Математика. Геметриялық фигураларды салу. 2 сынып.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Математика. Геметриялық фигураларды салу. 2 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика. Геметриялық фигураларды салу. 2 сынып.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымы

Водное БМ

Пәні:

Математика

Бөлім

ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ФИГУРАЛАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ӨЗАРА ОРНАЛАСУЫ

Күні

15.01.2025

Сынып 2

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Мұғалімнің аты-жөні

Каирова М.

Сабақтың тақырыбы

68 Геометриялық фигураларды салу

Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.3.2.1нүктелі қағазда кесінділер, түзулер мен геометриялық фигураларды орны, қозғалыс және бағыты бойынша нұсқаулыққа сәйкес сызу

2.3.2.2. Тікбұрышты сызу.

Сабақтың мақсаты

нүктелі қағазда кесінділер, түзулер мен геометриялық фигураларды орны, қозғалыс және бағыты бойынша нұсқаулыққа сәйкес сызады

Тікбұрышты сызады

Құндылықтар

  • заң және тәртіп

педагогтерге немесе ата-аналарға проблеманың алдын алу және шешу үшін шаралар қабылдауда көрген немесе білетін қауіптер туралы хабарлау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері / уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

Ұйымдасты

ру кезеңі

5 мин
















Сабақ

тың ортасы

Жаңа сабақ

25-30 мин





































Сабақ

тың соңы

Бекіту кезеңі

10 мин

Үй тапсырмасы

Кері байланыс

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Үй тапсырмасын сұрау

Өткенді еске түсіру.

Сабаққа кіріспе

Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру

ФС-тапсырма.

ӨЖ.№1.Дәптерге суреттегідей әр түсті нүктелер белгіле.

4қызыл,4көк,4 күлгін нүктелерді пайдаланып,3 тіктөртбұрыш сал.Қызыл тіктөртбұрышты көк және күлгін түсті тіктөртбұрыштармен дәл келетіндей етіп қай бағытта жылжыту қажет?

2 торкөз жоғары,1 торкөз солға жылжыту

Оңға бұру

Ұжымдық жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

2. Дәптерге суреттегідей әр түсті нүктелер белгіле.

3қызыл,3көк,3 күлгін нүктелерді пайдаланып,4 үшбұрыш сал.Қызыл үшбұрышты көк және күлгін түсті үшбұрыштармен дәл келетіндей етіп қай бағытта жылжыту қажет?

Төмен

Солға қарай,төмен

Оңға қарай,төмен


ЕБҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі

«Бірік, топтас, орында» әдісі

ТЖ.№3.Торкөз параққа өзің құрастырған алгоритм бойынша тіктөртбұрыш сал


ЕБҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі

Сергіту сәті

Бойды сергек тік ұста,
Емін-еркін тыныста.
Оң қолыңды соз алға,
Қол ұшына қара да,
Үшбұрыш сыз ауада,
Сол қол босқа тұрмасын,
Шеңбер жасап тынбасын.

ЖЖ.№.4.Тік бұрышты ұшбұрыштың қалай салынғанын түсіндір.Фигураларды тіктөртбұрыш шығатындай толықтырып сал

5 .Түрлендір

6дм2см=62см

5м1дм=51дм


6.Теңдеулерді шеш

С-35=27 64+в=100

с=35+27 в=100-64

с=62 в=36

ЕБҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі

Шығармашылық тапсырма

7.Кесте бойынша есеп құрастыр және оны шығар

Ш: ( 23+47)+14=70+14=84 коньки

Ж: 84коньки болды


9.Бос торкөзде қандай сандар болуы мүмкін?

4+2 < 10-3

3+2 < 10-3

2+2 < 10-3

1+2 < 10-3

Үйге тапсырма 8-есеп

Сәлемдесіп,

бір-біріне сәттілік тілейді

Өткен білімді еске түсіреді



Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды.




Тапсырманы орындайды
















Жаттығу жасайды











Тапсырманы орындайды











Өзіндік жұмыс жасайды





Есептерді шығарады

Үй тапсырмасын алады




Кері байланыс

жасайды

Мұғалімнің қолдау, мадақтау сөздері.


ҚБ

Дескриптор

Дәптерге суреттегідей әр түсті нүктелер белгілейді-1б

Қызыл тіктөртбұрышты көк және күлгін түсті тіктөртбұрыштармен дәл келетіндей етіп қай бағытта жылжыту қажет

екенін анықтайды-1б

Қызыл үшбұрышты көк және күлгін түсті үшбұрыштармен дәл келетіндей етіп қай бағытта жылжыту қажеттігін анықтайды-1б

Торкөз параққа өзі құрастырған алгоритм бойынша тіктөртбұрыш салады-1б




Дескриптор

Тік бұрышты ұшбұрыштың қалай салынғанын түсіндіреді-1б

Фигураларды тіктөртбұрыш шығатындай толықтырып салады-1б

Берілген өлшем бірліктерін түрлендіреді-1б

Теңдеулерді шешеді-1б

Кесте бойынша есеп құрастыр және оны шығарады-1б

Бос торкөздегі санды анықтайды-1б


ҚБ

Кері байланыс


.смайлик








Математика оқулығы.







Математика оқулығы.







суреттер













Оқулы

суреттер





оқулық

тақта



оқулық

тақта

Кері байланыс парақшалары

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2025
147
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі