Математика пәнінен №3 жиынтық бағалау.2сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Математика пәнінен №3 жиынтық бағалау.2сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен «Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер»бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары берілген. Сынып жетекшілеріне арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Оқушының аты-жөні:__________________________________________________________



«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Бөлімше

2.1 Санды және әріпті өрнектер

2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу

5.1 Есептер және математикалық модель


Оқу мақсаты

2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу

2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу

2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше

есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген

жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу


Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады

  • Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді

  • Құрама есептерді шығарады


Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма


1. x = 40 деп алып, x : 5 + 86 өрнегінің мәнін тап.




2. Теңдеуді шеш: 2 * х = 18







3. Есепті шығар.

Математика пәнінен өтетін олимпиадаға қатысу үшін Астана қаласына 24 ұл бала және олардан 3 есе кем қыз бала келді. Олимпиадаға барлығы неше оқушы келді?


__________________

_____________________

___________________________________

____________________________________________________________









Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады


1

бөліндінің мәнін табады;

1

қосындының мәнін табады;

1

Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді



2

белгісіз көбейткішті табу жолын анықтайды;

1

теңдеудің түбірін есептейді;

1

теңдеуді тексереді;

1

Құрама есептерді шығарады





3


есептің қысқаша шартын құрады/

сызбасын сызады;

1

шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек құрастырады;

1


бірінші өрнектің мәнін табады;

1

шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек құрастырады;

1

екінші өрнектің мәнін табады;

1

есептің жауабын жазады.

1

Барлығы

11





«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________


Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады

1

Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда қиналады.

Shape1

ӘShape2 ріптік мәні бойынша өрнек құрастырады, өрнектің мәнін табуда қате жібереді.

Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырады және өрнектің мәнін дұрыс анықтайды.

Shape3

Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді

2

Көбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешуде қиналады.

Shape4

Белгісіз көбейткішті анықтайды, өрнектің мәнін есептеуде/ теңдеуді тексеруде қателеседі.

Shape5

КShape6 өбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді дұрыс шығарады

Құрама есептерді шығарады

3

ҚShape7 ұрама есептерді рәсімдеуде және шығаруда қиналады.

ЕShape8 септің қысқаша шартын құруда немесе сызбасын сызуда / шешу жолының бірінші/екінші амалдарын таңдауда/өрнектердің мәнін есептеуде/ есептің жауабын жазуда қателіктер жібереді.


Құрама есептерді дұрыс рәсімдейді және шығарады

Shape9

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады

1

Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда қиналады.

Shape10

ӘShape11 ріптік мәні бойынша өрнек құрастырады, өрнектің мәнін табуда қате жібереді.

Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырады және өрнектің мәнін дұрыс анықтайды.

Shape12

Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді

2

Көбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешуде қиналады.

Shape13

Белгісіз көбейткішті анықтайды, өрнектің мәнін есептеуде/ теңдеуді тексеруде қателеседі.

Shape14

КShape15 өбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді дұрыс шығарады

Құрама есептерді шығарады

3

ҚShape16 ұрама есептерді рәсімдеуде және шығаруда қиналады.

ЕShape17 септің қысқаша шартын құруда немесе сызбасын сызуда / шешу жолының бірінші/екінші амалдарын таңдауда/өрнектердің мәнін есептеуде/ есептің жауабын жазуда қателіктер жібереді.


Құрама есептерді дұрыс рәсімдейді және шығарады

Shape18






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2025
224
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі