Материалдар / "Математика пәнінен қабілетті оқушылармен жұмыс"

"Математика пәнінен қабілетті оқушылармен жұмыс"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда 10 сыныпқа арналған "Ақ бота" республикалық интеллектуалдық олимпиадасының кейбір есептерінің шығарылу жолы көрсетілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
541
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шығыс Қазақстан облысыАбай ауданы, Қарауыл ауылы«ЖББ Қарауыл гимназиясы» КММ-нің Математика пәнінің мұғаліміӘлиасқарова Қарлығаш Қадырқызы

Математика пәнінен қабілетті оқушылармен жұмыс

Пән мұғалімінің міндеттерінің бірі: қабілетті оқушылармен жұмыс жүргізіп, «Мәңгілік ел идеясын жүзеге асыру барысында қазақ деген ұлттық тұғырымызды биік ұстайтын шәкірт дайындау. Ол үшін мұғалім оқушыға күнделікті сабақтың тапсырмасына қарағанда күрделі тапсырмалар беріп, өз бетімен жұмыс жасауға бейімдейді. Сонымен қатар математика пәні бойынша өтетін интеллектуалдық марафондар, сайыстар мен олимпиадаларға қатыстырып шыңдайды. Сондай шәкірттерімнің бірі 10 сынып оқушысы Нұрболатова Нұрзат қатысқан, «Ақ бота» республикалық интеллектуалдық марафонының математика пәні бойынша берілген тапсырмалардың кейбіреуінің шешу жолдарын ұсынып отырмын:
  • 2016 сағат неше аптаны құрайды?
Шешуі: 7 · 24 =168; 2016 : 168 = 12Жауабы: 12 апта
  • Гүлнар тесттің барлық 30 сұрағына да жауап берді. Дұрыс жауаптардың саны теріс жауаптардың санынан 50%-ке артық. Ол сұраққа дұрыс жауап берді?
Шешуі: х + 0,5х = 30 1,5х = 30 х = 20Жауабы: 20 сұраққа
  • х натурал санын 6-ға бөлгендегі қалдық 3-ке тең болса, 3х санын 6-ға бөлгендегі қалдық нешеге тең?
Жауабы: 3
  • Сандардың қайсысы тақ болады?
А) 114+7;В) 34+2;С) 54+3;Д) 74+5Жұп сан мен тақ санның қосындысы тақ сан болады.Жауабы: 34+2
  • Егер 0<а<1, в>1 болса, төмендегі сандардың ең үлкені:
А) ;В) в · а;С) ; Д) Жауабы: .
  • Катер А-дан В-ға дейін ағыс бойымен 4, ал ағысқа қарсы кері қайтқанда 6 сағат жүреді. А-дан В-ға дейін сал қанша уақыт жұмсайды?
Шешуі: мүшелеп қосамыз, сонда ; x= ; ; y=24.Жауабы: 24 сағатта
  • n=7 болған жағдайда, n натурал мән қабылдайтындай, х-тің неше натурал мәні табылады?
Жауабы: 6
  • х1 мен х2 х2+2х-7=0 квадрат теңдеуінің түбірлері болса, – нің мәнін табыңыз.
Шешуі: ; ; ; . Жауабы: .
  • 2 + 5 + 8 + ... + х = 155;
а1=2; d=3; Sn=; ; (1+3n)n=3103n2+n-310=0D = 1+3720 = 3721= 612n = ; x = a10 = 2+9·3 = 29Жауабы: х=29.
  • а-ның қандай мәнінде теңдеуінің әр түрлі екі нақты түбірі болады?
Шешуі: ; D=4+4a; 4+4a>0; 4a>-4; a>-1Жауабы: (-1; +∞).
  • 1 + 3 + 5 + 7 +...+ (2n-1) қосындысы неге тең?
1 = 121 + 3 = 221 + 3 + 5 = 321 + 3 + 5 + 7 = 42--------------------1 + 3 + 5 + ... + (2n-1)=(2n-1)2Жауабы: (2n-1)2

  • Суретте куб кескінделіп, төрт бұрыш белгіленген. Осы бұрыштардың қосындысы неге тең?
Шешуі: 90˚+90˚+90˚+60˚=330˚. Жауабы: 330˚.





  • Суреттегі боялған бөліктің ауданы үшбұрыш ауданының қандай бөлігіне тең болады?
Шешуі: ; бір.кв. ; Жауабы: 88%-і немесе бөлігі.

  • өрнегінің мәнін табыңдар.
Шешуі: Жауабы: 2
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ