Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математика. 4 сынып. Қозғалысқа берілген есептер.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Миссия |
Пайымдау |
Жаһандық азаматтық |
Өмір бойы білім алуға, жаһандық және сандық әлемдегі өзгерістерге дайын, адами қасиеті жоғары, зиялы және бәсекеге қабілетті тұлғаның сәтті дамуына ықпал ету. |
Өзгерістерге ашық, көшбасшылыққа дайын, өзі үшін, мемлекет пен әлем үшін жауапты мектеп қауымдастығы
|
Ғаламда әлем үшін бейбіт өмір сүру Бұл өзге халықтардың мәдениетінің, діндерінің әртүрлілігіне құрмет, инклюзияны, әлемдегі теңдік пен анти-нәсілшілдікті қолдау, табиғатқа адамгершілік көзқарас, әлемде болып жатқан нәрсені түсінуге сананың ашықтығы, өзгерістерге дайын болу, басқалардың тәжірибесін қабылдау және басқалардан үйрену қабілеті |
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: |
Мектеп: Талдықорған қ. ФМБ НЗМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Копжанова А.Б. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кәсіби даму мақсаты |
Тірек сызбалар арқылы оқушылардың талдау дағдыларын дамыту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныбы:4А |
Қатысқан оқушылар саны: 16
|
Қатыспағандар:0
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
2А бөлімі – Өрнектер. Қозғалысқа есептер Кездесу қозғалысына берілген есептер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.2.1.4 бір-біріне қарсы және бір бірінен қарама-қарсы/ ілесе және артта қалып қозғалу формулаларын шығару және қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты
|
Бір бағыттағы қалып қоюға берілген есептерді шығаруды үйренесің |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- Бір бағыттағы қалып қоюға берілген есептерді шығарады; -нысандардың бастапқы орны мен қозғалыс бағытын анықтайды; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциация |
Деңгейлік тапсырмалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік міндеттер |
Алыстау жылдамдығы,бір бағытта қалып қою |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақта мектеп миссиясы мен пайымдауынның, Жаһандық азаматтықтың жүзеге асырылуы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту Сыйласымдық, ашықтық, ынтымақтастық, патриотизм және жауапкершілік, еңбексүйгіштік пен шығармашылық, адалдық, отбасылық құндылықтар мен дәстүрлер, денсаулық пен амандық, жаһандық азаматтық |
Кез-келген көлік түрімен жүрген кезде техика қауіпсіздігі мен адам өмірі өауіпсіздігін сақтауымыз керек! |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Ғылымға кіріспе |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Әріпті және санды өрнектер туралы түсінігі бар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білім алуға қолайлы жағдай туғызу, денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау |
Сергіту сәті,интерактивті тақтаны 20 минуттан артық пайдаланбау,партада отыру ережесін сақтау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланатын сабақ кеезеңдері |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 1-5 мин |
Стартер Ойын «ИӘ» «ЖОҚ» Оқушыларда бір жағында иә, екінші жағында жоқ деп жазылғын сигнал карталары бар 1сұрақ Бір бағытта қалып қою кезінде алыстау жылдамдығы жылдамдықтардың қосындысына тең.(жоқ) Дұрыс жауап(айырмасына) 2 сұрақ Бір-біріне қарама қарсы бағыттағы қозғалыс.(жоқ) Дұрыс жауап қалып қою. 3-сұрақ Егер екеуі бір нүктеден бір уақытта шығып,біреуі жылдам жүрсе,ал екіншісі баяу жүрсе,олардың арақашықтығы алыстай береді.(ИӘ)
- |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 6-35 мин
|
Топпен жұмысты деңгейлік тапсырмалар арқылы бердім. Оқушының аты-жөні:-------------------------------------- 1 топ Тапсырма.Қажетті сызбаны таңда.Шешуі мен жауабын жаз. Бір айлақтан бір уақытта және бір бағытта екі кеме шықты.Біріншінің жылдамдығы 27км/сағ, ал екіншінің жылдамдығы 34 км/сағ.Олардың арақашықтығы 6 сағаттан соң қандай болады? 27км/сағ 3км/сағ 8км/сағ 34км/сағ
t =6сағ 4км
|