Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
|
3.2.2.2
көбейту мен бөлуге берілгенқарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі
х×(25:5)=60; (24×3):х=6;х: (17×2)=2; k+124:4=465 түріндегі
теңдеулерді шешу
3.1.2.9
100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда
қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға
көбейту ережесін қолдану
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Сабақтыңортасы
30 минут
3-минут
Сабақты
қорыту
2 минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
« Көңілді
эстафета»
Үш сапқа
тұра қалып, көңілді құрбақа ойынын ойнату.
Өткенді
пысықтау
Сабақтың
тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Жаңа
тақырып
Ұжымдық
жұмыс
«Сәйкестендіру» әдісі
Оқулықпен
жұмыс
1-тапсырма:
Балет
7*(120:40)=7*3=21 Сәуле
Драма
(850-650):5=200:5=40
Балжан
Опера
500-303:3=500-101=399
Жазира
Пантамима
(540+120):6=660:6=110
Асқар
Қуыршақ
театры
(650-320):30=330:30=11 Мұрат
Театр
түрлері туралы түсіндірме
Көрсетілім
арқылы көрсетеді
Топтық
жұмыс
«Жауабын
тап»
Әр топқа
өрнектер мен мәндерін бөлек бөлек беріледі. Белгілі бір уақыт
ішінде сол дұрыс жауабын тауып жапсырады
3
тапсырма
18*2=36
60*5=300
17*3=51
550:5=110
140:7=20
440:20=22
808:4=202
306:3=102
420:2=210
999:3=333
369:3=123
482:2=241
4-тапсырма
Ш:
Барлығы
485
о
Қуыршақ т
-130
о
Опера
балет-?2 есе
артық
Драма-
?о
1)
130*2=260
( опера ж/е
балет)
2)
130+260=390
3) 485-390=95 ( Драма
т.)
Ж: Драма театрына 95 оқушы
барды.
5-тапсырма
Ш: 1)
160*2=320 ( 2-күні)
2)
160+320=480 ( 1,2 күні)
3)
810-480=330 ( 3-күні)
Ж:
3-кнүі 330 билет сатылды.
Сергіту сәті:
Көңілді
сандар
Жұптық
жұмыс:
6-тапсырма
41*2=82
639:3=213
33*3=99
248:2=124
23*3=69
82:2=41 96:6=16 51:3=17 428:2=214 69:23=3
Тақтамен жұмыс
Әр
топтан бір оқушы шығып тақтаға орындайды. Қалған сынып оқущыларды
дәптерге орындайды
2
тапсырма.
Х*3=1000-340
Х*3=660
Х=660:3
Х=220
220*3=1000-340
660=660
Х:40=36:18
Х:40=2
Х=2*40
Х=80
80:40=36:18
2=2
8-тапсырма
Х*30=1000-730
Х*30=270
Х=270:30
Х=9
9*30=1000-730
270=270
880:у=535-491
880:у=44
У=880:44
У=20
880:20=535-491
44=44
А-45=389-254
А-45=135
А=135+45
А=180
180-45=389-254
135=135
Сабақ мақсатын қайта
шығару.
Сұрақ: Бүгінгі мақсат
орындалды ма?
Бүгінгі сабақтан не
білдік?
Осы
сұрақтарға қуыршақтармен театр құра отырып жауап
береді
Үй
тапсырмасы
9-тапсырмалар
Хат
жазу
.
|
Амандасады.
Қарсылас
топқа сәттілік айтып,жарысқа кіріседі .
Көбейту
бөлу бойынша ойын ойнайды.
Тапсырманы
орындайды
Сәйкестендіреді
Видеоны
тамашалайды
Өрнектің
мәнін тауып жапсырады
Есепті
оқып,талқылайды. Есепті
шығарады.
Есептің
шартымен танысып,есепті шығарады
Есептейді.
Бөлуді көбейтумен, көбейтуді бөлумен тексереді
Теңдеуді
шешеді
Қуыршақты
сөйлетіп сұрақ қояды,жауап береді
Сабақта
білгенімен бөліседі
Кері
байланыс жасайды
|
Дескриптор:
Әрбір дұрыс жауап 1-билет.
Дескриптор:
Есептейді-1б
Дескриптор:
Әрбір дұрыс жауап1- балл
Дескриптор:
Шартын құрады-1 балл
Сұрақ қояды 1- балл
Шешуін дұрыс
жазады1-балл
Жауабын жазады 1-балл
(Қысқа жазу бойынша есеп құрастырады
1-балл
Сұрақ қояды 1- балл
Шешуін дұрыс шығарады 1-
балл
Жауап жазады1- балл)
Дескриптор:
Өрнекті дұрыс есептейді
1-балл
Тексереді-1 балл
Дескриптор:
Теңдеуді
шешеді 1-балл
|