Материалдар / Математика " Көбейту"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика " Көбейту"

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал 2 сынып мұғалімдеріне көмегі тиіп калар деген ниетпен жариялап отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
422
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: КөбейтуМұғалімнің аты-жөні: Мусарова Ругиян Күні:
СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
Жоспар уақытСабақ барысы :Бағалау түрі
Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. «Қағаз қиынды лары»Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б

1-топ: Жазушылар2-топ: Зерттеушілер3-топ: Суретшілер«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам.
Жаңа білім10 минут







Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дәптермен , тақтамен жұмыс.Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.







Оқулық,мәтіндер.
Ортасы10 минут









Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.Дәптермен жұмыс.



Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Сергіту сәті2 минутСергіту сәті "Көңілді күн"видеожазба
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут















Бағалау

5 минут















Кері байланыс3 минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.«Рефлексиялық шеңбер»Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?


  • Бағалау парақшасы



















    Рефлексиялық шеңбер

    Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау Оқушылар дың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланыс Қауіп сіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байла ныс Құндылықтардағы байланыс
    РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныпта ғы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілгенуақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!