Сабақтың тақырыбы: “Математика әлемі”
Сыныбы: 5а,б
Күні:
Сабақтың типі:Өткен материалды қайталауға
арналған,оқуылардың
білімін жүйелі түрде қалыптастыру.
Сабақтың түрі:Дәстүрлі емес
сабақ
Сабақтың мақсаты:а)Оқушылардың ауызша,жазбаша
есептеуқабілетін
ойын арқылы
жетілдіру.
ә)Пәнге қызығушылығын арттыра
отырып,еске
сақтау,жаңғырту,дамыту
арқылы өз ойын жеткізе
білу дағдысын
дамыту.
б)Ұқыптылыққа,байқампаздыққа,төзімділікке,
тапқырлыққа,ұйымшылдыққа,еңбектенуге
тәрбиелеу.
Сабақтың
көрнекілігі: .Білім туралы өлең
жолдары,әртүрлі сыныптың оқу құралдары.Кестелер.
Сабақтың өту
әдісі:Өткен материалды
қайталап,“математика әлемі”
ойын түрінде өткізу.
Сабақтың өту барысы:
1)Ұйымдастыру
2)Алдын ала оқушыларға үй
тапсырмасы беріле-
ді.Шығармашылық
жаттығулар,мақал-мәтелдер,жұмбақтар,сөз жұмбақ
құрастыру.
“Алғырлар”
тобы
Шақырып жарыстарға сан салалы
Алғырлар топ жарғалы жар салады
Ту етіп джостықпенен татулықты
Алғырлар
«Тапқырлар» тобын қарсы алады
«Тапқырлар»
тобы
Достықпенен татулықты етіп тұлға
Жеңіске жеткен едік талай сында
Қара қылды қақ жарып
әділ-қазым
Еңбегін Тапқырладың әділ сына.
1.Перфакартамен
жұмыс
Жауабы:
Сұрақ:
|
Х=14
|
Х=30
|
400
|
10
|
Теңдеуді шеш:
(45-х)*3=93
|
+
|
|
|
|
87:х=29
|
|
+
|
|
|
Есепте: (66+44):11
|
|
|
|
+
|
Дәрежені есепте:
42*52
|
|
|
+
|
|
Жауабы:
Сұрақ:
|
Х=6
|
2304
|
Х=2
|
15
|
Теңдеуді шеш:
72:(х+12)=4
|
+
|
|
|
|
24:х=12
|
|
|
+
|
|
Есепте: (27+108):9
|
|
|
|
+
|
Дәрежені
есепте:
62*43
|
|
+
|
|
|
Әр топтан екі-екіден 4 оқушы шығады
2.Математикалық
виктарина
1.Жұлдызшаның орнында қандай сан тұр?
****-***=1 (1000-999=1)
2.Айқасқан екі таяқ,
Тұрады жоқты сұрап (икс)
3.Неше туыс?7 туыстың бір-бірден қарындасы
бар.Олар барлығы нешеу?
(7 ағасы,1 қарындасы 8 туыс)
4.Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді?
(нөл)
5.Әр пар ат 30км шапса,әр ат қанша км.
шабады?
6.Ер баланың ағалары жоқ,ал оның қарындасының
сіңілісі қанша болса,сонша ағасы бар.Осы отбасында неше ер
бала,неше қыз бала бар?
(1 ұл,2 қыз бар)
Топқа қойылады,кім бірінші қол
көтереді сол жауап береді.
3.Есеп шығару І
топ
1. 1) 66 және 84 сандарының
бөлгіштерін жазыңдар(66-1,2,3,6,11,22,33,66
84-1,2,4,6,12,14,42,84)
2) 4 және 12 сандарының
еселіктерін жаз (4-4,12,16,20,24,32,36,40,44,48.)
3) 242,359,2050,4536 сандарының қайсысы 9-ға
бөлінеді?(4536)
4)
ІІ. 1. 6 және 5 сандарының
еселіктерін жазыңдар
2. 201,482,3050,1245 сандарының қайсысы 2-ге
бөлінеді? (482,3050)
3. 72 санының барлық бөлгіштерін жаз
(1,2,3,4,6,8,9,12,18,24,36,72)
4.
ІІІ. 1. 222 санын жікте
2.ЕҮОБ (11,33)
3. 96 санының бөлгіштерін жаз
(1,2,3,4,6,8,12,16,24,32,48,96)
4.
Әр топтан екі оқушы тақтаға есеп
шығарады
4.Математикалық
эстафета
-
Неше үшбұрыш сызылған?(12 үшбұрыш)
-
Екі шырпыны ауыстырып сиырды артына қарату
керек?
3. 93-17=22 13+2=33 Цифрларды
қозғап дұрыс теңдік жаз
(93-71=22)
(31+2=33)
5.Математикалық
санамақ
«Алғырлар» тобына:
Бақшаға
Жақсы аға, Сегіз
сауық
Көп-көп Тоғыз
тауық
Ойыншық Он
торпақ
Келді алып: Болма есепке сен
шорқақ
Бір балық,
Ауызша,
Екі есек,
Жазбаша
Үш үйрек, Қосып
шық.
Төрт түлкі
Бақшаға
Бес бүркіт Жақсы
аға
Алты арғымақ
Қаншама
Жеті жарғанат
Әкелді
Ойыншық?
(Жауабы:55
ойыншық)
«Тапқырлар» тобына:
Мынау да бір санамақ,
Өздерін көр саралап,
Төбеден төрт бөктергі
Аңдыпты қос кептерді
Шаңқылдаса көк қарға
Үн қоспапты көп қарға
Секем ап бір дауыстан
Безектеп бес сауысқан
Алты белден асыпты
Тым-тырақай қашыпты
Үш үркі үркіп ұшыпты
Тасқа құлап түсіпті
Жарда жеті жапалақ
Отырғанда қаталап
Топ-топ тоғыз тоқылдақ
Қарғып кеткен топырлап
Сөйтіп,қызық іс болды
Бәрі қанша құс
болды?
(Жауабы:31
құс)
Әр топқа бір-бірден санамақ айтылады.
6.Топ басшылар
сайысы
«Алғырлар» тобының топ
басшысына:
Сұрақ:
Қоямын
бірер сұрақ жауап берші
Жауапты өлең сөзбен өрнектеші
Шын білгіш болсаң Фарида
«Жай сан» деп неге айтылған жауап
берші
Жауап:
Сіз маған
сұрақ қойдыңыз қай қайдағыны
Қайтейін мен де жауап табам дағы,
Өзімен бірге ғана бөлінген соң
«Жай сан» деп сондықтанда аталғанды.
«Тапқырлар» тобының топ
басшысына:
Сұрақ:
Байқайын
мен де сенің біліміңді
Сұрайын белгілерін үш пен тоғызға
Айтшы Алия
Сараптап қандай сандар
бөлінерін
Жауап:
Жауапты
мен айтайын сұрақ қойсаң
Қосындысын цифрлар қатар
тұрған
Аталған сандарға бөліп
көрсең
Сол сандар бөлінеді байқап
тұрсаң.
Қорытындылау:Сайыс соңында
«----------------» тобы жеңіске жетті.Әр топтан белсене қатысқан
оқушыларды бағалау.Үйге тапсырма беріледі.