Материалдар / "Математика пәнінен күнтізбелік тақырыптық жоспары"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Математика пәнінен күнтізбелік тақырыптық жоспары"

Материал туралы қысқаша түсінік
2 - сынып математиа пәні
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
551
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

Математика

2- сынып

Барлығы 136 сағат, аптасына 4 сағат


Сабақ тың

Сабақ тақырыбы

Оқыту мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі


Орындалуы

1 тоқсан «Өзім туралы», «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыптары аясында




1А бөлім – Екі таңбалы сандар





Екі таңбалы сандар


2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру




Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы

2.1.1.3** екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу;




Екі таңбалы сандардың графикалық моделі

2.5.2.1 екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру, разрядтық кестені пайдалану




100-ге дейін тура және кері ретпен санау

2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау




Сан кестесі

2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау




Сан кестесінің көмегімен санаймыз

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру;

2.5.2.1 екі таңбалы сандардың графикалық үлгілерін құру, разрядтар кестесін пайдалану




Екі таңбалы сандарды салыстыру

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру;




1В бөлім: Сандармен амалдар орындау. Есептер




Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу

2.1.2.5** бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау




Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап азайту

2.1.2.5** бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау




Қосу кестесі

2.1.2.4** бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану




Бір таңбалы сандарды қосу кестесінің көмегімен қосу және азайту

2.1.2.4** бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану;




Екі таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту

2.1.2.6 екі таңбалы сандарды: 40+17, 57-40; 35±12 түріндегі өрнектерді ондықтан аттамау жағдайында ауызша қосу және азайтуды орындау;




Екі таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу және азайту


2.1.2.7 мынадай жағдайларда: 45±9,45±19; 26+14, 40-14, 65+35, 100-35 ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау




45 + 9 түріндегі қосу

2.1.2.7 мынадай жағдайларда: 45±9,45±19; 26+14, 40-14, 65+35, 100-35 ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау




45 – 9 түріндегі азайту

2.1.2.7 мынадай жағдайларда: 45±9,45±19; 26+14, 40-14, 65+35, 100-35 ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау




45 + 19 түріндегі қосу

2.1.2.7 мынадай жағдайларда: 45±9,45±19; 26+14, 40-14, 65+35, 100-35 ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау




45 – 19 түріндегі азайту

2.1.2.7 мынадай жағдайларда: 45±9,45±19; 26+14, 40-14, 65+35, 100-35 ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау




40 – 14, 100 – 35 түріндегі есептеулер


2.1.2.7 мынадай жағдайларда: 45±9,45±19; 26+14, 40-14, 65+35, 100-35 ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау




Дөңгелек саннан екі таңбалы санды азайту


2.1.2.7 мынадай жағдайларда: 45±9,45±19; 26+14, 40-14, 65+35, 100-35 ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау




Жақшасыз өрнек



2.2.1.6 екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектере арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу




Жақшамен берілген өрнектер

2.2.1.6 екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектере арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу




Қосудың ауыстырымдылық қасиеті

2.1.2.3** қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану




Қосудың терімділік қасиеті

2.1.2.3** қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану




Қосынды мен қалдықты табуға берілген есептерді шығару

2.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу;




Бірнешеге кеміту... Бірнешеге арттыру...

2.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу;

2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару есептің шешу тәсілін таңдау және түсіндіре біл




Айырмалық салыстыруға берілген есептер

2.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу;

2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару есептің шешу тәсілін таңдау және түсіндіре білу




1С бөлім– Шамалар және олардың өлшем бірліктері




Ұзындық. Метр


2.1.3.1 әртүрлі өлшеу аспаптары шәкілдерін бір бірінен ажырату және шамалардың сәйкес мәндерін анықтау




Метрмен өлшеу

2.1.3.2** ұзындық (м)/ масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу




Ұзындық өлшем бірлігі

2.1.3.2** ұзындық (м)/ масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу

2.1.3.3** шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау




Атаулы сандармен амалдар орындау

2.1.3.3** шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау

2.1.3.4** ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру




Масса. Центнер

2.1.3.1 әртүрлі өлшеу аспаптары шәкілдерін бір бірінен ажырату және шамалардың сәйкес мәндерін анықтау

2.1.3.2** ұзындық (м)/ масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу




Заттарды массасына қарай салыстыру

2.1.3.3** шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау




Көлем. Литр

2.1.3.1 әртүрлі өлшеу аспаптары шәкілдерін бір бірінен ажырату және шамалардың сәйкес мәндерін анықтау

2.1.3.2** ұзындық (м)/ масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу




Заттарды көлеміне қарай салыстыру

2.1.3.3** шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау




Шамалар

2.1.3.3** шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау

2.1.3.4** ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру




Тоқсандық жиынтық жұмыс №1






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!