«Көптаңбалы сандар нумерациясы және олармен амалдар орындау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Оқу мақсаттары:
4.1.1.3 көп таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар қосындысына жіктеу
4.1.2.8 көптаңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану
4.1.3.5 уақыт өлшем бірлігінің үлесін табу (1/60 сағ═1 мин, 1/2 сағ═30 мин, 1/7 апта═1 күн);
4.4.3.1** 1 000 000-ға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылықтарын анықтау
Бағалау критерийі
Білім алушы
-
Разрядтық және кластық құрамы бойынша көптаңбалы сандарды атайды
-
Разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтайды
-
Көптаңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді
-
Көптаңбалы сандарды қосу және азайтудың жазбаша есептеу тәсілдерін қолданады
-
Уақыт бірліктерінің үлесін анықтайды
-
1 000 000 көлеміндегі сандар тізбегінің заңдылығын анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну, қолдану
Тапсырмалары орындау дескрипторы
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
Разрядтық және кластық құрамы бойынша көптаңбалы сандарды атайды Разрядтық бірліктерді жалпы санын анықтайды Көптаңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді |
1 |
разрядтық құрамы негізінде көптаңбалы сандарды жазады:
|
2 |
|
сандағы аталған разрядтық бірліктің жалпы санын анықтайды және сандарды салыстырады |
3 |
||
|
санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсетеді; |
1 |
||
|
Көптаңбалы сандарды қосу және азайтудың жазбаша есептеу тәсілдерін қолданады |
2 |
көптаңбалы сандардың қосындысының мәнін табады; |
1 |
|
көптаңбалы сандардың айырмасының мәнін табады; |
1 |
||
|
Уақыт бірліктерінің үлесін анықтайды |
3 |
уақыт өлшем бірліктерінің үлесін анықтайды:
|
2 2 |
|
1000 000 көлеміндегі сандар тізбегінің заңдылығын анықтайды |
4 |
сандар тізбегін заңдылыққа сәйкес толықтырады. |
1 |
|
Барлығы |
13 |
||
1 нұсқа
Балл саны: 13
1-тапсырма /6/
а) Құрамы бойынша сандарды жаз: /2/
Екінші кластың 471 бірлігі, бірінші кластың 38 бірлігі бар сан ...
Екінші кластың 8 бірлігі, бірінші кластың 796 бірлігі бар сан ...
б) Сандарды салыстыр ------------------------------------------------------/1/
в) Қай санда қанша жүздік бар екенін жаз? ------------------/--------------------------------------/---------------------- /2/
г) Кіші санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсет.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/1/
2-тапсырма /2/
Баған түрінде жазып, есепте.
406 987 + 253 945
306 554 – 134 716
3-тапсырма
Өрнекте /4/
1/15 сағ = … мин 1/7апта = … тәул
2/20 сағ = … мин 3/7 апта= … тәул
4-тапсырма
Заңдылықты анықта. Келесі 3 санды жаз. /1/
56 865, 56 860, ... , ... , ... .
2 нұсқа
Балл саны: 13
1-тапсырма /6/
а) Құрамы бойынша сандарды жаз: /2/
Екінші кластың 293 бірлігі, бірінші кластың 128 бірлігі бар сан ...
Екінші кластың 13 бірлігі, бірінші кластың 106 бірлігі бар сан ...
б) Сандарды салыстыр ------------------------------------------------------/1/
в) Қай санда қанша ондық бар екенін жаз? ------------------/--------------------------------------/---------------------- /2/
г) үлкен санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсет.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/1/
2-тапсырма /2/
Баған түрінде жазып, есепте.
564 678 + 105 647
694 234 – 345 678
3-тапсырма
Өрнекте /4/
1/20 сағ = … мин 2/7апта = … тәул
1/30 сағ = … мин 5/7 апта= … тәул
4-тапсырма
Заңдылықты анықта. Келесі 3 санды жаз. /1/
76 800, 76 860, ... , ... , ... .
3 нұсқа
Балл саны: 13
1-тапсырма /6/
а) Құрамы бойынша сандарды жаз: /2/
Екінші кластың 23 бірлігі, бірінші кластың 869 бірлігі бар сан ...
Екінші кластың 105 бірлігі, бірінші кластың 100 бірлігі бар сан ...
б) Сандарды салыстыр ------------------------------------------------------/1/
в) Қай санда қанша бірлік бар екенін жаз? ------------------/--------------------------------------/---------------------- /2/
г) кіші санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсет.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/1/
2-тапсырма /2/
Баған түрінде жазып, есепте.
899 124 + 356 791
624 444 – 235 425
3-тапсырма
Өрнекте /4/
1/4 сағ = … мин 3/7апта = … тәул
1/2 сағ = … мин 1/7 апта= … тәул
4-тапсырма
Заңдылықты анықта. Келесі 3 санды жаз. /1/
52 800, ... , ... , ... , 53 600 .
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
МАТЕМАТИКА 4 СЫНЫП БЖБ ТАПСЫРМАЛАРЫ 1 ТОҚСАН
МАТЕМАТИКА 4 СЫНЫП БЖБ ТАПСЫРМАЛАРЫ 1 ТОҚСАН
«Көптаңбалы сандар нумерациясы және олармен амалдар орындау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Оқу мақсаттары:
4.1.1.3 көп таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар қосындысына жіктеу
4.1.2.8 көптаңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану
4.1.3.5 уақыт өлшем бірлігінің үлесін табу (1/60 сағ═1 мин, 1/2 сағ═30 мин, 1/7 апта═1 күн);
4.4.3.1** 1 000 000-ға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылықтарын анықтау
Бағалау критерийі
Білім алушы
-
Разрядтық және кластық құрамы бойынша көптаңбалы сандарды атайды
-
Разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтайды
-
Көптаңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді
-
Көптаңбалы сандарды қосу және азайтудың жазбаша есептеу тәсілдерін қолданады
-
Уақыт бірліктерінің үлесін анықтайды
-
1 000 000 көлеміндегі сандар тізбегінің заңдылығын анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну, қолдану
Тапсырмалары орындау дескрипторы
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
Разрядтық және кластық құрамы бойынша көптаңбалы сандарды атайды Разрядтық бірліктерді жалпы санын анықтайды Көптаңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді |
1 |
разрядтық құрамы негізінде көптаңбалы сандарды жазады:
|
2 |
|
сандағы аталған разрядтық бірліктің жалпы санын анықтайды және сандарды салыстырады |
3 |
||
|
санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсетеді; |
1 |
||
|
Көптаңбалы сандарды қосу және азайтудың жазбаша есептеу тәсілдерін қолданады |
2 |
көптаңбалы сандардың қосындысының мәнін табады; |
1 |
|
көптаңбалы сандардың айырмасының мәнін табады; |
1 |
||
|
Уақыт бірліктерінің үлесін анықтайды |
3 |
уақыт өлшем бірліктерінің үлесін анықтайды:
|
2 2 |
|
1000 000 көлеміндегі сандар тізбегінің заңдылығын анықтайды |
4 |
сандар тізбегін заңдылыққа сәйкес толықтырады. |
1 |
|
Барлығы |
13 |
||
1 нұсқа
Балл саны: 13
1-тапсырма /6/
а) Құрамы бойынша сандарды жаз: /2/
Екінші кластың 471 бірлігі, бірінші кластың 38 бірлігі бар сан ...
Екінші кластың 8 бірлігі, бірінші кластың 796 бірлігі бар сан ...
б) Сандарды салыстыр ------------------------------------------------------/1/
в) Қай санда қанша жүздік бар екенін жаз? ------------------/--------------------------------------/---------------------- /2/
г) Кіші санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсет.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/1/
2-тапсырма /2/
Баған түрінде жазып, есепте.
406 987 + 253 945
306 554 – 134 716
3-тапсырма
Өрнекте /4/
1/15 сағ = … мин 1/7апта = … тәул
2/20 сағ = … мин 3/7 апта= … тәул
4-тапсырма
Заңдылықты анықта. Келесі 3 санды жаз. /1/
56 865, 56 860, ... , ... , ... .
2 нұсқа
Балл саны: 13
1-тапсырма /6/
а) Құрамы бойынша сандарды жаз: /2/
Екінші кластың 293 бірлігі, бірінші кластың 128 бірлігі бар сан ...
Екінші кластың 13 бірлігі, бірінші кластың 106 бірлігі бар сан ...
б) Сандарды салыстыр ------------------------------------------------------/1/
в) Қай санда қанша ондық бар екенін жаз? ------------------/--------------------------------------/---------------------- /2/
г) үлкен санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсет.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/1/
2-тапсырма /2/
Баған түрінде жазып, есепте.
564 678 + 105 647
694 234 – 345 678
3-тапсырма
Өрнекте /4/
1/20 сағ = … мин 2/7апта = … тәул
1/30 сағ = … мин 5/7 апта= … тәул
4-тапсырма
Заңдылықты анықта. Келесі 3 санды жаз. /1/
76 800, 76 860, ... , ... , ... .
3 нұсқа
Балл саны: 13
1-тапсырма /6/
а) Құрамы бойынша сандарды жаз: /2/
Екінші кластың 23 бірлігі, бірінші кластың 869 бірлігі бар сан ...
Екінші кластың 105 бірлігі, бірінші кластың 100 бірлігі бар сан ...
б) Сандарды салыстыр ------------------------------------------------------/1/
в) Қай санда қанша бірлік бар екенін жаз? ------------------/--------------------------------------/---------------------- /2/
г) кіші санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсет.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/1/
2-тапсырма /2/
Баған түрінде жазып, есепте.
899 124 + 356 791
624 444 – 235 425
3-тапсырма
Өрнекте /4/
1/4 сағ = … мин 3/7апта = … тәул
1/2 сағ = … мин 1/7 апта= … тәул
4-тапсырма
Заңдылықты анықта. Келесі 3 санды жаз. /1/
52 800, ... , ... , ... , 53 600 .
шағым қалдыра аласыз













