Математика "Кеңістік фигуралар"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика "Кеңістік фигуралар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазық, кеңістік, фигура, цилиндр, конус Диалогқа арналған пайдалы сөз тіркестері: - Жазық фигураларға қандай фигуралар жатады? - Кеңістіктегі фигураларға қандай фигуралар жатады? - Жазық және кеңістіктегі қалай сызамыз? Жазық және фигураларды қоршаған ортада қалай пайдаланамыз?
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: математика Мектеп: «Бозанбай орта мектебі»КММ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А «Сандар мен цифрлар» Мұғалімнің аты-жөні: Алимбаева А.И

Күні: Қатысқандар саны:

Сынып: 1 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Кеңістік фигуралар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):

1.3.1.2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, шеңбер, шаршы, тік төртбұрыш), кеңістіктегі фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) ажырату және оларды қоршаған ортаның заттарымен байланыстыру.

Сабақ мақсаттары

  1. Жазық және кеңістік фигураларды ажыратады.

  2. Жазық және кеңістік фигураларды ажыратады және тиісті денелермен сәйкестендіреді.

  3. Кеңістік фигураларды қоршаған ортадағы заттармен байланыстырады, оларды қолданып түрлі заттарды құрастырады.

Тілдік мақсаттар

Жазық, кеңістік, фигура, цилиндр, конус

Диалогқа арналған пайдалы сөз тіркестері:

  • Жазық фигураларға қандай фигуралар жатады?

  • Кеңістіктегі фигураларға қандай фигуралар жатады?

  • Жазық және кеңістіктегі қалай сызамыз?

  • Жазық және фигураларды қоршаған ортада қалай пайдаланамыз?

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды математикалық тілмен сөйлеуге дағдыландыру. Ұжымда бірлесе отырып жұмыс жасауды жетілдіру.

Пәнаралық байланыстар

Көркем еңбек, дүниетану

Бастапқы білім

Кейбір фигуралардың атауын біледі.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылардың уәжін туындату

«Ішкі шеңбер-сыртқы шеңбер» тәсілін қолдана отырып, оқушыларға бір-біріне тілек айтқызамын.

«Сиқырлы қорапша» ойынын ойнату арқылы оқушыларға қорапшаның ішіндегі геометриялық фигураларды тарату арқылы топтарға бөліп отырғызамын.

(С)Мұғалім:

  • Жазық фигураларға қандай фигуралар жатады?

  • Сиқырлы қорапшадан алған фигуралардың жазық фигуралардан қандай айырмашылығы бар? (қыры, жағы, көлемі бар т.б)

Фигуралар екі түрге бөлінеді. Олар: жазық фигура және кеңістік фигуралар.

  • Біз айналамыздан кеңістік фигураларын көре аламыз. Цилиндр, пирамида, текше, конус және шар (суреттерін көрсете отырып таныстыру)

  • Осылар кеңістік фигуралар деп аталады.

Геометриялық фигуралардың суреттереі салынған қорапша















Кеңістік фигураларының суреттері

Сабақтың ортасы




















(С) Суретпен жұмыс.

Суреттен кеңістік фигуралары пішініндегі ғимараттарды тап.

(ҚБ) «Иә, жоқ»тәсілі арқылы бір-бірін бағалайды.

Сергіту сәті.

(С) «Орныңды тап!» ойын жаттығуы.

Оқушыларға түрлі фигуралардың суреті таратылады. Әрқайсысы өз фигураларының тобын табады да, сол топқа орналасады.

Кері байланыс беріледі.

(Т) (МК)

1-тапсырма:

Жазық фигураларды қызыл түспен, ал кеңістік фигураларын көк түспен бояңыз және фигураларды атаңыз.

2-тапсырма:

Кеңістік фигураларының атауын атаңыз. Оларды суреттегі ұқсас заттармен сәйкестендіріп сызыңыз.

3-тапсырма:

Берілген фигуралардан мұнара, үй құрастыр.

(ҚБ) «Бас бармақ» тәсілі

Бағалау критерийлері:

  1. Жазық (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы,тіктөртбұрыш) фигураларды және кеңістік

(куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты ) денелерін ажыратады.

  1. Геометриялық фигуралар мен қоршаған ортадағы заттардың пішініне ұқсастығын анықтайды және сәйкестендіреді.

  2. Кеңістік фигураларды қоршаған ортадағы заттармен байланыстырады, оларды қолданып түрлі заттарды құрастырады

Дескрипторлары:

  1. Жазық фигураларды қызыл түспен бояды;

Кеңістіктік фигураларды көк түспен бояды

  1. -Цилиндр пішіндес заттарды фигурамен сәйкестендірді;

-Куб пішіндес заттарды фигурамен сәйкестендірді;

-Шар пішіндес заттарды фигурамен

сәйкестендірді.

  1. -Мұнараны құрастыруда цилиндр мен конусты қолданды;

-Үйді құрастыруда текше мен конусты қолданды.

Оқулық 52,53 бет






Геометриялық пішіндердің суреттері














Цилиндр, конус,текше






























Сабақтың соңы

Мұғалім:

  • Жазық фигураларға қандай фигуралар жатады?

  • Кеңістіктегі фигураларға қандай фигуралар жатады?

  • Жазық және кеңістіктегі қалай сызамыз?

  • Жазық және фигураларды қоршаған ортада қалай пайдаланамыз?

«Жетістік таразысы» тәсілі арқылы бағалау

Оқушыларға түрлі түсті жетондар таратылады.

ҚDrawObject1 ызыл жетон – өте жақсы түсіндім

ЖDrawObject2 асыл жетон – толық түсінбедім

СDrawObject3 ары жетон – мүлдем түсінбедім








Таразы суреті, түрлі түсті жетондар


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың

Материалды меңгеру деңгейін

Қалай тексеруді жоспарлайсыз?






Жазық және кеңістік фигураларды ажыратады

Кеңістік фигураларды қоршаған ортадағы заттармен байланыстырады, оларды қолданып түрлі заттарды құрастырады.

«Иә», «Жоқ» тәсілі, оқулықта берілген сурет бойынша тапсырманың жауаптарын бағалау үшін қолданылды.

«Бас бармақ» тәсілі арқылы әр оқушының орындаған тапсырмаларының жауаптарын бағаланды.

«Жетістік таразысы» тәсілі рефлексия жасау үшін қолданылды.


Сабақ бойынша рефлексия

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді

білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз

туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені

білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

1






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.05.2018
11217
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі