-
Балалар бүгін біздің балабақшаға хат тасушы ағай келіп, математика еліндегі ханшайымныңбізге жазған хатын қалдырып кетіпті.Бұл хатта не жазылғанын білгілерің келеме? Бірақ бұл хаттарды ашып, көрмес бұрын математика ханшайымы сендердің не білетіндеріңді тексеріп көрмекші және оны маған тапсырды. Ендеше мен сендерге бірнеше сұрақтар қоятын боламын, ал сендер жылдам жауап беруге тырысыңдар:
(балалар орындарына отырады)
-
Балалар енді мына хаттарға назар аударайық. Олар нешеу ?
-
6 хат
-
Бірінші қай хатты ашамыз? Неге?
-
Дұрыс айтасыңдар, өйткені онда 1 саны бейнеленген.
1 хат: «Балалар, сендер 1-ден 10-ға дейінгі сандарды санай аласыңдар ма?»
-
Әрине, біздің балалар санап ғана қоймай, олар әр сан жайлы тақпақ айта біледі.
(Балалар сандарды іліп, ол жайлы тақпақ айтып береді)
2 хат: Жарайсыңдар, ал енді 1-ден 10-ға дейін тура және кері санауды үйреніңдер.
-
Балалар ендеше мына суретке мұқият қараңдар. Бұл не? Дұрыс айтасыңдар, пойыз. Оның поравозы және бірнеше вагондары бар екен. Ендеше осы вагондарын тура және кері санап үйренейік.
(балалар бірге 1–ден 10-ға дейін тура және кері санайды)
3 хат(сандар): Ойын: «Кім жылдам?» (карточкамен жұмыс)
-балалар мына үстелдің үстінде сандар орналасқан, бірақ олар өз орындарын білмейді екен. Ендеше біз музыка әуенімен сандарды алып шеңбер бойымен жүреміз, музыка әуені тоқтағанда бір қатардың бойымен сандарды тура санау бойынша орналасып тұрамыз, келесі жолы кері санау бойынша тұрамыз.
-Жарайсыңдар келіңдер бір сегіп алайық.
Сергіту сәті
-
Енді қандай хаттарымыз қалды екен?
4 хат: Қөрші санды тап. (Кюизенер тақшаларымен)
Балалар сендердің алдарыңда Кюизенер таяқшалары 1-ден 10-ға дейін тура санақ бойынша орналасқан. Осы Кюизенер таяқшалар ретін қолданып, мен қойған сұрақтарға жауап беріңдер:
-
5 пен 7-нің ортасындағы санды көрсет, түсін ата.
-
3 санының көрші санын көрсет, түсі қандай?
-
Ж
-
5
-
Соңғы санды ата.
5 хат: Адасқан сандарды тап. 1–ден 10-ға дейін тура және кері санау бойынша ( кестемен жұмыс)
-
1
2
4
6
9
10
8
6
4
3
1
-
Балалар біздің хаттарымыз таусылып барады, біз 5 хатты ашыпғ тапсырмаларын орындадық. Ең соңғы хат қалды ол санақ бойынша нешінші хат? Дұрыс айтасыңдар.
6 хат(жұлдызшалар салынған): марапаттау.
-
Математика ханшайымы сендерге жұлдызшалар дайындап жіберіпті. Ол сендердің барлық тапсырманы орындай алатындарыңды білген екен. Ендеше математика ханшайымына қызықты тапсырмалары мен жұлдызшаларына рахмет айтайық.
-
Балалар сендерге оқу қызметі ұнады ма?
-
Несімен ұнады?
-
Ал сендерге тапсырмаларды орындау ұнады ма?
-
Қай тапсырма сендерге қатта ұнады?
-
Ал қай тапсырма сендерге қиындық туғызды.
-
Жарайсыңдар, сендер ақылды бала болдыңдар. Оқу қызметі аяқталды. Қонақтарымызбен қоштасайық.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика негіздері Тақырыбы: 1 - ден 10 - ға дейін тура және кері санау.
Математика негіздері Тақырыбы: 1 - ден 10 - ға дейін тура және кері санау.
-
Балалар бүгін біздің балабақшаға хат тасушы ағай келіп, математика еліндегі ханшайымныңбізге жазған хатын қалдырып кетіпті.Бұл хатта не жазылғанын білгілерің келеме? Бірақ бұл хаттарды ашып, көрмес бұрын математика ханшайымы сендердің не білетіндеріңді тексеріп көрмекші және оны маған тапсырды. Ендеше мен сендерге бірнеше сұрақтар қоятын боламын, ал сендер жылдам жауап беруге тырысыңдар:
(балалар орындарына отырады)
-
Балалар енді мына хаттарға назар аударайық. Олар нешеу ?
-
6 хат
-
Бірінші қай хатты ашамыз? Неге?
-
Дұрыс айтасыңдар, өйткені онда 1 саны бейнеленген.
1 хат: «Балалар, сендер 1-ден 10-ға дейінгі сандарды санай аласыңдар ма?»
-
Әрине, біздің балалар санап ғана қоймай, олар әр сан жайлы тақпақ айта біледі.
(Балалар сандарды іліп, ол жайлы тақпақ айтып береді)
2 хат: Жарайсыңдар, ал енді 1-ден 10-ға дейін тура және кері санауды үйреніңдер.
-
Балалар ендеше мына суретке мұқият қараңдар. Бұл не? Дұрыс айтасыңдар, пойыз. Оның поравозы және бірнеше вагондары бар екен. Ендеше осы вагондарын тура және кері санап үйренейік.
(балалар бірге 1–ден 10-ға дейін тура және кері санайды)
3 хат(сандар): Ойын: «Кім жылдам?» (карточкамен жұмыс)
-балалар мына үстелдің үстінде сандар орналасқан, бірақ олар өз орындарын білмейді екен. Ендеше біз музыка әуенімен сандарды алып шеңбер бойымен жүреміз, музыка әуені тоқтағанда бір қатардың бойымен сандарды тура санау бойынша орналасып тұрамыз, келесі жолы кері санау бойынша тұрамыз.
-Жарайсыңдар келіңдер бір сегіп алайық.
Сергіту сәті
-
Енді қандай хаттарымыз қалды екен?
4 хат: Қөрші санды тап. (Кюизенер тақшаларымен)
Балалар сендердің алдарыңда Кюизенер таяқшалары 1-ден 10-ға дейін тура санақ бойынша орналасқан. Осы Кюизенер таяқшалар ретін қолданып, мен қойған сұрақтарға жауап беріңдер:
-
5 пен 7-нің ортасындағы санды көрсет, түсін ата.
-
3 санының көрші санын көрсет, түсі қандай?
-
Ж
-
5
-
Соңғы санды ата.
5 хат: Адасқан сандарды тап. 1–ден 10-ға дейін тура және кері санау бойынша ( кестемен жұмыс)
-
1
2
4
6
9
10
8
6
4
3
1
-
Балалар біздің хаттарымыз таусылып барады, біз 5 хатты ашыпғ тапсырмаларын орындадық. Ең соңғы хат қалды ол санақ бойынша нешінші хат? Дұрыс айтасыңдар.
6 хат(жұлдызшалар салынған): марапаттау.
-
Математика ханшайымы сендерге жұлдызшалар дайындап жіберіпті. Ол сендердің барлық тапсырманы орындай алатындарыңды білген екен. Ендеше математика ханшайымына қызықты тапсырмалары мен жұлдызшаларына рахмет айтайық.
-
Балалар сендерге оқу қызметі ұнады ма?
-
Несімен ұнады?
-
Ал сендерге тапсырмаларды орындау ұнады ма?
-
Қай тапсырма сендерге қатта ұнады?
-
Ал қай тапсырма сендерге қиындық туғызды.
-
Жарайсыңдар, сендер ақылды бала болдыңдар. Оқу қызметі аяқталды. Қонақтарымызбен қоштасайық.
шағым қалдыра аласыз













