Математика 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары 9 сынып үшін жазылған
Материалдың қысқаша нұсқасы

«А.Байтұрсынұлы атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары № 38

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштарды шешу

Бөлім:

9.3А Үшбұрыштарды шешу

Педагогтің аты-жөні:

Диханбаева Агдия

Күні:

27.01.2023ж.

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үшбұрыштарды шешу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

9.1.3.7 Синустар теоремасын білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Синустар теоремасын білу және қолдану;

Бағалау критерийлері

Синустар теоремасын біледі және есептер шығаруда қолданады;

Сабақтың барысы

Кезең

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру.


Амандасады .

Сабақ мақсатымен тақырыбымен танысады.









Жеке жұмыс:

АВС үшбұрышы берілген. ے С=300, ے В=450 , АВ=4 см болса, АС қабырғасының ұзындығын және 3-ші бұрышты табу керек.


Берілгені:


Дескриптор:

-синустар теоремасын қолданады 1б;

-қабырғасын табады 1б;

-3-ші бұрышты табады 1б;



Жұптық жұмыс:

АВС үшбұрышында А,В,С бұрыштарының қатынасы 1:2:3 қатынасындай және ВС =8 см. АВ және АС қабырғаларының ұзындығын табыңдар.


Берілгені:

ے А=300, ے В=600 ے С=900,


Дескриптор:

-бұрышты табады 1б;

-синустар теоремасын қолданады 1б;

-қабыр,асын таюады 1б;




Топтық жұмыс:

Параллелограмм қабырғалары 4 см және 2√3 см. Егер оның ауданы 12 см2 болса, онда параллелограмның сүйір бұрышы неге тең?

Берілгені:

S=absin

12=4*2 sin

sin

sin

sin

Дескриптор:

-есептің шартын құрады 1б;

-ауданның формуласын қолданады 1б;

-синустар теоремасын қолданады 1б;

-белгісіз бұрышты табады 1б.



Сабақтың соңы

5 мин.

Сабақты қорытындылау:

Уйге тапсырма № 16.8 бет 90

Рефлексия «Табыс сатысы» әдісі

Бүгінгі сабақта мен: ...........................................үйрендім.

Бұған дейін мен: .............................................білуші едім.

Топпен жұмыс жасау кезінде: ............................түсіндім.

Бүгінгі тақырып бойынша: ................ ..................................................................түсініксіз болды.

Мұғалім бағалайды.

Оқушылар өзін-өзі бағалайды, бірін-бірі бағалайды.



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.04.2023
379
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі