Сабақ
тың
ортасы
25-30
мин
|
Оқулықпен жұмыс.
Оқулықтағы 1-тапсырма жаңа білімді меңгертуге негізделген.
3-тен санау арқылы көбейтінділердің мәндерін табу
және өсу ретімен орналастыру үшін орындалатын әрекеттер:
1) Бағыттауыш сұрақтар беру:
2-тапсырма түсіне отырып, пікір ұсыну, тұжырым
жасауға ұсынылады.
Санды 3-ке көбейту кестесін пайдаланып, кестелерді толтырады.
3-тапсырма жаңа білімді қолдана білу білімін, білігін
жетілдіреді. Көбейту мен
бөлудің өзара байланысы негізінде 3-ке көбейту және бөлу кестесін қолдана отырып,
берілген кестені
толықтырады.
Жаңа білімін бекітуге бағытталған 4-тапсырма орындалады.
Топтық жұмыс түрінде берілген 5-тапсырмада
а) қысқаша шартын жазады.
ә) Өрнек құрып, есептің шешуін жазады, мәнін есептейді.
«Асық ату»
жарысына 15
бала қатысты. Олар
әр
топта 5 баладан топтарға бөлінді. Жарысқа
неше топ қатысты?
-
тапсырмада екі таңбалы сандармен қосу, азайту
амалдарын орындау білімін дамытады.
-
тапсырмада өрнектерді салыстырады.
Теңдеулерді шешу білімін пысықтауға берілген 8-тапсырма
орындалады.
Үйде орындауға ұсынылған 9-тапсырма амалдар ретін сақтай отырып,
өрнектің мәнін табады.
10-тапсырма орындалады. Нөлден бастап 30-ға дейін үш-
үштен қоса отырып санайды. Өзі атаған әрбір үшінші санға сәйкес әріптерден сөз
құрастырады. Нәтижеде «Аударыспақ» сөзі шығады.
|
1, 2-тапсырмаларда суреттегі шаршы санын анықтау үшін 3-тен санау арқылы көбейтінділердің
мәндерін табады және
өсу ретімен
орналастырады.
ЕБҚ-3-ке көбейту кестесін
құрайды.
3-тапсырмада
жаңа білімін қолдана отырып, кестені толтырады.
4, 5-тапсырмаларда жаңа білімін практика жүзінде қолданады, көбейту, бөлу амалдарын орындайды.
ЕБҚ-Көбейту және бөлу амалдарын
орындайды.
-
тапсырмада екі таңбалы сандармен қосу, азайту амалдарын орындайды.
-
тапсырмада өрнектерді салыстырады. 8-тапсырмада теңдеулерді шешеді.
-
ЕБҚ-Берілген теңдеулерді
шешеді.
-
тапсырмада амалдар ретін сақтай отырып, өрнектің мәнін табады.
10-тапсырмада өрнектің мәндерін есептеп, кестеге орналастыру арқылы сөз
құрайды.
ЕБҚ-Өрнектің мәнін кестеге орналастыру арқылы сөз
құрайды.
|
Бағалау
критерийі:
Санды 3-ке көбейту кестесін
құруды және оны қолдануды үйренеді.
Дескриптор:
3-ке көбейту
кестесін құрады.
ҚБ:
«сызғыш»
Дескриптор:
жаңа білімін қолдана отырып, кестені толтырады.
ҚБ:
«Бағаршам»
Дескриптор:
екі
таңбалы сандармен
қосу, азайту
амалдарын орындайды.
ҚБ: «Бас
бармақ»
Дескриптор:
амалдар
ретін сақтай
отырып, өрнектің
мәнін
табады.
ҚБ:
«Отшашу»
|
Математи ка оқулығы, Алматы
«Атамұра»,
2022
ж
Дәптер
Математи ка оқулығы, Алматы
«Атамұра»,
2022
ж
Математи ка оқулығы, Алматы
«Атамұра»,
2022
ж
Математи ка оқулығы, Алматы
«Атамұра»,
2022
ж
Математи ка оқулығы, Алматы
«Атамұра»,
2022
ж
|
Сабақ
тың
соңы
10
мин
|
«Логикалық пайымдау тізбегін құрастыр» жаттығуы
1) Тапсырмалар тақтада көрсетіледі.
2, 4, 6, 8, ... сандар тізбегі берілген. Келесі санды анықта.
A) 4; Б) 2; В) 9; Г) 10.
–
Сан тізбегіндегі келесі санды қалай анықтадың?
2) 12, 9, 6, ... сандар тізбегі берілген. Келесі
санды анықта. A) 5;
Б) 3; В) 7; Г) 12.
– Сан тізбегіндегі келесі санды қалай анықтадың?
|
Оқушылар мұғаліммен диалогке түседі,
жаңа тақырып аясында ұсынылған логикалық пайымдау тізбегіндегі белгісіз санды анықтайды, дәлелдейді.
|
Мадақтау
сөздері
|
суреттер
Рефлексия:
Логика-лық пайымдау
|