Материалдар / Математика 4 класс Логикалық есептер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика 4 класс Логикалық есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу мақсатында "Бастауыш сынып мұғалімдері" үшін тиімді сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2020
1083
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ушкемпирова Сауле Бекболатқызы

Ақтөбе қаласы №8 орта мектептің


бастауыш сынып мұғалімі



Мектеп: №8

Пәні: Математика

Сабақ тақырыбы: 96-сабақ Логикалық есептер / Сағым – айырықша табиғат құбылысы

Күні:30.01.2020ж.

Мұғалімнің есімі:Ушкемпирова С.Б.


Сынып4»Г»

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны


Сабаққа негізделген оқу мақсаты

4.4.2.2 кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:кеңістіктік фигуралар жөнінде түсініктерінің болуы.

Оқушылардың басым бөлігі: кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді талдау және шығару.

Кейбір оқушылар:кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді зерттеу, шығару және құрастыру.

Бағалау критерийлері:

(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

-кеңістіктік фигуралар жөнінде түсініктерінің болуы.

- кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді талдау және шығару.

-кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді зерттеу, шығару және құрастыру.

Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар:

Жазбадан текше құрастыруды, конструкторлардан әртүрлі пішіндер құрастыруды түсіндіру

Терминология:

Текшелер, конструкторлар, логикалық есептер.

Сөз тіркестері:

-Қандай есептерді логикалық есептер деп атауға болады?

Кеңістіктік фигураларға нелер жатады?

Кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептер деп қандай есептерді атауға болады?

Жазу

Есептердің шешуін жазу.

Құндылықтарды дарыту

Адамгершілік, еңбекқорлық.

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі, көркем еңбек, жаратылыстану.

АКТ қолдану дағдылары

Электронды тапсырмалар.

Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

Текше жазбасы.


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Психологиялық дайындық «Қошеметтер алақаны»

Білім алушылар бір-бірінің аттарының бас әріптерінен келетін тілектер мен қошеметтер,марапаттаулар айтып сыныптастарына көтеріңкі көңіл күй сыйлайды.


Топқа бөліну 1Жаңбыр

2 Қар

3 Найзағай

4 Жел












Ресурстар


Басталуы

«Ой ашу» «Ыстық картоп» ойыны1 I топ 1.Арқақоржын(туристік сөм)

2.Тұсбағдар(жол сілтеуші)

3.Шаш етектен(мол орасан)

II топ1.Кемеңгер(данышпан)

2.АғаттықҚателік)

3Шамдану(ашулану)

III топ 1Дұрыс пікір (ақиқат)

2Таяқ сілтем (Жақын ж. )

3Қамқорлық(Көмек беру Мейірімділік)

IV топ 1Марқаю (көңілі толу)

2Кемпірқосақ (Аспанда доға түрінде көрінетін оптикалық құбылыс)

3 Сағым (Атмосфера қабаттарының әр-түрлі тығыздылығына байланысты жарық сәулесініңауа қабатынан шағылысуы,сынуы)

Сағым туралы бейнетаспа көрсету.

Өзектендіру.Сағым — атмосфера қабаттарының әртүрлі тығыздығының болуы салдарынан жарық сәулесінің кейбір ауа қабатынан шағылуы, оған байланысты болатын сәуленің сынуы. Жер бетінен ауаның қызған қабаты көтерілгенде бұл жиі байқалады. Жер бетіндегі бір заттан шыққан жарық сәулесі түгелімен шағылысқа ұшырауы мүмкін. Сондықтан нәрсенің кескіні ауада ілініп тұрған секілді болып көрінеді. Сағымның арқасында жайшылықта көкжиектің тасасында жатып көрінбейтін заттардың көрінуі мүмкін.

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқу мақсатын таныстыру
-Қандай есептерді логикалық есептер деп атауға болады?
Кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептер деп қандай есептерді атауға болады және оларды қалай шығарады 



1 тапсырма56 бет. Түйелердің көлеңкесіне қа­ра. Олардың бәрі сәйкес келе ме?.

Сағымды шөл даладан байқауға болады.

Оқушылар суреттегі түйелердің көлеңкесіне қарап, олардың сәйкестігін анықтайды.

Дескриптор:

-суреттерге мұқият қарайды

-суртке сәйкес келмейтін түйені табады




Жұптық жұмыс №2 тапсырма Текшелерді әр топқа беремін

Сен фигураның жазбасына берілген тапсырмаларды орындауды білесің. Бұрышы қиып алынған текшенің жаз­басын тап.

Шешуі: (суреттегі үшінші жазба сәйкес келеді) Бағалау топтасып , кері байланысты табақшаға қыстырғыштар қыстыру арқылы жасайды (түсіндім,қиналып тұрмын,қателестім)

Дескриптор:

-Бұрышы қиып алынған текшенің жазбасын табады




Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

«Доп»








Интерактивті тақта Бейнетаспа «Сағым»










Слайд бойынша


















Қағаздан жасалған текшелер

Ортасы

Есіңде сақта!Есептеуді қажет етпейтін есептер де болады. Оларды шығару үшін сенің ойлау зеректігің қажет болады. Олар логикалық есеп­тер деп аталады. Бұл – нағыз «ақыл-ойға арналған гимнастика».

Жұппен жұмыс №3 тапсырма (Ауызша)

Досыңнан пішіннің неше текшеден құрастырылғанын айтуды сұра. Ол өзінің есептеу тәсілін түсіндірсін.

Текшелерді астыңғы қатардан бастап санауға болады. Бірінші қатардың 1 жолында 3 текше, 2 жолында 3 текше, барлығы 6 текше бар. Екінші қатардың 1 жолында 1 текше, 2 жолында 3 текше, барлығы 4 текше бар. Үшінші қатардың 2 жолында 3 текшеден бар. Жалпы 6 + 4 + 3 = 13 текше.

Енді мұғалім жұптарға текшелер таратады. Жұптағы бір оқушы текшелерден құрастырма жасайды. Екіншісі құрастырмаға пайдаланылған текшелердің санын анықтайды.

Дескриптор:

-1 суреттегі текше санын анықтайды

-2 суреттегі текше санын анықтайды


«Бәйге сұрақтары»1 топ а) Санды өзіне қосып,2-ні азайтсақ 10 шығадыСанды табыңыз,(х+х-2=10)ж.6

Ә ) 9620 санының тікелей алдында келетін сан(9619)

2 топ а) Жіпті 4 жерден кессе неше бөлік шығады (5 бөлік)

Ә) 8жүздікті 60 есе арттыр (48000)

3топ а)40 санынының ширегінің жртысы ((40/4)*2=5)

Ә)7 жүздікті 6 есе арттыр(4200)

4 топ Ерлан күнде кітаптың ширегінің жартысын -45 бет оқиды . Кітап неше беттен тұрады?((45*2)*4=360бет)

Ә)77 777 санының тікелей алдында келетін сан (77 776)

Топтық жұмыс №4 Қай фигураны бұрып қойды.

Жауабы:

а) 2

ә) 2

Дескриптор:

-Бұрылған фигураны табады



Сергіту сәті «Футбол ойыны»


ҚБ: Тапсырмасы.


Бос текшенің жақтарындағы суреттерді анықта және сал№










Дескриптор : Дескриптор Білім алушы

- бос текшеге тиісті суреттерді анықтайды



Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




Белсенді оқу тапсырмалары.



Бағалау парағының суретін қою







































Доп

Қақпа суреті

Аяқталуы


Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Мұғалім оқушылардың жеке қиындықтарына қарай оқулықтағы №5-7 тапсырмаларды орындауды ұсынады.

Топтық жұмыс №6 тапсырманы «Өзіндік жұмыс»

219368:68=3226 428452:94=4558 44370:58=765 59236:59=1004

446376:84=5314 645888:96=6728


Дескриптор:

-Өрнекті есептейді

-Дұрыстығын тексереді


7тапсырма Сұраққа жауап беру


а) бөлменің жалпы ауданы – 36 м2.

ә) арқалық қойылған жердің ауданы – 6 м2.

б) пайдалы ауданы – 36 – 6 = 30 м2.

Дескриптор: бөлменің жалпы ауданын табады

ә) арқалық қойылған жердің ауданын табады.

б) пайдалы ауданыды табады

ҚБ: Бағалау парағы арқылы


Сен зерттеушісің№8 тапсырма

Ойлан және жауап бер.

   Түйе мен жылқыға жүк артып келе жатқан жолаушы: «Егер жылқының үстінд

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!