Материалдар / "Математика әлеміне саяхат"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Математика әлеміне саяхат"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Математика әлеміне саяхат"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
415
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: «Ғажайып  математика»
Мақсаты: 5 көлемінде сандық есептеуге үйрету.  Сандарды тура және кері санау, .Балалардың тілін дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс-әрекет дағдыларын меңгерту, әлемнің тұтас бейнесін түсініп, ойлауға  ауызша қосып -алу және геометриялық пішіндер  туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді  ажыратуға, қарым-қатынас, көмек көрсету, сыйластықты  қалыптастыру Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.
Әдіс тәсілі: түсіндіру, сұрақ-жауап , сергіту сәті,  « Қай сан жоғалды?» дидактикалық ойыны , жұмбақтар.
Құрал жабдық ретінде  суреттер ,кілем, шар, геометриялық пішіндер, үшбұрыш,  төртбұрыш, сандар, үлестірмелі материалдар пайданылады
Билингвизм..
Іс-
әрекет кезеңдері ;
Т
әрбиешінің іс-әрекеті;
Балаларды
ң әс-әрекеті ;
Мотивациялы
қ қозғаушылық
-Саламатсыздарма, бал
алар!
Саламатсыз ба!
-Балалар, б
үгін бізге қонақтар келіпті, қане амандасайық!


Біз әдепті баламыз                 Амандасу үлкенге,
Алдыменен
қонақпен            Тәрбиенің басы ғой.
Амандасып аламыз.              Ал к
әнекей бәріміз.                                                                   
                С
әлем!- дейік үлкенге

Жылулық шеңбер.      
-
Қане ,балалар   барлығымыз бір-біріміздің қолымыздан ұстап күн жасайықшы.
-Балалар ,мынау нені
ң суреті?  (күннің
үн жарқырап шыққан кезде адамдарға шуағын шашады.
-Та
ңертең тұрған  кезде аналарың қайырлы таң деп  айта ма?
К
әне, бізде  қайырлы таң тілейік.
-
Қайырлы таң көздерім, сендер ояныңдар!!!
-
Қайырлы таң құлақтарым, сендер ояныңдар!!!
-    
Қайырлы таң саусақтарым, сендер ояныңдар!!!    
К
өздерін, құлақтарын  уқалайды.
 Шапала
қтайды.
-Жарайсы
ңдар, балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын, орнымызға отырып.
үгін бізде қарапайым математикалық ұғымдар туралы ашық 
о
қу-іс әрекеті.     
                                                                 
      
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі. 
-Балалар, мен сендерге
құр қол келген жоқпын
Мына шарларды ала келдім .
-Бір жылда неше мезгіл бар?
өрт мезгіл. Кәне, атап шығайық . .. (қыс, көктем, күз, жаз)
 Б
ұл шарлардың түсі де сол төрт мезгілді белгілейді.  
Мына шарды
ң түсі қандай ?(ақ)
ұл шардың түсі қай мезгілді білдіреді?
Қыс. қыста жер қандай болады (ақ)
Сары  шарды  к
өрсету
Б
ұл түс қандай жыл мезгілін білдіреді.(күз)
-Себебі к
үзде ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге түседі.
Жер беті сары кілемге
ұқсайды.
Жасыл шарды к
өрсету.
Б
ұл түс шөптердің түсі сияқты.
-Таби
ғат  көктемде оянып ,жер беті жасыл шөпке толады..
А
ғаштар бүршік жара бастайды.(көктем)
Қызыл шарды көрсету.
-
Қызыл түс қандай жыл мезгілін білдіреді.?
Қай уақытта гүлдер қызыл түске боялады?.(жаз)
-Балалар ,т
үстерін білдік, енді сиқырлы шардың ішінде не бар екенін білгілерің келе ме?   Кәне, шарды кім жарады. 
 Бір бала шы
ғып шарды жарады, Балалар, бізге тапсырмалар берілген, осы тапсырманы  дұрыс орындасаңдар,мына сиқырлы кілемшеге отырып «Ғажайып математика» еліне саяхатқа барамыз
1-тапсырма . 1-ден 5-ке дейін тура ж
әне кері санау
              Екі тілде санау.
2-тапсырма.Дидактикалы
қ ойын. Сандардың көршісін табу. «Жоғалған сан».
(1-ден 5-ке дейін сандар бойынша ретімен т
ұрады.)
3-тапсырма.
 Логикалық есептер
-    Д
үкеннен анам  төртбұрышты 2 допты алып келді, оның біреуін ініме бердім.менде неше доп қалды?  (1)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              
        -
Қоянда неше құлақ бар?(қоянның суретін көрсету)
         Мынау нені
ң суреті?    
          -
Қолда қанша саусақ бар?      
2. А
ғашта 5құс отыр, оның 2-уі ұшып кетті, ағашта қанша құс қалды?
3.Себетте 2  алма , таба
қта  3 алма қосқанда барлығы болады неше алма 
4-тапсырма Ж
ұмбақтар.
Ад
амға серік, күзетке берік.(ит)
Ж
үрегі бар,ізі жоқ,
Қанатты бар, ұшпайды.
Су астында
қыстайды. (Балық)
Мен атамнан
қаштым,
Мен
әжемнен қаштым
Таба алмадым атамды,
әжемді.
Үйімді сағындым.(Бауырсақ)
Б
ұл қай ертегі?
Кішкене
ғана бойы бар, айналдырып киген тоны бар (қой)
       Сергіту  с
әті: 
          «Бала,бала, балапан»
әні:  Бір серігіп алсаңдар одан әрі      жалғастыру .    
Балалар ,а
қылмен ойлап әр түрлі нәрселер жасауға болады екен.
 Мынау т
үрлі-түсті пішіндерді қараңдаршы.Оларды қалай атаймыз.
Балалар
:Тіктөртбұрыш, төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек.
Т
әрбиеші : Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, менің атым (дөңгелек) 
Барлы
қ шатыр ұқсайды тек өзіме,бірден білер құлақ асқан сөзіме.  (үшбұрыш)
Теледидар таныс екен барша
ға, ал пішінім ұқсайды ғой (шаршыға)
 
Үлестірме  материалдармен  жұмыс.
Балалар , геометриялы
қ пішіндерді ажырата білсек, енді «Ғажайып математика» еліне саяхатқа баратын кілемшемізге қарап  геометриялық пішіндерді орналастырайық!
Қараңдаршы ,балалар, қандай әдемі кілемшелер жасадыңдар.Ал осы кілемдегі оюлар  қандай пішіннен құралған (үшбұрыш, төрбұрыш, дөңгелек)
Қорытынды:  
Геометриялы
қ  пішіндерді кілемшеге орналастырдық.
1-ден 5-ке дейін тура ж
әне кері санадық.
Ж
ұмбақтар шештік.
Балалар, келесі о
қу іс-әрекетінде осы кілемшеге отырып «Ғажайып математика» еліне саяхатқа барамыз.
-Жарайсы
ңдар, балалар,бәріміз келген қонақтармен қоштасайық.
К
өріскенше күн жақсы,
Сау саламат болайы
қ.
К
үтілетін нәтиже:
Қолынан келу:
- Балалар, біз б
үгін геометриялық пішіндерді ажыраттық және кілемшеге орналастырдық.
Білуі
қажет:
 Сандарды  тура ж
әне кері санау,   логикалық есептер, жұмбақтар шешу.
Болу керек: зейінді,
ұқыпты, мейірімді, есте сақтау, ойлау қабілеттері, дамыған.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!