
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математика пәнінен 5-сыныпқа арналған орта мерзімді жоспарлау
Келісемін: Бекітемін:
Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Сагинова Б.К. Мектеп директоры: Жантурина Н.С.
Орта мерзімді жоспар
2013-2014 оқу жылы
Пәні: математика
Сыныбы: 5 сынып
Мұғалімі: Габитова З.М.
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Күтілетін нәтиже |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
1 |
І тарау. Натурал сандар және нөл саны 48 сағат Мақсаты: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Топта жұмыс істеуге дағдыланады. Топ ережелерін сақтау арқылы бірін-бірі тыңдауға дағдыланады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, ватман, маркер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
2 |
Натурал сандар және оған амалдар қолдану Мақсаты: Оқушылардың натурал сандарға амалдар қолдану дағдысын қалыптастыру. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Натурал сандарға амалдар қолдану дағдылары қалыптасады. Бір-біріне көмек беруге үйренеді. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар, тапсырма карточкалары |
3 |
Санды және әріпті өрнектер Мақсаты: Санды және әріпті өрнектерді ажырата алып, өрнектерді ықшамдай алу білімдерін қалыптастыру. |
Топтық жұмыс және Сыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану. |
Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Есептерді сыни ойлау арқылы шығаруға дағдыланады, топта өз пікірлерін білдіре алады. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, жұмыс парақтары, смайлдар |
4 |
Теңдеу. Мәтінді есептерді теңдеу көмегімен шығару Мақсаты: күрделі теңдеулердің шешімдерін табуды үйрету, мәтінді есептерді теңдеу көмегімен шығару. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар ұйымастыру. |
Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Күрделі теңдеулер түбірлерін таба біледі. Мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығару барысында топта жұмыс істеу машығы қалыптасады. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, тапсырма карточкалары |
5 |
Бұрыш. Бұрыштың шамасы Мақсаты: Бұрыштың шамасын транспортир көмегімен өлшей алу дағдысын қалыптастыру. |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану, «Ыстық орындық» әдісі |
Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Сұрақтарға нақты жауап бере алады, «көршісінің» сұрағына ойлана жауап беруге үйренеді. Транспортирмен қолдана алады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, инт.тақта, транспортир, тапсырма карточкалары |
6 |
Шеңбер. Дөңгелек Мақсаты: Шеңбер мен дөңгелектің айырмашылығын ажыратып, шеңбер ұзындығын таба білу формулаларын есептеуде қолдана алу. Теорияны практикада пайдалана білуге баулу. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану, «Қар үйіндісі» |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Теорияны практикада қолданыла алады. Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады.Формулалар арқылы шеңбер ұзындығын таба біледі. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, циркуль, суреттер, ватман, тапсырма карточкалары |
7 |
ІІ тарау. Натурал сандардың бөлінгіштігі 24 сағат Мақсаты: Натурал сандардың бөлінгіштік қасиеттерін есептеулерде қолдана алу білімдерін қалыптастыру. Оқушылардың өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
Топтық жұмыс және жеке жұмыс |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Әр түрлі формада жұмыс істеу арқылы натурал санның бөлінгіштік қасиеттерін есептеулерде қолдануды үйренеді. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, кеспе қағаздар |
8 |
Натурал сандардың бөлгіші және еселігі Мақсаты: Оқушыларға санның бөлгіші мен еселігін табуды меңгеруге бағыт беру, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, жұппен және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
Сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыстар. |
Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Санның бөлгіші мен еселіктерін таба біледі. Жұппен, топпен жұмыс істеуге үйренеді. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар беру. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
9 |
Жай және құрама сандар Мақсаты: Жай сандар мен құрама сандарды ажырата алу дағдысын қалыптастыру. Білім алу дағдысын және танымдық шығармашылық белсенділіктерін қалыптастыру. |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану, «Қар үйіндісі» әдісі |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Жай сандар мен құрама сандарды ажырата алады. Білім алу дағдысын және танымдық шығармашылық белсенділіктерін қалыптасады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
10 |
Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу Мақсаты: есеп шығаруда оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, ОүБ және оқуды бағалау |
Топпен және өз бетінше жұмыс істеу арқылы натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге үйренеді. Маршруттық картаны қолдану машығы қалыптасады. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
11 |
ІІІ тарау. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану Мақсаты: жай бөлшектер ұғымын енгізу. Өз бетімен және топта жұмыс жасай білуге қалыптастыру |
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Жай бөлшек ұғымы қалыптасып, оларға амалдар қолдана алады. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
12 |
Жай бөлшектің негізгі қасиеті Мақсаты: Жай бөлшектердің қасиеттерін есептеулерде қолдана алу дағдыларын қалыптастыру, өмірде білімдерін қолдана алуына септігін тигізу |
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар, «Кір жаятын жіп» |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Жай бөлшектердің қасиеттерін есептеуде қолдана алады. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру |
Оқулық, инт.тақта, карточка, кеспе қағаздар |
13 |
Жай бөлшектерді қосу және азайту Мақсаты: Жай бөлшектерді қоу және азайту дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі формада жұмыс істеуге ынталандыру, ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану, жеке жұмысты ұйымдастыру, «Семантикалық карта» әдісі |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Жай бөлшектерге амалдар қолданыла алады. Жұмыс парақшаларымен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. Өз бетінше жұмыс істеп, жай бөлшектерге амалдар қолдана алады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру |
Оқулық, инт.тақта, диктофон, карточка, жұмыс парақшалары |
14 |
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту және бөлу Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу, теорияны практикада қолдануына бейімдеу. Өз бетімен жұмыстануға дағдыландыру. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану, «Ромб» әдісі |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Жай бөлшектерге амалдар қолдана алады. Теорияны практиада қолдана алу дағдысы қалыптасады. «Ромб» әдісін меңгереді. |
Оқушылардың . Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. |
Дидактикалық материал |
15 |
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табу Мақсаты: Санның бөлігін немесе бөлігі бойынша санды таба білу білімдерін меңгерту, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып білімдерін кеңейту. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Санның бөлігін табу мен бөлігі бойынша санды табу білімі қалыптасады. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру |
Оқулық, дидактикалық материалдар |
16 |
ІV тарау. Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану 49 сағат Мақсаты: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыра отырып ондық бөлшектер тарауын меңгерту |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану, Блум таксономиясы |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Ондық бөлшектерге амалдар қолданыла алады. Блум таксономиясы бойынша жұмыс істеуге дағдыланады. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар |
Оқулық, тапсырма карточкалары, ватман |
17 |
Ондық бөлшектерді қосу және азайту Мақсаты: ондық бөлшектер қасиеттерін қолдана отырып, оларға амалдар қолдану білімдерін меңгерту. |
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар |
Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Ондық бөлшектерді қоса және аайта алады. Жеке өздігінен, топта жұмыс істей алады. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру |
Оқулық және кеспе қағаздар |
18 |
Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу Мақсаты: Ондық бөлшектер туралы білімдерін кеңейту арқылы оларға амалдар қолдану дағдысын қалыптастыру. |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану, «Жұптасып-ойлан-бөліс» |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Ондық бөлшектер туралы білімдері кеңейеді. Джесси Джентильдің әдісін қолдану арқылы бірлесіп жұмыс істеу дағдысы қалыптасады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру |
Оқулық, жұмыс парақшалары, карточка |
19 |
V тарау. Пайыз 14 сағат Мақсаты: пайыз ұғымымен таныстыру арқылы функционалдық сауаттылығын қалыптастыру. |
Топтық жұмысты тиімді пайдалану, «Сұрақтар шеңбері» |
Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Пайыз ұғымымен танысады. Өмірде алған білімін қолдана алады. Өз ой-пікірін ортаға сала біледі. |
Критерийлер бойынша топтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру |
Оқулық, суреттер және кеспе қағаздар |
20 |
Санның пайызын және пайызыбойынша санды табу Мақсаты: түрлендіруді меңгерту арқылы өз бетінше және топтық жұмыс істеуге дағдыландыру. |
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану |
Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Сыни ойлай алу дағдысы қалыптасып, есептеуді дәлелдей алады. Сұрақтар қойып, оған нақты жауап бере алады. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар |
Оқулық, тапсырма карточкалары, кеспе қағаздар, бағдаршам суреті |
21 |
Формула. Формула бойынша есептеу Мақсаты: Формула бойынша есептеуді меңгерту. Оқушылардың жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру,бірлескен жұмысқа жұмылдыру. |
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. |
Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Формулаларды түрлендіре алады, формулаларды қолдану арқылы есептеулер жүргізе алады. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру |
Оқулық, суреттер және кеспе қағаздар |
22 |
5-сыныптағы математика курсын қайталау Мақсаты: Алған білімдерін жүйелеу арқылы өткен тақырыптарға есептер шығару дағдыларын қалыптастыру. |
Топтық жұмыстар тиімді пайдалану |
Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
5 сынып курсы бойынша алған білімдерін практикада қолдану дағдысы қалыптасады. |
Формативті бағалау, мұғалімнің бағалауы, жиынтық баға шығару |
Оқушылардың қабілеттеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беру, топтық жұмысқа тарту |
Тапсырма карточкалары дидактикалық материалдар |

