Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ушкемпирова Сауле Бекболатқызы

    Ақтөбе қаласы №8 орта мектептің


    бастауыш сынып мұғалімі



    Мектеп: №8

    Пәні: Математика

    Сабақ тақырыбы: 96-сабақ Логикалық есептер / Сағым – айырықша табиғат құбылысы

    Күні:30.01.2020ж.

    Мұғалімнің есімі:Ушкемпирова С.Б.


    Сынып4»Г»

    Қатысқандар саны

    Қатыспағандар саны


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты

    4.4.2.2 кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар:кеңістіктік фигуралар жөнінде түсініктерінің болуы.

    Оқушылардың басым бөлігі: кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді талдау және шығару.

    Кейбір оқушылар:кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді зерттеу, шығару және құрастыру.

    Бағалау критерийлері:

    (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

    -кеңістіктік фигуралар жөнінде түсініктерінің болуы.

    - кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді талдау және шығару.

    -кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді зерттеу, шығару және құрастыру.

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік дағдылар:

    Жазбадан текше құрастыруды, конструкторлардан әртүрлі пішіндер құрастыруды түсіндіру

    Терминология:

    Текшелер, конструкторлар, логикалық есептер.

    Сөз тіркестері:

    -Қандай есептерді логикалық есептер деп атауға болады?

    – Кеңістіктік фигураларға нелер жатады?

    – Кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептер деп қандай есептерді атауға болады?

    Жазу

    Есептердің шешуін жазу.

    Құндылықтарды дарыту

    Адамгершілік, еңбекқорлық.

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі, көркем еңбек, жаратылыстану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Электронды тапсырмалар.

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Текше жазбасы.


    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Психологиялық дайындық «Қошеметтер алақаны»

    Білім алушылар бір-бірінің аттарының бас әріптерінен келетін тілектер мен қошеметтер,марапаттаулар айтып сыныптастарына көтеріңкі көңіл күй сыйлайды.


    Топқа бөліну 1Жаңбыр

    2 Қар

    3 Найзағай

    4 Жел












    Ресурстар


    Басталуы

    «Ой ашу» «Ыстық картоп» ойыны1 I топ 1.Арқақоржын(туристік сөм)

    2.Тұсбағдар(жол сілтеуші)

    3.Шаш етектен(мол орасан)

    II топ1.Кемеңгер(данышпан)

    2.АғаттықҚателік)

    3Шамдану(ашулану)

    III топ 1Дұрыс пікір (ақиқат)

    2Таяқ сілтем (Жақын ж. )

    3Қамқорлық(Көмек беру Мейірімділік)

    IV топ 1Марқаю (көңілі толу)

    2Кемпірқосақ (Аспанда доға түрінде көрінетін оптикалық құбылыс)

    3 Сағым (Атмосфера қабаттарының әр-түрлі тығыздылығына байланысты жарық сәулесініңауа қабатынан шағылысуы,сынуы)

    Сағым туралы бейнетаспа көрсету.

    Өзектендіру.Сағым — атмосфера қабаттарының әртүрлі тығыздығының болуы салдарынан жарық сәулесінің кейбір ауа қабатынан шағылуы, оған байланысты болатын сәуленің сынуы. Жер бетінен ауаның қызған қабаты көтерілгенде бұл жиі байқалады. Жер бетіндегі бір заттан шыққан жарық сәулесі түгелімен шағылысқа ұшырауы мүмкін. Сондықтан нәрсенің кескіні ауада ілініп тұрған секілді болып көрінеді. Сағымның арқасында жайшылықта көкжиектің тасасында жатып көрінбейтін заттардың көрінуі мүмкін.

    Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқу мақсатын таныстыру
    -Қандай есептерді логикалық есептер деп атауға болады?
    – Кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептер деп қандай есептерді атауға болады және оларды қалай шығарады 



    №1 тапсырма56 бет. Түйелердің көлеңкесіне қа­ра. Олардың бәрі сәйкес келе ме?.

    Сағымды шөл даладан байқауға болады.

    Оқушылар суреттегі түйелердің көлеңкесіне қарап, олардың сәйкестігін анықтайды.

    Дескриптор:

    -суреттерге мұқият қарайды

    -суртке сәйкес келмейтін түйені табады




    Жұптық жұмыс №2 тапсырма Текшелерді әр топқа беремін

    Сен фигураның жазбасына берілген тапсырмаларды орындауды білесің. Бұрышы қиып алынған текшенің жаз­басын тап.

    Шешуі: (суреттегі үшінші жазба сәйкес келеді) Бағалау топтасып , кері байланысты табақшаға қыстырғыштар қыстыру арқылы жасайды (түсіндім,қиналып тұрмын,қателестім)

    Дескриптор:

    -Бұрышы қиып алынған текшенің жазбасын табады




    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

    «Доп»








    Интерактивті тақта Бейнетаспа «Сағым»










    Слайд бойынша


















    Қағаздан жасалған текшелер

    Ортасы

    Есіңде сақта!Есептеуді қажет етпейтін есептер де болады. Оларды шығару үшін сенің ойлау зеректігің қажет болады. Олар логикалық есеп­тер деп аталады. Бұл – нағыз «ақыл-ойға арналған гимнастика».

    Жұппен жұмыс №3 тапсырма (Ауызша)

    Досыңнан пішіннің неше текшеден құрастырылғанын айтуды сұра. Ол өзінің есептеу тәсілін түсіндірсін.

    Текшелерді астыңғы қатардан бастап санауға болады. Бірінші қатардың 1 жолында 3 текше, 2 жолында 3 текше, барлығы 6 текше бар. Екінші қатардың 1 жолында 1 текше, 2 жолында 3 текше, барлығы 4 текше бар. Үшінші қатардың 2 жолында 3 текшеден бар. Жалпы 6 + 4 + 3 = 13 текше.

    Енді мұғалім жұптарға текшелер таратады. Жұптағы бір оқушы текшелерден құрастырма жасайды. Екіншісі құрастырмаға пайдаланылған текшелердің санын анықтайды.

    Дескриптор:

    -1 суреттегі текше санын анықтайды

    -2 суреттегі текше санын анықтайды


    «Бәйге сұрақтары»1 топ а) Санды өзіне қосып,2-ні азайтсақ 10 шығадыСанды табыңыз,(х+х-2=10)ж.6

    Ә ) 9620 санының тікелей алдында келетін сан(9619)

    2 топ а) Жіпті 4 жерден кессе неше бөлік шығады (5 бөлік)

    Ә) 8жүздікті 60 есе арттыр (48000)

    3топ а)40 санынының ширегінің жртысы ((40/4)*2=5)

    Ә)7 жүздікті 6 есе арттыр(4200)

    4 топ Ерлан күнде кітаптың ширегінің жартысын -45 бет оқиды . Кітап неше беттен тұрады?((45*2)*4=360бет)

    Ә)77 777 санының тікелей алдында келетін сан (77 776)

    Топтық жұмыс №4 Қай фигураны бұрып қойды.

    Жауабы:

    а) 2

    ә) 2

    Дескриптор:

    -Бұрылған фигураны табады



    Сергіту сәті «Футбол ойыны»


    ҚБ: Тапсырмасы.


    Бос текшенің жақтарындағы суреттерді анықта және сал№










    Дескриптор : Дескриптор Білім алушы

    - бос текшеге тиісті суреттерді анықтайды



    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




    Белсенді оқу тапсырмалары.



    Бағалау парағының суретін қою







































    Доп

    Қақпа суреті

    Аяқталуы


    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    Мұғалім оқушылардың жеке қиындықтарына қарай оқулықтағы №5-7 тапсырмаларды орындауды ұсынады.

    Топтық жұмыс №6 тапсырманы «Өзіндік жұмыс»

    219368:68=3226 428452:94=4558 44370:58=765 59236:59=1004

    446376:84=5314 645888:96=6728


    Дескриптор:

    -Өрнекті есептейді

    -Дұрыстығын тексереді


    №7тапсырма Сұраққа жауап беру


    а) бөлменің жалпы ауданы – 36 м2.

    ә) арқалық қойылған жердің ауданы – 6 м2.

    б) пайдалы ауданы – 36 – 6 = 30 м2.

    Дескриптор: бөлменің жалпы ауданын табады

    ә) арқалық қойылған жердің ауданын табады.

    б) пайдалы ауданыды табады

    ҚБ: Бағалау парағы арқылы


    Сен зерттеушісің№8 тапсырма

    Ойлан және жауап бер.

       Түйе мен жылқыға жүк артып келе жатқан жолаушы: «Егер жылқының үстінд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ушкемпирова Сауле Бекболатқызы
    05 Қараша 2020
    1277
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Математика 4 класс Логикалық есептер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Математика 4 класс Логикалық есептер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тәжірибе алмасу мақсатында "Бастауыш сынып мұғалімдері" үшін тиімді сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ушкемпирова Сауле Бекболатқызы

    Ақтөбе қаласы №8 орта мектептің


    бастауыш сынып мұғалімі



    Мектеп: №8

    Пәні: Математика

    Сабақ тақырыбы: 96-сабақ Логикалық есептер / Сағым – айырықша табиғат құбылысы

    Күні:30.01.2020ж.

    Мұғалімнің есімі:Ушкемпирова С.Б.


    Сынып4»Г»

    Қатысқандар саны

    Қатыспағандар саны


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты

    4.4.2.2 кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар:кеңістіктік фигуралар жөнінде түсініктерінің болуы.

    Оқушылардың басым бөлігі: кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді талдау және шығару.

    Кейбір оқушылар:кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді зерттеу, шығару және құрастыру.

    Бағалау критерийлері:

    (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

    -кеңістіктік фигуралар жөнінде түсініктерінің болуы.

    - кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді талдау және шығару.

    -кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді зерттеу, шығару және құрастыру.

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік дағдылар:

    Жазбадан текше құрастыруды, конструкторлардан әртүрлі пішіндер құрастыруды түсіндіру

    Терминология:

    Текшелер, конструкторлар, логикалық есептер.

    Сөз тіркестері:

    -Қандай есептерді логикалық есептер деп атауға болады?

    – Кеңістіктік фигураларға нелер жатады?

    – Кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептер деп қандай есептерді атауға болады?

    Жазу

    Есептердің шешуін жазу.

    Құндылықтарды дарыту

    Адамгершілік, еңбекқорлық.

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі, көркем еңбек, жаратылыстану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Электронды тапсырмалар.

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Текше жазбасы.


    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Психологиялық дайындық «Қошеметтер алақаны»

    Білім алушылар бір-бірінің аттарының бас әріптерінен келетін тілектер мен қошеметтер,марапаттаулар айтып сыныптастарына көтеріңкі көңіл күй сыйлайды.


    Топқа бөліну 1Жаңбыр

    2 Қар

    3 Найзағай

    4 Жел












    Ресурстар


    Басталуы

    «Ой ашу» «Ыстық картоп» ойыны1 I топ 1.Арқақоржын(туристік сөм)

    2.Тұсбағдар(жол сілтеуші)

    3.Шаш етектен(мол орасан)

    II топ1.Кемеңгер(данышпан)

    2.АғаттықҚателік)

    3Шамдану(ашулану)

    III топ 1Дұрыс пікір (ақиқат)

    2Таяқ сілтем (Жақын ж. )

    3Қамқорлық(Көмек беру Мейірімділік)

    IV топ 1Марқаю (көңілі толу)

    2Кемпірқосақ (Аспанда доға түрінде көрінетін оптикалық құбылыс)

    3 Сағым (Атмосфера қабаттарының әр-түрлі тығыздылығына байланысты жарық сәулесініңауа қабатынан шағылысуы,сынуы)

    Сағым туралы бейнетаспа көрсету.

    Өзектендіру.Сағым — атмосфера қабаттарының әртүрлі тығыздығының болуы салдарынан жарық сәулесінің кейбір ауа қабатынан шағылуы, оған байланысты болатын сәуленің сынуы. Жер бетінен ауаның қызған қабаты көтерілгенде бұл жиі байқалады. Жер бетіндегі бір заттан шыққан жарық сәулесі түгелімен шағылысқа ұшырауы мүмкін. Сондықтан нәрсенің кескіні ауада ілініп тұрған секілді болып көрінеді. Сағымның арқасында жайшылықта көкжиектің тасасында жатып көрінбейтін заттардың көрінуі мүмкін.

    Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқу мақсатын таныстыру
    -Қандай есептерді логикалық есептер деп атауға болады?
    – Кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептер деп қандай есептерді атауға болады және оларды қалай шығарады 



    №1 тапсырма56 бет. Түйелердің көлеңкесіне қа­ра. Олардың бәрі сәйкес келе ме?.

    Сағымды шөл даладан байқауға болады.

    Оқушылар суреттегі түйелердің көлеңкесіне қарап, олардың сәйкестігін анықтайды.

    Дескриптор:

    -суреттерге мұқият қарайды

    -суртке сәйкес келмейтін түйені табады




    Жұптық жұмыс №2 тапсырма Текшелерді әр топқа беремін

    Сен фигураның жазбасына берілген тапсырмаларды орындауды білесің. Бұрышы қиып алынған текшенің жаз­басын тап.

    Шешуі: (суреттегі үшінші жазба сәйкес келеді) Бағалау топтасып , кері байланысты табақшаға қыстырғыштар қыстыру арқылы жасайды (түсіндім,қиналып тұрмын,қателестім)

    Дескриптор:

    -Бұрышы қиып алынған текшенің жазбасын табады




    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

    «Доп»








    Интерактивті тақта Бейнетаспа «Сағым»










    Слайд бойынша


















    Қағаздан жасалған текшелер

    Ортасы

    Есіңде сақта!Есептеуді қажет етпейтін есептер де болады. Оларды шығару үшін сенің ойлау зеректігің қажет болады. Олар логикалық есеп­тер деп аталады. Бұл – нағыз «ақыл-ойға арналған гимнастика».

    Жұппен жұмыс №3 тапсырма (Ауызша)

    Досыңнан пішіннің неше текшеден құрастырылғанын айтуды сұра. Ол өзінің есептеу тәсілін түсіндірсін.

    Текшелерді астыңғы қатардан бастап санауға болады. Бірінші қатардың 1 жолында 3 текше, 2 жолында 3 текше, барлығы 6 текше бар. Екінші қатардың 1 жолында 1 текше, 2 жолында 3 текше, барлығы 4 текше бар. Үшінші қатардың 2 жолында 3 текшеден бар. Жалпы 6 + 4 + 3 = 13 текше.

    Енді мұғалім жұптарға текшелер таратады. Жұптағы бір оқушы текшелерден құрастырма жасайды. Екіншісі құрастырмаға пайдаланылған текшелердің санын анықтайды.

    Дескриптор:

    -1 суреттегі текше санын анықтайды

    -2 суреттегі текше санын анықтайды


    «Бәйге сұрақтары»1 топ а) Санды өзіне қосып,2-ні азайтсақ 10 шығадыСанды табыңыз,(х+х-2=10)ж.6

    Ә ) 9620 санының тікелей алдында келетін сан(9619)

    2 топ а) Жіпті 4 жерден кессе неше бөлік шығады (5 бөлік)

    Ә) 8жүздікті 60 есе арттыр (48000)

    3топ а)40 санынының ширегінің жртысы ((40/4)*2=5)

    Ә)7 жүздікті 6 есе арттыр(4200)

    4 топ Ерлан күнде кітаптың ширегінің жартысын -45 бет оқиды . Кітап неше беттен тұрады?((45*2)*4=360бет)

    Ә)77 777 санының тікелей алдында келетін сан (77 776)

    Топтық жұмыс №4 Қай фигураны бұрып қойды.

    Жауабы:

    а) 2

    ә) 2

    Дескриптор:

    -Бұрылған фигураны табады



    Сергіту сәті «Футбол ойыны»


    ҚБ: Тапсырмасы.


    Бос текшенің жақтарындағы суреттерді анықта және сал№










    Дескриптор : Дескриптор Білім алушы

    - бос текшеге тиісті суреттерді анықтайды



    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




    Белсенді оқу тапсырмалары.



    Бағалау парағының суретін қою







































    Доп

    Қақпа суреті

    Аяқталуы


    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    Мұғалім оқушылардың жеке қиындықтарына қарай оқулықтағы №5-7 тапсырмаларды орындауды ұсынады.

    Топтық жұмыс №6 тапсырманы «Өзіндік жұмыс»

    219368:68=3226 428452:94=4558 44370:58=765 59236:59=1004

    446376:84=5314 645888:96=6728


    Дескриптор:

    -Өрнекті есептейді

    -Дұрыстығын тексереді


    №7тапсырма Сұраққа жауап беру


    а) бөлменің жалпы ауданы – 36 м2.

    ә) арқалық қойылған жердің ауданы – 6 м2.

    б) пайдалы ауданы – 36 – 6 = 30 м2.

    Дескриптор: бөлменің жалпы ауданын табады

    ә) арқалық қойылған жердің ауданын табады.

    б) пайдалы ауданыды табады

    ҚБ: Бағалау парағы арқылы


    Сен зерттеушісің№8 тапсырма

    Ойлан және жауап бер.

       Түйе мен жылқыға жүк артып келе жатқан жолаушы: «Егер жылқының үстінд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаңартылған бағдарлама Ашық сабақ 4 сынып
    05.11.2020
    1277
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ушкемпирова Сауле Бекболатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации