең 48бен 5 сандарынынң қосындысы 50-ден үлкен 80саны 65 санынан артық емес 70 саны 65 саныннан кем емес 100бен 28 сандарының айырмасы 62-ге тең Дескриптор: 1)Өрнектердің мәнін табады 2)Теңсіздіктерді салыстырады 3)Берілген тұжырыммен салыстырып, айырмашылығын табады 4)Тұжырымның ақиқат немес жалған екендігін дәлелдеп, бағанға бөліп жазады 5)Өзбетінше ақиқат немесе жалған тұжырымдарды құрастырады 1-2 3-4 5-6 ҚБ: «Сэндвич» әдісі 1-ші бөлік: өте оңай болғаны 2-ші бөлік: қиындық туғызғаны 3-ші бөлік: өте қиын болғаны
|
постер маркер желім Жұлдыз-шалар мен тілекхат Интер белсенді тақта Көлік түрлері бар қима қағаздар жасыл қызыл түсті қалам видео жазба фишкалар банка шелек микрофон Постер «ішіне- сыртына» |
||||
Соңы |
Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі
|
алақан суреті бар қима қағаздар |
||||
Қосымша мәліметтер |
||||||
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |