Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Математика пәні 1-ші сыныпқа арналған ҚМЖ жоспары .
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Математика пәні 1-ші сыныпқа арналған ҚМЖ жоспары .
Материал туралы қысқаша түсінік
Математикадан 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру үйренеді.
Әр түрлі тәсілдерді пайдаланады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлімі:
4А. Күнделікті өмірдегі
есептеулер
Педагогтің
аты-жөні:
Ашимханова
С.К.
Күні:
07.04
Сыныбы:1
Қатысушылар
саны:19
Қатыспағандар
саны:0
Сабақтың
тақырыбы:
11-ден 20-ға дейінгі сандар
/ Пайдалы және зиянды
тағамдар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
1.1.1.1** 11-20
көлемінде тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын
анықтау;
1.1.1.2** 11-ден 20-ға дейінгі
сандарды оқу, жазу және
салыстыру;
Сабақтың
мақсаты:
20-ға дейінгі cанауды,
сандарды салыстыруды білетін
боласың.
Сабақтың
барысы:
Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Қызығушылықты
ояту
0-3
Ынталандыру
Көк аспанда күн
күлсін,
Бірге күлсін
бүлдіршін,
Көк аспанда күн
күлсін,
Жерге ұдайы нұр
құйсын.
Екі себетте өрнектер,
шешулерімен берілген.
Ойын
«Дұрыс немесе
бұрыс». Ойыншылар өрнекті таңдап,
анықтайды, дұрыс не бұрысын, оны керісінше жағынан жапсырып қояды,
сонда соңында пайдалы және зиянды тағамдардың суреті пайда
болады.
Мұғалім оқушылармен
пайдалы және зиянды
тағамдартуралы әңгіме
жүргізеді.
Тақпақты
айтады
Өрнектердің дұрысын, не
бұрысын анықтайды
Пайдалы, зиянды тағамдар
айтады
Смайлдер
Тақпақ
«Дұрыс немесе бұрыс»
ойыны
Себеттегі
өрнектер
суреттер
4-6
Өзектендіру.
Тақтада 1-9 –ға дейінгі сандар .Бұл сандар қалай
аталады?
Сандарды
атайды,
Смайлдер
7-10
Мақсат қою (мәселелік
жағдаят).
«Адасқан сандар»
ойыны.
11-20 дейінгі сандарды тақтаға орналастырады, бұл сандар
қалай аталады? Неге? (2 рет 2 оқушыға
атату)
Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта біз қандай тақырып
өтеміз?
Мақсатымыз: 20-ға дейінгі санауды, сандарды салыстыруды
білетін
боласыңдар.
-20 ға дейінгі сандарды
орналастырады, қайталап
айтады
Тақырыпты
анықтайды
Түсіндірме
жұмысы
Мағынаны
тану
10-15
Жаңаны
ашу.
Сандарды салыстыру ережесімен
танысады.
.
тақта
15-20
Жаңаны
қолдану
Дәптермен
жұмыс.
Оқулықтың 85 бетіндегі № 3
тапсырма. 102-сабақ.
7-5 18 9-3 13 14
6+4
12 2+2 9+1 10-1 20
8+2
Жұппен
жұмыс.
Көкөністерде берілген
тапсырмаларды орындап, жұптар бір-бірлерінді тексеріп, бағалау үшін
дәруменге бай қызанақты
аласыңдар.
Оқушылар сабақта не білетінін,
не түсінгенін, нені жасай алатынын көрсету үшін стикерді
қызанақтарға жабыстырады
Стикер
лер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз