Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Математика пәнін оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Математика пәнін оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері
Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгінгі таңда жеке тұлғаны емес, оның даму үрдісін басқару қажеттігі айқындалып отыр. Білім алушының түрлі ақпараттың толассыз ағынында бағытталуы қиынға түсіп отыр, ол үшін оның талдау, құрылымдау, жүйелеу, мәселені шешу дағдылары жетік дамытылуы тиіс. Ал бұл, педагог жұмысындағы тікелей жасалатын әдістерден бас тартылып, артық дидактизмнен, ғибаратты сарыннан тежелуді; оның есесіне бірінші орынға қарым-қатынас жасаудың сұхбаттық әдістерін, шындықты бірлесіп іздеуді, сан алуан шығармашылық әрекетті тәрбиелеуші шарттарды жасау арқылы дамытуды білдіреді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Математика пәнін оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлеріБіз «Өмірбойынажететінбілімалу» моделінен«өмірбойыбілімалып өту» моделіне көшуге тиіспіз.Н.Ә. НазарбаевӘлемдік бәсекелестік заманында әрбір адамның білімсапасын, қабілеттік деңгейін, іскерлік мүмкіндігін анықтайтын адамресурстарындамыту мәселесі күн тәртібіне өткір қойылып, адамның білімі мен біліктілігі қазіргі кезеңде мемлекеттердің бәсекеге қабілеттілігінің ең маңызды көрсеткішіне айналыпотыр. Бәсекеге қабілетті, интеллектуалдық күші жетікмаманкадрларболмай, әлемдік бәсекеге төтеп береалатындай экономика дамымайды. Қай заманда да өркениеттің өрлеуі интеллектуалдық шығармашылық қабілеттің негізіндеіске аспақ.Бүгінгі таңда жеке тұлғаныемес, оның даму үрдісін басқару қажеттігі айқындалып отыр. Білім алушының түрлі ақпараттың толассыз ағынында бағытталуы қиынға түсіпотыр, ол үшін оның талдау, құрылымдау, жүйелеу, мәселені шешу дағдылары жетікдамытылуытиіс. Ал бұл, педагог жұмысындағы тікелейжасалатын әдістерден бас тартылып, артық дидактизмнен, ғибаратты сарыннантежелуді; оның есесінебірінші орынға қарым-қатынас жасаудың сұхбаттық әдістерін, шындықты бірлесіпіздеуді, сан алуан шығармашылық әрекетті тәрбиелеуші шарттардыжасау арқылы дамытудыбілдіреді.Әдіс түрлері:Ойын түрлері;Жеке және жұптық, топтық жұмыстар;Оқушылардың өз бетінше іс-әрекеттері;Нақты жағдайлар, олардың нәтижесін жасау;Сұрақтар қоюда ынталандыру (СТО-ға үйрету);Оқыту мәселелері.
“Ыстық орындық” әдісі. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық.
“Автор орындығы” оқушының өзі жазған шығарма, эссесін оқытқанда отырғызып оқытуға болады.Бұл әдістер үй тапсырмасын сұрауда, өткен сабақты бекітуде тиімді.
«Миға шабуыл» стратегиясы
(Мұғалімдермен жұмыс)Тақырыпқа байланыстыидеяларды көбірек жазыңыз. Уақыт аяқталғанда кезектесіп өз идеяларыңызды оқисыз, идея қайталанбау керек. Қайталанған идеялардысызыптастап отырыңыз. Мысалы: “оқушылар мектептітастамас үшін не істеукерек?”4. “3 таяқша” әдісі(мұғалімдермен жұмыс)Берілген тақырыпқа байланысты1 сұрақ1 жауап1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады.Мысалы: “деңгейлі оқыту туралы”5. «Бинго» ойыны.Лотоға түскен сандарға байланысты сұрақтар беру. Мысалы: 16 – сұрақ.Сабаққа не үшін келдіңіз?Алдымен оқушыларға жауапбергізіп, соңынан дайынжауаптыашу, салыстыру.«Әдіс алмасу үшін»
«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?Өтілген мәтін бойыншамысалдаркелтіріледі. Мысалдарды оқу кезінде оқушылар олкелтірілген мысалдың өтілген мәтінде бар, жоғын анықтайды.7. «Он сұрақ!» әдісі.(Негізгі сөзді табу)Оқушы бірсыныптасын таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикердіжапсырады (немесе қолына ұстатып, қолын жоғары көтеріп ұстау) – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ депберіледі.8. «Серпілгенсауал» әдісі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз.Мысалы,– “Самат, Рахаттың жауабытуралы сен не ойлайсың?”– “Самал, Айгүлдің жауабынбарынша кеңейту үшін оны қалай дамытуға болады?”– “Қанат, естігеннің барлығын бір жауапқа қалай біріктіругеболады?”9. «Құпия зат»– Мыназатбойынша 5 сұрақ құрастырыңыз:Бұл не? деп СҰРАМАҢЫЗ10. «Лездеме!» әдісі.Сіздің топтың екі қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сіздебір минут бар:Конверттенбір сөзді бірреталуСөздің өзін атамай түсіндіруСөзді тапқан біріншіадамконверттенкелесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!11.«9 – ромб» әдісіҚатысушыларға айтарлықтай маңыздысын анықтап, талқылау үшін тізімберіледі. Тізімнің әрбір тармағын үлкен ромбылы торға орналастыру қажет. Маңызды тармақтарды әдетте ромбының жоғарғы жағына, ал оншалықты маңызды еместерін төменгі бөлігіне орналастырады. Әр қатарда орналасқан тармақтардың маңызы бірдей. Кейбіртоптар ең маңызды карточкаларын орталықта орналастыраалады (екі нұсқасы сәйкес келеді, себебі тапсырманың маңызды элементі топтағы талқылау үдерісі болыптабылады). Ромбының нысаны топқа бірқатар басымдықтар мен перспективаларды қамтуға мүмкіндік береді.
«Бірге ойлаймыз» әдісі. Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тартуда.• көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз.
мұғаліміңіз 1 – 4 дейін санды таңдайды;
осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді;
талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл.
Командада жұмыс істеукезіндесізге алынған білімдерін көрсету үшін сөйлемді кеңейтуіңіз қажет. Сөйлемі барынша дұрыс және нақты команда сыйлық алады!Бастапқы сөйлемнің мысалы:Бүгін бізмектепке жиналдық.Кеңейтілген сөйлемнің мысалы:Бүгін бізШона Сымаханұлы атындағы мектепке, семинар – кустаға келдік.
Кері байланыс түрлері
«Алма ағашы» әдісі. Оқушыларға сабақ басындаекі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілукерек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадымдепойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманыорындайалмадым, көңіл – күйім жоқ.14. «Бір сөзбен» әдісі – Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады.
1. Мен үшін сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды.
3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым.
4. Мен пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым.
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін.
Бұл карточканы таратып бергенде оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен сабаққа деген ынтасын білдіретін сөйлемдердің бірінің тұсына «+» белгісін қою тапсырылады. Кері – байланыс әдістерінің бірі: «Тазалық» ойыны
Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған:
Чемодан(суреті)
Қоқыс жәшігі (суреті)
Еттартқыш (Суреті)
– Оқушылар, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керекемес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгінгі ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керекдегендеріболса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)Жоғарыда
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз