Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Пән: математика

    Мектеп: Тараз қ. Шона Смаханұлы атындағы №44 орта мектеп

    Ортақ тақырып: Саяхат

    Мұғалімнің аты: Ермағамбет Толғанай

    Күні:


    Сынып: 2

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Логикалық есептер шығару

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    2.4.2.2 - сандық есептерді, әртүрлі сандардан тұратын басқатырғыштарды, ауыстырып құюға және өлшеуге берілген логикалық есептерді зерттеу және шығару

    2.4.2.1 Тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Әртүрлі басқатырғыштарды шығара алады, ауыстырып құюға берілген есептерді шығара алды, ақиқат немесе жалған тұжырымдардарды ажырата алады

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Ауыстырып құюға берілген есептердің шешуін практикалық тұрғыдан көрсетіп, түсіндіре алады, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құра алады

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Құраған тұжырымдарының ақиқат немес жалған екендігін дәлелдеп, түсіндіріп бере алады

    Бағалау критерийлері

    - сандық есептер мен әртүрлі басқатырғыштарды зерттеп, шығарады

    - ауыстырып құюға берілген есептердің шешуін табады,практикалық тұрғыда көрсете отырып, түсіндіреді

    - тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтайды

    - ақиқат немесе жалған тұжырымдар құрады

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану,жіктеу, бағалау

    Тілдік мақсат

    оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары дамиды

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

    Басқатырғыштар, логикалық есептер, ақиқат немесе жалған тұжырым

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    -Қалай ойлайсың?

    -Тұжырым ақиқат па, жалған ба?

    -Қалай ауыстырып құюға болады?

    Құндылықтарды дарыту

    Достық, ынтымақтастық, белсенділік, ауызбіршілік, сыйластық, табандылыққа, еңбексүйгіштікке баулу

    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану, әдебиеттік оқу, қазақ тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет- платформалары, дереккөздердің сілтемелері

    Бастапқы білім

    Қарапайым басқатырғыштарды шеше алады, пазлдарды құрастырып , түрлі тізбекпен орындалатын тапсырмаларды орындай алады.Сандарға амалдар қолданып, өрнектердің мәнін таба алады. Шамаларды ажыратып, өлшем бірліктерінің арақатынасын біледі.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт есебі

    Ресурс-тар

    Басы


    Психологиялық дайындық және топқа бөлу

    «Атомдар мен молекулалар» әдісі

    Әр қатысушы-жеке атомдар. Мұғалімнің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі, бір-бірімен жеңіл қақтығысқа түседі. Мұғалім қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады, сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалуы керек. Молекула құрамына кірмей қалған оқушыларға өткен сабақтардан сұрақтар қойылады.

    Атом...қозғалыс...молекула3(3оқушы бірігеді)...қозғалыс...молекула5...қозғалыс...молекула6(6 оқушы бірігіп 1топты құрайды)

    1топ-Пазлдар

    2-топ-Басқатырғыштар

    3-топ-Сөз жұмбақтар

    Миға шабуыл (өткен сабаққа шолу жасау)

    -Шаршының ережесін айт

    -Есептің құрылымын айт

    -Сыйымдылық өлшем бірліктерін ата

    -4жұмыртқа 4 минутта піссе,1 жұмыртқа неше минутта піседі?

    -Ағаш басында 12 торғай отыр еді, аңшы 1-еуін атып түсірді.Ағаш басында неше торғай қалды ?

    Жаңа сабақтың мақсатын хабарлаймын: -Ал, балалар, бүгін логикалық есептерді шығаруды, түрлі басқатырғыштардың жауабын табуды үйренеміз.

    Ортасы


    Тапсырма: «Сиқырлы шаршылар» (ТЖ)

    Сандарды тігінен және көлденеңінен қосып, шаршы ұяшықтарын толтыр. Постерді толтырып, келесі топқа тексеруге береді.

    1-топ 2-топ 3-топ

    Дескриптор:

    1. Өрнектердің мәнін табады

    2. Кестенің дұрыс құрылғандығын тексереді, дәлелдейді

    ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

    Shape1

    Shape2

    Екі жұлдыз, бір тілек



    Shape5 Shape4 Shape3






    Тапсырма: «Көршіме айтамын» әдісі (ЖЖ) Әр машина бір санды көрсетеді. Оның қай сан екенін анықта. Өрнектердің мәні тақтаға шығарылады, өз жауаптарымен салыстырады.

    Дескриптор:

    1. Көтергіші бар көлік қандай санды білдіретінін тауып, өрнекті жазады

    2. Араластырғышы бар көліктің қандай санды білдіретінін тауып өрнекті жазады

    3. Жүк көлігінің қандай санды білдіретінін тауып,өрнекті жазады

    4. Мәшинелердің білдіретін сандарынан өрнек құрап, мәнін табады.

    ҚБ: «Бинго» әдісі


    Сергіту сәті: «Әли мен Аяның» биіне қосылып, қимыл қозғалысын қайталайды

    Тапсырма: «Кейс стади» әдісі (ТЖ)зерттеу жұмысы

    Өзеннен темір ыдыспен 4л су алу керек.Егер сенде 5литрлік шелек пен 3литрлік банка бар болса, онда өзеннен суды қалай аласың?

    Дескриптор:

    1. Комбинациялар тізбегін құрады

    1-2 қадам

    3-4 қадам

    1. Комбинаторикалық есептің шешуін анықтайды

    2. Комбинациялар тізбегін өрнек түрінде жазады

    3. Есептердің шешуін практикалық тұрғыда көрсете отырып, түсіндіреді.

    ҚБ: «Еркін микрофон» әдісі


    Саралау тапсырмасы (қарқын, қолдау): «Ішіне- сыртына» әдісі (ӨЖ) Төмендегі тұжырымдардың ақиқат немес жалған екендігін анықтап, «Ішіне» бағанына ақиқат тұжырымдарды топтастырып жазады, «сыртына» бағанына жалған тұжырымдарды топтастырып жаз, өзбетіңше ақиқат және жалған тұжырымдар құрастыр

    25 пен 9 сандарының қосындысы 34-ке тең

    48бен 5 сандарынынң қосындысы 50-ден үлкен

    80саны 65 санынан артық емес

    70 саны 65 саныннан кем емес

    100бен 28 сандарының айырмасы 62-ге тең

    Дескриптор:

    1)Өрнектердің мәнін табады

    2)Теңсіздіктерді салыстырады

    3)Берілген тұжырыммен салыстырып, айырмашылығын табады

    4)Тұжырымның ақиқат немес жалған екендігін дәлелдеп, бағанға бөліп жазады

    5)Өзбетінше ақиқат немесе жалған тұжырымдарды құрастырады

    1-2

    3-4

    5-6

    ҚБ: «Сэндвич» әдісі

    1-ші бөлік: өте оңай болғаны

    2-ші бөлік: қиындық туғызғаны

    3-ші бөлік: өте қиын болғаны


    постер

    маркер

    желім












    Жұлдыз-шалар мен тілекхат









    Интер белсенді тақта


    Көлік түрлері бар қима қағаздар









    жасыл

    қызыл түсті қалам



    видео жазба






    фишкалар

    банка

    шелек











    микрофон









    Постер

    «ішіне- сыртына»


    Соңы

    Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі

    алақан суреті бар қима қағаздар

    Қосымша мәліметтер

    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ермағамбет Толғанай Бақдәулетқызы
    26 Ақпан 2024
    696
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Математика 2-сынып Есептер шығару

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Математика 2-сынып Есептер шығару

    Материал туралы қысқаша түсінік
    -
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Пән: математика

    Мектеп: Тараз қ. Шона Смаханұлы атындағы №44 орта мектеп

    Ортақ тақырып: Саяхат

    Мұғалімнің аты: Ермағамбет Толғанай

    Күні:


    Сынып: 2

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Логикалық есептер шығару

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    2.4.2.2 - сандық есептерді, әртүрлі сандардан тұратын басқатырғыштарды, ауыстырып құюға және өлшеуге берілген логикалық есептерді зерттеу және шығару

    2.4.2.1 Тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Әртүрлі басқатырғыштарды шығара алады, ауыстырып құюға берілген есептерді шығара алды, ақиқат немесе жалған тұжырымдардарды ажырата алады

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Ауыстырып құюға берілген есептердің шешуін практикалық тұрғыдан көрсетіп, түсіндіре алады, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құра алады

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Құраған тұжырымдарының ақиқат немес жалған екендігін дәлелдеп, түсіндіріп бере алады

    Бағалау критерийлері

    - сандық есептер мен әртүрлі басқатырғыштарды зерттеп, шығарады

    - ауыстырып құюға берілген есептердің шешуін табады,практикалық тұрғыда көрсете отырып, түсіндіреді

    - тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтайды

    - ақиқат немесе жалған тұжырымдар құрады

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану,жіктеу, бағалау

    Тілдік мақсат

    оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары дамиды

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

    Басқатырғыштар, логикалық есептер, ақиқат немесе жалған тұжырым

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    -Қалай ойлайсың?

    -Тұжырым ақиқат па, жалған ба?

    -Қалай ауыстырып құюға болады?

    Құндылықтарды дарыту

    Достық, ынтымақтастық, белсенділік, ауызбіршілік, сыйластық, табандылыққа, еңбексүйгіштікке баулу

    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану, әдебиеттік оқу, қазақ тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет- платформалары, дереккөздердің сілтемелері

    Бастапқы білім

    Қарапайым басқатырғыштарды шеше алады, пазлдарды құрастырып , түрлі тізбекпен орындалатын тапсырмаларды орындай алады.Сандарға амалдар қолданып, өрнектердің мәнін таба алады. Шамаларды ажыратып, өлшем бірліктерінің арақатынасын біледі.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт есебі

    Ресурс-тар

    Басы


    Психологиялық дайындық және топқа бөлу

    «Атомдар мен молекулалар» әдісі

    Әр қатысушы-жеке атомдар. Мұғалімнің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі, бір-бірімен жеңіл қақтығысқа түседі. Мұғалім қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады, сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалуы керек. Молекула құрамына кірмей қалған оқушыларға өткен сабақтардан сұрақтар қойылады.

    Атом...қозғалыс...молекула3(3оқушы бірігеді)...қозғалыс...молекула5...қозғалыс...молекула6(6 оқушы бірігіп 1топты құрайды)

    1топ-Пазлдар

    2-топ-Басқатырғыштар

    3-топ-Сөз жұмбақтар

    Миға шабуыл (өткен сабаққа шолу жасау)

    -Шаршының ережесін айт

    -Есептің құрылымын айт

    -Сыйымдылық өлшем бірліктерін ата

    -4жұмыртқа 4 минутта піссе,1 жұмыртқа неше минутта піседі?

    -Ағаш басында 12 торғай отыр еді, аңшы 1-еуін атып түсірді.Ағаш басында неше торғай қалды ?

    Жаңа сабақтың мақсатын хабарлаймын: -Ал, балалар, бүгін логикалық есептерді шығаруды, түрлі басқатырғыштардың жауабын табуды үйренеміз.

    Ортасы


    Тапсырма: «Сиқырлы шаршылар» (ТЖ)

    Сандарды тігінен және көлденеңінен қосып, шаршы ұяшықтарын толтыр. Постерді толтырып, келесі топқа тексеруге береді.

    1-топ 2-топ 3-топ

    Дескриптор:

    1. Өрнектердің мәнін табады

    2. Кестенің дұрыс құрылғандығын тексереді, дәлелдейді

    ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

    Shape1

    Shape2

    Екі жұлдыз, бір тілек



    Shape5 Shape4 Shape3






    Тапсырма: «Көршіме айтамын» әдісі (ЖЖ) Әр машина бір санды көрсетеді. Оның қай сан екенін анықта. Өрнектердің мәні тақтаға шығарылады, өз жауаптарымен салыстырады.

    Дескриптор:

    1. Көтергіші бар көлік қандай санды білдіретінін тауып, өрнекті жазады

    2. Араластырғышы бар көліктің қандай санды білдіретінін тауып өрнекті жазады

    3. Жүк көлігінің қандай санды білдіретінін тауып,өрнекті жазады

    4. Мәшинелердің білдіретін сандарынан өрнек құрап, мәнін табады.

    ҚБ: «Бинго» әдісі


    Сергіту сәті: «Әли мен Аяның» биіне қосылып, қимыл қозғалысын қайталайды

    Тапсырма: «Кейс стади» әдісі (ТЖ)зерттеу жұмысы

    Өзеннен темір ыдыспен 4л су алу керек.Егер сенде 5литрлік шелек пен 3литрлік банка бар болса, онда өзеннен суды қалай аласың?

    Дескриптор:

    1. Комбинациялар тізбегін құрады

    1-2 қадам

    3-4 қадам

    1. Комбинаторикалық есептің шешуін анықтайды

    2. Комбинациялар тізбегін өрнек түрінде жазады

    3. Есептердің шешуін практикалық тұрғыда көрсете отырып, түсіндіреді.

    ҚБ: «Еркін микрофон» әдісі


    Саралау тапсырмасы (қарқын, қолдау): «Ішіне- сыртына» әдісі (ӨЖ) Төмендегі тұжырымдардың ақиқат немес жалған екендігін анықтап, «Ішіне» бағанына ақиқат тұжырымдарды топтастырып жазады, «сыртына» бағанына жалған тұжырымдарды топтастырып жаз, өзбетіңше ақиқат және жалған тұжырымдар құрастыр

    25 пен 9 сандарының қосындысы 34-ке тең

    48бен 5 сандарынынң қосындысы 50-ден үлкен

    80саны 65 санынан артық емес

    70 саны 65 саныннан кем емес

    100бен 28 сандарының айырмасы 62-ге тең

    Дескриптор:

    1)Өрнектердің мәнін табады

    2)Теңсіздіктерді салыстырады

    3)Берілген тұжырыммен салыстырып, айырмашылығын табады

    4)Тұжырымның ақиқат немес жалған екендігін дәлелдеп, бағанға бөліп жазады

    5)Өзбетінше ақиқат немесе жалған тұжырымдарды құрастырады

    1-2

    3-4

    5-6

    ҚБ: «Сэндвич» әдісі

    1-ші бөлік: өте оңай болғаны

    2-ші бөлік: қиындық туғызғаны

    3-ші бөлік: өте қиын болғаны


    постер

    маркер

    желім












    Жұлдыз-шалар мен тілекхат









    Интер белсенді тақта


    Көлік түрлері бар қима қағаздар









    жасыл

    қызыл түсті қалам



    видео жазба






    фишкалар

    банка

    шелек











    микрофон









    Постер

    «ішіне- сыртына»


    Соңы

    Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі

    алақан суреті бар қима қағаздар

    Қосымша мәліметтер

    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 2 сынып
    26.02.2024
    696
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ермағамбет Толғанай Бақдәулетқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации