«МАТЕМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЖАҢАШЫЛ
ӘРЕКЕТТЕРІ»
Қазіргі заман – ғылым мен техниканың өркендеген,
математика ғылымының өте жан – жақты тараған кезеңі. Ал, әрбір
ұстаздың басты міндеті – жас ұрпаққа жан-жақты білім бере отырып,
оқушының бойындағы қабілетін ашу арқылы, өмірге деген көзқарасын
қалыптастыру. Математика пәніне қызығушылығын арттыру арқылы,
логикалық ойлау қабілетін дамыту. Барлық бала бірдей математикалық
қабілетке ие бола алмайды. Сондықтан, оқушыларға топтасып есеп
шығаруға жағдай жасап, оқушыларды өздерін – өздеріне немесе өзара
бағалату әдістерін қолдану керек. Жаңа технологияларды пайдалана
отырып, интерактивті тақта арқылы оқушылардың белсенділігін
арттыруға мүмкіндік беру. Ал, жақсы нәтиже көрсету үшін, оның
сапасын бастауыш сыныптан қолға алуымыз қажет. «Білім негізі –
бастауышта» қаланатынын әр уақытта жадымызда ұстап, негізгі
бақылауды бастауыштан бастау керек. Математикалық білім берудің
сапасын арттырудың бір жолы бастауыш пен орта буын арасындағы
сабақтастықты нығайту. Сабақтастықты нығайтудың тиімді жолдарының
бірі – теория мен тәжірибені ұштастыру; іс – тәжірибе алмасу.
Бастауыш мектеп – баланы оқуға үйрету мен тәрбиелеу, оның тұлға
ретінде өзін-өзі ашуға, жалпы дамуының қалыптасуына жағдай жасайтын
негізгі саты. Бастауыш сыныпты бітірген оқушылардың орта мектептегі
оқу-тәрбие процесіне бейімделіп кетуін қамтамасыз ету сабақтастықты
нығайтудың негізгі міндеті болып
табылады.