Материалдар / МАТЕМАТИКА 4 СЫНЫП БЖБ ТАПСЫРМАЛАРЫ 1 ТОҚСАН
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

МАТЕМАТИКА 4 СЫНЫП БЖБ ТАПСЫРМАЛАРЫ 1 ТОҚСАН

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жұмыста 4-сынып оқушыларына арналған математика пәнінен бірнеше нұсқада әзірленген бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын ала аласыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2024
141
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Көптаңбалы сандар нумерациясы және олармен амалдар орындау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары



Оқу мақсаттары:

4.1.1.3 көп таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар қосындысына жіктеу

4.1.2.8 көптаңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану

4.1.3.5 уақыт өлшем бірлігінің үлесін табу (1/60 сағ═1 мин, 1/2 сағ═30 мин, 1/7 апта═1 күн);

4.4.3.1** 1 000 000-ға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылықтарын анықтау



Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Разрядтық және кластық құрамы бойынша көптаңбалы сандарды атайды

  • Разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтайды

  • Көптаңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді

  • Көптаңбалы сандарды қосу және азайтудың жазбаша есептеу тәсілдерін қолданады

  • Уақыт бірліктерінің үлесін анықтайды

  • 1 000 000 көлеміндегі сандар тізбегінің заңдылығын анықтайды



Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну, қолдану





























Тапсырмалары орындау дескрипторы



Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Білім алушы

Балл

Разрядтық және кластық құрамы бойынша көптаңбалы сандарды атайды Разрядтық бірліктерді жалпы

санын анықтайды Көптаңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді






1

разрядтық құрамы негізінде көптаңбалы сандарды жазады:

  • бірінші санды;

  • екінші санды;





2

сандағы аталған разрядтық бірліктің жалпы

санын анықтайды және сандарды салыстырады


3

санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсетеді;



1

Көптаңбалы сандарды

қосу және азайтудың жазбаша есептеу

тәсілдерін қолданады



2

көптаңбалы сандардың қосындысының

мәнін табады;

1

көптаңбалы сандардың айырмасының мәнін табады;

1

Уақыт бірліктерінің үлесін анықтайды


3

уақыт өлшем бірліктерінің үлесін анықтайды:

  • сағаттың минуттық үлесін;

  • аптаның тәуліктік үлесін;



2

2

1000 000 көлеміндегі

сандар тізбегінің

заңдылығын анықтайды


4

сандар тізбегін заңдылыққа сәйкес толықтырады.

1

Барлығы

13























1 нұсқа

Балл саны: 13

1-тапсырма /6/

а) Құрамы бойынша сандарды жаз: /2/

Екінші кластың 471 бірлігі, бірінші кластың 38 бірлігі бар сан ...

Екінші кластың 8 бірлігі, бірінші кластың 796 бірлігі бар сан ...

б) Сандарды салыстыр ------------------------------------------------------/1/

в) Қай санда қанша жүздік бар екенін жаз? ------------------/--------------------------------------/---------------------- /2/

г) Кіші санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсет.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/1/

2-тапсырма /2/

Баған түрінде жазып, есепте.

406 987 + 253 945

 306 554 – 134 716



3-тапсырма

Өрнекте /4/

1/15 сағ = … мин 1/7апта = … тәул

2/20 сағ = … мин 3/7 апта= … тәул



4-тапсырма

Заңдылықты анықта. Келесі 3 санды жаз. /1/

56 865, 56 860, ... , ... , ... .

















2 нұсқа

Балл саны: 13

1-тапсырма /6/

а) Құрамы бойынша сандарды жаз: /2/

Екінші кластың 293 бірлігі, бірінші кластың 128 бірлігі бар сан ...

Екінші кластың 13 бірлігі, бірінші кластың 106 бірлігі бар сан ...

б) Сандарды салыстыр ------------------------------------------------------/1/

в) Қай санда қанша ондық бар екенін жаз? ------------------/--------------------------------------/---------------------- /2/

г) үлкен санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсет.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/1/

2-тапсырма /2/

Баған түрінде жазып, есепте.

564 678 + 105 647

 694 234 – 345 678





3-тапсырма

Өрнекте /4/

1/20 сағ = … мин 2/7апта = … тәул

1/30 сағ = … мин 5/7 апта= … тәул



4-тапсырма

Заңдылықты анықта. Келесі 3 санды жаз. /1/

76 800, 76 860, ... , ... , ... .















3 нұсқа

Балл саны: 13

1-тапсырма /6/

а) Құрамы бойынша сандарды жаз: /2/

Екінші кластың 23 бірлігі, бірінші кластың 869 бірлігі бар сан ...

Екінші кластың 105 бірлігі, бірінші кластың 100 бірлігі бар сан ...

б) Сандарды салыстыр ------------------------------------------------------/1/

в) Қай санда қанша бірлік бар екенін жаз? ------------------/--------------------------------------/---------------------- /2/

г) кіші санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсет.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/1/

2-тапсырма /2/

Баған түрінде жазып, есепте.

899 124 + 356 791

 624 444 – 235 425





3-тапсырма

Өрнекте /4/

1/4 сағ = … мин 3/7апта = … тәул

1/2 сағ = … мин 1/7 апта= … тәул



4-тапсырма

Заңдылықты анықта. Келесі 3 санды жаз. /1/

52 800, ... , ... , ... , 53 600 .















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!