Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Математика пәні: Комбинация құрастыру
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Математика пәні: Комбинация құрастыру
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныптың 1 сынып математика пәнінен "Комбинация құрастыру" тақырыбына жазылған қмж үлгісі. Ұстаздарға ашық сабаққа өтуде пайдасы бар. ҚМЖ жаңартылған бағдарлама бойынша жазылған, әр тапсырмада топтық, жұптық жеке жұмыстар орқылы орындалады. Әдіс- тәсілдері оқушылардың қызығушылықтары мен белсенділігін арттырады. Әр тапсырмаға бағалау критерийлері мен кері байланыс берілген.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді
жоспар
Пән:
математика
МЕКТЕП:№16
ЖОББМ
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
Дені саудың жаны
сау
КҮНІ:
Мұғалімнің аты
жөні:
Атеева
Д.
СЫНЫП:1
Қатысқандар
Қатыспағандар
Сабақтың
тақырыбы
Комбинация
құрастыру
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
1.4.4.1 қоршаған ортадағы
заттардан «екі-екіден» комбинациялар жиынын
құрастыру
Сабақ
мақсаттары
Барлық оқушылар
орындай алады:сандар мен заттардан
екі-екіден комбинация
құрастырады
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:қоршаған ортадағы заттардан
«екі-екіден» комбинациялар жиынын әр түрлі тәсілдермен
біріктіреді
Кейбір оқушылар
олрындай алады: Комбинация құрастырғанда
кестедегі цирларды пайдаланып, сөз
құрастырады
Бағалау
критерийлері
-қоршаған ортадағы
заттардан «екі-екіден» комбинациялар жиынын әр түрлі тәсілдермен
біріктіреді
-комбинация
құрастырғанда кестедегі цирларды пайдаланады, сөз
құрастырады
Ойлау
дағдысы
Білу және
түсіну
Тілдік
мақсат
Тірек
сөзКомбинацияПәнге тән лексика мен
терминалогия:
Диалог пен жазу
үшін пайдалы сөздер мен
тіркестер:
-Комбинацияқұрастырудегеніміз
не?
-Комбинация құрастырғанда нені
пайдаланған қолайлы?
Құндылықтарды
дарыту
Оқушылардыденсаулық, достық және
айналадағыларға қамқорлық көрсетуге
тәрбиелеу
Пәнаралық
байланыстар
Сауат
ашу,
АКТ қолдану
дағдылары
айтылым дағдыларын
арттыру
Бастапқы
білім
жұп құру арқылы нысандар
жиындарын салыстыра алады, тең жиындарды, бос жиындарды анықтай
алады.
Сабақ
барысы
Ұйымдастыру
кезеңі
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
минут
Ынтымақтастық
атмосферасын құру.
"Күн шапағы"
әдісіарқылы шеңбер
құрады.
Жарқырасын
күніміз,
Біз өмірдің
гүліміз.
Күн шапағын
шашады,
Білімге құшақ
ашады.
«Қығалдақтар»
әдісіарқылы топқа
бөлу.
Оқушыларқығалдақ суретінің
түстерібойынша топқа
біріктіріледі.
1-топ «Қызыл
қызғалдақ»
2-топ «Сары
сарғалдақ»
3- топ «Ақ
қызғалдақ»
күннің
суреті
Алдыңғы сабақты
пысықтау.Ұ.Ж
"Көңілді қалпақ"
әдісі
Оқушылар шеңберде
тұрады. Мұғалім көңілді қалпақты оқушылардың басына кезекпен
кигізіп шығады.Қалпақ кімнің басына киілсе сол оқушы жауап береді.
Музыка ойнап тұрады. Оқушыларға музыка тоқтағанда суреттер
көрсетіледі. Суретке мұқият қарап, суреттегі заттың атын тауып, сол
сурет қандай жиын екенін анықтаңдар. Жауап бере алмаған оқушы
орнына отырады.Дескриптор:
- суреттегі заттың
атын атайды;
- сурет қандай жиын
екенін анықтайды.Қ.Б: Жақсы! Жарайсың!
Керемет! сөздері арқылы
ынталандыру
Көңілді
қалпақ
Сабақтың
ортасы
10
минут
7
минут
7
минут
6
минут
Миға шабуыл «Кім
тапқыр?» әдісі
Жұмбақтардың жауабын шешу.
Жұмбақтың жауабына мән беру.
Үрлесең
жеп-жеңіл,
Елпілдеп кетеді.
Ұшырсаң, көк-теңбіл,
Бұлтқа да жетеді.
(шар)
Оқушыларға суреттегі “Екі шарды таңдап ал”
ойыны. Оқушыларға екі-екі шардан таңдап алады. Шарларды әртүрлі
тәсілмен біріктіру арқылы комбинация құрастырылады. Ал балалар
бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не
екен?
1-тапсырма Ұ.Ж
«Қығалдақ, сарғалдақ»
әдісі
Дескриптор:
-гүлдердің түсін
анықтайды;
-қанша комбинация
шыққанын табады.
Қ.Б; гүлдер
арқылы бағалау
2 -тапсырма. Жұптық жұмыс.
«Құрастыр» әдісі
1,0,2 цифрларынан екі таңбалы
сандар құрастыр. Қандай сандар жазылмай
қалды?
1
0
2
1
11
10
0
1
2
20
Дескриптор:
-1,0,2 цифрларынан екі таңбалы
сандар құрастырады;
- жазылмай қалған санды
табады.
Қ.Б; Жұптар бір-бірінің
жұмыстарын бас бармақ арқылы
бағалайды
№3 тапсырма. Жеке жұмыс.
«Тексер» әдісі
8
9
1
18
9
0
80
90
Дескриптор:
-тапсырманы
тексереді; - қатесін табады.
Қ.Б;
геометриялық фигуралар арқылы
бағалайды
№3 тапсырма Топтық жұмыс.
«Ойлан,тап» әдісі
Бірінші кестедегі цифрларды
пайдаланып, сөз құра. Сенде қандай сөз
шықты.
т
а
р
а
қ
1
2
3
4
5
5
4
1
2
3
5
2
3
4
1
5
2
3
Дескриптор:
-кестедегі цифрларды
пайдаланады;
-цифрлардан сөз
шығарады.
Қ.Б; топтар жұмыстарын
бағдаршам түстері арқылы
бағалайды.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады