Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: математика

    Күні:

    Сынып: 1в

    Мектеп: №44 лицейі

    Мұғалім: Бекишова К.А.

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Басқатырғыштар, ребустар

    Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары

    1.4.2.2 **бірдей цифрлары,фигуралары, ребустары бар жұмбақтарды шешу

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Ребусты шешеді және түсіндіреді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Сурет бойынша 15 шаршыны табады және өз шешімін көрсетеді.

    Кейбір оқушылар:

    Суреттерді пайдаланып, сөзжұмбақ құрастырады.

    Бағалау критерийлері

    • Ребусты шешу және түсіндіру;

    • Сурет бойынша 15 шаршыны табу және өз шешімін көрсету;

    • Суреттерді пайдаланып, сөзжұмбақ құрасты

    Тілдік мақсат

    (тілдік емес пәнге)

    Оқушылар: сандық заңдылық қалай құрылғанын және әрі қарай

    қандай сан болатынын түсіндіре алады.

    Пәндік лексика және терминдер

    Бұл келесілерді қамтиды:

    • заңдылық, реттік, тізбек,

    келесі, бұрынғы

    • заңдылықтың құрылуы

    • кеңейту, жалғастыру

    (заңдылық)

    • Келесі не? Заңдылық

    қайталанып жатыр ма?

    Талқылауға арналған сұрақтар

    Талқылау:

    • Келесі санды атай аласыз ба?

    • Заңдылық қайталана ма?

    • Сандардан заңдылық көрініп тұр ма?

    Неліктен екенін айта аласыз ба

    • ...бұл сан келесі болады?

    • ... бұл сан берілген тізбекте келесі бола

    алмайды?

    Жазылым:

    • заңдылықты айқындап тізбекті жалғастырыңыз

    • заңдылығын белгілеп тізбекті жасаңыз.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушылардың жауапкершілік, еңбек пен шығармашылық ,сын тұрғысынан ойлау рухани құндылықтарды дарыту

    Пәнаралық байланыстар

    Жаратылыстану

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақта


    Бастапқы білім

    100-ге дейін тура және кері санау; ондықтармен санау

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурс/

    дереккөздер

    Сабақтың басы













    Сабақтың ортасы














    Бағалау критерийлері

    Ребусты шешу және түсіндіру




    Бағалау критерийлері

    Сурет бойынша 15 шаршыны табу және

    өз шешімін көрсету





    Ширату жаттығуы











    Бағалау критерийлері

    Суреттерді пайдаланып, сөзжұмбақ құрастыру







    Сабақтың соңы



    Сабақ тақырыбымен,мақсатымен таныстыру

    1.Психологиялық дайындық

    Ребус шешу: 6бақан

    -Алтыбақан жайлы не білесіңдер?

    Видео тамашалау

    Бағалау парағын тарату


    1.Кіріспе тапсырма. Сабақта басқатырғыштардың әртүрлі түрімен танысуды жалғастырамыз және сонымен қатар ребуспен танысамыз

    Ребус — бұл шешетін сөздер немесе жасырын сөйлемдер, суреттермен бірге әріптермен немесе цифрлармен берілген жұмбақ.


    1-тапсырма: «Орамал тастамақ » ойыны. Ауызша есептеуге мысалдар шығарту. Мұғалім орамалды кімге қояды, сол оқушы жауап береді.

    18-дің артындағы сан

    50+20

    14+5

    2 ондық 3 бірлік

    2 мысықта неше аяқ

    8 санының жартысы

    2,4,6, келесі сан қандай

    Мен ойлаған санға 10 ды қосқанда 80 шықты. Мен қай санды ойладым?

    Бірінші қосылғыш-5, екінші қосылғыш-3, мәні қанша?

    Барлық қабырғасы тең төртбұрыш

    18-7

    5 ондық-4 ондық нешеге тең?

    90нан нешені азайтсам 30 қалады?

    5+4


    Өздерін бағалау


    2-тапсырма. Ребустарды шеш. 5тас, 7су, к2лік, гүлжан

    1қазан, 100ім, күй. тон

    Дескриптор: Ребусты шешеді.

    Ребусты түсіндіреді.

    ҚБ «Отшашу»


    Өздерін бағалау



    Миға шабуыл

    • Қолыңды қағаз бетінен алмай үйді сызып шық.

    • Қозылар маған қарсы жүгіріп келеді: біреуі екеуінің алдында, біреуі екеуінің арасында және біреуі екеуінің артында. Барлығы неше қозы жүгіріп келеді? (3)


    2-тапсырма (жұптық жұмыс). Орындап көр.

    Оқулықтағы сурет бойынша 15 шаршы табу керек; тапсырманы орындауға уақыт беру; содан кейін тапсырманы тақтаға шығарып, 15 шаршы тапқан оқушыларға өз шешімін көрсетуді ұсыну

    Дескриптор: Сурет бойынша 15 шаршыны табады.

    Өз шешімін көрсетеді.

    ҚБ «Бағдаршам»


    Ойлан. (топтық жұмыс)

    Бұтақта 3 тиін отыр. Олардың әрқайсысына қарама-қарсы 2 тиіннен отыр. Бұтақта барлығы қанша тиін бар және олар қалай отыр?

    Тапсырманың жауабын топпен іздеуді ұсыну; олардың әрқайсысына өз пікірін айтқызып, ал содан кейін бір шешімді таңдап алуды сұрау; барлық топтың жауабын тыңдау; содан кейін оқушыларға тапсырманы көрсетіп, оларға шешімдерінің дұрыстығына өз бетінше қорытынды жасауды ұсыну

    Жауабы: 3 тиін.

    ҚБ «Баспалдақ»

    4-тапсырма (жеке оқушымен жұмыс)

    Суреттерді пайдаланып, сөзжұмбақ құрастыру

    ҚБ «Басбармақ» Рисунок 1


    Дәптермен жұмыс

    Оқушылар жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалайды.



    2. Рефлексия

    Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау









    Сандар тізбегі; жыл мезгілдерін және тәулік мезгілдерін бейнелейтін суреттер















    Оқулық

    116-бет






    Оқулық

    117-бет







    Оқулық

    117-бет










    Презентация










    Жұмыс дәптері

    113-114-беттер







    Бағалау парағы

    Оқушының аты

    1-тапсырма

    2 тапсырма

    Дәптермен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма







    Бағалау парағы

    Оқушының аты

    1-тапсырма

    2 тапсырма

    Дәптермен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма







    Бағалау парағы

    Оқушының аты

    1-тапсырма

    2 тапсырма

    Дәптермен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма







    Бағалау парағы

    Оқушының аты

    1-тапсырма

    2 тапсырма

    Дәптермен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма







    Бағалау парағы

    Оқушының аты

    1-тапсырма

    2 тапсырма

    Дәптермен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма







    Бағалау парағы

    Оқушының аты

    1-тапсырма

    2 тапсырма

    Дәптермен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма








    Бағалау парағы

    Оқушының аты

    1-тапсырма

    2 тапсырма

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бекишова Кабира Аримхановна
    27 Желтоқсан 2020
    1170
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Математика пәні "Басқатырғыштар, ребустар" ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Математика пәні "Басқатырғыштар, ребустар" ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1 сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: математика

    Күні:

    Сынып: 1в

    Мектеп: №44 лицейі

    Мұғалім: Бекишова К.А.

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Басқатырғыштар, ребустар

    Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары

    1.4.2.2 **бірдей цифрлары,фигуралары, ребустары бар жұмбақтарды шешу

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Ребусты шешеді және түсіндіреді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Сурет бойынша 15 шаршыны табады және өз шешімін көрсетеді.

    Кейбір оқушылар:

    Суреттерді пайдаланып, сөзжұмбақ құрастырады.

    Бағалау критерийлері

    • Ребусты шешу және түсіндіру;

    • Сурет бойынша 15 шаршыны табу және өз шешімін көрсету;

    • Суреттерді пайдаланып, сөзжұмбақ құрасты

    Тілдік мақсат

    (тілдік емес пәнге)

    Оқушылар: сандық заңдылық қалай құрылғанын және әрі қарай

    қандай сан болатынын түсіндіре алады.

    Пәндік лексика және терминдер

    Бұл келесілерді қамтиды:

    • заңдылық, реттік, тізбек,

    келесі, бұрынғы

    • заңдылықтың құрылуы

    • кеңейту, жалғастыру

    (заңдылық)

    • Келесі не? Заңдылық

    қайталанып жатыр ма?

    Талқылауға арналған сұрақтар

    Талқылау:

    • Келесі санды атай аласыз ба?

    • Заңдылық қайталана ма?

    • Сандардан заңдылық көрініп тұр ма?

    Неліктен екенін айта аласыз ба

    • ...бұл сан келесі болады?

    • ... бұл сан берілген тізбекте келесі бола

    алмайды?

    Жазылым:

    • заңдылықты айқындап тізбекті жалғастырыңыз

    • заңдылығын белгілеп тізбекті жасаңыз.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушылардың жауапкершілік, еңбек пен шығармашылық ,сын тұрғысынан ойлау рухани құндылықтарды дарыту

    Пәнаралық байланыстар

    Жаратылыстану

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақта


    Бастапқы білім

    100-ге дейін тура және кері санау; ондықтармен санау

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурс/

    дереккөздер

    Сабақтың басы













    Сабақтың ортасы














    Бағалау критерийлері

    Ребусты шешу және түсіндіру




    Бағалау критерийлері

    Сурет бойынша 15 шаршыны табу және

    өз шешімін көрсету





    Ширату жаттығуы











    Бағалау критерийлері

    Суреттерді пайдаланып, сөзжұмбақ құрастыру







    Сабақтың соңы



    Сабақ тақырыбымен,мақсатымен таныстыру

    1.Психологиялық дайындық

    Ребус шешу: 6бақан

    -Алтыбақан жайлы не білесіңдер?

    Видео тамашалау

    Бағалау парағын тарату


    1.Кіріспе тапсырма. Сабақта басқатырғыштардың әртүрлі түрімен танысуды жалғастырамыз және сонымен қатар ребуспен танысамыз

    Ребус — бұл шешетін сөздер немесе жасырын сөйлемдер, суреттермен бірге әріптермен немесе цифрлармен берілген жұмбақ.


    1-тапсырма: «Орамал тастамақ » ойыны. Ауызша есептеуге мысалдар шығарту. Мұғалім орамалды кімге қояды, сол оқушы жауап береді.

    18-дің артындағы сан

    50+20

    14+5

    2 ондық 3 бірлік

    2 мысықта неше аяқ

    8 санының жартысы

    2,4,6, келесі сан қандай

    Мен ойлаған санға 10 ды қосқанда 80 шықты. Мен қай санды ойладым?

    Бірінші қосылғыш-5, екінші қосылғыш-3, мәні қанша?

    Барлық қабырғасы тең төртбұрыш

    18-7

    5 ондық-4 ондық нешеге тең?

    90нан нешені азайтсам 30 қалады?

    5+4


    Өздерін бағалау


    2-тапсырма. Ребустарды шеш. 5тас, 7су, к2лік, гүлжан

    1қазан, 100ім, күй. тон

    Дескриптор: Ребусты шешеді.

    Ребусты түсіндіреді.

    ҚБ «Отшашу»


    Өздерін бағалау



    Миға шабуыл

    • Қолыңды қағаз бетінен алмай үйді сызып шық.

    • Қозылар маған қарсы жүгіріп келеді: біреуі екеуінің алдында, біреуі екеуінің арасында және біреуі екеуінің артында. Барлығы неше қозы жүгіріп келеді? (3)


    2-тапсырма (жұптық жұмыс). Орындап көр.

    Оқулықтағы сурет бойынша 15 шаршы табу керек; тапсырманы орындауға уақыт беру; содан кейін тапсырманы тақтаға шығарып, 15 шаршы тапқан оқушыларға өз шешімін көрсетуді ұсыну

    Дескриптор: Сурет бойынша 15 шаршыны табады.

    Өз шешімін көрсетеді.

    ҚБ «Бағдаршам»


    Ойлан. (топтық жұмыс)

    Бұтақта 3 тиін отыр. Олардың әрқайсысына қарама-қарсы 2 тиіннен отыр. Бұтақта барлығы қанша тиін бар және олар қалай отыр?

    Тапсырманың жауабын топпен іздеуді ұсыну; олардың әрқайсысына өз пікірін айтқызып, ал содан кейін бір шешімді таңдап алуды сұрау; барлық топтың жауабын тыңдау; содан кейін оқушыларға тапсырманы көрсетіп, оларға шешімдерінің дұрыстығына өз бетінше қорытынды жасауды ұсыну

    Жауабы: 3 тиін.

    ҚБ «Баспалдақ»

    4-тапсырма (жеке оқушымен жұмыс)

    Суреттерді пайдаланып, сөзжұмбақ құрастыру

    ҚБ «Басбармақ» Рисунок 1


    Дәптермен жұмыс

    Оқушылар жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалайды.



    2. Рефлексия

    Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау









    Сандар тізбегі; жыл мезгілдерін және тәулік мезгілдерін бейнелейтін суреттер















    Оқулық

    116-бет






    Оқулық

    117-бет







    Оқулық

    117-бет










    Презентация










    Жұмыс дәптері

    113-114-беттер







    Бағалау парағы

    Оқушының аты

    1-тапсырма

    2 тапсырма

    Дәптермен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма







    Бағалау парағы

    Оқушының аты

    1-тапсырма

    2 тапсырма

    Дәптермен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма







    Бағалау парағы

    Оқушының аты

    1-тапсырма

    2 тапсырма

    Дәптермен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма







    Бағалау парағы

    Оқушының аты

    1-тапсырма

    2 тапсырма

    Дәптермен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма







    Бағалау парағы

    Оқушының аты

    1-тапсырма

    2 тапсырма

    Дәптермен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма







    Бағалау парағы

    Оқушының аты

    1-тапсырма

    2 тапсырма

    Дәптермен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма








    Бағалау парағы

    Оқушының аты

    1-тапсырма

    2 тапсырма

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 1 сынып
    27.12.2020
    1170
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бекишова Кабира Аримхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации