Математика | Уақыты: 24.11.2017ж | Кабинет: 218 | Мұғалім: Казиева Жазира |
Сабақтың атауы | Есептер шығару |
Сабақтың жабдығы | Суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
Жалпы мақсаттар | 1) Оқушылардың өткен сабақтан алған бөлімдерін пысықтау;2) Оқушылардың есептеу дағдысын дамыту; 3) Ойын элементтерін пайдалана отырып, пәнге деген қызығушылығын ояту;Сабақ әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, талдау, жинақтау.Сабақтың түрі: аралас сабақ.Сабақтың барысы: ұйымдастыру.Көрнекілігі: әр түрлі түсті стикерлер, үлестірме қағаздар, слайд. |
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының әрекеті |
Топқа бөлу | Оқушыларға түрлі түсті стикерлер үлестіріледі. | Қолдарына алған стикерлер бойынша топқа бөлінеді. |
Психологиялық дайындық | Ой сананы арттыру,Бүгінгі күн талабы.Біле білсең бұл дәуір,Математика заманы. | Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
Үй тапсырмасын пысықтау
| №7 119-бет7‧(45-44)=745:9+(91-86)=1056:(567-559)=763:9+(92-18)=819‧(17-17)=07‧9+(68-39)=92 | Оқушылар ауызша орындайды
|
Қызығушылықты ояту | Ойын: «Сен білесің бе?» Ойын шарты: сұрақтар өтілген тақырыптарға байланысты, әр фигуралар артында берілген сұрақтарға тез әрі жылдам, әрі ұтымды жауап берген бала ұтады.1. Сәуле мен кесіндінің айырашылығы неде? (сәуленің бір жағы тұйықталған).2. Көбейтудің заңдарын ата (ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік).3. Үш сызықтан пайда болған фигура ( ).4. Үстел беті төртбұрыш оның бір бұрышын кесіп алсақ неше бұрыш қалады.5. Екі нүктенің арасындағы түзу (кесінді). |
Жаңа сабақ | 1. Оқулықпен жұмыс№1. Есептің шешуін түсіндір.Шешуі: 1) 6‧4=24 ₋ бірінші тік төртбұрыштың ауданы. 2) 24:3=8 (см) ₋ екінші тік төртбұрыштың ұзындығы.Жауабы: 8 см.2. Дәптермен жұмыс. Көркем жазу3. Өзіндік жұмыс. №2.I топ.4 күнде ₋ 32 алма 5 күнде ₋ ? алмаШ: 32:4‧5=40Ж: 40 көшет алма отырғызылды.II топ.12л сүт ₋ 4 банка 15л сүт ₋ ? банкаШ: 12:4=3 15:3=5Ж: 5 банка керек.III топ. IV топ.18 түп алма ағаш – 9 кг10 түп алма ағаш- ? кгШ: 18:9=2 10:2=5Ж: 5 тыңайтқыш керек.4. Миға шабуыл. №3.I топ.40:8‧7=35II топ.(8‧3)‧(32:8)=96III топ.(36-18)+(6‧6)=54IV топ.(38+18)‧(4‧2)=4485. Кім жылдам? №4. 46 дм= 460см1м28см=12дм8см405см˃40дм3дм2см=32см6м˃50дм76дм=7м60см6. Сергіту сәті.Қостық біз, көбейттік бізҚатты шаршап кеттік біз.Кәне тұра қалайық,Қимылдасын қол-аяқ.Кірпікті де қағайық, терең демді алайық,Орнымызғаназар салайық.7. Ой қозғауI топ. II топ.№5.Ш: (42+28)-(14+54)=70-68=2Ж: тиын 2 қарағай бүршігін артық жинады.III-топ. IV-топ.№7.в=6см=3смS=?S=‧в=3см‧6см=18.№8. Ауызша есеп.9. Топтық жұмыс. №9. |
Ой толғаныс | Логикалық тапсырмалар1. Көлден ұшты 7 қаз, Қайтіп қонды 2 қаз. Қонбады оның нешеуі, Қане, кім тез шешеді? (5)2. Он асықтың үшеуін, Досың сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі Өз қолыңда қалады? (7)3. Мұз айдынында жеті бала, Асыр сап жүр сырғанап. Сырғанамай екі бала. Жағалауда тұр қарап. Енді бар баланың Санын айтсаң жарадың. (5) |
|
Сабақты бекіту | Бүгінгі сабақта біз не істедік? | Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
Үй тапсырмасы | Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау №7. 121-бет. | Оқушылар күнделіктеріне жазады |
Бағалау | Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. | Бағалау парақшасын толтырады |
Кері байланыс |
|
|