ҚАРАСТЫРЫЛДЫ КЕЛІСІЛДІ БЕКІТЕМІН
Әдістемелік бірлестік отырысы директордың ОЖ бойынша «Мамандандырылған музыка
Хаттама № орынбасары мектеп – интернаты» КММ
«------»--------------2018 жыл Сүлейменова Ж.С. директоры
Әдістемелік бірлестік жетекшісі «-----»-------------2018 жыл Илимбаев К.Н.
Кожахметова С.Ж. «----»--------------2018жыл
2018-2019 оқу жылына арналған үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Сынып: 3«А»
Мұғалім: Сақыпжан Мадяна Ғалымжанқызы
Мазмұны:
-
Түсініктеме хат............................................................................................1бет
-
Математика әлемі курсын меңгерудегі мақсаты мен міндеттері ..........2бет
-
Оқушылардың біліктілігіне қойылатын талаптар...................................3 бет
-
Күтілетін нәтиже........................................................................................ 4 бет
-
Математика әлемі (жоспары)................................................................... 5 бет
-
Пайдаланылған әдебиеттер...................................................................... 6 бет
Математика әлемі
Түсінік
хат
Бастауыш сыныптың 3 сыныптарына арналған «Математика әлемі » арнайы курс бағдарлама үлгісі аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат жүктеме берілген. Негізгі оқу материалдарын басшылыққа ала отырып, бұл бағдарлама оқушылардың математикадан алған білім, білік, дағдыларын, танымдық қабілеттерін және пәнге деген қызығушылықтарын арттырады. Тереңдетілген бағытта алынған бағдарлама құрылымында оқушылардың жас ерекшеліктері мен даму деңгейін ескеріледі. Балалардың танымдық қабілеттерін дамытып пәнге деген қызығушылықтарын арттырудың негізгі бір жолы – дидактикалық материалдар мен қызықты тапсырмалар. Есеп зерделілікке, қиялдауға, тапқырлыққа, шапшаң есептеу қабілеттерін дамытуға тәрбиелейді.
Математикалық викториналар, ребустар,
логикалық есептер, математикалық эстафеталар, сөз жұмбақтар шешу,
қызықты тапсырмалар құрастыру баланың ойын ұштай түсіп,
ұстамдылыққа, еңбектене білуге тәрбиелейді. Оқушының қиялын
дамытып, өз бетімен жұмыс істеуге
икемдейді.
Өтілетін жұмыстар мен тапсырмалар оқушылардың
жас ерекшеліктерін ескеріп, білімдерін жетілдіріп, дамытуға
арналған.
Бағдарламаның мақсаты:
-
Оқушыларға матемитакалық білім, білік, дағдыларын игерту;
-
Шығармашылық қабілеттерін арттыру;
-
Зейінін, еске сақтау, байқағыштық, қиялдау, танымдық іс-әрекеттерімен өздігінен білім алуға, ізденуге бейімдеу.
Бағдарламаның міндеті:
-
Оқушының тұлға ретінде қалыптасуына әсер ету;
-
Ақыл-ойын және ерік пен сезім белсенділігін арттыру;
-
Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру;
-
Математикалық тілде сөйлеу машығын қалыптастыру;
-
Оқушылардың танымдық қабілетін дамытып, қызығушылығын арттыру.
Оқушылардың біліктілігіне қойылатын талаптар
-
Әр түрлі математикалық білім көздерінен мағлұмат ала білу
-
Математикалық есептеудің бастапқы дағдыларын үйрету
-
Математикалық білімді күнделікті өмірде пайдалана білу
-
Интеллектуалдық ойындар, конкурстар, жарыстар, олимпиадаларда жетістіктерге жетуге ұмтылу
-
Өз бетінше есептерді талдау арқылы математикаға қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже :
-
Оқушылар кеңістік денелерді, геометриялық фигураларды ажыратып, логикалық ойды дамытуға арналған білімдерді меңгереді.
-
Математикалық тілде сөйлеуге машықтанып, ой-өрісін, қабілетін дамытады.
-
Даму мониторингі айқын көрінеді.
-
Шығармашылық ой- өрісі дамиды
«Математика әлемі» күнтізбелік жоспар
Барлығы- 34 сағат.
Аптасына -1 сағат.
|
№ |
Сабақтың мазмұны |
Сағат саны |
Уақыты |
Ескерту |
|
1 |
Көңілді бой сергу жаттуғылары |
1 |
|
|
|
2 |
Геометриялық мазмұндағыжәне кеңістік |
1 |
|
|
|
3 |
Комбинаторлық тапсырмалар |
1 |
|
|
|
4 |
Ықтималдықты анықтауға арналған тапсырмалар |
1 |
|
|
|
5 |
Сандық заңдылықтарды анықтауға арналған тапсырмалар |
1 |
|
|
|
6 |
Жиынмен жұмыс жүргізу |
1 |
|
|
|
7 |
Логикалық ой қорыту |
1 |
|
|
|
8 |
Алгоритмге арналған логикалық есептер |
1 |
|
|
|
9 |
Математикалық сықырлар шифрлер |
1 |
|
|
|
10 |
Математикалық жұмбақ сиқырлы фигура қызықты қоршау |
1 |
|
|
|
11 |
Сандық ребустар мен есептеулер |
1 |
|
|
|
12 |
Математикалық шытырмандар |
1 |
|
|
|
13 |
Көбейту мен бөлудің тиімді тәсілдері |
1 |
|
|
|
14 |
Өзара бірмәнді сәйкестік |
1 |
|
|
|
15 |
Реттеу.Математикалық сөзжұмбақ. |
1 |
|
|
|
16 |
Теңдеу Өзін-өзі бағалау |
1 |
|
|
|
17 |
Математикалық терминдер |
1 |
|
|
18 |
Пифагордың көбейту кесте сиқыры |
1 |
|
|
19 |
Қызықты есептер |
1 |
|
|
20 |
Ізденіске жетелейтін тапсырмалар |
1 |
|
|
21 |
Жасырын сандар мен амал таңбасы |
1 |
|
|
22 |
Логикалық лабиринттер |
1 |
|
|
23 |
Қи және фигура құрастыр |
1 |
|
|
24 |
Киелі сандар |
1 |
|
|
25 |
Геометриялық фигуралар |
1 |
|
|
26 |
Үлестер .Санды үлес бойынша табу. |
1 |
|
|
27 |
Комбинаторлық тапсырмалар |
1 |
|
|
28 |
Тест тапсырмалары |
1 |
|
|
29 |
Белгісіз бөлгіші,бөлінгіші бар теңдеулер шешу |
1 |
|
|
30 |
Ауызша көбейту мен бөлу |
1 |
|
|
31 |
Арифметикалық амал таңбасын қой |
1 |
|
|
32 |
Тест тапсырмаларын орындау |
1 |
|
|
33 |
Өзін-өзі бағалау |
1 |
|
|
34 |
Тест тапсырмалары |
1 |
|
Пайдаланылған әдебиеттер:
1.Наурызбайқызы Ә.,Әубәкірқызы Қ.,Мұқамбетқызы С.
Математикадан дидактикалық материалдар мен ойындар және қызықты тапсырмалар
2.Т.П.Кучер.,Ә.С.Акрамова.,А.Қ.Әділбекова
Математика 3 сынып
3.С.Омарханов, А.Ауелбекова
Оқушылардың логикалық танымдық әрекеттерін дамытуда қызықты есептерді пайдалану
ҚАРАСТЫРЫЛДЫ КЕЛІСІЛДІ БЕКІТЕМІН
Әдістемелік бірлестік отырысы директордың ОЖ бойынша «Мамандандырылған музыка
Хаттама № орынбасары мектеп – интернаты» КММ
«------»--------------2018 жыл Сүлейменова Ж.С. директоры
Әдістемелік бірлестік жетекшісі «-----»-------------2018 жыл Букенов Б.К.
Биржанова А.К «----»--------------2018 жыл
«СӨЗ ӨНЕРІ»
Сынып: 3 «А»
Мұғалім: Сақыпжан Мадяна Ғалымжанқызы
Мазмұны:
-
Түсініктеме хат............................................................................................1бет
-
Математика әлемі курсын меңгерудегі мақсаты мен міндеттері ..........2бет
-
Оқушылардың біліктілігіне қойылатын талаптар...................................3 бет
-
Күтілетін нәтиже........................................................................................ 4 бет
-
Сөз өнері (жоспары).................................................................................. 5 бет
-
Пайдаланылған әдебиеттер...................................................................... 6 бет
Сөз өнері
Түсініктеме хат
«Сөз өнері» факультатив сабағында тіл заңдылықтарына сай дұрыс сауатты сөйлеуге, сөйлеу техникасы - дұрыс дем алу, дикция, дауыс сапасын дамытуға, бір-бірімен қарым-қатынас жасай білуге үйрету көзделген. Пікір айту, баяндау, сипаттау, дәлелдеу, байланыстырып сөйлеу мүмкіндіктерін арттыру жұмыстары жүргізіледі.
Сөйлеу техникасы, сөйлеу аппараты, дыбыстау мүшелері, сөздің айтылуы дауыстап оқу жайында мағлұмат беру; әдеби тілде дұрыс сөйлеу нормасын меңгеру; мәнерлеп оқу мен әңгімелеп берудің негізгі тәсілдері жайлы теориялық білім беру және оны меңгеру жолдарына бағыттау; қазақ халқының көркем сөзді мәнерлеп, өлеңді мақалдап оқу дәстүрімен таныстыру қаралған.
Тіл қатынас құралы болғандықтан, оның өзара түсіну үшін жұмсалатынын (коммуникативтік қызметін) ескерумен бірге сөйлегенде ымдық қимылдар да (мимика) бірге қолданылатынын ескеру.
Бағдарлама аптасына 1 сағат, жылына 34 сағатқа құрылған.
Бағдарламаның мақсаты: Оқушыларға көркем сөз оқу өнерінен жан-жақты мәлімет бере отырып, сөз өнері мен сөйлеудің әдіс-тәсілдеріне төселдіру, сөйлеу техникасы-дұрыс дем алу, дикция (үні, сазы), дауыс сапасын дамыту жолдарын көрсету.
Бағдарламаның міндеті : Сөйлеу техникасы, сөйлеу аппараты, дыбыстау мүшелері, сөздің айтылуы дауыстап оқу жайында мағлұмат беру; әдеби тілде дұрыс сөйлеу нормасын меңгеру; мәнерлеп оқу мен әңгімелеп берудің негізгі тәсілдері жайлы теориялық білім беру және оны меңгеру жолдарына бағыттау; қазақ халқының көркем сөзді мәнерлеп, өлеңді мақалдап оқу дәстүрімен таныстыру.
Оқушылардың біліктілігіне қойылатын талаптар
-
Сөз өнері жайлы ғылым
-
Сөз өнеріндегі әдеби-эстетикалық ғибратты
-
Өз ойларын әдеби тілмен өрнектей білуі
-
Әдебиет теориясы бойынша талдау жұмысын жүргізді
-
Мәнерлеп оқуға төселдіру
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылардың сөйлеу дағдысы қалыптасады,
-
көркем сөйлеу мәнері, тілдік тәсілдер мен сөз шеберлігін орнымен қолдану қабілеттері дамиды.
Сөз өнері
(аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат)
|
Р/с |
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
1 |
Кіріспе. Сөз өнері жайлы ғылым |
1 |
|
|
2 |
2 |
Сөзбен сомдалған тұлға (образ, көркем бейне, метафора, көркем шығарма) |
1 |
|
|
3 |
3 |
Әдеби тектер (эпос, лирика, драма) |
1 |
|
|
4 |
4 |
Сөз өнеріндегі тек пен түр |
1 |
|
|
5 |
5 |
Сөз өнеріндегі бет пен бағыт |
1 |
|
|
6 |
6 |
Сөз сыры |
1 |
|
|
7 |
7 |
Сөз сарасы (буын, тармақ) |
1 |
|
|
8 |
8 |
Көркем сөздің қоғамда атқаратын рөлі |
1 |
|
|
9 |
9 |
Мәнерлі сөйлеу техникасы |
1 |
|
|
10 |
10 |
Дауыс және оның өзіндік бояуы |
1 |
|
|
11 |
11 |
Дикция |
1 |
|
|
12 |
12 |
Екпін |
1 |
|
|
13 |
13 |
Сөйлеу әуені (мелодикасы) |
1 |
|
|
14 |
14 |
Жүргізушілік қабілеттерін тексеру |
1 |
|
|
15 |
15 |
Сахнада сөйлеу, жүру мәдениеті |
1 |
|
|
16 |
16 |
Өзін-өзі еркін ұстау |
1 |
|
|
17 |
17 |
Сөйлеу нақышы (тембр) |
1 |
|
|
18 |
18 |
Бағдарламамен жұмыс |
1 |
|
|
19-20 |
19-20 |
Жұрт алдында сөйлеу мәдениеті |
2 |
|
|
21-22 |
21-22 |
Монологтік оқу әдісі |
2 |
|
|
23-24 |
23-24 |
Диалогтік оқу |
2 |
|
|
25-26 |
25-26 |
Прозалық шығармаларды мәнерлеп оқу |
2 |
|
|
27-28 |
27-28 |
Поэзиялық шығармаларды мәнерлеп оқу |
2 |
|
|
29-30 |
29-30 |
Сахнада мәнерлеп оқу, оны жүргізу әдістері |
2 |
|
|
31-32 |
31-32 |
Мәдени шаралар, оны жүргізу әдістері |
2 |
|
|
33 |
33 |
Мәнерлеп оқуға төселдіру жаттығулары |
1 |
|
|
34 |
34 |
Қорытынды сабақ |
1 |
|
Қосымша пайдаланылған әдебиеттер мен көмекші құралдар:
-
«Сөз өнері» (әдебиет теориясы негіздері) оқулығы. З. Қабдолов
-
«Мәнерлеп оқу» арнайы курс бағдарламасы. Қазақ тілі мен әдебиет журналы №12 2009ж.
-
«Мың бір маржан» А.Сейдімбеков «Өнер»
-
«Қазақтың би шешендері» «Жалын»
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Математика әлемі" факультатив сабағынан күнтізбелік-тақырыптық жоспар
"Математика әлемі" факультатив сабағынан күнтізбелік-тақырыптық жоспар
ҚАРАСТЫРЫЛДЫ КЕЛІСІЛДІ БЕКІТЕМІН
Әдістемелік бірлестік отырысы директордың ОЖ бойынша «Мамандандырылған музыка
Хаттама № орынбасары мектеп – интернаты» КММ
«------»--------------2018 жыл Сүлейменова Ж.С. директоры
Әдістемелік бірлестік жетекшісі «-----»-------------2018 жыл Илимбаев К.Н.
Кожахметова С.Ж. «----»--------------2018жыл
2018-2019 оқу жылына арналған үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Сынып: 3«А»
Мұғалім: Сақыпжан Мадяна Ғалымжанқызы
Мазмұны:
-
Түсініктеме хат............................................................................................1бет
-
Математика әлемі курсын меңгерудегі мақсаты мен міндеттері ..........2бет
-
Оқушылардың біліктілігіне қойылатын талаптар...................................3 бет
-
Күтілетін нәтиже........................................................................................ 4 бет
-
Математика әлемі (жоспары)................................................................... 5 бет
-
Пайдаланылған әдебиеттер...................................................................... 6 бет
Математика әлемі
Түсінік
хат
Бастауыш сыныптың 3 сыныптарына арналған «Математика әлемі » арнайы курс бағдарлама үлгісі аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат жүктеме берілген. Негізгі оқу материалдарын басшылыққа ала отырып, бұл бағдарлама оқушылардың математикадан алған білім, білік, дағдыларын, танымдық қабілеттерін және пәнге деген қызығушылықтарын арттырады. Тереңдетілген бағытта алынған бағдарлама құрылымында оқушылардың жас ерекшеліктері мен даму деңгейін ескеріледі. Балалардың танымдық қабілеттерін дамытып пәнге деген қызығушылықтарын арттырудың негізгі бір жолы – дидактикалық материалдар мен қызықты тапсырмалар. Есеп зерделілікке, қиялдауға, тапқырлыққа, шапшаң есептеу қабілеттерін дамытуға тәрбиелейді.
Математикалық викториналар, ребустар,
логикалық есептер, математикалық эстафеталар, сөз жұмбақтар шешу,
қызықты тапсырмалар құрастыру баланың ойын ұштай түсіп,
ұстамдылыққа, еңбектене білуге тәрбиелейді. Оқушының қиялын
дамытып, өз бетімен жұмыс істеуге
икемдейді.
Өтілетін жұмыстар мен тапсырмалар оқушылардың
жас ерекшеліктерін ескеріп, білімдерін жетілдіріп, дамытуға
арналған.
Бағдарламаның мақсаты:
-
Оқушыларға матемитакалық білім, білік, дағдыларын игерту;
-
Шығармашылық қабілеттерін арттыру;
-
Зейінін, еске сақтау, байқағыштық, қиялдау, танымдық іс-әрекеттерімен өздігінен білім алуға, ізденуге бейімдеу.
Бағдарламаның міндеті:
-
Оқушының тұлға ретінде қалыптасуына әсер ету;
-
Ақыл-ойын және ерік пен сезім белсенділігін арттыру;
-
Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру;
-
Математикалық тілде сөйлеу машығын қалыптастыру;
-
Оқушылардың танымдық қабілетін дамытып, қызығушылығын арттыру.
Оқушылардың біліктілігіне қойылатын талаптар
-
Әр түрлі математикалық білім көздерінен мағлұмат ала білу
-
Математикалық есептеудің бастапқы дағдыларын үйрету
-
Математикалық білімді күнделікті өмірде пайдалана білу
-
Интеллектуалдық ойындар, конкурстар, жарыстар, олимпиадаларда жетістіктерге жетуге ұмтылу
-
Өз бетінше есептерді талдау арқылы математикаға қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже :
-
Оқушылар кеңістік денелерді, геометриялық фигураларды ажыратып, логикалық ойды дамытуға арналған білімдерді меңгереді.
-
Математикалық тілде сөйлеуге машықтанып, ой-өрісін, қабілетін дамытады.
-
Даму мониторингі айқын көрінеді.
-
Шығармашылық ой- өрісі дамиды
«Математика әлемі» күнтізбелік жоспар
Барлығы- 34 сағат.
Аптасына -1 сағат.
|
№ |
Сабақтың мазмұны |
Сағат саны |
Уақыты |
Ескерту |
|
1 |
Көңілді бой сергу жаттуғылары |
1 |
|
|
|
2 |
Геометриялық мазмұндағыжәне кеңістік |
1 |
|
|
|
3 |
Комбинаторлық тапсырмалар |
1 |
|
|
|
4 |
Ықтималдықты анықтауға арналған тапсырмалар |
1 |
|
|
|
5 |
Сандық заңдылықтарды анықтауға арналған тапсырмалар |
1 |
|
|
|
6 |
Жиынмен жұмыс жүргізу |
1 |
|
|
|
7 |
Логикалық ой қорыту |
1 |
|
|
|
8 |
Алгоритмге арналған логикалық есептер |
1 |
|
|
|
9 |
Математикалық сықырлар шифрлер |
1 |
|
|
|
10 |
Математикалық жұмбақ сиқырлы фигура қызықты қоршау |
1 |
|
|
|
11 |
Сандық ребустар мен есептеулер |
1 |
|
|
|
12 |
Математикалық шытырмандар |
1 |
|
|
|
13 |
Көбейту мен бөлудің тиімді тәсілдері |
1 |
|
|
|
14 |
Өзара бірмәнді сәйкестік |
1 |
|
|
|
15 |
Реттеу.Математикалық сөзжұмбақ. |
1 |
|
|
|
16 |
Теңдеу Өзін-өзі бағалау |
1 |
|
|
|
17 |
Математикалық терминдер |
1 |
|
|
18 |
Пифагордың көбейту кесте сиқыры |
1 |
|
|
19 |
Қызықты есептер |
1 |
|
|
20 |
Ізденіске жетелейтін тапсырмалар |
1 |
|
|
21 |
Жасырын сандар мен амал таңбасы |
1 |
|
|
22 |
Логикалық лабиринттер |
1 |
|
|
23 |
Қи және фигура құрастыр |
1 |
|
|
24 |
Киелі сандар |
1 |
|
|
25 |
Геометриялық фигуралар |
1 |
|
|
26 |
Үлестер .Санды үлес бойынша табу. |
1 |
|
|
27 |
Комбинаторлық тапсырмалар |
1 |
|
|
28 |
Тест тапсырмалары |
1 |
|
|
29 |
Белгісіз бөлгіші,бөлінгіші бар теңдеулер шешу |
1 |
|
|
30 |
Ауызша көбейту мен бөлу |
1 |
|
|
31 |
Арифметикалық амал таңбасын қой |
1 |
|
|
32 |
Тест тапсырмаларын орындау |
1 |
|
|
33 |
Өзін-өзі бағалау |
1 |
|
|
34 |
Тест тапсырмалары |
1 |
|
Пайдаланылған әдебиеттер:
1.Наурызбайқызы Ә.,Әубәкірқызы Қ.,Мұқамбетқызы С.
Математикадан дидактикалық материалдар мен ойындар және қызықты тапсырмалар
2.Т.П.Кучер.,Ә.С.Акрамова.,А.Қ.Әділбекова
Математика 3 сынып
3.С.Омарханов, А.Ауелбекова
Оқушылардың логикалық танымдық әрекеттерін дамытуда қызықты есептерді пайдалану
ҚАРАСТЫРЫЛДЫ КЕЛІСІЛДІ БЕКІТЕМІН
Әдістемелік бірлестік отырысы директордың ОЖ бойынша «Мамандандырылған музыка
Хаттама № орынбасары мектеп – интернаты» КММ
«------»--------------2018 жыл Сүлейменова Ж.С. директоры
Әдістемелік бірлестік жетекшісі «-----»-------------2018 жыл Букенов Б.К.
Биржанова А.К «----»--------------2018 жыл
«СӨЗ ӨНЕРІ»
Сынып: 3 «А»
Мұғалім: Сақыпжан Мадяна Ғалымжанқызы
Мазмұны:
-
Түсініктеме хат............................................................................................1бет
-
Математика әлемі курсын меңгерудегі мақсаты мен міндеттері ..........2бет
-
Оқушылардың біліктілігіне қойылатын талаптар...................................3 бет
-
Күтілетін нәтиже........................................................................................ 4 бет
-
Сөз өнері (жоспары).................................................................................. 5 бет
-
Пайдаланылған әдебиеттер...................................................................... 6 бет
Сөз өнері
Түсініктеме хат
«Сөз өнері» факультатив сабағында тіл заңдылықтарына сай дұрыс сауатты сөйлеуге, сөйлеу техникасы - дұрыс дем алу, дикция, дауыс сапасын дамытуға, бір-бірімен қарым-қатынас жасай білуге үйрету көзделген. Пікір айту, баяндау, сипаттау, дәлелдеу, байланыстырып сөйлеу мүмкіндіктерін арттыру жұмыстары жүргізіледі.
Сөйлеу техникасы, сөйлеу аппараты, дыбыстау мүшелері, сөздің айтылуы дауыстап оқу жайында мағлұмат беру; әдеби тілде дұрыс сөйлеу нормасын меңгеру; мәнерлеп оқу мен әңгімелеп берудің негізгі тәсілдері жайлы теориялық білім беру және оны меңгеру жолдарына бағыттау; қазақ халқының көркем сөзді мәнерлеп, өлеңді мақалдап оқу дәстүрімен таныстыру қаралған.
Тіл қатынас құралы болғандықтан, оның өзара түсіну үшін жұмсалатынын (коммуникативтік қызметін) ескерумен бірге сөйлегенде ымдық қимылдар да (мимика) бірге қолданылатынын ескеру.
Бағдарлама аптасына 1 сағат, жылына 34 сағатқа құрылған.
Бағдарламаның мақсаты: Оқушыларға көркем сөз оқу өнерінен жан-жақты мәлімет бере отырып, сөз өнері мен сөйлеудің әдіс-тәсілдеріне төселдіру, сөйлеу техникасы-дұрыс дем алу, дикция (үні, сазы), дауыс сапасын дамыту жолдарын көрсету.
Бағдарламаның міндеті : Сөйлеу техникасы, сөйлеу аппараты, дыбыстау мүшелері, сөздің айтылуы дауыстап оқу жайында мағлұмат беру; әдеби тілде дұрыс сөйлеу нормасын меңгеру; мәнерлеп оқу мен әңгімелеп берудің негізгі тәсілдері жайлы теориялық білім беру және оны меңгеру жолдарына бағыттау; қазақ халқының көркем сөзді мәнерлеп, өлеңді мақалдап оқу дәстүрімен таныстыру.
Оқушылардың біліктілігіне қойылатын талаптар
-
Сөз өнері жайлы ғылым
-
Сөз өнеріндегі әдеби-эстетикалық ғибратты
-
Өз ойларын әдеби тілмен өрнектей білуі
-
Әдебиет теориясы бойынша талдау жұмысын жүргізді
-
Мәнерлеп оқуға төселдіру
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылардың сөйлеу дағдысы қалыптасады,
-
көркем сөйлеу мәнері, тілдік тәсілдер мен сөз шеберлігін орнымен қолдану қабілеттері дамиды.
Сөз өнері
(аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат)
|
Р/с |
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
1 |
Кіріспе. Сөз өнері жайлы ғылым |
1 |
|
|
2 |
2 |
Сөзбен сомдалған тұлға (образ, көркем бейне, метафора, көркем шығарма) |
1 |
|
|
3 |
3 |
Әдеби тектер (эпос, лирика, драма) |
1 |
|
|
4 |
4 |
Сөз өнеріндегі тек пен түр |
1 |
|
|
5 |
5 |
Сөз өнеріндегі бет пен бағыт |
1 |
|
|
6 |
6 |
Сөз сыры |
1 |
|
|
7 |
7 |
Сөз сарасы (буын, тармақ) |
1 |
|
|
8 |
8 |
Көркем сөздің қоғамда атқаратын рөлі |
1 |
|
|
9 |
9 |
Мәнерлі сөйлеу техникасы |
1 |
|
|
10 |
10 |
Дауыс және оның өзіндік бояуы |
1 |
|
|
11 |
11 |
Дикция |
1 |
|
|
12 |
12 |
Екпін |
1 |
|
|
13 |
13 |
Сөйлеу әуені (мелодикасы) |
1 |
|
|
14 |
14 |
Жүргізушілік қабілеттерін тексеру |
1 |
|
|
15 |
15 |
Сахнада сөйлеу, жүру мәдениеті |
1 |
|
|
16 |
16 |
Өзін-өзі еркін ұстау |
1 |
|
|
17 |
17 |
Сөйлеу нақышы (тембр) |
1 |
|
|
18 |
18 |
Бағдарламамен жұмыс |
1 |
|
|
19-20 |
19-20 |
Жұрт алдында сөйлеу мәдениеті |
2 |
|
|
21-22 |
21-22 |
Монологтік оқу әдісі |
2 |
|
|
23-24 |
23-24 |
Диалогтік оқу |
2 |
|
|
25-26 |
25-26 |
Прозалық шығармаларды мәнерлеп оқу |
2 |
|
|
27-28 |
27-28 |
Поэзиялық шығармаларды мәнерлеп оқу |
2 |
|
|
29-30 |
29-30 |
Сахнада мәнерлеп оқу, оны жүргізу әдістері |
2 |
|
|
31-32 |
31-32 |
Мәдени шаралар, оны жүргізу әдістері |
2 |
|
|
33 |
33 |
Мәнерлеп оқуға төселдіру жаттығулары |
1 |
|
|
34 |
34 |
Қорытынды сабақ |
1 |
|
Қосымша пайдаланылған әдебиеттер мен көмекші құралдар:
-
«Сөз өнері» (әдебиет теориясы негіздері) оқулығы. З. Қабдолов
-
«Мәнерлеп оқу» арнайы курс бағдарламасы. Қазақ тілі мен әдебиет журналы №12 2009ж.
-
«Мың бір маржан» А.Сейдімбеков «Өнер»
-
«Қазақтың би шешендері» «Жалын»
шағым қалдыра аласыз













