Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



























    Жиынтық бағалауға арналған


    әдістемелік ұсыныстар



    Математика



    3-сынып

    Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 3-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Математика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. 1-сыныпта жиынтық бағалау 3 және 4-тоқсандарда өткізіледі.

    Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.

    Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

    Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.



    Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.










































    2

    Мазмұны



    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4


    «1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4


    «Көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7


    «Кестелік көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10


    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 13


    2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 17


    «Үлес» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17


    2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 26


    3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 31


    «Кестеден тыс көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 31


    «Кестеден тыс көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне


    қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика 33


    «Кеңістік фигуралар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 34


    3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 41


    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 45


    «Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 45


    «Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты


    ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика 47


    «Есепті шешу жолдары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 48


    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 54






























    3

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Бөлімше 1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер

    1.2 Сандармен амалдар орындау

    2.1 Санды және әріпті өрнектер

    2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу

    Оқу мақсаты 3.1.1.3 Үш таңбалы сандардың разрядтық және кластық

    құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын

    анықтау, разрядтық қосылғыштар қосындысына жіктеу

    3.4.3.1 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға

    дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау

    3.2.1.2 Әріптердің берілген мәндерінде екі әрпі бар әріпті

    өрнектің мәнін табу

    3.2.2.1 Қарапайым теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу


    Бағалау критерийі Білім алушы


    • Үш таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың

    қосындысына жіктейді


    • Сандар тізбегіндегі заңдылықты анықтайды


    • Екі айнымалысы бар әріпті өрнектердің мәнін табады


    • Қарапайым теңсіздіктердің шешімін анықтайды


    Ойлау дағдыларының Білу және түсіну

    деңгейі Қолдану


    Орындау уақыты 20 минут


    1-тапсырма

    Берілген санды жаз: 4жүзд. 8 онд. 7 бірл. = _______________


    • Санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз. __________________


    • Санда барлығы неше ондық бар? ______________



    2-тапсырма

    Тізбектегі келесі екі санды жаз.


    956, 935, 914 ...


    10 000, 30 000, ...


    3-тапсырма


    • = 574, b = 412 деп алып, а + b, a – b өрнектерінің мәнін тап. 4-тапсырма


    Егер y = 560 болса, 900 – у > 300 теңсіздігі ақиқат бола ма? Тексер.





    4

    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл


    №




    Білім алушы


    Үш таңбалы


    разрядтық құрамы негізінде үш таңбалы

    1

    сандарды разрядтық


    санды жазады;


    қосылғыштардың

    1



    үш таңбалы санды разрядтық

    1

    қосындысына


    қосылғыштардың қосындысы түрінде


    жіктейді


    жазады;




    үш таңбалы санның ондықтарының жалпы

    1



    санын анықтайды;


    Сандар тізбегіндегі


    мың көлеміндегі сандар тізбегін кему

    1

    заңдылықты


    ретімен жалғастырады;


    анықтайды

    2



    миллионға дейінгі сандар тізбегін

    1



    мыңдықтармен өсу ретімен жалғастырады;






    Екі айнымалысы бар


    қосындының мәнін табады;

    1

    әріпті өрнектердің





    айырманың мәнін табады;

    1

    мәнін табады

    3



    Қарапайым


    айырманың мәнін табады;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абай Кәусәр Толеубекқызы
    26 Наурыз 2024
    2860
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Математика 3 сынып барлық Бжб мен Тжб

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Математика 3 сынып барлық Бжб мен Тжб

    Материал туралы қысқаша түсінік
    3-сынып математика пәнінен барлық БЖБ мен ТЖБ
    Материалдың қысқаша нұсқасы



























    Жиынтық бағалауға арналған


    әдістемелік ұсыныстар



    Математика



    3-сынып

    Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 3-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Математика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. 1-сыныпта жиынтық бағалау 3 және 4-тоқсандарда өткізіледі.

    Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.

    Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

    Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.



    Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.










































    2

    Мазмұны



    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4


    «1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4


    «Көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7


    «Кестелік көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10


    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 13


    2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 17


    «Үлес» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17


    2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 26


    3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 31


    «Кестеден тыс көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 31


    «Кестеден тыс көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне


    қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика 33


    «Кеңістік фигуралар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 34


    3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 41


    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 45


    «Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 45


    «Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты


    ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика 47


    «Есепті шешу жолдары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 48


    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 54






























    3

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Бөлімше 1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер

    1.2 Сандармен амалдар орындау

    2.1 Санды және әріпті өрнектер

    2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу

    Оқу мақсаты 3.1.1.3 Үш таңбалы сандардың разрядтық және кластық

    құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын

    анықтау, разрядтық қосылғыштар қосындысына жіктеу

    3.4.3.1 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға

    дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау

    3.2.1.2 Әріптердің берілген мәндерінде екі әрпі бар әріпті

    өрнектің мәнін табу

    3.2.2.1 Қарапайым теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу


    Бағалау критерийі Білім алушы


    • Үш таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың

    қосындысына жіктейді


    • Сандар тізбегіндегі заңдылықты анықтайды


    • Екі айнымалысы бар әріпті өрнектердің мәнін табады


    • Қарапайым теңсіздіктердің шешімін анықтайды


    Ойлау дағдыларының Білу және түсіну

    деңгейі Қолдану


    Орындау уақыты 20 минут


    1-тапсырма

    Берілген санды жаз: 4жүзд. 8 онд. 7 бірл. = _______________


    • Санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз. __________________


    • Санда барлығы неше ондық бар? ______________



    2-тапсырма

    Тізбектегі келесі екі санды жаз.


    956, 935, 914 ...


    10 000, 30 000, ...


    3-тапсырма


    • = 574, b = 412 деп алып, а + b, a – b өрнектерінің мәнін тап. 4-тапсырма


    Егер y = 560 болса, 900 – у > 300 теңсіздігі ақиқат бола ма? Тексер.





    4

    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл


    №




    Білім алушы


    Үш таңбалы


    разрядтық құрамы негізінде үш таңбалы

    1

    сандарды разрядтық


    санды жазады;


    қосылғыштардың

    1



    үш таңбалы санды разрядтық

    1

    қосындысына


    қосылғыштардың қосындысы түрінде


    жіктейді


    жазады;




    үш таңбалы санның ондықтарының жалпы

    1



    санын анықтайды;


    Сандар тізбегіндегі


    мың көлеміндегі сандар тізбегін кему

    1

    заңдылықты


    ретімен жалғастырады;


    анықтайды

    2



    миллионға дейінгі сандар тізбегін

    1



    мыңдықтармен өсу ретімен жалғастырады;






    Екі айнымалысы бар


    қосындының мәнін табады;

    1

    әріпті өрнектердің





    айырманың мәнін табады;

    1

    мәнін табады

    3



    Қарапайым


    айырманың мәнін табады;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Тест 3 сынып
    26.03.2024
    2860
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абай Кәусәр Толеубекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации