Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математика пәні бойынша БЖБ-ТЖБ сараптамасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
Тоқсан: ІІ
тоқсан
Пәні: математика
Сынып: 5
«А»
Оқушылар
саны: 21
Педагог: Айтишева
Е.Р
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
|
Орындаған |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
БЖБ 1 |
21 оқушы |
12 |
10 |
5 |
6 |
52 |
100 |
ТЖБ |
21
оқушы |
20 |
9 |
4 |
8 |
57 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
5.5.2.1 жай бөлшектерді оқу және жазу; 5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бҧрыс бөлшекке айналдыру; 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау |
5.1.2.16 жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру; 5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.
|
ТЖБ |
5.5.2.1 жай бөлшектерді оқу және жазу; 5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бҧрыс бөлшекке айналдыру; 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау 5.1.2.16 жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру; 5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру |
5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау 5.1.2.16 жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру; 5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру |
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% - Дюсембекова Алифа, Асылбекқызы Инабат, Серикова Назерке, Серікбек Еркеназ, Буданов Нұрхан, Рахимгалиев Бақдаулет, Тоқтар Ілияс, Ташенов Асқар.
орта (С): 40-84% -Бекпаев Бекзат, Мырзағалиев Ералы, Бағдатова Нұрай.
төмен (Н): 0-39% - Төлеубай Нураддин, Төлегенұлы Аңсар, Талғатова Аяла, Садықанов Санжар, Домиканов Артем, Қайрбеков Азамат, Бекзатова Тоғжан, Еркінов Нұрым, Мейрамхан Нұрай.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
-
Үшбұрыш периметрын табу ережесі.
-
Бөлшектерді салыстыру.
-
Ортақ бөлімге келтіру
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: периметр табу ережесін ұмыту, бөлшектерді салыстыру ережелерін қолдана алмауы.
-
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс:
5 сынып оқушыларымен келесідей жұмыс жоспары құрылды:
Мейрамхан Нұрай, Бекзатова Тоғжан, Бекпаев Бекзат атты оқушылармен «Каникул кезіндегі мектеп» атты жоспарға сәйкес тақырыптарды талдау, олқылықтарды жою жоспарланып отыр, аталған оқушылар денсаулығына байланысты тақырыптарды толықтай меңгермеген.
Садықанов Санжар, Төлегенұлы Аңсар, Талғатова Аяла, Төлеубай Нұраддин оқушыларымен көбейту кестесін жаттату, өткен тақырыптарды деңгейіне сай тапсырмалар арқылы түсіндіру, карточкамен жұмысты жалғастыру.
Дюсембекова Алифа, Серикова Назекре, Ташенов Асқар, Серікбек Еркеназ, Бағдатова Нұрай, Рахимгалиев Бақдаулет атты оқушылармен күрделі деңгейдегі тапсырмаларды орындату арқылы, білім деңгейін оқулықтан тыс тапсырмаларды таңдай отырып жоғарлату, оқушылардың білімін арттыру.
Күні 30.12.21 жыл Педагогтің (Т.А.Ә.) Е.Р. Айтишева
Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
Тоқсан: ІІ
тоқсан
Пәні: алгебра
Сынып: 7
«А»
Оқушылар
саны: 21
Педагог: Айтишева
Е.Р
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
|
Орындаған |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
БЖБ 1 |
21 оқушы |
14 |
13 |
5 |
3 |
38 |
100 |
БЖБ 2 |
21
оқушы |
8 |
10 |
8 |
3 |
52 |
100 |
ТЖБ |
21 оқушы |
20 |
8 |
9 |
4 |
62 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
7.4.1.8 сызықтық функция графиктерінің ӛзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу 7.4.1.10 y = a x 2 функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу 7.4.1.5 y=kx+b тҥріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау 7.4.2.4 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жҥйесін графиктік тәсілмен шешу
|
7.4.1.3 функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табу |
БЖБ 2 |
7.3.3.2 нұсқалықтың абсолютті және салыстырмалы жиіліктерін есептеу 7.3.3.4 таңдаманы жиілік кестесі түрінде көрсету |
7.3.3.4 таңдаманы жиілік кестесі түрінде көрсету |
ТЖБ |
7.4.1.8 сызықтық функция графиктерінің ӛзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу 7.4.1.10 y = a x 2 функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу 7.3.3.2 нұсқалықтың абсолютті және салыстырмалы жиіліктерін есептеу 7.3.3.4 таңдаманы жиілік кестесі түрінде көрсету
|
7.4.2.4 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жҥйесін графиктік тәсілмен шешу 7.4.1.5 y=kx+b тҥріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% - Шакабаева Дильназ, Жұмағазы Құдайберген, Тусупбаев Алдияр, Буданова Іңкәр.
орта (С): 40-84% - Жанарбеков Бексұлтан, Харасова Айгина, Әлібек Марғұлан, Қайыржан Әлем, Мырзағалиева Ақнұр.
төмен (Н): 0-39% - Серікбек Жансерік, Мукажанова Назгүл, Қайыржанова Аружан, Ыдырышев Қалқаман, Каримов Исмаил ,Қайрат Әлімхан.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
-
Функцияларды салу, қиылысу нүктелерін табу.
-
Функция анықталу облысы мен мәндер жиынын табу
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: формуланы, ережені біле отырып қолдана алмауы, кесте толтыруда қате жіберу, таңбамен қателесу.
-
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс:
Оқушылармен жұмыс жоспарына сай олқылықтарды жою көзделген.
Үлгерімі төмен оқушылармен жекелей жұмыс жүргізу, деңгейлеріне сай, сабақ барысында тапсырма әзірлеу, орындату. Үлгерімі жақсы оқушылармен С бөлігінен тапсырмаларды әзірлеу, оқулықтан тыс тест жұмыстарымен жұмыс жасату.
Есеп шешуде басқа шешу жолдарын көрсету.
Қатемен жұмысты үнемі жүргізу, қатемен жұмысты өздеріне орындату, дұрыс шешімін табуды үйрету.
Электронлы тест тапсырмаларын уақытты үнемдеу арқылы шығаруды үйрету
Күні 29.12.2021 жыл Педагогтің (Т.А.Ә.) Е.Р. Айтишева
Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
Тоқсан: IІ
тоқсан
Пәні: алгебра
Сынып: 8
«А»
Оқушылар
саны: 27
Педагог: Айтишева
Е.Р
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
|
Орындаған |
Жоғары балл |
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |