Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау

    нәтижелері бойынша талдау


    Тоқсан: ІІ тоқсан

    Пәні: математика

          Сынып: 5 «А»
          Оқушылар саны: 21
          Педагог: Айтишева Е.Р
          Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


    Орындаған

    Жоғары балл

    ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

    Сапа

    %



    Үлгерім %







    төмен

    орта

    жоғары

    0-39%

    40-84%

    85-100%

    БЖБ 1

    21 оқушы

    12

    10

    5

    6

    52

    100

    ТЖБ

    21 оқушы

    20

    9

    4

    8

    57

    100



    Қол жеткізілген мақсаттар

    Қиындық тудырған мақсаттар

    БЖБ 1

    5.5.2.1 жай бөлшектерді оқу және жазу; 5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бҧрыс бөлшекке айналдыру;

    5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау

    5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау

    5.1.2.16 жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

    5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.


    ТЖБ

    5.5.2.1 жай бөлшектерді оқу және жазу; 5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бҧрыс бөлшекке айналдыру;

    5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау

    5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау

    5.1.2.16 жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

    5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру

    5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау

    5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау

    5.1.2.16 жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

    5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру



    БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% - Дюсембекова Алифа, Асылбекқызы Инабат, Серикова Назерке, Серікбек Еркеназ, Буданов Нұрхан, Рахимгалиев Бақдаулет, Тоқтар Ілияс, Ташенов Асқар.

    орта (С): 40-84% -Бекпаев Бекзат, Мырзағалиев Ералы, Бағдатова Нұрай.

    төмен (Н): 0-39% - Төлеубай Нураддин, Төлегенұлы Аңсар, Талғатова Аяла, Садықанов Санжар, Домиканов Артем, Қайрбеков Азамат, Бекзатова Тоғжан, Еркінов Нұрым, Мейрамхан Нұрай.

    Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

    • Үшбұрыш периметрын табу ережесі.

    • Бөлшектерді салыстыру.

    • Ортақ бөлімге келтіру

    1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: периметр табу ережесін ұмыту, бөлшектерді салыстыру ережелерін қолдана алмауы.


    1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс:



    5 сынып оқушыларымен келесідей жұмыс жоспары құрылды:

    Мейрамхан Нұрай, Бекзатова Тоғжан, Бекпаев Бекзат атты оқушылармен «Каникул кезіндегі мектеп» атты жоспарға сәйкес тақырыптарды талдау, олқылықтарды жою жоспарланып отыр, аталған оқушылар денсаулығына байланысты тақырыптарды толықтай меңгермеген.

    Садықанов Санжар, Төлегенұлы Аңсар, Талғатова Аяла, Төлеубай Нұраддин оқушыларымен көбейту кестесін жаттату, өткен тақырыптарды деңгейіне сай тапсырмалар арқылы түсіндіру, карточкамен жұмысты жалғастыру.

    Дюсембекова Алифа, Серикова Назекре, Ташенов Асқар, Серікбек Еркеназ, Бағдатова Нұрай, Рахимгалиев Бақдаулет атты оқушылармен күрделі деңгейдегі тапсырмаларды орындату арқылы, білім деңгейін оқулықтан тыс тапсырмаларды таңдай отырып жоғарлату, оқушылардың білімін арттыру.

         

    Күні 30.12.21 жыл Педагогтің (Т.А.Ә.) Е.Р. Айтишева
































    Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау

    нәтижелері бойынша талдау


    Тоқсан: ІІ тоқсан

    Пәні: алгебра

          Сынып: 7 «А»
          Оқушылар саны: 21
          Педагог: Айтишева Е.Р
          Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


    Орындаған

    Жоғары балл

    ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

    Сапа

    %



    Үлгерім %







    төмен

    орта

    жоғары

    0-39%

    40-84%

    85-100%

    БЖБ 1

    21 оқушы

    14

    13

    5

    3

    38

    100

    БЖБ 2

    21 оқушы

    8

    10

    8

    3

    52

    100

    ТЖБ

    21 оқушы

    20

    8

    9

    4

    62

    100



    Қол жеткізілген мақсаттар

    Қиындық тудырған мақсаттар

    БЖБ 1

    7.4.1.8 сызықтық функция графиктерінің ӛзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу

    7.4.1.10 y = a x 2 функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу

    7.4.1.5 y=kx+b тҥріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау

    7.4.2.4 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жҥйесін графиктік тәсілмен шешу


    7.4.1.3 функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табу

    БЖБ 2

    7.3.3.2 нұсқалықтың абсолютті және салыстырмалы жиіліктерін есептеу

    7.3.3.4 таңдаманы жиілік кестесі түрінде көрсету

    7.3.3.4 таңдаманы жиілік кестесі түрінде көрсету

    ТЖБ

    7.4.1.8 сызықтық функция графиктерінің ӛзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу

    7.4.1.10 y = a x 2 функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу

    7.3.3.2 нұсқалықтың абсолютті және салыстырмалы жиіліктерін есептеу

    7.3.3.4 таңдаманы жиілік кестесі түрінде көрсету


    7.4.2.4 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жҥйесін графиктік тәсілмен шешу

    7.4.1.5 y=kx+b тҥріндегі сызықтық функцияның

    анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау



    БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% - Шакабаева Дильназ, Жұмағазы Құдайберген, Тусупбаев Алдияр, Буданова Іңкәр.

    орта (С): 40-84% - Жанарбеков Бексұлтан, Харасова Айгина, Әлібек Марғұлан, Қайыржан Әлем, Мырзағалиева Ақнұр.

    төмен (Н): 0-39% - Серікбек Жансерік, Мукажанова Назгүл, Қайыржанова Аружан, Ыдырышев Қалқаман, Каримов Исмаил ,Қайрат Әлімхан.



    Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

    • Функцияларды салу, қиылысу нүктелерін табу.

    • Функция анықталу облысы мен мәндер жиынын табу

    1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: формуланы, ережені біле отырып қолдана алмауы, кесте толтыруда қате жіберу, таңбамен қателесу.


    1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс:



    Оқушылармен жұмыс жоспарына сай олқылықтарды жою  көзделген.

    Үлгерімі төмен оқушылармен жекелей жұмыс жүргізу, деңгейлеріне сай, сабақ барысында тапсырма әзірлеу, орындату. Үлгерімі жақсы оқушылармен С бөлігінен тапсырмаларды әзірлеу,  оқулықтан тыс тест жұмыстарымен жұмыс жасату.

    Есеп шешуде басқа шешу жолдарын көрсету.

    Қатемен жұмысты үнемі жүргізу, қатемен жұмысты өздеріне орындату, дұрыс шешімін табуды үйрету.

    Электронлы тест тапсырмаларын уақытты үнемдеу арқылы шығаруды үйрету


    Күні 29.12.2021 жыл Педагогтің (Т.А.Ә.) Е.Р. Айтишева






























    Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау

    нәтижелері бойынша талдау


    Тоқсан: IІ тоқсан

    Пәні: алгебра

          Сынып: 8 «А»
          Оқушылар саны: 27
          Педагог: Айтишева Е.Р
          Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


    Орындаған

    Жоғары балл

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айтишева Енлик Рыскалиевна
    12 Қаңтар 2022
    3192
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Математика пәні бойынша БЖБ-ТЖБ сараптамасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Математика пәні бойынша БЖБ-ТЖБ сараптамасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    математика пәні бойынша БЖБ-ТЖБ сараптамасы ұсынылған, үлгі есебінде алуға болады. 2 тоқсан бойынша алгебра және математика пәндері бойынша жызлған бжб бойынша талдау үлгілері, қателер себептері, ұсыныстар.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау

    нәтижелері бойынша талдау


    Тоқсан: ІІ тоқсан

    Пәні: математика

          Сынып: 5 «А»
          Оқушылар саны: 21
          Педагог: Айтишева Е.Р
          Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


    Орындаған

    Жоғары балл

    ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

    Сапа

    %



    Үлгерім %







    төмен

    орта

    жоғары

    0-39%

    40-84%

    85-100%

    БЖБ 1

    21 оқушы

    12

    10

    5

    6

    52

    100

    ТЖБ

    21 оқушы

    20

    9

    4

    8

    57

    100



    Қол жеткізілген мақсаттар

    Қиындық тудырған мақсаттар

    БЖБ 1

    5.5.2.1 жай бөлшектерді оқу және жазу; 5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бҧрыс бөлшекке айналдыру;

    5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау

    5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау

    5.1.2.16 жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

    5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.


    ТЖБ

    5.5.2.1 жай бөлшектерді оқу және жазу; 5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бҧрыс бөлшекке айналдыру;

    5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау

    5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау

    5.1.2.16 жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

    5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру

    5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау

    5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау

    5.1.2.16 жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

    5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру



    БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% - Дюсембекова Алифа, Асылбекқызы Инабат, Серикова Назерке, Серікбек Еркеназ, Буданов Нұрхан, Рахимгалиев Бақдаулет, Тоқтар Ілияс, Ташенов Асқар.

    орта (С): 40-84% -Бекпаев Бекзат, Мырзағалиев Ералы, Бағдатова Нұрай.

    төмен (Н): 0-39% - Төлеубай Нураддин, Төлегенұлы Аңсар, Талғатова Аяла, Садықанов Санжар, Домиканов Артем, Қайрбеков Азамат, Бекзатова Тоғжан, Еркінов Нұрым, Мейрамхан Нұрай.

    Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

    • Үшбұрыш периметрын табу ережесі.

    • Бөлшектерді салыстыру.

    • Ортақ бөлімге келтіру

    1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: периметр табу ережесін ұмыту, бөлшектерді салыстыру ережелерін қолдана алмауы.


    1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс:



    5 сынып оқушыларымен келесідей жұмыс жоспары құрылды:

    Мейрамхан Нұрай, Бекзатова Тоғжан, Бекпаев Бекзат атты оқушылармен «Каникул кезіндегі мектеп» атты жоспарға сәйкес тақырыптарды талдау, олқылықтарды жою жоспарланып отыр, аталған оқушылар денсаулығына байланысты тақырыптарды толықтай меңгермеген.

    Садықанов Санжар, Төлегенұлы Аңсар, Талғатова Аяла, Төлеубай Нұраддин оқушыларымен көбейту кестесін жаттату, өткен тақырыптарды деңгейіне сай тапсырмалар арқылы түсіндіру, карточкамен жұмысты жалғастыру.

    Дюсембекова Алифа, Серикова Назекре, Ташенов Асқар, Серікбек Еркеназ, Бағдатова Нұрай, Рахимгалиев Бақдаулет атты оқушылармен күрделі деңгейдегі тапсырмаларды орындату арқылы, білім деңгейін оқулықтан тыс тапсырмаларды таңдай отырып жоғарлату, оқушылардың білімін арттыру.

         

    Күні 30.12.21 жыл Педагогтің (Т.А.Ә.) Е.Р. Айтишева
































    Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау

    нәтижелері бойынша талдау


    Тоқсан: ІІ тоқсан

    Пәні: алгебра

          Сынып: 7 «А»
          Оқушылар саны: 21
          Педагог: Айтишева Е.Р
          Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


    Орындаған

    Жоғары балл

    ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

    Сапа

    %



    Үлгерім %







    төмен

    орта

    жоғары

    0-39%

    40-84%

    85-100%

    БЖБ 1

    21 оқушы

    14

    13

    5

    3

    38

    100

    БЖБ 2

    21 оқушы

    8

    10

    8

    3

    52

    100

    ТЖБ

    21 оқушы

    20

    8

    9

    4

    62

    100



    Қол жеткізілген мақсаттар

    Қиындық тудырған мақсаттар

    БЖБ 1

    7.4.1.8 сызықтық функция графиктерінің ӛзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу

    7.4.1.10 y = a x 2 функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу

    7.4.1.5 y=kx+b тҥріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау

    7.4.2.4 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жҥйесін графиктік тәсілмен шешу


    7.4.1.3 функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табу

    БЖБ 2

    7.3.3.2 нұсқалықтың абсолютті және салыстырмалы жиіліктерін есептеу

    7.3.3.4 таңдаманы жиілік кестесі түрінде көрсету

    7.3.3.4 таңдаманы жиілік кестесі түрінде көрсету

    ТЖБ

    7.4.1.8 сызықтық функция графиктерінің ӛзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу

    7.4.1.10 y = a x 2 функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу

    7.3.3.2 нұсқалықтың абсолютті және салыстырмалы жиіліктерін есептеу

    7.3.3.4 таңдаманы жиілік кестесі түрінде көрсету


    7.4.2.4 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жҥйесін графиктік тәсілмен шешу

    7.4.1.5 y=kx+b тҥріндегі сызықтық функцияның

    анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау



    БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% - Шакабаева Дильназ, Жұмағазы Құдайберген, Тусупбаев Алдияр, Буданова Іңкәр.

    орта (С): 40-84% - Жанарбеков Бексұлтан, Харасова Айгина, Әлібек Марғұлан, Қайыржан Әлем, Мырзағалиева Ақнұр.

    төмен (Н): 0-39% - Серікбек Жансерік, Мукажанова Назгүл, Қайыржанова Аружан, Ыдырышев Қалқаман, Каримов Исмаил ,Қайрат Әлімхан.



    Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

    • Функцияларды салу, қиылысу нүктелерін табу.

    • Функция анықталу облысы мен мәндер жиынын табу

    1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: формуланы, ережені біле отырып қолдана алмауы, кесте толтыруда қате жіберу, таңбамен қателесу.


    1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс:



    Оқушылармен жұмыс жоспарына сай олқылықтарды жою  көзделген.

    Үлгерімі төмен оқушылармен жекелей жұмыс жүргізу, деңгейлеріне сай, сабақ барысында тапсырма әзірлеу, орындату. Үлгерімі жақсы оқушылармен С бөлігінен тапсырмаларды әзірлеу,  оқулықтан тыс тест жұмыстарымен жұмыс жасату.

    Есеп шешуде басқа шешу жолдарын көрсету.

    Қатемен жұмысты үнемі жүргізу, қатемен жұмысты өздеріне орындату, дұрыс шешімін табуды үйрету.

    Электронлы тест тапсырмаларын уақытты үнемдеу арқылы шығаруды үйрету


    Күні 29.12.2021 жыл Педагогтің (Т.А.Ә.) Е.Р. Айтишева






























    Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау

    нәтижелері бойынша талдау


    Тоқсан: IІ тоқсан

    Пәні: алгебра

          Сынып: 8 «А»
          Оқушылар саны: 27
          Педагог: Айтишева Е.Р
          Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


    Орындаған

    Жоғары балл

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Басқа Басқа
    12.01.2022
    3192
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айтишева Енлик Рыскалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации