Материалдар / Математика 4-сынып. «Таңдап алу» әдісімен комбинаторлық есептерді шығару Кемпірқосақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика 4-сынып. «Таңдап алу» әдісімен комбинаторлық есептерді шығару Кемпірқосақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика 4-сынып. 100-Сабақ. «Таңдап алу» әдісімен комбинаторлық есептерді шығару Кемпірқосақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2024
302
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

30 МЕКТЕП

Пәні:

Математика

Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:

А.Доскалиева

Күні:

02.02.2024

Сыныбы:4 Б

Қатысушылар саны 18

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

100. «Таңдап алу» әдісімен комбинаторлық есептерді шығару

/ Кемпірқосақ

Оқу мақсаты

4.4.4.1 «таңдап алу» әдісімен комбинаторлық есептерді шығару

Сабақтың мақсаты

Оқушылар «таңдап алу» әдісімен комбинаторлық есептерді шығарады


Сабақтың барысы

Сабақ-тың жоспар-ланған кезең-дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

2 минут


I. Ұйымдастыру

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық

Күн жарығын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстай қаламын

Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді

Болып кетер сонда менің жан-жағым!


1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2.Өлең шумағын айтады.

Жарайсыңдар!


2 минут




Үй тапсырмасын сұрау

9-тапсырма.Осындай дайындама жасап, бөліктерді қиып ал. Кенгурудің пішінін құрастырып, желімде.



Есептерді шығарып келгенін айтады.

Жауаптарын салыстырады.




Ауызша мадақтау

Дескриптор:

1. Есептерді шығарып келгенін айтады.

Жауаптарын салыстырады.1б













Сабақтың ортасы

1 минут


Білу.

3 минут
























3 минут










4 минут









2 минут



3 минут




4 минут






















4 минут











4 минут








5 минут









4 минут



Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма. "Миға шабуыл" әдісі. Арман кемпірқосақтың суретін салды. Оның бояу жиынтығында 7 түс бар. Алдымен ол 2 түсті таңдағысы келді. Жиынтықтан бояудың 2 түсін неше тәсілмен таңдауға болады?

1 2 3 4 5 6 7

1,2 2,3 3,4 4,5 5,6 6,7

1,3 2,4 3,5 4,6 57

1,4 2,5 3,6 4,7

1,5 2,6 3,7

1,6 2,7

1,7

2-тапсырма. "Жұптас-ойлан-бөліс" әдісі.Тапсырманы орында.

А) 12 21 31

13 23 32

6 екітаңбалы сан құрастыруға болады

Ә) 12 21 31 41 51

13 23 32 42 52

14 24 34 43 53

15 25 35 45 54

20 екі таңбалы сан құрастыруға болады.

3-тапсырма. Тапсырманы орында.

I-Арман I-Арман I-Серік

II-Серік II-Нұрлан II-Арман

III-Нұрлан III-Серік III-Нұрлан


I-Серік I-Нұрлан I-Нұрлан

II-Нұрлан II-Арман II-Серік

III-Арман III- Серік III-Арман


Сергіту сәті

"Көңілді көтер" әні


4-тапсырма. "Кім жеңімпаз?" әдісі. Таңдап алу тәсілімен орында.

5-тапсырма. Кесте құрып, тапсырманы орында.


Дана

Айна

Әлия

Маржан

Арман

АД

АА

АӘ

АМ

Серік

СД

СА

СӘ

СМ

Ерлан

ЕД

ЕА

ЕӘ

ЕМ

Нұрлан

НД

НА

НӘ

НМ


6-тапсырма. Кесте бойынша өрнектер құрып, олардың мәнін тап.

1) 45146+648*3=47090

2)9825-(986-369)=9208

3)6959*3+473*2=21823


7-тапсырма.Есепте және тексер.

568 900 + 548=569448

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!