Математика пәнінен ашық сабақ. Тақырыбы: Түзу. Кесінді. Сынық сызық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика пәнінен ашық сабақ. Тақырыбы: Түзу. Кесінді. Сынық сызық

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен Түзу. Кесінді. Сынық сызық тақырыбындағы өткізген ашық сабағымда оқушылар тура, қисық, үзік, тұйық және тұйықталмаған сызықтарды/ қарапайым жазық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеуді үйренеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Күні:


Қатысқандар саны: 21

Қатыспағандар саны: -

Сынып: 1 «Г »

Мұғалімнің есімі: Болатова Роза

Сабақтың тақырыбы

Түзу. Кесінді. Сынық сызық

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.3.2.1 тура, қисық, үзік, тұйық және тұйықталмаған сызықтарды/ қарапайым жазық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеу

1.3.2.2 берілген ұзындықта кесінді сызу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Геометриялық фигураларды таниды және сызады.

Көптеген оқушылар: Фигураларды бір-бірінен ажыратады.

Кейбір оқушылар: Қоршаған ортадағы заттардан кесінді мен сынық сызықты табады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну

Бағалау критерийлері

Геометриялық фигураларды(нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді ) ажыратады және атайды

Жетістік критерийлері

  1. геометриялық фигуралар (нүкте, түзу, қисықтар, сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, ) туралы түсінігі болады және оларды ажырата алады.


  1. берілген ұзындық бойынша кесінді сыза алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Ресурстар

Түзу. Кесінді. Сынық сызық

АКТ қолдану дағдылары

www.kahot.kz

видео

Тілдік құзыреттілік

  • Сөздік қор Тірек сөздер: сынық сызық, кесінді,тұйықталмаған сынық сызық,тұйықталған сынық сызық

  • Диолог тіркестер:

  • Бұл фигуралардың ортақ қандай белгілері бар?

  • Мұндай фигураларды қайда қолдандыңыз?

  • Жазу:

  • Өз суреттеріңізде фигуралардың атауларын байланыстырып сызыңыз.

Сызықтарды аталған түстермен бастырып шығыңыз.

Тірек сөздер

түзу;


кесінді;

тұйықталған сынық сызық;


тұйықталмаған сынық сызық.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Қал калай!

Қайырлы күн ұстазым

Қайырлы күн достарым

Қалың қалай – осылай

Жүріс қалай – осылай

Бересін бе?

Аласың ба?

Сабаққа дайындық қалай?

Осылай!!!


  • Балалар, көңіл – күйлерің қалай жақсы ма?

  • Бүгінгі сабаққа дайынсыңдар ма?

  • Кане оқушылар сабағымызды бастамастан бұрын топқа бөлініп алайық. Ол үшін мен сіздерге әр түрлі қарточкалар үлеместіремін сіздер өздеріңізге ұнаған карточкаларды таңдап сол бойынша 3 топқа бөліеміз.

1 топ- түзу сызық

2 топ- кесінді

3 топ- сынық сызық

Топ ережесін еске түсіру:

- көтеріңкі көңіл күй

- бірлесе жұмыс жасау

- уақыттан аспау

- тыныштық сақтау


Олай болса, мен сіздердің алған білімдеріңізді тексеру үшін Онлайн тест (Kaһoot) атты тест тапсырмасын орындамақшымыз.


-Жарайсыңдар! Оқушылар өз білімізді көрсете білдік.Бәркелді.

Сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алу

Геометриялық фигураларды: нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді бір- бірінен ажырату және атау.



















Телефон немесе планшет



Сабақтың ортасы

20 минут



Мұғалім көмегімен жұмыс. (Түзу, Кесінді, сынық сызық)

1. Практикалық жұмыс. Жіппен жұмыс :

- Қатты тартсақ - жіп қандай болады? - түзу сызық

- Жіпті бос ұстасақ – жіп не істейді? - қисық сызық

- Екі шетін байласақ жіп неге ұқсайды? - тұйықталған сызық (кесінді)

Маркерлік тақтаға фигураларды салғызу: түзу, кесінді, қисық, тұйықталған, тұйықталмаған, сызықтарды оқушылардың өздеріне салғызу.


Сия тамшысы” әдісі

Жеке жұмыс. Түзу сызықтарды сана.


Бағалау: +, - әдісі арқылы бағаланады


Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі

Жұптық жұмыс

Кесінділерді сана оларды ата.Ұзындығын өлше және ұзын,қысқа кесінділерді жаз

Смайликтер ”арқылы бағалау

Шын, жалған” әдісі


  • Сынық сызықтарды қандай топтарға бөлуге болады

  • Әрбір сынық сызықтың қанша буын төбесі бар

Басбармақ ” әдісі арқылы бағалау


Таныстырылым, оқулықпен жұмыс





АКТ












Сергіту сәті

1 минут

«Сенімділік»

Сандар

Аяқталуы

10 минут


Қызықты тапсырма

8 минут

Қорытынды

Интербелсенді тақтаға қарату. Суреттен қандай қандай сызықтар және фигулара көріп тұрсындар?

Shape1 Shape2 Shape3

Shape4

Рефлексия

Оқушылар суреттегі сызықтар атауын айтады.

  • Не білдің?

  • Нені түсіндің?

  • Не ұнады?

  • Қандай жаңа сөзбек таныстың?

Өмірде нені қолдана аласың?



Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

Жұдырық, алақан” әдісі Алақан – мақсатқа жеттім, тақырыпты меңгердім

Үш саусақты көтеру – жаңа тақырыпты толығымен түсіну үшін әліде оқуым қажет.

Жұдырық – мен ешқандай мақсатқа жетпедім, ол үшін өзім ынталанбадым.


Қосымша ақпарат

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Тапсырманы орындауға қиналған оқушыларға қолдау көрсету.

Кейбір оқушыларға:

1. пластелин және таяқша көмегімен қоршаған ортадағы заттардың макетін жаса.

2. Қисық сызықты қызыл түсті қарындашпен, сынық сызықты жасылмен, түзуді көк түсті қарындашпен бастырып шығыңыз.


Жұдырық, алақан” әдісі

«Кері байланыс»

Кемпірқосақ” әдісі

+, - әдісі арқылы бағаланады

«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі


Жеке бас гигиенасын сақтау

Отырған жерін таза ұстау







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.01.2019
1040
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі