Математика. Әріпті өрнектер. 2 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Математика. Әріпті өрнектер. 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика. Әріпті өрнектер. 2 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымы

Водное БМ

Пәні:

Математика

Бөлім

3С САНДЫ ЖӘНЕ ӘРІПТІ ӨРНЕКТЕР.ТЕҢДЕУЛЕР.ЕСЕПТЕР

Күні

17.02.2025

Сынып 2

Қатысқандар саны 3

Қатыспағандар саны

Мұғалімнің аты-жөні

Каирова М.

Сабақтың тақырыбы

86 Әріпті өрнектер

Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.2.1.2. Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу.

2.5.1.3. Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару.


Сабақтың мақсаты

Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады.

Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдайды және шығарады, кері есептер құрастырады және шығарады


Құндылық

жасампаздық және жаңашылдық

инновациялық идеяларды жүзеге асыруға ықпал ететін компьютермен жұмыс істеу негіздерін және басқа да технологиялық дағдыларды меңгеру;



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері / уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

Ұйымдасты

ру кезеңі

5 мин
















Сабақ

тың ортасы

Жаңа сабақ

25-30 мин





































Сабақ

тың соңы

Бекіту кезеңі

10 мин

Үй тапсырмасы

Кері байланыс

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Үй тапсырмасын сұрау

Өткенді еске түсіру.

Сабаққа кіріспе

Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру

«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезеңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. Құндылық жасампаздық және жаңашылдық

инновациялық идеяларды жүзеге асыруға ықпал ететін компьютермен жұмыс істеу негіздерін және басқа да технологиялық дағдыларды меңгеру;

ФС-тапсырма.Жаңа сабақ ҰЖ.

1.Өрнектерді құр және олардың мәнін тап

А)(44-35)*5=45

Ә)24:3=8

Б)(23+13):4=9

В)4*(27:3) =36


«Анықта» әдісі

2.Өрнектердің мәнін тауып,сәйкестікті анықта

Өсімдіктерден алынатын өнімдер

40:8=5 (80-48):4=12 90-6*2=78

Жануарлардан алынатын өнімдер

30+9*3=57 21:(22-19) =7


ТЖ.№3.Тура теңдіктерді тауып,дәптерге көшіріп жаз

В+30=30+в 28:х=х:28

3*4+3=3*5 9*3-3=8*3



«Кесте» әдісі

ЖЖ.№4а.Есепті шығар

А)Ш: 12:3=4

Ж: 4 оқушы

Ә) Кестені пайдаланып,а)есебіне бір кері есеп құрастыр және оны шығар

Бір сын. – 4 оқушы

Сынып саны - 3

Барлығы -? Оқушы

Ш: 4 * 3 = 12

ЕБҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі


Сергіту сәті


«Біліміңді қолдан» әдісі


ЖЖ.№5.Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр? 4 сағат бұрын сағат қай уақытты көрсетті?

15.00,13.30,12.15

15-4=11сағ 13.30-4=9.30 12.15-4=8.15


6.Салыстыр

С+(59-58)=1+с b+0 < b+1


7.Амалдарды орында

7сағ7мин-5сағ23мин=1сағ44мин

3апта4тәул+2апта3тәул=6апта

Ойлан,тап!

9.в мен а-ның орына қандай сандарды қойып,төмендег мәнін табуға болады?

(100-в)+10=100+10-в=110-в

(80-а)+10=80+10-а=90-а


ЕБҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі


Үйге тапсырма 8-есеп

45 : 5 = 9

(54 + 46) * 4 = 100 * 4 = 400


Кері байланыс

Сәлемдесіп,

бір-біріне сәттілік тілейді

Өткен білімді еске түсіреді



Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды.




Тапсырманы орындайды






























Жаттығу жасайды




Тапсырманы орындайды



Өзіндік жұмыс жасайды



Есептерді шығарады



Үй тапсырмасын алад

Кері байланыс

жасайды

Мұғалімнің қолдау, мадақтау сөздері.


ҚБ-10б



Дескриптор

Өрнектерді құрады және олардың мәнін табады-1б

Өрнектердің мәнін тауып,сәйкестікті анықтайды-1б

Тура теңдіктерді тауып,дәптерге көшіріп жазады-1б

Есептің шешуін, жауабын табады-1б

Кестені пайдаланып кері есеп құрастырады және оны шығарады-1б




Дескриптор

4 сағат бұрын сағат қай уақытты көрсеткенін анықтайды-1б

Әріпті өрнектерді салыстырады-1б

Амалдарды орындайды-1б

в мен а-ның орына сандарды қойып, мәнін табады-2б



ҚБ-10б




Кері байланыс

.смайлик








Математика оқулығы.







Математика оқулығы.







суреттер













Оқулы

суреттер





оқулық

тақта



оқулық

тақта

Кері байланыс парақшалары

































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2025
168
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі