Математика пәнін оқытуда оқушылардың қызығушылығын арттыру жолдары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Математика пәнін оқытуда оқушылардың қызығушылығын арттыру жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл мақалада математика сабағында оқушылардың қызығушылығын арттырудың түрлі жолдары сипатталады. Автор өзінің тәжірибесіне сүйене отырып, өмірмен байланысты есептерді қолдану, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану, ойын элементтерін енгізу, топтық және жобалық жұмыстар жүргізу сияқты әдістерді ұсынады. Сонымен қатар нақты тәжірибелік нәтижелер де көрсетілген. ? Басқа мұғалімдерге пайдасы Мақала математика пәнін оқытуда қолдануға болатын тәжірибелік әдістерді ұсынады. Әріптестер сабақта қолдануға болатын дайын мысалдар мен тәсілдерді алады. Жаңа технологиялар мен ойын әдістерін пайдалану арқылы сабақтың қызықты әрі тиімді болатынын көреді. Тәжірибелік нәтижелер көрсетілгендіктен, басқа мұғалімдер оны өз жұмысында қайталап, сапаны арттыра алады. Жалпы білім сапасын көтеруге және оқушылардың пәнге деген ынтасын арттыруға үлгі бола алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математика пәнін оқытуда оқушылардың қызығушылығын арттыру жолдары

Кіріспе

Математика – оқушылардың логикалық ойлауын, есте сақтауын, дәлелдеуге қабілетін дамытатын ғылым. Алайда көп жағдайда оқушылар бұл пәнді «қиын» деп қабылдайды, соның салдарынан пәнге деген қызығушылығы төмендейді. Сондықтан бүгінгі күні математика сабағын тиімді ұйымдастыру арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру – мұғалімнің басты міндеті болып отыр.

Негізгі бөлім

Менің тәжірибемде оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру үшін ең алдымен математиканы өмірмен байланыстыруға тырысамын. Мысалы, алгебрада пайыздық есептерді банктегі несие, дүкендегі жеңілдіктермен байланыстырамыз. Геометрияда бөлме аумағын немесе жер телімінің ауданын есептеп көреміз. Мұндай тапсырмалар оқушылардың пәнге деген ынтасын күшейтеді.

Сонымен қатар сабақта заманауи ақпараттық технологияларды қолдану жақсы нәтиже береді. GeoGebra, Kahoot, Quizizz платформалары арқылы интерактивті тапсырмалар орындау оқушыларға өте қызықты. Бұл құралдар арқылы күрделі ұғымдарды көзбен көріп, түсінуге мүмкіндік туады.

Ойын элементтерін енгізу де маңызды. Мысалы, математикалық викторина, жарыс түріндегі есеп шығару, «ең үздік есепші» ойыны оқушылар арасында бәсекелестік тудырып, пәнге деген қызығушылықтарын арттырады.

Оқушылардың деңгейіне қарай жеке жұмыс жүргізу де нәтижелі. Қабілеті жоғары оқушыларға күрделі олимпиадалық есептер беремін, ал қиналып жүрген оқушыларға жеңілдетілген тапсырмалар ұсынамын. Бұл әдіс әр баланың мүмкіндігін ескеруге мүмкіндік береді.

Сабақта топтық жұмыс пен жобалық тапсырмалар қолдану да өз тиімділігін көрсетіп жүр. Мысалы, оқушыларды шағын топтарға бөліп бір есепті бірге талдау, өмірлік жобаларды математикалық тұрғыда шешу олардың ынтымақтастығын дамытады.

Практикадан мысалдар

1. Алгебра сабағында пайыздық есептер – 7-сыныпта «Пайыздық есептер» тақырыбын өткенде оқушыларға дүкендегі жеңілдік, банктегі несие бойынша өмірлік есептер берілді. Нәтижесінде 25 оқушының 20-сы (80%) есепті дұрыс шығарды, бұл өткен жылмен салыстырғанда 15%-ға жоғары нәтиже көрсетті.

2. Геометрияда кеңістік ойлау – 8-сыныпта «Призма және пирамиданың көлемі» тақырыбын GeoGebra бағдарламасы арқылы визуалды түрде түсіндірдім. Сабақ соңындағы рефлексияда оқушылардың 90%-ы «тақырыпты түсіндім» деп жауап берді. Бұрын бұл көрсеткіш 65–70% шамасында болатын.

3. Ойын технологиясы (Quizizz, Kahoot) – 6-сыныпта «Бөлшектерді қосу және азайту» тақырыбында Quizizz платформасын пайдаланып, онлайн жарыс өткіздім. Қатысқан 28 оқушының 25-і (89%) тапсырмаларды уақытылы әрі дұрыс орындады, сабақтағы белсенділік 2 есеге артты.

4. Топтық жұмыс – 9-сыныпта оқушыларды 4 топқа бөліп, «Квадрат теңдеулерді шешу әдістерін» постер арқылы қорғауды тапсырдым. Нәтижесінде оқушылардың пікір білдіру белсенділігі 70%-дан 95%-ға дейін өсті.

Қорытынды

Қорытындылай келе, математика пәнін оқытуда оқушылардың қызығушылығын арттыру – мұғалімнің ізденісі мен шығармашылығына байланысты. Өмірмен байланысты тапсырмалар, заманауи технологиялар, ойын элементтері мен топтық жұмыс түрлері оқушылардың пәнге деген ынтасын күшейтеді. Практика көрсеткендей, мұндай әдістер нәтижесінде үлгерім көрсеткіштері айтарлықтай жақсарады. Оқушылардың логикалық ойлауы дамып, сабақтағы белсенділігі артады. Сондықтан әр мұғалім өз тәжірибесінде жаңа технологияларды енгізіп, өмірмен байланысты тапсырмаларды көбірек қолдануы тиіс.


Автор: Ынтымақ Щарбат

Жұмыс орны: Жетісу облысы, Қаратал ауданы, Үштөбе қаласы

Мекеме: Бикен Римова атындағы МДШО бар орта мектеп-гимназиясы

Қызметі: математика пәні мұғалімі

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.08.2025
90
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі