Бастауыш сыныптың
4-сыныптарына арналған «Математика және логика» арнайы курс
бағдарламасы аптасына 1 сағат, жылына 36 сағат жүктеме берілген.
Негізгі оқу материалдарын басшылыққа ала отырып, бұл бағдарлама
оқушылардың математикадан алған білім, білік, дағдыларын, танымдық
қабілеттерін және пәнге деген қызығушылықтарын арттырады.
Тереңдетілген бағытта алынған бағдарлама құрылымында оқушылардың
жас ерекшеліктері мен даму деңгейін ескеріледі. Балалардың танымдық
қабілеттерін дамытып пәнге деген қызығушылықтарын арттырудың
негізгі бір жолы - дидактикалық материалдар мен қызықты
тапсырмалар. Есеп зерделілікке, қиялдауға, тапқырлыққа, шапшаң
есептеу қабілеттерін дамытуға тәрбиелейді. Математикалық
викториналар, ребустар, логикалық есептер, математикалық
эстафеталар, сөз жұмбақтар шешу, қызықты тапсырмалар құрастыру
баланың ойын ұштай түсіп, ұстамдылыққа, еңбектене білуге
тәрбиелейді. Оқушының қиялын дамытып, өз бетімен жұмыс істеуге
икемдейді. Курста шығармашылық жұмыстар жүргізіліп, дайын сызба
және сурет бойынша есептер құрастыру және есептерді тиімді жолмен
шығарудың тәсілдері туралы айтылады. Әрбір тақырып соңында сол
тақырыпқа сәйкес өзіндік және бақылау жұмысына арнайы жүктеме
бөлінген. Берілетін өзіндік жұмыстар, яғни тапсырма, әр бөлімді
тиянақтап, өз бетімен жұмыс істеуге үйретеді. Сонымен қатар курсты
оқу барысында оқушылар есептеулердің тиімді жаңа тәсілдерін,
танымдық және логикалық тапсырмалардың шешу жолдарын анықтай алады.
Тақырыптың теориялық бөлімінде сыныптағы жеке оқушының қабілетіне,
олардың білім деңгейіне қолданудағы мұғалімнің кәсіби шеберлігі,
ізденімпаздығы талап етіледі.
Курстың мақсаты: мектептің
негізгі сатысында оқуға, меңгерген математикалық білімдерін өмірде
қолдануға жан-жақты дайындау; оқушылардың ақыл - ойының
математикалық стилін, интеллек- туалдық және ерік пен сезімге
қатысты сапаларын дамыту; оқытуды қажетті дәрежеде дараландыру,
әрбір оқушының қызығу қабілетін анықтау үшін тиімді жағдай жасау;
барынша баланың өзіндік тәжірибесін анықтау, жетелеу,
пайдалану.
Курстың міндеттері: оқушының
логикалық ойлауын дұрыс қалыптастыруда матема- тикалық ұғымдарды,
заңдылықтарды негізгі тірек ретінде пайдалана білу; математикалық
ұғымдарды түсіндіру кезінде күнделікті өмірмен байланыстыра отырып
тақырыпқа сай тәрбиелеу; шығармашылықпен байланысты практикалық
біліктер мен дағдыларды қалыптастыру, есептеу мәдениетін дамыту
болып табылады. Бұл құрал жас мамандар мен еңбек жолын жаңа
бастаған жас мамандар, бастауыш сынып мұғалімдері үшін таптырмас
құрал болып табылады.