Математика пәнінен №1 жиынтық бағалау.2 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Математика пәнінен №1 жиынтық бағалау.2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен №1 «Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары берілген. Сынып жетекшілеріне арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқушының аты-жөні:____________________________________________________


«Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы»

бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Бөлімше

3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы

3.2 Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу


Оқу мақсаты

2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір-бірінен

ажырату және атау/ тіктөртбұрышты, шаршыны,

тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша

ажырату және атау

2.3.2.1 Нүктелі қағазда кесінділер, түзулер мен

геометриялық фигураларды орны, қозғалыс және

бағыты бойынша нұсқаулыққа сәйкес сызу


Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Көпбұрыштарды ортақ белгілері бойынша жіктейді

  • Нүктелі қағазға берілген нұсқаулыққа сәйкес кесінді, түзу, геометриялық фигуралар салады


Ойлау дағдыларының

деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану


Орындау уақыты

15 минут


Тапсырма

  1. Фигураларға мұқият қара. Фигура атауларының тұсына сәйкес нөмірлерді жаз.


Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

8

6

4

2



Shape6 Shape5

5

1



Shape8 Shape7

7

3







Shape9 Shape10

10



10


9








Шаршылар ________________________________________



Тіктөртбұрыштар ___________________________________


  1. Нұсқаулықты мұқият оқы. Сызу құралдарын пайдаланып орында.


  1. Қағаздың ортасына тігінен орналасқан ұзындығы 3 см кесінді сыз.

  2. Кесіндінің сол жағына кез келген төртбұрыш сал.

  3. Кесіндінің оң жағына кез келген үшбұрыш сал.

  4. Сол жақ төменгі бұрышқа көлденеңінен түзу сызық сыз.

  5. Оң жақ жоғарғы бұрышқа шаршы сал.

























































Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Көпбұрыштарды ортақ белгілері бойынша жіктейді



1

шаршыларды анықтайды;

1

тіктөртбұрыштарды анықтайды;

1

Нүктелі қағазға берілген нұсқаулыққа сәйкес кесінді, түзу, геометриялық фигуралар салады





2

қағаздың ортасына тігінен орналасқан ұзындығы 3 см кесінді сызады;

1

кесіндінің сол жағына кез келген төртбұрыш салады;

1

кесіндінің оң жағына кез келген үшбұрыш салады;

1

сол жақ төменгі бұрышқа көлденеңінен түзу сызық сызады.

1

оң жақ жоғарғы бұрышқа кез келген шаршы салады.

1

Барлығы

7

«Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы» бөлімі

бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________


Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Көпбұрыштарды ортақ белгілері бойынша жіктейді

1

КShape11 өпбұрыштарды ортақ белгілеріне қарай жіктеуге қиналады.

Шаршыларды / тіктөртбұрыштарды

аShape12 нықтауда қателеседі.

КShape13 өпбұрыштарды ортақ белгілеріне қарай дұрыс жіктейді.

Нүктелі қағазға берілген нұсқаулыққа сәйкес кесінді, түзу, геометриялық фигуралар салады



2

НShape14 ұсқаулық бойынша түзу, кесінді және геометриялық фигураларды салуда қиналады.

НShape15 ұсқаулық бойынша орны мен қозғалыс бағытын сақтай отырып түзу / кесінді / төртбұрыш / үшбұрыш/шаршы салуда қателіктер жібереді.

ТShape16 үзу, кесінді, геометриялық фигураларды нүктелі қағазға нұсқаулыққа сәйкес салады.





«Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Бөлімше

1.2 Сандармен амалдар орындау

5.1 Есептер және математикалық модель


Оқу мақсаты

2.1.2.2 Көбейту және бөлу өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау

2.5.1.3 Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру және шығару


Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Көбейту және бөлу амалдарының нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты қолданады

  • Бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді шығарады


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану


Орындау уақыты

15 минут


Тапсырма


  1. Көбейту және бөлу амалдарын қолданып, берілген сандармен 4 теңдік құрастырып жаз.


  1. Белгісіз сандарды анықта.

Shape17 Shape19 Shape20 Shape18

4 = 16 : 4 = 5 21 : = 3


  1. Есепті шығар.


Әжей 12 самсаны әр немересіне 3 самсадан тең бөліп берді. Әжейдің қанша немересі бар?




Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Көбейту және бөлу амалдарының нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты қолданады







1

берілген сандармен көбейтінді құрастырады;

1

көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пайдаланып, көбейтінді жазады;

1

көбейтіндінің мәнін бірінші көбейткішке бөлу арқылы бөлінді құрастырады;

1

көбейтіндінің мәнін екінші көбейткішке бөлу арқылы бөлінді құрастырады;

1



2

көбейтудің белгісіз компонентін анықтайды;

1

белгісіз бөлінгішті анықтайды;

1

белгісіз бөлгішті анықтайды;

1

Бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді шығарады



3

есептің қысқаша шартын құрады;

1

амал таңбасын анықтап, өрнек түрінде жазады;

1

өрнектің мәнін табады;

1

есептің жауабын жазады.

1

Барлығы

11

«Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты

ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________


Бағалау критерийі

Тапсырма №

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Көбейту және бөлу амалдарының нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты қолданады







1

БShape21 ерілген сандармен көбейту және бөлу амалдарының байланысы негізінде көбейтінділер мен бөлінділер құрастыруда қиналады.

БShape22 ерілген сандармен көбейтінді құрастыруда/ көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пайдаланып, өрнек құруда/ көбейтіндінің мәнін бірінші және екінші көбейткішке бөлу арқылы бөлінділер құрастыруда қателіктер жібереді.

БShape23 ерілген сандармен көбейту және бөлу амалдарының байланысы негізінде көбейтінді мен бөліндіге өрнектер құрастырады.


2

КShape24 өбейту мен бөлудің компоненттері арасындағы байланыстың негізінде белгісіз компоненттерді анықтауда қиналады.

КShape25 өбейту мен бөлудің компоненттері арасындағы байланыстың негізінде белгісіз көбейткішті/ бөлінгішті/ бөлгішті анықтауда қателіктер жібереді.


КShape26 өбейту мен бөлудің компоненттері арасындағы байланыстың негізінде белгісіз компоненттерді дұрыс анықтайды.


Бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді шығарады


3

БShape27 ірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді шығаруда қиналады.

ЕShape28 септің шарты бойынша өрнек құрады, есептің қысқаша шартын құруда/ өрнектің мәнін табуда/ жауабын жазуда қателіктер жібереді.


Бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді дұрыс шығарады.

Shape29

«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Бөлімше

2.1 Санды және әріпті өрнектер

2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу

5.1 Есептер және математикалық модель


Оқу мақсаты

2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу

2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу

2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше

есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген

жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу


Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады

  • Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді

  • Құрама есептерді шығарады


Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма


1. x = 40 деп алып, x : 5 + 86 өрнегінің мәнін тап.



2. Теңдеуді шеш.


2 * х = 18



3. Есепті шығар.


Математика пәнінен өтетін олимпиадаға қатысу үшін Астана қаласына 24 ұл бала және олардан 3 есе кем қыз бала келді. Олимпиадаға барлығы неше оқушы келді?
















Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады


1

бөліндінің мәнін табады;

1

қосындының мәнін табады;

1

Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді



2

белгісіз көбейткішті табу жолын анықтайды;

1

теңдеудің түбірін есептейді;

1

теңдеуді тексереді;

1

Құрама есептерді шығарады





3


есептің қысқаша шартын құрады/

сызбасын сызады;

1

шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек құрастырады;

1


бірінші өрнектің мәнін табады;

1

шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек құрастырады;

1

екінші өрнектің мәнін табады;

1

есептің жауабын жазады.

1

Барлығы

11





«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________


Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады

1

Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда қиналады.

Shape30

ӘShape31 ріптік мәні бойынша өрнек құрастырады, өрнектің мәнін табуда қате жібереді.

Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырады және өрнектің мәнін дұрыс анықтайды.

Shape32

Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді

2

Көбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешуде қиналады.

Shape33

Белгісіз көбейткішті анықтайды, өрнектің мәнін есептеуде/ теңдеуді тексеруде қателеседі.

Shape34

КShape35 өбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді дұрыс шығарады

Құрама есептерді шығарады

3

ҚShape36 ұрама есептерді рәсімдеуде және шығаруда қиналады.

ЕShape37 септің қысқаша шартын құруда немесе сызбасын сызуда / шешу жолының бірінші/екінші амалдарын таңдауда/өрнектердің мәнін есептеуде/ есептің жауабын жазуда қателіктер жібереді.


Құрама есептерді дұрыс рәсімдейді және шығарады

Shape38


3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы


1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты


Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2-сыныпта «Математика» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.


2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар


«Математика» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).


3. 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу


3.1 Ұзақтығы – 40 минут

Балл саны - 15


3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы


Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда білім алушылардың білім, білік, дағдыларын өлшеу құралы ретінде қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.

Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сандық мән, сөздер немесе қысқа шешімі түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім алушы тапсырманың толық шешімін және шешімін табудың қадамдарын көрсетуі қажет.

Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 4 тапсырмадан тұрады.






Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Бөлім

Бөлімше

Оқу мақсаты

Тапсырманың сипаттамасы

Тапсырма саны

Жалпы балл

1

3А бөлім – Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы

3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы

2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір- бірінен ажырату және атау/ тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау

Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.



1



3

2


3В бөлім- Көбейту және бөлу.Есептер


1.2 Сандармен амалдар орындау




2.1.2.1 Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысы, бөлуді заттарды түрлеріне қарай және тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну

Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.


1


2

3

3С бөлім –Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер


2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу




2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38;

(24-3)-х=8;

а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу

Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.



1


4

5.1 Есептер және математикалық модель


2.​5.​1.​7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу

Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.




1



6

Барлығы

4

15

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі


«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған

жиынтық бағалаудың тапсырмалары





  1. Бұрыштардың түрлерін анықтап, жаз: тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш


[3]


  1. Қосындыны көбейтінді түрінде жаз.


4+4+4+4+4= k+k+k+k+k+k+k=

[2]

  1. Теңдеуді шеш.


у - (46 + 24) = 90


[4]

  1. Есепті шығар.


Екі бала шаңғымен серуендеуге шықты. Бірінші бала 4 км, ал екіншісі одан 12 км артық жол жүрді. Екіншісіне қарағанда бірінші бала неше есе кем жол жүрді?

[6]















Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

1


1

1

2

4+4+4+4+4= 4 5

1


k+k+k+k+k+k+k= k 7

1

3

у – 70 = 90

1


у = 70 +90

1

у = 160

1

Тексеру: 160 -70 =90

1

3

Shape39

I бала – 4 км ? есе <

II бала - ?, 12 км артық

1

Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін.


4 + 12 =


1


Есепті бір өрнекпен шығарған жағдайда 4 балл қойылады.

(4+12):4=4 (есе)

4 + 12 = 16 (км) - II баланың жүрген жолы

1

16 : 4 =

1

16 : 4 = 4 (есе) - кем

1

Жауабы: I бала 4 есе кем жол жүрді/4есе кем жүрді/4есе кем/4есе

1


Барлығы

15




5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.

Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.

Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.




6. Модерация және балл қою


Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
























4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Тиімді есептеу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Бөлімше

1.2 Сандармен амалдар орындау

2.1 Санды және әріпті өрнектер


Оқу мақсаты

2.1.2.3 Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін/

көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

2.2.1.6 Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердегі арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу


Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Өрнектердің мәнін табу үшін қосудың терімділік, қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданады

  • Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды

  • Бірнеше амалды жақшалы өрнектердің мәнін табады


Ойлау дағдыларының

деңгейі

Қолдану



Орындау уақыты

15 минут


Тапсырма


  1. Тиімді есептеу тәсілін көрсетіп өрнек жаз және өрнектің мәнін тап.


  1. 23 + 38 = 3) 97 + 95 + 3=


  1. 5 9 = 4) 5 + 64 + 5 + 6 =




  1. Өрнектің мәнін тап.


(72 - 27) : 5 + 4 =















Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Өрнектердің мәнін табу үшін қосудың терімділік, қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданады.


1

қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданып, қосындының мәнін табады;

1

көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданып, көбейтіндінің мәнін табады;


1

қосудың терімділік қасиетін қолданып, екі амалды өрнектің мәнін табады;


1

қосудың терімділік қасиетін қолданып, бірнеше амалды өрнектің мәнін табады;


1

Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды

Бірнеше амалды жақшалы өрнектердің мәнін табады


2




амалдардың орындалу ретін анықтайды;

1

айырманың мәнін табады;

1

бөліндінің мәнін табады;

1

айырманың мәнін табады.

1

Барлығы

8


«Тиімді есептеу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________


Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Өрнектердің мәнін табу үшін қосудың терімділік, қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданады


1

ӨShape40 рнектердің мәнін табу үшін қосудың терімділік, қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолдануда қиналады.

ӨShape41 рнектердің мәнін табу үшін қосудың терімділік/ қосудың /көбейтудің ауыстырымдылық қасиеттерін қолдануда қателіктер жібереді.

Өрнектердің мәнін табу үшін қосудың терімділік, қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиеттерін қолданады.

Shape42

Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін көрсетеді.

Бірнеше амалды жақшалы өрнектердің мәнін табады


2



Бірнеше амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтауда және өрнектердің мәнін табуда қиналады.

Shape43

БShape44 ірнеше амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтауда/ айырманың/бөліндінің/қосындының мәнін табуда қателіктер жібереді.

БShape45 ірнеше амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды және өрнектердің мәнін дұрыс шығарады.

«Есептерді шешу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Бөлімше

5.1 Есептер және математикалық модель


Оқу мақсаты

2.5.1.4 Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру


Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Санды бірнеше есе арттыруға/кемітуге берілген есептерді шығарады

  • Берілген есепке кері есеп құрастырады және шығарады

  • Еселік салыстыруға берілген есептерді шығарады


Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма


1. Есепті шығар.

Зат салынған сөмкенің массасы 5кг, ал шабаданның массасы одан 3 есе ауыр. Шабаданның массасы қанша?


  1. кг ?, 3 есе ауыр


2. Есепке кері есеп құрастыр және шығар.




































































































































































































3. Есептің шешуі болатын өрнекті тауып, белгіле (). Жауабын жаз.


Оқушылар саяхатқа шықты. Үлкен автобусқа 35 оқушы, ал кіші автобусқа

7 оқушы отырды. Кішісіне қарағанда үлкен автобусқа неше есе артық оқушы отырды?




Жауабы: _____________________________________________







Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Санды бірнеше есе арттыруға/ кемітуге берілген есептерді шығарады





1

есептің қысқаша шартын жазады/сызбасын сызады;

1

амал таңбасын таңдап, өрнек құрап жазады;

1

өрнектің мәнін табады;

1

есептің жауабын жазады.

1

Берілген есепке кері есеп құрастырады және шығарады


2

кері есептің қысқаша шартын жазады/сызбасын сызады;

1

амал таңбасын таңдап, өрнек құрап жазады;

1

өрнектің мәнін табады;

1

есептің жауабын жазады.

1

Еселік салыстыруға берілген есепті шығарады


3

есептің дұрыс шешімін көрсететін өрнекті анықтайды;

1

есептің жауабын жазады.

1

Барлығы

10

«Есептерді шешу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты

ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________


Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Санды бірнеше есе арттыруға/кемітуге берілген есептерді шығарады





1


Санды бірнеше есе арттыруға немесе кемітуге берілген есептерді шығаруда қиналады.


Shape46

Есептің қысқаша шартын жазуда немесе сызбасын сызуда / есепті шешу жолын өрнектеуде/ өрнектің мәнін табуда/есептің жауабын жазуда қателіктер жібереді.

Shape47

СShape48 анды бірнеше есе арттыруға немесе кемітуге берілген есептерді дұрыс шығарады.

Берілген есепке кері есеп құрастырады және шығарады



2

Shape49 Берілген есепке кері есеп құрастыруда және шығаруда қиналады.

Кері есеп құрастыруда/ есептің шешу жолын өрнектеуде/ өрнектің мәнін табуда/ есептің жауабын жазуда қателіктер жібереді.

Shape50

Shape51 Берілген есепке кері есеп құрастырады және шығарады.

Еселік салыстыруға берілген есептерді шығарады



3

ЕShape52 селік салыстыруға берілген есептерді шығаруда қиналады

ЕShape53 селік салыстыруға берілген есептердің шешуін анықтауда/жауабын жазуда қателіктер жібереді

ЕShape54 селік салыстыруға берілген есептерді дұрыс шығарады

«Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Бөлімше

3.1 Геометриялық фигуралар және олардың

классификациясы

5.2 Математикалық тіл


Оқу мақсаты

2.3.1.4 Фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу

2.5.2.3 Нүктелерді, кесінділерді, сәулелерді, түзулерді латын алфавитінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқу


Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Периметрі мен белгілі қабырғалары бойынша фигураның белгісіз қабырғасының ұзындығын табады

  • Нүкте, кесінді, сәуле, түзулерді белгілеуде латын алфавитінің бас әріптерін қолданады


Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма

1. Есепті шығар.

Периметрі 25 см, бірінші қабырғасының ұзындығы 12 см, ал екінші қабырғасы 4 см болатын үшбұрыштың үшінші қабырғасының ұзындығын тап.



2. Фигуралары дұрыс белгіленген қатарды белгіле () .



А) ОА кесіндісі, а түзуі , P нүктесі, СК сәулесі

В) а түзуі, СК кесіндісі, ОА сәулесі, Р нүктесі

С) СК сәулесі, ОА кесіндісі, Р түзуі, a нүктесі

D) а сәулесі, СК кесіндісі, ОА түзуі, Р нүктесі







3. Фигураларды нұсқаулыққа сәйкес белгіле.


Shape58 Shape57 Shape56 Shape55

СА кесіндісі

Вывкавка мв





Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Периметрі бойынша фигураның белгісіз қабырғаның ұзындығын табады





1

есептің шартын құрады;

1

бірінші орындалатын амалды таңдап, өрнек құрады;

1

өрнектің мәнін табады;

1

екінші орындалатын амалды таңдап, өрнек құрады;

1

өрнектің мәнін табады;

1

есептің жауабын жазады.

1

Нүкте, кесінді, сәуле, түзулерді белгілеуде латын алфавитінің бас әріптерін қолданады



2

фигуралары дұрыс белгіленген қатарды анықтайды;

1

түзуді анықтайды және белгілейді;

1

сәулені анықтайды және белгілейді;

1

нүктені анықтайды және белгілейді;

1

кесіндіні анықтайды және белгілейді;

1

Барлығы

11



«Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты

ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Оқушының аты-жөні___________________________________________________________


Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орташа

Жоғары

Периметрі бойынша фигураның белгісіз қабырғасының ұзындығын табады




1

ПShape59 ериметрі мен белгілі қабырғалары арқылы үшбұрыштың белгісіз қабырғасының ұзындығын анықтауда қиналады.

Есептің қысқаша шартын құруда/ есептің шешуін өрнектеп көрсетуде/

өShape60 рнектің мәнін есептеуде / есептің жауабын жазуда қателіктер жібереді.

ПShape61 ериметрі мен белгілі қабырғалары арқылы үшбұрыштың белгісіз қабырғасының ұзындығын дұрыс анықтайды.

Нүкте, кесінді, сәуле, түзулерді белгілеуде латын алфавитінің бас әріптерін қолданады

2

Геометриялық фигураларды белгіленуі бойынша атауда және белгілеуде қиналады.

Shape62

ГShape63 еометриялық фигураларды белгіленуі бойынша оқуда/ фигураларды аталуына қарай латын алфавитінің әріптерімен белгілеуде қате жібереді

ГShape64 еометриялық фигураларды латын алфавитінің әріптерімен белгілейді және дұрыс атайды


4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы


1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты


Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2-сыныпта «Математика» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.


2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар


«Математика» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).


3. 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу


3.1 Ұзақтығы – 40 минут

Балл саны - 15


3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы


Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда білім алушылардың білім, білік, дағдыларын

өлшеу құралы ретінде қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.

Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сандық мән, сөздер немесе қысқа шешімі түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім алушы тапсырманың толық шешімін және шешімін табудың қадамдарын көрсетуі қажет.

Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 5 тапсырмадан тұрады.




















Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Бөлім

Бөлімше

Оқу мақсаты

Тапсырманың сипаттамасы

Тапсырма саны

Жалпы балл

1

4A бөлім– Тиімді есептеу тәсілдері


1.2 Сандармен амалдар орындау


2.1.2.3 Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін/көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.



1



2

2.1 Санды және әріпті өрнектер

2.2.1.6 Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердегі арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу

Білім алушы жабық түрдегі көп таңдауы бар тапсырманы орындайды.


1


1

2

4B бөлім – Есептерді шешу тәсілдері


5.1 Есептер және математикалық модель

2.5.1.8 Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде/ құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу

Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.



1



6

3

4C бөлім – Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан


3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы

2.3.1.3 Көпбұрыштардың, қоршаған ортадағы заттар қабырғаларының ұзындығын өлшеу, периметрді табуға арналған формулаларды: Р=(а+b)∙ 2,

Р= а ∙4, Р = a+b+c қорытындылау, құру және қолдану

Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.




1





3



5.2 Математикалық тіл

2.5.2.3 Нүктелерді, кесінділерді, сәулелерді, түзулерді латын алфавитінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқу

Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.


1


3

Барлығы

5

15

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі


«Математика» пәнінен 4-тоқсанға арналған

жиынтық бағалаудың тапсырмалары



  1. Мәні бірдей болатын өрнектерді байланыстырып сыз.


Shape65

5+9




Shape66 Shape67

14 + (67 + 3)

9 5




Shape68

(14+3)+(67+3)


Shape69

(14 + 67) + 3



Shape70

5 9





[2]


  1. Өрнекті соңғы орындалатын амал таңбасымен және нәтижесімен байланыстырып сыз.


Shape72 Shape71

1

:



5 4 – 16 : 4

Shape74 Shape73

16

-





[1]

3. Есепті шығар.

Аулада 27 раушан гүлі, одан 3есе кем түймедақ және түймедақтан 4-еуі артық қызғалдақ

өсіп тұр. Аулада неше қызғалдақ өсіп тұр?

[6]

  1. Әр фигураның периметрін тап.


Shape76 Shape75

7 см

4 см


Shape78 Shape77

Shape79

Shape82 Shape81 Shape80

3 см

3 см

3 см




Shape83

3 см




Р = ______________ Р=________________ Р= _________________

[3]


5. Фигураларды латын әріптерімен белгіле.



___________ сәулесі _________ нүктесі _______ кесіндісі

[3]






Балл қою кестесі


Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

9 ∙ 5=5 ∙ 9

1


(14 + 67) + 3 = 14 + (67 + 3)

1


2


1


3


РShape84 аушан – 27

ТShape85 үймедақ - ?, 3 есе кем

Қызғалдақ -?, 4-еуі артық

1

Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін.

27 : 3 =

1

Есепті бір өрнекпен шығарғанжағдайда 4 балл қойылады.

27: 3 + 4 =13 (қ.)

9 (гүл.) – түймедақ

1

9 + 4 =

1

13 (гүл.) – қызғалдақ

1

Жауабы: аулада 13 қызғалдақ өсіп тұр/13 қызғалдақ/13қ

1


4

РShape86 = 3 +3 +3 = 9 (см)

1



РShape87 = 4 ∙4=16( см)

1



РShape88 = (7+3) ∙2=20 (см)

1


5

3

Әр фигураның белгіленуі үшін 1 балл қойылады.

Барлығы

15




5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.

Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.

Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.



6. Модерация және балл қою


Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.














1

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2025
252
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі