Материалдар / Математика пәні 1-ші сыныпқа арналған ҚМЖ жоспары .
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика пәні 1-ші сыныпқа арналған ҚМЖ жоспары .

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикадан 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру үйренеді. Әр түрлі тәсілдерді пайдаланады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2023
155
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі:

4А. Күнделікті өмірдегі есептеулер

Педагогтің аты-жөні:

Ашимханова С.К.

Күні: 07.04


Сыныбы:1

Қатысушылар саны:19

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

11-ден 20-ға дейінгі сандар / Пайдалы және зиянды тағамдар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.1.1.1** 11-20 көлемінде тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау;

1.1.1.2** 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру;

Сабақтың мақсаты:

20-ға дейінгі cанауды, сандарды салыстыруды білетін боласың.

Сабақтың барысы:

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Қызығушылықты ояту

0-3

Ынталандыру

Көк аспанда күн күлсін,

Бірге күлсін бүлдіршін,

Көк аспанда күн күлсін,

Жерге ұдайы нұр құйсын.


Екі себетте өрнектер, шешулерімен берілген.

Ойын «Дұрыс немесе бұрыс». Ойыншылар өрнекті таңдап, анықтайды, дұрыс не бұрысын, оны керісінше жағынан жапсырып қояды, сонда соңында пайдалы және зиянды тағамдардың суреті пайда болады.

Мұғалім оқушылармен пайдалы және зиянды тағамдар туралы әңгіме жүргізеді.

Тақпақты айтады





Өрнектердің дұрысын, не бұрысын анықтайды

Пайдалы, зиянды тағамдар айтады









Смайлдер

Тақпақ



«Дұрыс немесе бұрыс» ойыны



Себеттегі өрнектер





суреттер

4-6

Өзектендіру.

Тақтада 1-9 –ға дейінгі сандар .Бұл сандар қалай аталады?


Сандарды атайды,


Смайлдер




7-10

Мақсат қою (мәселелік жағдаят).

«Адасқан сандар» ойыны.

11-20 дейінгі сандарды тақтаға орналастырады, бұл сандар қалай аталады? Неге? (2 рет 2 оқушыға атату)

Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта біз қандай тақырып өтеміз?

Мақсатымыз: 20-ға дейінгі санауды, сандарды салыстыруды білетін боласыңдар.


-20 ға дейінгі сандарды орналастырады, қайталап айтады

Тақырыпты анықтайды




Түсіндірме жұмысы


Мағынаны тану

10-15

Жаңаны ашу.

Сандарды салыстыру ережесімен танысады.


.

тақта

15-20

Жаңаны қолдану

Дәптермен жұмыс.

Оқулықтың 85 бетіндегі № 3 тапсырма. 102-сабақ.

7-5 18 9-3 13 14 6+4

12 2+2 9+1 10-1 20 8+2

Жұппен жұмыс.

Көкөністерде берілген тапсырмаларды орындап, жұптар бір-бірлерінді тексеріп, бағалау үшін дәруменге бай қызанақты аласыңдар.

Қызыл түсті қызанақ- барлығы дұрыс болса,

Сары түсті қызанақ- қателер болса

Жасыл түсті қызанақ- мүлдем орындалмаса.

1 тапсырма: «Көршісін тап» . Тақтадан тексеру

2 тапсырма: «Дәлдеп көзде» ойыны. Тақтадан тексеру

Сергіту сәті. «Салат»

Ережені пайдаланып, сандарды салыстырады.



Жұппен жұмыс жасайды















Сергіту сәті

Смайлдер









«Қызанақтар»










Оқулық









Карточка №1







Карточка №2

20-25

Оқып-үйренгенді меңгергенін тексеру

Сандарды салыстыр

Тапсырманы өз бетімен орындайды.

7-5<189+1>10-1

12>2+29-6<13

14>6+420>8+2


Оқулық.

Дәптер.

25-32

Осыған дейін өтілген материалмен жұмыс.

Есеп № 4

Сырым- 6 йогурт

Әлия- 4 йогурт

Барлығы- ? йогурт.

6+4 = 10 йогурт

Жауабы: барлығы 10 йогурт

Есепті шығарады. Кері есеп құрастырады.



Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Смайлдер

Оқулық.

Дәптер.


Рефлексия

40-45

«Қызанақтар».


Оқушылар сабақта не білетінін, не түсінгенін, нені жасай алатынын көрсету үшін стикерді қызанақтарға жабыстырады


Стикер

лер







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!