Оқушының аты-жөні:__________________________________________________________
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
2.1 Санды және әріпті өрнектер 2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу 5.1 Есептер және математикалық модель
|
|
Оқу мақсаты |
2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу 2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу 2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма |
|
|
1. x = 40 деп алып, x : 5 + 86 өрнегінің мәнін тап. 2. Теңдеуді шеш: 2 * х = 18 3. Есепті шығар. Математика пәнінен өтетін олимпиадаға қатысу үшін Астана қаласына 24 ұл бала және олардан 3 есе кем қыз бала келді. Олимпиадаға барлығы неше оқушы келді?
__________________ |
|
___________________________________
____________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
бөліндінің мәнін табады; |
1 |
|
қосындының мәнін табады; |
1 |
||
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
белгісіз көбейткішті табу жолын анықтайды; |
1 |
|
теңдеудің түбірін есептейді; |
1 |
||
|
теңдеуді тексереді; |
1 |
||
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
есептің қысқаша шартын құрады/ сызбасын сызады; |
1 |
|
шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
||
|
бірінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
||
|
екінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда қиналады.
|
Ә |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырады және өрнектің мәнін дұрыс анықтайды.
|
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
Көбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешуде қиналады.
|
Белгісіз көбейткішті анықтайды, өрнектің мәнін есептеуде/ теңдеуді тексеруде қателеседі.
|
К |
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
Қ |
Е |
Құрама есептерді дұрыс рәсімдейді және шығарады
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда қиналады.
|
Ә |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырады және өрнектің мәнін дұрыс анықтайды.
|
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
Көбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешуде қиналады.
|
Белгісіз көбейткішті анықтайды, өрнектің мәнін есептеуде/ теңдеуді тексеруде қателеседі.
|
К |
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
Қ |
Е |
Құрама есептерді дұрыс рәсімдейді және шығарады
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика пәнінен №3 жиынтық бағалау.2сынып
Математика пәнінен №3 жиынтық бағалау.2сынып
Оқушының аты-жөні:__________________________________________________________
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
2.1 Санды және әріпті өрнектер 2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу 5.1 Есептер және математикалық модель
|
|
Оқу мақсаты |
2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу 2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу 2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма |
|
|
1. x = 40 деп алып, x : 5 + 86 өрнегінің мәнін тап. 2. Теңдеуді шеш: 2 * х = 18 3. Есепті шығар. Математика пәнінен өтетін олимпиадаға қатысу үшін Астана қаласына 24 ұл бала және олардан 3 есе кем қыз бала келді. Олимпиадаға барлығы неше оқушы келді?
__________________ |
|
___________________________________
____________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
бөліндінің мәнін табады; |
1 |
|
қосындының мәнін табады; |
1 |
||
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
белгісіз көбейткішті табу жолын анықтайды; |
1 |
|
теңдеудің түбірін есептейді; |
1 |
||
|
теңдеуді тексереді; |
1 |
||
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
есептің қысқаша шартын құрады/ сызбасын сызады; |
1 |
|
шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
||
|
бірінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
||
|
екінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда қиналады.
|
Ә |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырады және өрнектің мәнін дұрыс анықтайды.
|
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
Көбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешуде қиналады.
|
Белгісіз көбейткішті анықтайды, өрнектің мәнін есептеуде/ теңдеуді тексеруде қателеседі.
|
К |
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
Қ |
Е |
Құрама есептерді дұрыс рәсімдейді және шығарады
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда қиналады.
|
Ә |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырады және өрнектің мәнін дұрыс анықтайды.
|
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
Көбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешуде қиналады.
|
Белгісіз көбейткішті анықтайды, өрнектің мәнін есептеуде/ теңдеуді тексеруде қателеседі.
|
К |
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
Қ |
Е |
Құрама есептерді дұрыс рәсімдейді және шығарады
|
шағым қалдыра аласыз













