Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математика пәнінен 5-сыныпқа арналған орта мерзімді жоспарлау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Келісемін: Бекітемін:
Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Сагинова Б.К. Мектеп директоры: Жантурина Н.С.
Орта мерзімді жоспар
2013-2014 оқу жылы
Пәні: математика
Сыныбы: 5 сынып
Мұғалімі: Габитова З.М.
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Күтілетін нәтиже |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
1 |
І тарау. Натурал сандар және нөл саны 48 сағат Мақсаты: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Топта жұмыс істеуге дағдыланады. Топ ережелерін сақтау арқылы бірін-бірі тыңдауға дағдыланады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, ватман, маркер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
2 |
Натурал сандар және оған амалдар қолдану Мақсаты: Оқушылардың натурал сандарға амалдар қолдану дағдысын қалыптастыру. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Натурал сандарға амалдар қолдану дағдылары қалыптасады. Бір-біріне көмек беруге үйренеді. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар, тапсырма карточкалары |
3 |
Санды және әріпті өрнектер Мақсаты: Санды және әріпті өрнектерді ажырата алып, өрнектерді ықшамдай алу білімдерін қалыптастыру. |
Топтық жұмыс және Сыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану. |
Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Есептерді сыни ойлау арқылы шығаруға дағдыланады, топта өз пікірлерін білдіре алады. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, жұмыс парақтары, смайлдар |
4 |
Теңдеу. Мәтінді есептерді теңдеу көмегімен шығару Мақсаты: күрделі теңдеулердің шешімдерін табуды үйрету, мәтінді есептерді теңдеу көмегімен шығару. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар ұйымастыру. |
Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Күрделі теңдеулер түбірлерін таба біледі. Мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығару барысында топта жұмыс істеу машығы қалыптасады. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, тапсырма карточкалары |
5 |
Бұрыш. Бұрыштың шамасы Мақсаты: Бұрыштың шамасын транспортир көмегімен өлшей алу дағдысын қалыптастыру. |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану, «Ыстық орындық» әдісі |
Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Сұрақтарға нақты жауап бере алады, «көршісінің» сұрағына ойлана жауап беруге үйренеді. Транспортирмен қолдана алады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, инт.тақта, транспортир, тапсырма карточкалары |
6 |
Шеңбер. Дөңгелек Мақсаты: Шеңбер мен дөңгелектің айырмашылығын ажыратып, шеңбер ұзындығын таба білу формулаларын есептеуде қолдана алу. Теорияны практикада пайдалана білуге баулу. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану, «Қар үйіндісі» |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Теорияны практикада қолданыла алады. Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады.Формулалар арқылы шеңбер ұзындығын таба біледі. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, циркуль, суреттер, ватман, тапсырма карточкалары |
7 |
ІІ тарау. Натурал сандардың бөлінгіштігі 24 сағат Мақсаты: Натурал сандардың бөлінгіштік қасиеттерін есептеулерде қолдана алу білімдерін қалыптастыру. Оқушылардың өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
Топтық жұмыс және жеке жұмыс |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Әр түрлі формада жұмыс істеу арқылы натурал санның бөлінгіштік қасиеттерін есептеулерде қолдануды үйренеді. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, кеспе қағаздар |
8 |
Натурал сандардың бөлгіші және еселігі Мақсаты: Оқушыларға санның бөлгіші мен еселігін табуды меңгеруге бағыт беру, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, жұппен және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
Сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыстар. |
Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Санның бөлгіші мен еселіктерін таба біледі. Жұппен, топпен жұмыс істеуге үйренеді. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар беру. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
9 |
Жай және құрама сандар Мақсаты: Жай сандар мен құрама сандарды ажырата алу дағдысын қалыптастыру. Білім алу дағдысын және танымдық шығармашылық белсенділіктерін қалыптастыру. |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану, «Қар үйіндісі» әдісі |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Жай сандар мен құрама сандарды ажырата алады. Білім алу дағдысын және танымдық шығармашылық белсенділіктерін қалыптасады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
10 |
Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу Мақсаты: есеп шығаруда оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, ОүБ және оқуды бағалау |
Топпен және өз бетінше жұмыс істеу арқылы натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге үйренеді. Маршруттық картаны қолдану машығы қалыптасады. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
11 |
ІІІ тарау. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану Мақсаты: жай бөлшектер ұғымын енгізу. Өз бетімен және топта жұмыс жасай білуге қалыптастыру |
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Жай бөлшек ұғымы қалыптасып, оларға амалдар қолдана алады. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
12 |
Жай бөлшектің негізгі қасиеті Мақсаты: Жай бөлшектердің қасиеттерін есептеулерде қолдана алу дағдыларын қалыптастыру, өмірде білімдерін қолдана алуына септігін тигізу |
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар, «Кір жаятын жіп» |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Жай бөлшектердің қасиеттерін есептеуде қолдана алады. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру |
Оқулық, инт.тақта, карточка, кеспе қағаздар |
13 |
Жай бөлшектерді қосу және азайту Мақсаты: Жай бөлшектерді қоу және азайту дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі формада жұмыс істеуге ынталандыру, ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану, жеке жұмысты ұйымдастыру, «Семантикалық карта» әдісі |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Жай бөлшектерге амалдар қолданыла алады. Жұмыс парақшаларымен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. Өз бетінше жұмыс істеп, жай бөлшектерге амалдар қолдана алады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру |
Оқулық, инт.тақта, диктофон, карточка, жұмыс парақшалары |
14 |
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту және бөлу Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу, теорияны практикада қолдануына бейімдеу. Өз бетімен жұмыстануға дағдыландыру. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану, «Ромб» әдісі |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Жай бөлшектерге амалдар қолдана алады. Теорияны практиада қолдана алу дағдысы қалыптасады. «Ромб» әдісін меңгереді. |
Оқушылардың . Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. |
Дидактикалық материал |
15 |
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табу Мақсаты: Санның бөлігін немесе бөлігі бойынша санды таба білу білімдерін меңгерту, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып білімдерін кеңейту. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Санның бөлігін табу мен бөлігі бойынша санды табу білімі қалыптасады. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру |
Оқулық, дидактикалық материалдар |
16 |
ІV тарау. Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану 49 сағат Мақсаты: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыра отырып ондық бөлшектер тарауын меңгерту |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану, Блум таксономиясы |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Ондық бөлшектерге амалдар қолданыла алады. Блум таксономиясы бойынша жұмыс істеуге дағдыланады. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар |
Оқулық, тапсырма карточкалары, ватман |
17 |
Ондық бөлшектерді қосу және азайту Мақсаты: ондық бөлшектер қасиеттерін қолдана отырып, оларға амалдар қолдану білімдерін меңгерту. |
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар |
Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Ондық бөлшектерді қоса және аайта алады. Жеке өздігінен, топта жұмыс істей алады. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру |
Оқулық және кеспе қағаздар |
18 |
Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу Мақсаты: Ондық бөлшектер туралы білімдерін кеңейту арқылы оларға амалдар қолдану дағдысын қалыптастыру. |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану, «Жұптасып-ойлан-бөліс» |
Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Ондық бөлшектер туралы білімдері кеңейеді. Джесси Джентильдің әдісін қолдану арқылы бірлесіп жұмыс істеу дағдысы қалыптасады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру |
Оқулық, жұмыс парақшалары, карточка |
19 |
V тарау. Пайыз 14 сағат Мақсаты: пайыз ұғымымен таныстыру арқылы функционалдық сауаттылығын қалыптастыру. |
Топтық жұмысты тиімді пайдалану, «Сұрақтар шеңбері» |
Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Пайыз ұғымымен танысады. Өмірде алған білімін қолдана алады. Өз ой-пікірін ортаға сала біледі. |
Критерийлер бойынша топтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру |
Оқулық, суреттер және кеспе қағаздар |
20 |
Санның пайызын және пайызыбойынша санды табу Мақсаты: түрлендіруді меңгерту арқылы өз бетінше және топтық жұмыс істеуге дағдыландыру. |
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану |
Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Сыни ойлай алу дағдысы қалыптасып, есептеуді дәлелдей алады. Сұрақтар қойып, оған нақты жауап бере алады. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар |
Оқулық, тапсырма карточкалары, кеспе қағаздар, бағдаршам суреті |
21 |
Формула. Формула бойынша есептеу Мақсаты: Формула бойынша есептеуді меңгерту. Оқушылардың жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру,бірлескен жұмысқа жұмылдыру. |
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. |
Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Формулаларды түрлендіре алады, формулаларды қолдану арқылы есептеулер жүргізе алады. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру |
Оқулық, суреттер және кеспе қағаздар |
22 |
5-сыныптағы математика курсын қайталау Мақсаты: Алған білімдерін жүйелеу арқылы өткен тақырыптарға есептер шығару дағдыларын қалыптастыру. |
Топтық жұмыстар тиімді пайдалану |
Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
5 сынып курсы бойынша алған білімдерін практикада қолдану дағдысы қалыптасады. |
Формативті бағалау, мұғалімнің бағалауы, жиынтық баға шығару |
Оқушылардың қабілеттеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беру, топтық жұмысқа тарту |
Тапсырма карточкалары дидактикалық материалдар |