Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математика пәнінен ашық сабақ 3B бөлім Көбейту және бөлу. Есептер."Өткенді бекіту"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: ______________________________
Мектеп : |
«Абай атындағы орта мектеп» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімі: |
М.А.Аманжолова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныбы |
2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні |
Математика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні |
08.02.2021 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлімі: |
3B бөлім Көбейту және бөлу. Есептер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы: |
Өткенді бекіту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау 2.1.2.4 - 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіне алады Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құрып, біліп және қолдана алады Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтай алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыты |
Оқытушының іс-әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 минут
7 минут
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару Балалар, көңіл –күйлерің қалай? Бүгін бізде ерекше сабақ , себебі бізге қонақтар келді. Сендер келген қонақтарға өздеріңнің қандай білімді, нағыз көшбасшы балалар екендеріңді көрсетіңдер. Ендеше, сабағымызды бастайық! Сабақтың тақырыбы: Өткенді бекіту Сабақтың мақсаты хабарланады. Дәптерге бүгінгі күнді атын жазып алыңдар Балалар, бүгін біз «Сөреден мәреге» ойынын ойнаймыз.Ол үшін қатар бойынша жарысамыз.Олай болатын болса ,өткен тақырыпты қайталап алайық. Ол үшін тақтаға қарайық. Тақтада көбейту мен бөлуге байланысты тапсырмалар берілген.Ол тапсырмалардан не байқадыңдар? 1 тапсырма: Ағзаға пайдалы тағамдарды себетке, зиянды тағамдарды қоқыс жәшігіне тастаймыз 4*2=8(Жеміс –жидектер) 12:3=4(Тәттілер) 4*2=8 (Қымыз,шұбат,сүт) 4*5=20(бигбон, хотдог) 15:3=5(Чипсы,кириешки) 3*3=9(ет,сорпа) 9:3 =3 (кока –кола,газдалған сусындар) Жарайсыңдар, сендер бірінші кедергіден өттіңдер!Жарайсыңдар! Бірінші кедергіден өту үшін не істедік?
|
Интерактивті тақтада қосылып тұрады Оқушылар қайталап айтады Оқушылардың арасының алшақтығы 1,5 метр
Әр қима қағазда ағзаға пайдалы,зиянды тағамдардың суреттері бейнеленген
Дескриптор: 1. Тақтада ілінген тапсырмаларды орындайды 2.Тапсырма жауабын ламинанд парағына жазады 3.Әр тапсырма сайын ланминанд парағындағы жауапты өшіріп отырады 4.Өзін-өзі бағалайды
Кедергіден өту үшін көбуйту мен бөлуге байланысты тапсырмаларды орындадық. Ағзаға зиянды тағамдарды қоқыс жәшігіне, пайдалы тағамдарды себетке салдық. |
Формативті бағалау үнемі жүргізіліп отырады.
барлығы дұрыс 1 қате 2 не бірнеше қате |
Оқулықтар суреттер Кеспелер Сызғыш қарындаштар
Интербелсенді тақта, ламинанд парағы, қызыл түсті маркер,салфетка, ватман
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
7 минут
Сергіту сәті 2 минут
Саралау тапсырмалары 15 минут
|
Ал енді, 2 кедергіден өтейік! Ол үшін тағы бірнеше тапсырмаларды орындауымыз керек.Тақтада берілген тапсырмаларды жауаптарымен сәйкестендіресіңдер, жауабы жұп болатын сандарды дәптерге жазамыз.
Жарайсыңдар, сендер тағы бір кедергіден өттіңдер.Екінші кедергіден өту үшін не істедіңдер?
Интербелсенді тақтада сергіту жаттығуы көрсетіледі. Балалар, енді сендерге спорттық ойындардың 3 түрі бейнеленген кеспе қағаздардағы тапсырмалар таратамын. Сол тапсырмаларды орындап , келесі кедергіден өтесіңдер өздеріңе тиесілі марапаттарыңды аласыңдар.Тақтадағы дұрыс жауаптармен тексересіңдер.Тапсырма дан қате жіберген оқушыларды тақтаға шығарып, қатемен жұмыс жүргіземін. 2 деңгей : Кестені толтыр Бокс рингі
1 деңгей: Салыстыр: Хоккей алаңы 3*3 12-10 14:7 2*1 16+2 9*2 3деңгей:футбол алаңы
Көбейтіндінің мәндерін тап
Тапсырмаларыңды ұстазға арналған пошта жәшігіне саласыңдар |
Дескриптор: Дұрыс жауаптарын қима қағаздармен сәйкестендіреді. Жауабы жұп сан болатын қима қағаздарды жазады. Тақ сандар мен жұп сандардың айырмашылығын айтады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |