Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы:«Математика – керемет әлем» көңілді тапқырлар сайысы.Мақсаты: оқушыларды логикалық және шығармашылық есептерді ауызша әрі тез есептей білуге дағдыландыру.Түрі: Интелектуалдық сайысӘдісі: Сыни тұрғысына ойлау, топтық, сұрақ - жауапҚолданылатын көрнекіліктер: Қанатты сөздер, шарлар, сұрақтар, стикерлер және «Математика – керемет әлем» тақырыбы.Барысы:І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Оқушыларға психологиялық дайындық жүргізу
Сайыстың жоспарымен таныстыру
Интелектуалдық сайыстың жоспары:
Сәлемдесу /топтың атын, ұранын таныстыру/
«Қас – қағым сәт» /блиц - турнир/
«Санды ребустар»
«Жаңылтпаштар» сайысы
««Суретшілер»»
«Жанкүйерлер сайысы»
І. Мұғалім сөзі:Сәлеметсіздер ме, құрметті ұстаздар!Айтар ойын тұспалдар.Білімнің сусындатқан теңізінен,Нәр берген жүрекке жылы лебізімен.Бүгін біз метматиканың жұмбақты да тартымды әлемінің қызықты әрі сан түрлі екендігіне көз жеткізу үшін, «Математика – керемет әлем» атты көңілді тапқырлар сайысын бастаймыз. Сайысқа қатысушы топтарды таныстырып, оларды ортаға шақырайық.Кітап алып қолына,Берілген ғылым жолына,Есепті шешу түк емес,____________________ тобына – дей келе 7 «а» сыныптың «_____________» құрама тобын ортаға шақырайық.Жиналған ылғи дарындар,Жүректе от, көздерінде жалын бар.7 «ә» сыныбын, халайық Қол соғып қарсы алайық – ортаға «____________________»құрама тобын ортаға шақырайық.Шын жүрек шабысынан танылады,Нақты білім, терең ой сыналады.Баға берер әділқазы ортамызда,Сіздерге құрметпен қол соғылады.Бүгінгі сайысқа қатысушы топтардың білімі мен тапқырлығын бағалар қазылар алқасымен таныстырып өтейін:Асып әсте саспайық,Сайыс қызығын, достарым,Осылайша шабытпенҚане, енді бастайық!І. ТаныстыруТоптың атын, ұранынын қорғау 5 балдық жүйемен бағаланады. Сахна төріне «____________________»құрама тобының өздерін таныстыруын тыңдайық.Келесі «____________________»құрама тобының өздерін таныстыруын тыңдайық.ІІ. «Қас – қағым сәт» /блиц - турнир/. Сынақтың шартымен таныстырып өтейін. Әр топқа жеке – жеке 20 сұрақтан қойылады. Кідірмей тез жауап беру керек. Дұрыс жауапқа 1 ұпай беріледі. Егер дұрыс жауабын білмесе, келесі деп айту керек. Сонда екінші топқа жауап беруге болады. 1. «____________________»құрама тобына қойылатын сұрақтар 1. Сәуленің ұшы бола ма? (ия)2. Барлық қабырғалары тең төртбұрыш? (шаршы)3. Қосудың теңдігі ? (қосынды)4. Ең кіші 3 таңбалы сан? (100)5. Бұрышты өлшейтін құрал? (транспортир)6. Метрде қанша сантиметр бар? (100)7. Ең кіші жай сан? (2)8. Кесінді тұйықталған ба? (ия)9. Азайтудың теңдігі? (азайтынды)10. Қай санды бөлуге болмайды? (0)11. Ең үлкен екі таңбалы сан? (99)12. Шеңберді сызатын құрал? (циркуль)13. 1 кг да қанша грамм бар? (1000)14. Ең кіші натурал сан? (1)15. Нөлден кіші сандар (теріс сандар)16. Бірге және өзіне ғана бөлінетін сандар ( жай сандар)17. Нөлден үлкен сандар ( оң сандар)18. Ең кіші натурал сан (бір)19. қыс пен көктемде неше ай бар? (6 ай)20. 1 дм 4 см нешеге тең? (14 см) 2. «____________________»құрама тобына қойылатын сұрақтар 1. Шеңбер нүктесін центрімен қосатын кесінді? (Радиус)2. Барлық қабырғалары тең төртбұрыш? (шаршы)3. Санның жүзден бір бөлігі? (пайыз)4. Берілген фигуралардың қабырғаларының қосындысы? (периметр)5. Дөңгелектің ең үлкен хордасы? (диаметр)6. Жазықтықта қиылыспайтын екі түзу ( паралель)7. Екі қабырғасы тең үшбұрыш ( тең бүйірлі )8. Бірге және өзіне ғана бөлінетін сандар ( жай сандар)9. Бұрышты өлшейтін құрал (транспортир)10. Санның жүзден бір бөлігі ( процент)11. Екі қатынастың теңдігі ( пропорция)12. Қандай сан барлық сандарға қалдықсыз бөлінеді? (нөл)13. Нөлден үлкен сандар ( оң сандар)14. 26 дәрежесі неге тең? (64)15. 1 тоннада неше центнер бар? (10ц)16. ОХ осі қалай аталады? (абсцисса)17. ОУ осі қалай аталады? (ордината)18. Екі санныңқосындысы 57, айырмасы 15. Ол қандай сандар? (36, 21)19. анасы 16 мандарин сатып алған. Жартысын Думан жеді, Айша екі мандарын жеді, қалғанын Дина жеді. Дина неше мандарин жеген? (6)20. жеген сайын жылататын не? (таяқ)ІІІ. Санды ребутарІV.Жаңылтпаштар сайысы.1. Рационал сан, иррационал сан Иррационал сан, рационал сан Біріккен сан, болған сан Нақты сан деп аталған сан.2. Шеңбер, шеңбер доп емес Доп сияқты, доп емес Доп деп, доп деп шеңберді Ойлама шеңбер ол емес.3.Айқыш бұрыш, айқыш бұрыш Тең – тең бұрыш, тұтас бұрыш Тұтас бұрыш, тұтас бұрын Сәйкес бұрыш, құрған бұрыш Жазыңқы бұрыш, құрған бұрыш.VІ. Математика сырлары,Қызықтырады біздерді.Ойынға бірге қатысуғаШақырамыз сіздерді – деп, «Суретшілер» сайысына кезек береміз. Алдарыңызға берілген координаталық түзуде координаталық нүктелерді бергілеп қоссақ, сурет пайда болады.1. «____________________»құрама тобына «ҰШАҚ» (-7; 0), (-5; 2), (7; 2), (9; 5), (10; 5), (10; 1), (9; 0), (-7; 0), (0; 2), (5; 6), (7; 6), (4; 2), (0; 1), (6; -3), (8; -3), (4; 1), (0; 1). 2. «____________________»құрама тобына «ЖЕЛКЕНДІ ҚАЙЫҚ» (0; 0), (-10; 1), (0; 16), (-1; 2), (0; 0), (-9; 0), (-8; -1), (-6; -2), (-3; -3), (5; -3), (10; -2), (12; -1), (13; 0), (-9; 0), (0; 0), (0; 16), (12; 2), (0; 0)
VІІ. Жанкүйерлерге сұрақтар:1. Бес ін, бес іннің ауызы бір ін. (қолғап – перчатка, варешки - glove).2. Қабат-қабат қаптама, ақылың болса аттама. (кітап – книга - book). 3. Егер Т-дан бастасаң санмын, Т-ны алып тастасаң жаумын. (өрт – огонь, пожар - fire).4. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, ұзындығы жазулы тұр бойында. (сызғыш – линейка – line, ruler).5. Жүз мүйізі бар, үстінде киізі бар. (киіз үй – юрта –yurt).6. Айқасқан екі таяқ, Тұрады жоқты сұрап ( Икс)
VІІ. Бүгінгі «Математика – керемет әлем» атты көңілді тапқырлар сайысының кері байланысын берейік. 1) бүгінгі сабақта ең бірінші не ұнады? 2) не ұнаған жоқ? 3) өзің жаңадан не білдің? 4) алған әсерін қандай? 5) маған ұсыныс, тілек.«Математика – керемет әлем» интеллектуалдық ойының қорытындысын айту үшін, сөз қазылар алқасына беріледі.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз