Оқушының аты-жөні:____________________________________________________
«Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
1.2 Сандармен амалдар орындау 5.1 Есептер және математикалық модель |
|
Оқу мақсаты |
2.1.2.2 Көбейту және бөлу өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау 2.5.1.3 Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру және шығару |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
15 минут |
|
Тапсырма |
|
4 ∙ = 16 : 4 = 5 21 : = 3
Әжей 12 самсаны әр немересіне 3 самсадан тең бөліп берді. Әжейдің қанша немересі бар? |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Көбейту және бөлу амалдарының нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты қолданады |
1 |
берілген сандармен көбейтінді құрастырады; |
1 |
|
көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пайдаланып, көбейтінді жазады; |
1 |
||
|
көбейтіндінің мәнін бірінші көбейткішке бөлу арқылы бөлінді құрастырады; |
1 |
||
|
көбейтіндінің мәнін екінші көбейткішке бөлу арқылы бөлінді құрастырады; |
1 |
||
|
2 |
көбейтудің белгісіз компонентін анықтайды; |
1 |
|
|
белгісіз бөлінгішті анықтайды; |
1 |
||
|
белгісіз бөлгішті анықтайды; |
1 |
||
|
Бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді шығарады |
3 |
есептің қысқаша шартын құрады; |
1 |
|
амал таңбасын анықтап, өрнек түрінде жазады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Көбейту және бөлу амалдарының нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты қолданады |
1 |
Б |
Б |
Б |
|
2 |
К |
К |
К |
|
|
Бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді шығарады |
3 |
Б |
Е |
Бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді дұрыс шығарады.
|
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
2.1 Санды және әріпті өрнектер 2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу 5.1 Есептер және математикалық модель
|
|
Оқу мақсаты |
2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу 2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу 2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма |
|
|
1. x = 40 деп алып, x : 5 + 86 өрнегінің мәнін тап. 2. Теңдеуді шеш. 2 * х = 18 3. Есепті шығар. Математика пәнінен өтетін олимпиадаға қатысу үшін Астана қаласына 24 ұл бала және олардан 3 есе кем қыз бала келді. Олимпиадаға барлығы неше оқушы келді? |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
бөліндінің мәнін табады; |
1 |
|
қосындының мәнін табады; |
1 |
||
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
белгісіз көбейткішті табу жолын анықтайды; |
1 |
|
теңдеудің түбірін есептейді; |
1 |
||
|
теңдеуді тексереді; |
1 |
||
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
есептің қысқаша шартын құрады/ сызбасын сызады; |
1 |
|
шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
||
|
бірінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
||
|
екінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда қиналады.
|
Ә |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырады және өрнектің мәнін дұрыс анықтайды.
|
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
Көбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешуде қиналады.
|
Белгісіз көбейткішті анықтайды, өрнектің мәнін есептеуде/ теңдеуді тексеруде қателеседі.
|
К |
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
Қ |
Е |
Құрама есептерді дұрыс рәсімдейді және шығарады
|
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Математика» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Математика» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).
3. 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 15
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда білім алушылардың білім, білік, дағдыларын өлшеу құралы ретінде қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сандық мән, сөздер немесе қысқа шешімі түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім алушы тапсырманың толық шешімін және шешімін табудың қадамдарын көрсетуі қажет.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 4 тапсырмадан тұрады.
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
|
№ |
Бөлім |
Бөлімше |
Оқу мақсаты |
Тапсырманың сипаттамасы |
Тапсырма саны |
Жалпы балл |
|
1 |
3А бөлім – Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы |
3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы |
2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір- бірінен ажырату және атау/ тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
3 |
|
2 |
3В бөлім- Көбейту және бөлу.Есептер |
1.2 Сандармен амалдар орындау |
2.1.2.1 Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысы, бөлуді заттарды түрлеріне қарай және тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
2 |
|
3 |
3С бөлім –Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер |
2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу |
2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
4 |
|
5.1 Есептер және математикалық модель |
2.5.1.7 Екі амалмен
орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік
салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары)
модельдеу |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
6 |
||
|
Барлығы |
4 |
15 |
||||
4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
[3]
4+4+4+4+4= k+k+k+k+k+k+k= [2]
у - (46 + 24) = 90 [4]
Екі бала шаңғымен серуендеуге шықты. Бірінші бала 4 км, ал екіншісі одан 12 км артық жол жүрді. Екіншісіне қарағанда бірінші бала неше есе кем жол жүрді? [6] |
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|||
|
1 |
|||
|
2 |
4+4+4+4+4= 4 ∙ 5 |
1 |
|
|
k+k+k+k+k+k+k= k ∙ 7 |
1 |
||
|
3 |
у – 70 = 90 |
1 |
|
|
у = 70 +90 |
1 |
||
|
у = 160 |
1 |
||
|
Тексеру: 160 -70 =90 |
1 |
||
|
3 |
I бала – 4 км ? есе < II бала - ?, 12 км артық |
1 |
Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін. |
|
4 + 12 = |
1 |
Есепті бір өрнекпен шығарған жағдайда 4 балл қойылады. (4+12):4=4 (есе) |
|
|
4 + 12 = 16 (км) - II баланың жүрген жолы |
1 |
||
|
16 : 4 = |
1 |
||
|
16 : 4 = 4 (есе) - кем |
1 |
||
|
Жауабы: I бала 4 есе кем жол жүрді/4есе кем жүрді/4есе кем/4есе |
1 |
|
|
|
Барлығы |
15 |
|
|
5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Тиімді есептеу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
1.2 Сандармен амалдар орындау 2.1 Санды және әріпті өрнектер |
|
Оқу мақсаты |
2.1.2.3 Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін/ көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану 2.2.1.6 Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердегі арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу
|
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
15 минут |
|
Тапсырма |
|
(72 - 27) : 5 + 4 = |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Өрнектердің мәнін табу үшін қосудың терімділік, қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданады. |
1 |
қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданып, қосындының мәнін табады; |
1 |
|
көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданып, көбейтіндінің мәнін табады; |
1 |
||
|
қосудың терімділік қасиетін қолданып, екі амалды өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
қосудың терімділік қасиетін қолданып, бірнеше амалды өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды Бірнеше амалды жақшалы өрнектердің мәнін табады |
2
|
амалдардың орындалу ретін анықтайды; |
1 |
|
айырманың мәнін табады; |
1 |
||
|
бөліндінің мәнін табады; |
1 |
||
|
айырманың мәнін табады. |
1 |
||
|
Барлығы |
8 |
||
«Тиімді есептеу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Өрнектердің мәнін табу үшін қосудың терімділік, қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданады |
1 |
Ө |
Ө |
Өрнектердің мәнін табу үшін қосудың терімділік, қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиеттерін қолданады.
|
|
Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін көрсетеді. Бірнеше амалды жақшалы өрнектердің мәнін табады |
2 |
Бірнеше амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтауда және өрнектердің мәнін табуда қиналады.
|
Б |
Б |
«Есептерді шешу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
5.1 Есептер және математикалық модель |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
2.5.1.4 Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Орындау уақыты |
20 минут |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма 1. Есепті шығар. Зат салынған сөмкенің массасы 5кг, ал шабаданның массасы одан 3 есе ауыр. Шабаданның массасы қанша?
2. Есепке кері есеп құрастыр және шығар.
3. Есептің шешуі болатын өрнекті тауып, белгіле (). Жауабын жаз.
Оқушылар саяхатқа шықты. Үлкен автобусқа 35 оқушы, ал кіші автобусқа 7 оқушы отырды. Кішісіне қарағанда үлкен автобусқа неше есе артық оқушы отырды?
Жауабы: _____________________________________________
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Санды бірнеше есе арттыруға/ кемітуге берілген есептерді шығарады |
1 |
есептің қысқаша шартын жазады/сызбасын сызады; |
1 |
|
амал таңбасын таңдап, өрнек құрап жазады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Берілген есепке кері есеп құрастырады және шығарады |
2 |
кері есептің қысқаша шартын жазады/сызбасын сызады; |
1 |
|
амал таңбасын таңдап, өрнек құрап жазады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Еселік салыстыруға берілген есепті шығарады |
3 |
есептің дұрыс шешімін көрсететін өрнекті анықтайды; |
1 |
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Барлығы |
10 |
||
«Есептерді шешу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Санды бірнеше есе арттыруға/кемітуге берілген есептерді шығарады |
1 |
Санды бірнеше есе арттыруға немесе кемітуге берілген есептерді шығаруда қиналады.
|
Есептің қысқаша шартын жазуда немесе сызбасын сызуда / есепті шешу жолын өрнектеуде/ өрнектің мәнін табуда/есептің жауабын жазуда қателіктер жібереді.
|
С |
|
Берілген есепке кері есеп құрастырады және шығарады |
2 |
|
Кері есеп құрастыруда/ есептің шешу жолын өрнектеуде/ өрнектің мәнін табуда/ есептің жауабын жазуда қателіктер жібереді.
|
|
|
Еселік салыстыруға берілген есептерді шығарады |
3 |
Е |
Е |
Е |
«Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы 5.2 Математикалық тіл |
|
Оқу мақсаты |
2.3.1.4 Фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу 2.5.2.3 Нүктелерді, кесінділерді, сәулелерді, түзулерді латын алфавитінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқу |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма |
|
|
1. Есепті шығар. Периметрі 25 см, бірінші қабырғасының ұзындығы 12 см, ал екінші қабырғасы 4 см болатын үшбұрыштың үшінші қабырғасының ұзындығын тап.
2. Фигуралары дұрыс белгіленген қатарды белгіле () .
А) ОА кесіндісі, а түзуі , P нүктесі, СК сәулесі В) а түзуі, СК кесіндісі, ОА сәулесі, Р нүктесі С) СК сәулесі, ОА кесіндісі, Р түзуі, a нүктесі D) а сәулесі, СК кесіндісі, ОА түзуі, Р нүктесі
3. Фигураларды нұсқаулыққа сәйкес белгіле.
СА кесіндісі Вывкавка мв ![]() |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Периметрі бойынша фигураның белгісіз қабырғаның ұзындығын табады |
1 |
есептің шартын құрады; |
1 |
|
бірінші орындалатын амалды таңдап, өрнек құрады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
екінші орындалатын амалды таңдап, өрнек құрады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Нүкте, кесінді, сәуле, түзулерді белгілеуде латын алфавитінің бас әріптерін қолданады |
2 |
фигуралары дұрыс белгіленген қатарды анықтайды; |
1 |
|
түзуді анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
сәулені анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
нүктені анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
кесіндіні анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орташа |
Жоғары |
||
|
Периметрі бойынша фигураның белгісіз қабырғасының ұзындығын табады
|
1 |
П |
Есептің қысқаша шартын құруда/ есептің шешуін өрнектеп көрсетуде/ ө |
П |
|
Нүкте, кесінді, сәуле, түзулерді белгілеуде латын алфавитінің бас әріптерін қолданады |
2 |
Геометриялық фигураларды белгіленуі бойынша атауда және белгілеуде қиналады.
|
Г |
Г |
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Математика» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Математика» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).
3. 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 15
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда білім алушылардың білім, білік, дағдыларын
өлшеу құралы ретінде қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сандық мән, сөздер немесе қысқа шешімі түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім алушы тапсырманың толық шешімін және шешімін табудың қадамдарын көрсетуі қажет.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 5 тапсырмадан тұрады.
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
|
№ |
Бөлім |
Бөлімше |
Оқу мақсаты |
Тапсырманың сипаттамасы |
Тапсырма саны |
Жалпы балл |
|
1 |
4A бөлім– Тиімді есептеу тәсілдері |
1.2 Сандармен амалдар орындау
|
2.1.2.3 Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін/көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
2 |
|
2.1 Санды және әріпті өрнектер |
2.2.1.6 Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердегі арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу |
Білім алушы жабық түрдегі көп таңдауы бар тапсырманы орындайды. |
1 |
1 |
||
|
2 |
4B бөлім – Есептерді шешу тәсілдері
|
5.1 Есептер және математикалық модель |
2.5.1.8 Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде/ құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
6 |
|
3 |
4C бөлім – Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан |
3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы |
2.3.1.3 Көпбұрыштардың, қоршаған ортадағы заттар қабырғаларының ұзындығын өлшеу, периметрді табуға арналған формулаларды: Р=(а+b)∙ 2, Р= а ∙4, Р = a+b+c қорытындылау, құру және қолдану |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
3 |
|
5.2 Математикалық тіл |
2.5.2.3 Нүктелерді, кесінділерді, сәулелерді, түзулерді латын алфавитінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқу |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
3 |
||
|
Барлығы |
5 |
15 |
||||
4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Математика» пәнінен 4-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
5+9
14 + (67 + 3) 9 ∙ 5
(14+3)+(67+3)
(14 + 67) + 3
5 ∙ 9 [2]
1 : 5 ∙ 4 – 16 : 4
16 -
[1] 3. Есепті шығар. Аулада 27 раушан гүлі, одан 3есе кем түймедақ және түймедақтан 4-еуі артық қызғалдақ өсіп тұр. Аулада неше қызғалдақ өсіп тұр? [6]
7 см 4 см
3 см 3 см 3 см
3 см Р = ______________ Р=________________ Р= _________________ [3] 5. Фигураларды латын әріптерімен белгіле.
___________ сәулесі _________ нүктесі _______ кесіндісі [3] |
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
9 ∙ 5=5 ∙ 9 |
1 |
|
|
(14 + 67) + 3 = 14 + (67 + 3) |
1 |
|
|
|
2 |
|
1 |
|
|
3 |
Р Т Қызғалдақ -?, 4-еуі артық |
1 |
Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін. |
|
27 : 3 = |
1 |
Есепті бір өрнекпен шығарғанжағдайда 4 балл қойылады. 27: 3 + 4 =13 (қ.) |
|
|
9 (гүл.) – түймедақ |
1 |
||
|
9 + 4 = |
1 |
||
|
13 (гүл.) – қызғалдақ |
1 |
||
|
Жауабы: аулада 13 қызғалдақ өсіп тұр/13 қызғалдақ/13қ |
1 |
|
|
|
4 |
Р |
1 |
|
|
Р |
1 |
|
|
|
Р |
1 |
|
|
|
5 |
|
3 |
Әр фигураның белгіленуі үшін 1 балл қойылады. |
|
Барлығы |
15 |
|
|
5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
2
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика пәнінен №2 жиынтық бағалау.2 сынып
Математика пәнінен №2 жиынтық бағалау.2 сынып
Оқушының аты-жөні:____________________________________________________
«Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
1.2 Сандармен амалдар орындау 5.1 Есептер және математикалық модель |
|
Оқу мақсаты |
2.1.2.2 Көбейту және бөлу өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау 2.5.1.3 Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру және шығару |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
15 минут |
|
Тапсырма |
|
4 ∙ = 16 : 4 = 5 21 : = 3
Әжей 12 самсаны әр немересіне 3 самсадан тең бөліп берді. Әжейдің қанша немересі бар? |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Көбейту және бөлу амалдарының нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты қолданады |
1 |
берілген сандармен көбейтінді құрастырады; |
1 |
|
көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пайдаланып, көбейтінді жазады; |
1 |
||
|
көбейтіндінің мәнін бірінші көбейткішке бөлу арқылы бөлінді құрастырады; |
1 |
||
|
көбейтіндінің мәнін екінші көбейткішке бөлу арқылы бөлінді құрастырады; |
1 |
||
|
2 |
көбейтудің белгісіз компонентін анықтайды; |
1 |
|
|
белгісіз бөлінгішті анықтайды; |
1 |
||
|
белгісіз бөлгішті анықтайды; |
1 |
||
|
Бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді шығарады |
3 |
есептің қысқаша шартын құрады; |
1 |
|
амал таңбасын анықтап, өрнек түрінде жазады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Көбейту және бөлу амалдарының нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты қолданады |
1 |
Б |
Б |
Б |
|
2 |
К |
К |
К |
|
|
Бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді шығарады |
3 |
Б |
Е |
Бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді дұрыс шығарады.
|
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
2.1 Санды және әріпті өрнектер 2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу 5.1 Есептер және математикалық модель
|
|
Оқу мақсаты |
2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу 2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу 2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма |
|
|
1. x = 40 деп алып, x : 5 + 86 өрнегінің мәнін тап. 2. Теңдеуді шеш. 2 * х = 18 3. Есепті шығар. Математика пәнінен өтетін олимпиадаға қатысу үшін Астана қаласына 24 ұл бала және олардан 3 есе кем қыз бала келді. Олимпиадаға барлығы неше оқушы келді? |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
бөліндінің мәнін табады; |
1 |
|
қосындының мәнін табады; |
1 |
||
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
белгісіз көбейткішті табу жолын анықтайды; |
1 |
|
теңдеудің түбірін есептейді; |
1 |
||
|
теңдеуді тексереді; |
1 |
||
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
есептің қысқаша шартын құрады/ сызбасын сызады; |
1 |
|
шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
||
|
бірінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
||
|
екінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда қиналады.
|
Ә |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырады және өрнектің мәнін дұрыс анықтайды.
|
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
Көбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешуде қиналады.
|
Белгісіз көбейткішті анықтайды, өрнектің мәнін есептеуде/ теңдеуді тексеруде қателеседі.
|
К |
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
Қ |
Е |
Құрама есептерді дұрыс рәсімдейді және шығарады
|
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Математика» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Математика» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).
3. 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 15
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда білім алушылардың білім, білік, дағдыларын өлшеу құралы ретінде қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сандық мән, сөздер немесе қысқа шешімі түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім алушы тапсырманың толық шешімін және шешімін табудың қадамдарын көрсетуі қажет.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 4 тапсырмадан тұрады.
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
|
№ |
Бөлім |
Бөлімше |
Оқу мақсаты |
Тапсырманың сипаттамасы |
Тапсырма саны |
Жалпы балл |
|
1 |
3А бөлім – Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы |
3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы |
2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір- бірінен ажырату және атау/ тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
3 |
|
2 |
3В бөлім- Көбейту және бөлу.Есептер |
1.2 Сандармен амалдар орындау |
2.1.2.1 Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысы, бөлуді заттарды түрлеріне қарай және тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
2 |
|
3 |
3С бөлім –Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер |
2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу |
2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
4 |
|
5.1 Есептер және математикалық модель |
2.5.1.7 Екі амалмен
орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік
салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары)
модельдеу |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
6 |
||
|
Барлығы |
4 |
15 |
||||
4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
[3]
4+4+4+4+4= k+k+k+k+k+k+k= [2]
у - (46 + 24) = 90 [4]
Екі бала шаңғымен серуендеуге шықты. Бірінші бала 4 км, ал екіншісі одан 12 км артық жол жүрді. Екіншісіне қарағанда бірінші бала неше есе кем жол жүрді? [6] |
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|||
|
1 |
|||
|
2 |
4+4+4+4+4= 4 ∙ 5 |
1 |
|
|
k+k+k+k+k+k+k= k ∙ 7 |
1 |
||
|
3 |
у – 70 = 90 |
1 |
|
|
у = 70 +90 |
1 |
||
|
у = 160 |
1 |
||
|
Тексеру: 160 -70 =90 |
1 |
||
|
3 |
I бала – 4 км ? есе < II бала - ?, 12 км артық |
1 |
Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін. |
|
4 + 12 = |
1 |
Есепті бір өрнекпен шығарған жағдайда 4 балл қойылады. (4+12):4=4 (есе) |
|
|
4 + 12 = 16 (км) - II баланың жүрген жолы |
1 |
||
|
16 : 4 = |
1 |
||
|
16 : 4 = 4 (есе) - кем |
1 |
||
|
Жауабы: I бала 4 есе кем жол жүрді/4есе кем жүрді/4есе кем/4есе |
1 |
|
|
|
Барлығы |
15 |
|
|
5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Тиімді есептеу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
1.2 Сандармен амалдар орындау 2.1 Санды және әріпті өрнектер |
|
Оқу мақсаты |
2.1.2.3 Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін/ көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану 2.2.1.6 Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердегі арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу
|
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
15 минут |
|
Тапсырма |
|
(72 - 27) : 5 + 4 = |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Өрнектердің мәнін табу үшін қосудың терімділік, қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданады. |
1 |
қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданып, қосындының мәнін табады; |
1 |
|
көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданып, көбейтіндінің мәнін табады; |
1 |
||
|
қосудың терімділік қасиетін қолданып, екі амалды өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
қосудың терімділік қасиетін қолданып, бірнеше амалды өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды Бірнеше амалды жақшалы өрнектердің мәнін табады |
2
|
амалдардың орындалу ретін анықтайды; |
1 |
|
айырманың мәнін табады; |
1 |
||
|
бөліндінің мәнін табады; |
1 |
||
|
айырманың мәнін табады. |
1 |
||
|
Барлығы |
8 |
||
«Тиімді есептеу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Өрнектердің мәнін табу үшін қосудың терімділік, қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданады |
1 |
Ө |
Ө |
Өрнектердің мәнін табу үшін қосудың терімділік, қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиеттерін қолданады.
|
|
Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін көрсетеді. Бірнеше амалды жақшалы өрнектердің мәнін табады |
2 |
Бірнеше амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтауда және өрнектердің мәнін табуда қиналады.
|
Б |
Б |
«Есептерді шешу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
5.1 Есептер және математикалық модель |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
2.5.1.4 Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Орындау уақыты |
20 минут |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма 1. Есепті шығар. Зат салынған сөмкенің массасы 5кг, ал шабаданның массасы одан 3 есе ауыр. Шабаданның массасы қанша?
2. Есепке кері есеп құрастыр және шығар.
3. Есептің шешуі болатын өрнекті тауып, белгіле (). Жауабын жаз.
Оқушылар саяхатқа шықты. Үлкен автобусқа 35 оқушы, ал кіші автобусқа 7 оқушы отырды. Кішісіне қарағанда үлкен автобусқа неше есе артық оқушы отырды?
Жауабы: _____________________________________________
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Санды бірнеше есе арттыруға/ кемітуге берілген есептерді шығарады |
1 |
есептің қысқаша шартын жазады/сызбасын сызады; |
1 |
|
амал таңбасын таңдап, өрнек құрап жазады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Берілген есепке кері есеп құрастырады және шығарады |
2 |
кері есептің қысқаша шартын жазады/сызбасын сызады; |
1 |
|
амал таңбасын таңдап, өрнек құрап жазады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Еселік салыстыруға берілген есепті шығарады |
3 |
есептің дұрыс шешімін көрсететін өрнекті анықтайды; |
1 |
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Барлығы |
10 |
||
«Есептерді шешу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Санды бірнеше есе арттыруға/кемітуге берілген есептерді шығарады |
1 |
Санды бірнеше есе арттыруға немесе кемітуге берілген есептерді шығаруда қиналады.
|
Есептің қысқаша шартын жазуда немесе сызбасын сызуда / есепті шешу жолын өрнектеуде/ өрнектің мәнін табуда/есептің жауабын жазуда қателіктер жібереді.
|
С |
|
Берілген есепке кері есеп құрастырады және шығарады |
2 |
|
Кері есеп құрастыруда/ есептің шешу жолын өрнектеуде/ өрнектің мәнін табуда/ есептің жауабын жазуда қателіктер жібереді.
|
|
|
Еселік салыстыруға берілген есептерді шығарады |
3 |
Е |
Е |
Е |
«Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы 5.2 Математикалық тіл |
|
Оқу мақсаты |
2.3.1.4 Фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу 2.5.2.3 Нүктелерді, кесінділерді, сәулелерді, түзулерді латын алфавитінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқу |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма |
|
|
1. Есепті шығар. Периметрі 25 см, бірінші қабырғасының ұзындығы 12 см, ал екінші қабырғасы 4 см болатын үшбұрыштың үшінші қабырғасының ұзындығын тап.
2. Фигуралары дұрыс белгіленген қатарды белгіле () .
А) ОА кесіндісі, а түзуі , P нүктесі, СК сәулесі В) а түзуі, СК кесіндісі, ОА сәулесі, Р нүктесі С) СК сәулесі, ОА кесіндісі, Р түзуі, a нүктесі D) а сәулесі, СК кесіндісі, ОА түзуі, Р нүктесі
3. Фигураларды нұсқаулыққа сәйкес белгіле.
СА кесіндісі Вывкавка мв ![]() |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Периметрі бойынша фигураның белгісіз қабырғаның ұзындығын табады |
1 |
есептің шартын құрады; |
1 |
|
бірінші орындалатын амалды таңдап, өрнек құрады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
екінші орындалатын амалды таңдап, өрнек құрады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Нүкте, кесінді, сәуле, түзулерді белгілеуде латын алфавитінің бас әріптерін қолданады |
2 |
фигуралары дұрыс белгіленген қатарды анықтайды; |
1 |
|
түзуді анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
сәулені анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
нүктені анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
кесіндіні анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орташа |
Жоғары |
||
|
Периметрі бойынша фигураның белгісіз қабырғасының ұзындығын табады
|
1 |
П |
Есептің қысқаша шартын құруда/ есептің шешуін өрнектеп көрсетуде/ ө |
П |
|
Нүкте, кесінді, сәуле, түзулерді белгілеуде латын алфавитінің бас әріптерін қолданады |
2 |
Геометриялық фигураларды белгіленуі бойынша атауда және белгілеуде қиналады.
|
Г |
Г |
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Математика» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Математика» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).
3. 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 15
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда білім алушылардың білім, білік, дағдыларын
өлшеу құралы ретінде қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сандық мән, сөздер немесе қысқа шешімі түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім алушы тапсырманың толық шешімін және шешімін табудың қадамдарын көрсетуі қажет.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 5 тапсырмадан тұрады.
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
|
№ |
Бөлім |
Бөлімше |
Оқу мақсаты |
Тапсырманың сипаттамасы |
Тапсырма саны |
Жалпы балл |
|
1 |
4A бөлім– Тиімді есептеу тәсілдері |
1.2 Сандармен амалдар орындау
|
2.1.2.3 Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін/көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
2 |
|
2.1 Санды және әріпті өрнектер |
2.2.1.6 Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердегі арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу |
Білім алушы жабық түрдегі көп таңдауы бар тапсырманы орындайды. |
1 |
1 |
||
|
2 |
4B бөлім – Есептерді шешу тәсілдері
|
5.1 Есептер және математикалық модель |
2.5.1.8 Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде/ құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
6 |
|
3 |
4C бөлім – Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан |
3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы |
2.3.1.3 Көпбұрыштардың, қоршаған ортадағы заттар қабырғаларының ұзындығын өлшеу, периметрді табуға арналған формулаларды: Р=(а+b)∙ 2, Р= а ∙4, Р = a+b+c қорытындылау, құру және қолдану |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
3 |
|
5.2 Математикалық тіл |
2.5.2.3 Нүктелерді, кесінділерді, сәулелерді, түзулерді латын алфавитінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқу |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
3 |
||
|
Барлығы |
5 |
15 |
||||
4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Математика» пәнінен 4-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
5+9
14 + (67 + 3) 9 ∙ 5
(14+3)+(67+3)
(14 + 67) + 3
5 ∙ 9 [2]
1 : 5 ∙ 4 – 16 : 4
16 -
[1] 3. Есепті шығар. Аулада 27 раушан гүлі, одан 3есе кем түймедақ және түймедақтан 4-еуі артық қызғалдақ өсіп тұр. Аулада неше қызғалдақ өсіп тұр? [6]
7 см 4 см
3 см 3 см 3 см
3 см Р = ______________ Р=________________ Р= _________________ [3] 5. Фигураларды латын әріптерімен белгіле.
___________ сәулесі _________ нүктесі _______ кесіндісі [3] |
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
9 ∙ 5=5 ∙ 9 |
1 |
|
|
(14 + 67) + 3 = 14 + (67 + 3) |
1 |
|
|
|
2 |
|
1 |
|
|
3 |
Р Т Қызғалдақ -?, 4-еуі артық |
1 |
Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін. |
|
27 : 3 = |
1 |
Есепті бір өрнекпен шығарғанжағдайда 4 балл қойылады. 27: 3 + 4 =13 (қ.) |
|
|
9 (гүл.) – түймедақ |
1 |
||
|
9 + 4 = |
1 |
||
|
13 (гүл.) – қызғалдақ |
1 |
||
|
Жауабы: аулада 13 қызғалдақ өсіп тұр/13 қызғалдақ/13қ |
1 |
|
|
|
4 |
Р |
1 |
|
|
Р |
1 |
|
|
|
Р |
1 |
|
|
|
5 |
|
3 |
Әр фигураның белгіленуі үшін 1 балл қойылады. |
|
Барлығы |
15 |
|
|
5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
2
шағым қалдыра аласыз

























