1
|
Математика
тарихы.
|
-
Цифрлар қалай пайда
болды.
|
Цифрлардың шығу тарихымен
таныстыру, тарихи мәліметтерге сүйене отырып, оқушының пәнге деген
қызығушылығын арттыру.
|
1
|
|
|
|
2
|
|
-
Қызықты есептер
|
Қызықты есептермен таныстыру
және шешу жолдарын қарастыру.
|
1
|
|
|
|
3
|
|
-
Қызықты есептер
|
Қызықты есептермен таныстыру
және шешу жолдарын қарастыру.
|
1
|
|
|
|
4
|
|
-
Математикалық жұмбақтар
|
Математикалық ребустар, жұмбақтардың шешу жолдарын
қарастыру, өз бетімен құрастыруға
бейімдеу.
|
1
|
|
|
|
5
|
|
-
Математикалық жұмбақтар
|
Математикалық ребустар, жұмбақтардың шешу жолдарын
қарастыру, өз бетімен құрастыруға
бейімдеу.
|
1
|
|
|
|
6
|
|
-
Математика және поэзия
|
Әдебиет пен математика
арасындағы байланысты түсіндіру
|
1
|
|
|
|
7
|
|
«Ойланайық та, ойлайық»
|
Түрлі, қызықты ойындар
арқылы оқушының 8бойында математика
пәніне деген қызығушылығын арттыру
|
1
|
|
|
|
8
|
|
«Ойланайық та, ойлайық»
|
Түрлі, қызықты ойындар
арқылы оқушының бойында математика
пәніне деген қызығушылығын арттыру
|
1
|
|
|
|
9
|
Логика
|
-
Сандар
тізбегі
|
Сандар тізбегі жөнінде түсінік
қалыптастыру, баланың бойында математикаға қызығушылығын
артыру
|
1
|
|
|
|
10
|
|
-
Сандар мен фигуралар арсындағы
байланыс
|
Оқушының бойында математика пәніне деген
қызығушылығын арттыру
|
1
|
|
|
|
11
|
|
-
Сандар мен фигуралар арсындағы
байланыс
|
Оқушының бойында математика пәніне деген
қызығушылығын арттыру
|
1
|
|
|
|
12
|
|
-
Шифрлар
|
Оқушыларды математикалық шифрларларды шешуге
үйрету, логикалық ойлау қабілетін дамыту.
|
1
|
|
|
|
13
|
|
-
Шифрлар
|
Оқушыларды математикалық шифрларларды шешуге
үйрету, логикалық ойлау қабілетін дамыту.
|
1
|
|
|
|
14
|
|
-
Әріпті амалдар
|
Оқушыларды математикалық түрлі логикалық
есептердің шешу жолдарымен таныстыру
|
1
|
|
|
|
15
|
|
-
Әріпті амалдар
|
Оқушыларды математикалық түрлі логикалық
есептердің шешу жолдарымен таныстыру
|
1
|
|
|
|
16
|
|
-
Сандармен амалдар
|
Сандарға амалдарды
қолдану
|
1
|
|
|
|
17
|
|
-
Сандармен амалдар
|
Сандарға амалдарды
қолдану
|
1
|
|
|
|
II
тоқсан
(16 сағат)
|
|
18
|
Сиқырлы
математика
|
-
Кестелер
|
Кестелермен жұмыс жасап
үйрену. Оқушының бойында математика пәніне деген
қызығушылығын арттыру
|
1
|
|
|
|
19
|
|
-
Үлкен сандар
|
Сандарды салыстыру. Үлкен
сандармен таныстыру.
|
1
|
|
|
|
20
|
|
-
Үлкен сандар
|
Сандарды салыстыру. Үлкен
сандармен таныстыру.
|
1
|
|
|
|
21
|
|
-
Фигураларға байланысты
операциялар
|
Түрлі геометриялық
фигуралармен танысу.
|
1
|
|
|
|
22
|
|
-
Фигураларға байланысты
операциялар
|
Түрлі геометриялық
фигуралармен танысу.
|
1
|
|
|
|
23
|
|
-
Шексіздік және оның шектерінен
тысқары
|
Оқушының бойында математика пәніне деген
қызығушылығын арттыру
|
1
|
|
|
|
24
|
|
Жай
сан. Эратосфен елегі
|
Эратосфен елегі туралы
түсінік
|
1
|
|
|
|
25
|
|
-
Пи
саны
|
Пи санының пайда болуын
түсіндіру
|
1
|
|
|
|
26
|
|
-
Математикалық фокус
|
Оқушының бойында математика пәніне деген
қызығушылығын арттыру
|
1
|
|
|
|
27
|
|
-
Математикалық фокус
|
Оқушының бойында математика пәніне деген
қызығушылығын арттыру
|
1
|
|
|
|
28
|
|
-
Үшқабырғалы фигуралар
|
Фигураларды танып білуду
үйрету. Фигураларды ажыратуды
үйрету.
|
1
|
|
|
|
29
|
|
Төртқабырғалы фигуралар
|
Фигураларды танып білуду
үйрету. Фигураларды ажыратуды
үйрету.
|
1
|
|
|
|
30
|
|
Қызықты лабиринттер
|
Лабиринт ұғымымен танысу.
Лабиринтен тез шығу жолдарын
үйрету.
|
1
|
|
|
|
31
|
|
Қызықты лабиринттер
|
Лабиринт ұғымымен танысу.
Лабиринтен тез шығу жолдарын
үйрету.
|
1
|
|
|
|
32
|
|
Жұмбақ фигуралар
|
Жұмбақ фигуралармен танысу арқылы
оқушының бойында математика пәніне деген
қызығушылығын арттыру
-
|
1
|
|
|
|
33
|
|
-
Жұмбақ фигуралар
|
Жұмбақ фигуралармен танысу арқылы
оқушының бойында математика пәніне деген
қызығушылығын арттыру
-
|
1
|
|
|
|
III тоқсан
|
|
34
|
Қию есепері
|
Тор
көзді қағазда қию есептері
|
Оқушылардың комбинаторлық дағдысын
дамыту(фигуралардың қию сызығының табу тәсілдерін қарастыру),
симметрия туралы көріністі дамыту.
|
1
|
|
|
|
35
|
|
Тор
көзді қағазда қию есептері
|
Оқушылардың комбинаторлық дағдысын
дамыту(фигуралардың қию сызығының табу тәсілдерін қарастыру),
симметрия туралы көріністі дамыту.
|
1
|
|
|
|
36
|
|
Пентамимо, Домино, тримино, тетрамино
фигуралары
|
Оқушылардың комбинаторлық дағдысын
дамыту(фигуралардың қию сызығының табу тәсілдерін қарастыру),
симметрия туралы көріністі дамыту.
|
1
|
|
|
|
37
|
Логикалық есептер
|
Пікір айту. Ақиқат және жалған пікір
айту.
|
Логикалық ойлау қабілетін, есеп шығаруда кесте
құру ептілігін арттыру. Логика заңдарымен таныстыру және есеп
шығаруда қолдануға үйрету.
|
1
|
|
|
|
38
|
|
Соңынан шығарылатын есептер
|
Логикалық ойлау қабілетін, есеп шығаруда кесте
құру ептілігін арттыру.
|
1
|
|
|
|
39
|
|
Соңынан шығарылатын есептер
|
Логикалық ойлау қабілетін, есеп шығаруда кесте
құру ептілігін арттыру.
|
1
|
|
|
|
40
|
|
Күнтізбе есептері
|
Оқушыларды күнтізбенің пайда болған тарихымен
таныстыру
|
1
|
|
|
|
41
|
|
Күнтізбе есептері
|
Оқушыларды күнтізбенің пайда болған тарихымен
таныстыру
|
1
|
|
|
|
42
|
|
Математикалық шайқас (ойын
сабағы)
|
Математика пәніне қызығушылықты
тәрбиелеу.
|
1
|
|
|
|
43
|
|
Математикалық шайқас (ойын
сабағы)
|
Математика пәніне қызығушылықты
тәрбиелеу.
|
1
|
|
|
|
44
|
Мәселе есептер
|
Өзен ағысына байланысты мәселе
есептер
|
Өзен ағысына байланысты мәселе есептерді шығара
білу ептілігін дамыту;
|
1
|
|
|
|
45
|
|
Өзен ағысына байланысты мәселе
есептер
|
Өзен ағысына байланысты мәселе есептерді шығара
білу ептілігін дамыту;
|
1
|
|
|
|
46
|
|
Жылдамдыққа байланысты мәселе
есептер
|
Жылдамдыққа байланысты мәселе есептерін шығара
білу ептілігін қалыптастыру.
|
1
|
|
|
|
47
|
|
Жылдамдыққа байланысты мәселе
есептер
|
Жылдамдыққа байланысты мәселе есептерін шығара
білу ептілігін қалыптастыру.
|
1
|
|
|
|
48
|
|
Жұмысқа байланысты мәселе
есептер
|
Жұмысқа байланысты мәселе есептерді шығара білу
ептілігін қалыптастыру.
|
1
|
|
|
|
49
|
|
Жұмысқа байланысты мәселе
есептер
|
Жұмысқа байланысты мәселе есептерді шығара білу
ептілігін қалыптастыру.
|
1
|
|
|
|
50
|
Математикалық ребустар
|
Сандық ребустар
|
Сандық ребустарды шешу, сандар әріптермен
ауыстырылған арифметикалық теңдікті шешу дағдысын қалыптастыру.
оқушыларды әр түрлі есептеу жүйесімен таныстыру
|
1
|
|
|
|
51
|
|
Сандық ребустар
|
Сандық ребустарды шешу, сандар әріптермен
ауыстырылған арифметикалық теңдікті шешу дағдысын қалыптастыру.
оқушыларды әр түрлі есептеу жүйесімен таныстыру
|
1
|
|
|
|
52
|
Комбинаторика
|
Комбинаторлық есептер
|
Оқушылардың комбинаторлық дағдысын
дамыту.
Комбинаторлы есептер - қойылған шарттарға
қанағаттандыратындай әр түрлі нұсқаларды таңдау. Математика пәніне
қызығушылықты тәрбиелеу.
|
1
|
|
|
|
53
|
|
Жүйелілік және тізбектер
|
Жүйелілік және тізбектерге есептер
шығару
|
1
|
|
|
|
IV
тоқсан
|
|
54
|
Алгаритм теориясы
|
Алгаритм құру арқылы шығарылатын
есептер
|
Алгаритм теориясы
Алгаритм құру арқылы шығарылатын
есептер.
|
1
|
|
|
|
55
|
|
Алгаритм құру арқылы шығарылатын
есептер
|
Алгаритм теориясы
Алгаритм құру арқылы шығарылатын
есептер.
|
1
|
|
|
|
56
|
Қиын жағдайлардағы бөлу
|
Ауыстырып құю есептері
|
Ауыстырып құю есептері.
|
1
|
|
|
|
57
|
|
Өлшеу есептері
|
Өлшем бірліктер арқылы
есептерді шешу.
|
1
|
|
|
|
58
|
|
Математикалық саяхат
|
Математика пәніне қызығушылықты
тәрбиелеу.
|
1
|
|
|
|
59
|
Бөлшекке араналған қызықты
есептер
|
Бөлшекке араналған ескілікті
есептер
|
Бөлшекке араналған ескілікті
есептер есептерді
шешу
|
1
|
|
|
|
60
|
|
Бөлшекке араналған ескілікті
есептер
|
Бөлшекке араналған ескілікті
есептер есептерді
шешу
|
1
|
|
|
|
61
|
|
Бірлесіп талқылау есептері
|
Топппен бірге бірлесіп
есептерді шығару
|
1
|
|
|
|
62
|
|
Бірлесіп талқылау есептері
|
Топппен бірге бірлесіп
есептерді шығару
|
1
|
|
|
|
63
|
Олимпиадалық есептер
|
Геометриялық есептер
|
Математика мен геометрия
арасындағы байланысты түсіндіру,
|
1
|
|
|
|
64
|
|
Геометриялық есептер
|
Математика мен геометрия
арасындағы байланысты түсіндіру,
|
1
|
|
|
|
65
|
|
Дирихле принципі
|
Дирихле принципі жайлы
түсінік.
|
1
|
|
|
|
66
|
|
Арифметикалық есептер
|
Арифметикалық есептерді логикамен шешуді
үйрету.
|
1
|
|
|
|
67
|
|
Арифметикалық есептер
|
Арифметикалық есептерді логикамен шешуді
үйрету.
|
1
|
|
|
|
68
|
|
Қорытынды сабақ
|
|
1
|
|
|
|