Материалдар / Математика пәнінен ҚМЖ, 79-сабақ

Математика пәнінен ҚМЖ, 79-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен ҚМЖ, 79-сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2024
115
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар 79 сабақ

Бөлім

Сандарға амалдар қолдану. Есептер

Педагогтің аты-жөні


Күні


Сынып

2

Сабақтың тақырыбы

3-ке көбейту кестесі

Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.1.2.4. ** 2, 3, 4, 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану.

2.1.1.5. 50-ге дейін 3, 4, 5-тен топтап тура және кері санау, жұп/тақ сандарды ажырату/заттар тобын 6, 7, 8, 9-дан тең бөліктерге бөлуді көрсету.

Сабақтың мақсаты

- Санды 3-ке көбейту кестесін құруды және оны қолдануды үйренеді.

Білу және түсіну

Қолдану

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері / уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 мин

Практикалық жаттығу. Партаның үстінде жатқан 12 қаламды 3 оқушыға бөліп береді. Әр оқушы неше қаламнан алды?

  • Қандай әрекет орындадың? Өз әрекетіңді түсіндіріп бер.

Партаның үстінде жатқан 12 қаламды үш оқушыға бөліп береді. Неше оқушы қалам алды?

  • Қандай әрекет орындадың?

Элементтерінің саны тең үш жиынды біріктіру және бөліп алу амалдарын орындайды.

Жарайсың!

Керемет!

Тамаша!

Суреттер


Сабақ

тың ортасы

25-30 мин


Оқулықпен жұмыс.

Оқулықтағы 1-тапсырма жаңа білімді меңгертуге негізделген.

3-тен санау арқылы көбейтінділердің мәндерін табу және өсу ретімен орналастыру үшін орындалатын әрекеттер:

1) Бағыттауыш сұрақтар беру:

  • Әр бағандағы шаршы саны нешеу?

  • Барлығы неше шаршы бар?

  • Қалай есептейсің?

2-тапсырма түсіне отырып, пікір ұсыну, тұжырым жасауға ұсынылады. Санды 3-ке көбейту кестесін пайдаланып, кестелерді толтырады.

3-тапсырма жаңа білімді қолдана білу білімін, білігін жетілдіреді. Көбейту мен бөлудің өзара байланысы негізінде 3-ке көбейту және бөлу кестесін қолдана отырып, берілген кестені толықтырады.

Жаңа білімін бекітуге бағытталған 4-тапсырма орындалады.

Топтық жұмыс түрінде берілген 5-тапсырмада

а) қысқаша шартын жазады.

ә) Өрнек құрып, есептің шешуін жазады, мәнін есептейді.

«Асық ату» жарысына 15 бала қатысты. Олар әр топта 5 баладан топтарға бөлінді. Жарысқа неше топ қатысты?

  1. тапсырмада екі таңбалы сандармен қосу, азайту амалдарын орындау білімін дамытады.

  2. тапсырмада өрнектерді салыстырады.

Теңдеулерді шешу білімін пысықтауға берілген 8-тапсырма

орындалады.

Үйде орындауға ұсынылған 9-тапсырма амалдар ретін сақтай отырып, өрнектің мәнін табады.

10-тапсырма орындалады. Нөлден бастап 30-ға дейін үш- үштен қоса отырып санайды. Өзі атаған әрбір үшінші санға сәйкес әріптерден сөз құрастырады. Нәтижеде «Аударыспақ» сөзі шығады.

1, 2-тапсырмаларда суреттегі шаршы санын анықтау үшін 3-тен санау арқылы көбейтінділердің мәндерін табады және өсу ретімен орналастырады.

ЕБҚ-3-ке көбейту кестесін құрайды.

3-тапсырмада

жаңа білімін қолдана отырып, кестені толтырады.

4, 5-тапсырмаларда жаңа білімін практика жүзінде қолданады, көбейту, бөлу амалдарын орындайды.

ЕБҚ-Көбейту және бөлу амалдарын орындайды.

  1. тапсырмада екі таңбалы сандармен қосу, азайту амалдарын орындайды.

  2. тапсырмада өрнектерді салыстырады. 8-тапсырмада теңдеулерді шешеді.

  3. ЕБҚ-Берілген теңдеулерді шешеді.

  1. тапсырмада амалдар ретін сақтай отырып, өрнектің мәнін табады.


10-тапсырмада өрнектің мәндерін есептеп, кестеге орналастыру арқылы сөз құрайды.

ЕБҚ-Өрнектің мәнін кестеге орналастыру арқылы сөз құрайды.

Бағалау критерийі:

Санды 3-ке көбейту кестесін құруды және оны қолдануды үйренеді.

Дескриптор:

3-ке көбейту кестесін құрады.

ҚБ: «сызғыш»

Дескриптор:

жаңа білімін қолдана отырып, кестені толтырады.

ҚБ: «Бағаршам»

Дескриптор:

екі таңбалы сандармен қосу, азайту амалдарын орындайды.

ҚБ: «Бас бармақ»

Дескриптор:

амалдар ретін сақтай отырып, өрнектің мәнін табады.

ҚБ: «Отшашу»

Математи ка оқулығы, Алматы «Атамұра»,

2022 ж


Дәптер

Математи ка оқулығы, Алматы «Атамұра»,

2022 ж


Математи ка оқулығы, Алматы «Атамұра»,

2022 ж


Математи ка оқулығы, Алматы «Атамұра»,

2022 ж


Математи ка оқулығы, Алматы «Атамұра»,

2022 ж

Сабақ

тың соңы

10 мин


«Логикалық пайымдау тізбегін құрастыр» жаттығуы

1) Тапсырмалар тақтада көрсетіледі.

2, 4, 6, 8, ... сандар тізбегі берілген. Келесі санды анықта.

A) 4; Б) 2; В) 9; Г) 10.

Сан тізбегіндегі келесі санды қалай анықтадың?

2) 12, 9, 6, ... сандар тізбегі берілген. Келесі санды анықта. A) 5; Б) 3; В) 7; Г) 12.

Сан тізбегіндегі келесі санды қалай анықтадың?

Оқушылар мұғаліммен диалогке түседі,

жаңа тақырып аясында ұсынылған логикалық пайымдау тізбегіндегі белгісіз санды анықтайды, дәлелдейді.


Мадақтау сөздері

суреттер

Рефлексия:

Логика-лық пайымдау





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ