Материалдар / Математика мектепшілік олимпиада есептері 5-11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика мектепшілік олимпиада есептері 5-11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика мектепшілік олимпиада есептері 5-11 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
194
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/8-сынып/


1) Үшбұрыштың бір бұрышы 1500 оған қарсы жатқан қабырға 5 см.Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбердің радиусын табыңыз.

/6 ұпай/


2) -нің кез келген натурал мәнінде өрнегі 19-ға бөлінетінін дәлелде.

/4 ұпай/


3) теңдеуінің бүтін мәндерін тап.

/5 ұпай/


4) теңсіздігін дәлелде.

/4 ұпай/


5) Жүк поездің ұзындығы 1км, ол 50 км/сағ жылдамдықпен жүреді. Егер тоннельдің ұзындығы 1 км болса ол неше минутта тоннельді жүріп өтеді?

/6 ұпай/














Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/8-сынып/


1) Үшбұрыштың бір бұрышы 1500 оған қарсы жатқан қабырға 5 см.Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбердің радиусын табыңыз.

/6 ұпай/


2) -нің кез келген натурал мәнінде өрнегі 19-ға бөлінетінін дәлелде.

/4 ұпай/


3) теңдеуінің бүтін мәндерін тап.

/5 ұпай/


4) теңсіздігін дәлелде.

/4 ұпай/


5) Жүк поездің ұзындығы 1км, ол 50 км/сағ жылдамдықпен жүреді. Егер тоннельдің ұзындығы 1 км болса ол неше минутта тоннельді жүріп өтеді?

/6 ұпай/















Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/10-сынып/

І тур

1) функциясының ең үлкен мәнін тап.

/6 ұпай/


2) Тақтада ( 4;7;13) сандары жазылған. Егер өшірілетін санды екі еселеп қалған саннан шегеріп орнына жазу процесі жалғасып орындалғанда мына сандар болуы мүмкін бе?

А) 2008

Б) 2009

/4 ұпай/


3) оң сандар болса болатындығын дәлелде.

/4 ұпай/


4) р және р2+2 жай сан болса р3+2 жай сан болатынын дәлелде.

/5 ұпай/


5) Бір уақытта ашылған екі кран бассейіннің бөлігін 18 минутта толтырады.Егер оның біреуі екіншісінен бассейінді 18 мин тезірек толтыратын болса, онда әр кран жеке – жеке бассейінді қанша уақытта толтыра алады.

/6 ұпай/










Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/10-сынып/

І тур

1) функциясының ең үлкен мәнін тап.

/6 ұпай/


2) Тақтада ( 4;7;13) сандары жазылған. Егер өшірілетін санды екі еселеп қалған саннан шегеріп орнына жазу процесі жалғасып орындалғанда мына сандар болуы мүмкін бе?

А) 2008

Б) 2009

/4 ұпай/


3) оң сандар болса болатындығын дәлелде.

/4 ұпай/


4) р және р2+2 жай сан болса р3+2 жай сан болатынын дәлелде.

/5 ұпай/


5) Бір уақытта ашылған екі кран бассейіннің бөлігін 18 минутта толтырады.Егер оның біреуі екіншісінен бассейінді 18 мин тезірек толтыратын болса, онда әр кран жеке – жеке бассейінді қанша уақытта толтыра алады.

/6 ұпай/











Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары

/5-сынып/

1) 1 ден 1000-ға дейінгі сандардың көбейтіндісі неше нольмен аяқталады?

/5 ұпай/


2) қосындысы 9-ға бөліне ме?

/5 ұпай/


3) Әріптерді цифрмен алмастыр:

А

+ АБ

DrawObject1 АБВ

БВБ

/4 ұпай/


4) Велосипедтің кіші дөңгелегінің 12 тісі бар, ал үлкен дөңгелегінің 18 тісі бар. Кіші және үлкен дөңгелектері бастапқы қалпына келу үшін үлкен дөңгелегі неше айналым жасау керек?

/5 ұпай/



5) 5 л және 7 л-лік шелектердің көмегімен 10 л-дегі судан 6 л суды қалай өлшеп аламыз?

/6 ұпай/


DrawObject2










Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары

/5-сынып/

1) 1 ден 1000-ға дейінгі сандардың көбейтіндісі неше нольмен аяқталады?

/5 ұпай/


2) қосындысы 9-ға бөліне ме?

/5 ұпай/


3) Әріптерді цифрмен алмастыр:

А

+ АБ

DrawObject3 АБВ

БВБ

/4 ұпай/


4) Велосипедтің кіші дөңгелегінің 12 тісі бар, ал үлкен дөңгелегінің 18 тісі бар. Кіші және үлкен дөңгелектері бастапқы қалпына келу үшін үлкен дөңгелегі неше айналым жасау керек?

/5 ұпай/



5) 5 л және 7 л-лік шелектердің көмегімен 10 л-дегі судан 6 л суды қалай өлшеп аламыз?

/6 ұпай/


DrawObject4










Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/6-сынып/

1) 12 литрлік ыдыс бензинге толған. 5 және 8 литрлік банканы пайдаланып (6 литрден) тең екі бөлікке бөлу керек.

/5 ұпай/


2) Әріптерді цифрмен ауыстыр:

СПОРТ

+

DrawObject5 СПОРТ

КРОСС

/4 ұпай/


3) 5 бақа 5 минутта 5 шыбын ұстайды. Неше бақа 50 минутта 50 шыбын ұстайды?

/4 ұпай/


4) Тиімді тәсілді пайдаланып, өрнектің мәнін тап:

.

/6 ұпай/


5) Сыныпта 35 оқушы.Оның 20-сы математикалық үйірмеге, 11-і экологиялық үйірмеге қатысады. 10 оқушы ештеңеге қатыспайды. Неше оқушы екі үйірмеге қатысады?

/6 ұпай/












Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/6-сынып/

1) 12 литрлік ыдыс бензинге толған. 5 және 8 литрлік банканы пайдаланып (6 литрден) тең екі бөлікке бөлу керек.

/5 ұпай/


2) Әріптерді цифрмен ауыстыр:

СПОРТ

+

DrawObject6 СПОРТ

КРОСС

/4 ұпай/


3) 5 бақа 5 минутта 5 шыбын ұстайды. Неше бақа 50 минутта 50 шыбын ұстайды?

/4 ұпай/


4) Тиімді тәсілді пайдаланып, өрнектің мәнін тап:

.

/6 ұпай/


5) Сыныпта 35 оқушы.Оның 20-сы математикалық үйірмеге, 11-і экологиялық үйірмеге қатысады. 10 оқушы ештеңеге қатыспайды. Неше оқушы екі үйірмеге қатысады?

/6 ұпай/











Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/9-сынып/



1) болса, -?


/5 ұпай/


2) 62n +3n+2+3n саны n-нің кез келген мәнінде 11-ге бөлінетінін дәлелде.

/5 ұпай/


3) Қайсысы үлкен:

1234567·1234569 және 12345682

/4 ұпай/


4) Теңдеуді шеш :


x2+2005х-2006=0


/6 ұпай/


5) Теңдеулер жүйесін шеш және зертте:

/6 ұпай/









Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/9-сынып/



1) болса, -?


/5 ұпай/


2) 62n +3n+2+3n саны n-нің кез келген мәнінде 11-ге бөлінетінін дәлелде.

/5 ұпай/


3) Қайсысы үлкен:

1234567·1234569 және 12345682

/4 ұпай/


4) Теңдеуді шеш :


x2+2005х-2006=0


/6 ұпай/


5) Теңдеулер жүйесін шеш және зертте:

/6 ұпай/











Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/9-сынып/

ІІ тур.

1) 42*4* саны 72-ге бөлінетіні белгілі. Осы санның жүздігі мен бірлігін тап.

/4 ұпай/


2) 55х39 мөлшерлі тік төртбұрышты 5х11 мөлшерлі тік төртбұрышқа бөлуге бола ма?

/4 ұпай/


3) Тік бұрышты ұшбұрыштың катеттері 3,4.Центрі гипотенузада жататын, катеттерді жанайтын дөнгелектің ауданын тап.

/6 ұпай/


4) Теңдеуді шеш:

/5 ұпай/


5) АВС үшбұрышының АВ және ВС қ абырғасынан сәйкесінше Д және Е нүктелері алынған, мұнда АВ*ВД=СВ*ВЕ

Теңдігі орындалады. А,Д,Е,С нүктелерінің бір ш еңберде жататынын дәлелде.

/6 ұпай/












Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/9-сынып/

ІІ тур.

1) 42*4* саны 72-ге бөлінетіні белгілі. Осы санның жүздігі мен бірлігін тап.

/4 ұпай/


2) 55х39 мөлшерлі тік төртбұрышты 5х11 мөлшерлі тік төртбұрышқа бөлуге бола ма?

/4 ұпай/


3) Тік бұрышты ұшбұрыштың катеттері 3,4.Центрі гипотенузада жататын, катеттерді жанайтын дөнгелектің ауданын тап.

/6 ұпай/


4) Теңдеуді шеш:

/5 ұпай/


5) АВС үшбұрышының АВ және ВС қабырғасынан сәйкесінше Д және Е нүктелері алынған, мұнда АВ*ВД=СВ*ВЕ

Теңдігі орындалады. А,Д,Е,С нүктелерінің бір шеңберде жататынын дәлелде.

/6 ұпай/













Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/10-сынып/

1) Теңсіздікті дәлелде.

/4 ұпай/



2) Дәлелде.

р және р2+2 жай сан болса р3+2 жай сан болатынын дәлелде.

/5 ұпай/



3) Теңдеу жүйесін зерттеп шешім тап.

/6 ұпай/



4) бөлшектің мәні натурал сан болатындай, барлық n – натурал сандарды тап.

/5 ұпай/



5) оң сандар болса болатындығын дәлелде.

/5 ұпай/








Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/10-сынып/

1) Теңсіздікті дәлелде.

/4 ұпай/



2) Дәлелде.

р және р2+2 жай сан болса р3+2 жай сан болатынын дәлелде.

/5 ұпай/



3) Теңдеу жүйесін зерттеп шешім тап.

/6 ұпай/



4) бөлшектің мәні натурал сан болатындай, барлық n – натурал сандарды тап.

/5 ұпай/



5) оң сандар болса болатындығын дәлелде.

/5 ұпай/









Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/11-сынып/

І тур

1) Бір бұрыштың ішінде М нүктесі берілген.Түзудің бойында жататын кесінді, бұрыштың қабырғаларының арасында жатып қақ бөлінетіндей , түзуді М нүктесінен қалай жүргізу керек.

/4 ұпай/


2) Егер болса онда екенін дәлелде.


/4 ұпай/


3) k-ың қандай мәнінде теңдеудің шешімі болмайды.


/6 ұпай/


4) жай сандар арифметикалық прогрессияны құрайды; .Дәлелде 6

/5 ұпай/



5) Өрнектің мәнін тап:

/6 ұпай/











Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/11-сынып/

І тур

1) Бір бұрыштың ішінде М нүктесі берілген.Түзудің бойында жататын кесінді, бұрыштың қабырғаларының арасында жатып қақ бөлінетіндей , түзуді М нүктесінен қалай жүргізу керек.

/4 ұпай/


2) Егер болса онда екенін дәлелде.


/4 ұпай/


3) k-ың қандай мәнінде теңдеудің шешімі болмайды.


/6 ұпай/


4) жай сандар арифметикалық прогрессияны құрайды; .Дәлелде 6

/5 ұпай/



5) Өрнектің мәнін тап:

/6 ұпай/











Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/11-сынып/

ІІ тур


1) Теңсіздікті шеш:

/5 ұпай/



2) Өрнектің ең үлкен мәнін тап: .

/5 ұпай/


3) ABC ұшбұрыштың AD медианасы және BE биссектрисасы F нүктесінде қыйылысады.AFB ұшбұрышының ауданын тап, егер ABC ұшбұрыштың ауданы 10 см және AB=2BC

/6 ұпай/


4.) Жақшаны ашып ұқсас мүшелерді біріктіргеннен кейін, дәреженің коэфицентін анықта.

/5 ұпай/


5) Шахматты сайыста екі шахматист әр қайсысы үш ойыннан ойнап, сайыстан шығып кетті.Сондықтан сайыста барлығы 84 ойын ойналды.Алғашқыдағы шахматистердің санын тап және шығып кеткен шахматистер бір бірімен ойнауға үлгердіме.

/6 ұпай/











Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/11-сынып/

ІІ тур


1) Теңсіздікті шеш:

/5 ұпай/



2) Өрнектің ең үлкен мәнін тап: .

/5 ұпай/


3) ABC ұшбұрыштың AD медианасы және BE биссектрисасы F нүктесінде қыйылысады.AFB ұшбұрышының ауданын тап, егер ABC ұшбұрыштың ауданы 10 см және AB=2BC

/6 ұпай/


4.) Жақшаны ашып ұқсас мүшелерді біріктіргеннен кейін, дәреженің коэфицентін анықта.

/5 ұпай/


5) Шахматты сайыста екі шахматист әр қайсысы үш ойыннан ойнап, сайыстан шығып кетті.Сондықтан сайыста барлығы 84 ойын ойналды.Алғашқыдағы шахматистердің санын тап және шығып кеткен шахматистер бір бірімен ойнауға үлгердіме.

/6 ұпай/











Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/7-сынып/

1.

1. Есепте

(5 ұпай)


2. Сатып алушы сатушыдан: « қаптағы картоптың салмағы қанша?» деп сұрағанда: « 200 кг-ды өз салмағының жартысына бөлгенге тең» деп жауап берді.Қаптағы картоптың салмағы қанша?

(5 ұпай)


3. Тізбектес тұрған төрт бүтін санның көбейтіндісіне 1-ді қоссақ, бүтін санның квадраты болатынын дәлелде.

(5 ұпай)


4. көбейтіндісі неше нольмен аяқталады?

(4 ұпай)


5. Түзулердің қиылысуынан пайда болған үш бұрыштың қосындысы 3140. Осы бұрыштарды тап.

(6 ұпай)














Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/7-сынып/

1.

1. Есепте

(5 ұпай)


2. Сатып алушы сатушыдан: « қаптағы картоптың салмағы қанша?» деп сұрағанда: « 200 кг-ды өз салмағының жартысына бөлгенге тең» деп жауап берді.Қаптағы картоптың салмағы қанша?

(5 ұпай)


3. Тізбектес тұрған төрт бүтін санның көбейтіндісіне 1-ді қоссақ, бүтін санның квадраты болатынын дәлелде.

(5 ұпай)


4. көбейтіндісі неше нольмен аяқталады?

(4 ұпай)


5. Түзулердің қиылысуынан пайда болған үш бұрыштың қосындысы 3140. Осы бұрыштарды тап.

(6 ұпай)





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!