Материалдар / Математика пәнінен "Уақыт.Тәулік" атты сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика пәнінен "Уақыт.Тәулік" атты сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
ұзындық өлшемінің: см, дм, м, масса: кг, ц, көлем (сыйымдылық): л, уақыт: сағат, мин, ай, жыл мәндерін салыстыру және шамалардың мәндерімен қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдарын орындау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2020
542
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

Шығыс Қазақстан облысының Білім басқармасы

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК




«Бекітемін»: _________

колледждің әдіскері:

Ахметова А.К.

«Келісемін»: _________

Сынып жетекшісі:

Мухатова .А.Н


САБАҚ ЖОСПАРЫ

Тақырыбы: «Уақыт.Тәулік»


Өтетін орны: Ғ.Мүсірепов атындағы орта мектебі

Сынып: 2

Мерзімі: 22.12.2020

Тобы: 310

Машықкер: Құмарова Қаламқас Арманқызы

Баға: «__»___________





Семей, 2020 жыл






Пән: Математика

Күні: 22.12.2020

Сынып: 2


Машықкердің аты-жөні: Құмарова.Қ.А

Сабақ тақырыбы:

Уақыт. Тәулік

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру

2.1.3.3 - ұзындық өлшемінің: см, дм, м, масса: кг, ц, көлем (сыйымдылық): л, уақыт: сағат, мин, ай, жыл мәндерін салыстыру және шамалардың мәндерімен қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдарын орындау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:шамалардың мәнін салыстырып, олармен амалдар орындайды

Көптеген оқушылар:сағаттың тілдерін орналасуына қарайқай уақытты көрсеткенін айтады

Кейбір оқушылар:уақыт өлшем бірліктерін қолданып айдың күнтізбесін құрастырады

Бағалау критерийлері

  • Сағат, минут, тәулік, ай, жыл өлшем мәндерін салыстырады.

  • Уақыт өлшем бірліктеріне қатысты қосу және азайту амалдарын орындайды


Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Оқушылар белгілі бір уақыт аралығынан кейін өтетін оқиғаларды атай алады.


Пәндік лексика және терминология:

күн, тәулік, апта, ай, тоқсан, жыл, ғасыр

дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі

қаңтар, ақпан, наурыз, сәуір, мамыр, маусым, шілде, тамыз, қыркүйек, қазан, қараша, желтоқсан

дейін, кейін, ерте, кеш, әр

Сабақта диалог/жазба үшін қолданылатын тіл:

Талқылауға арналған сұрақтар:

-Уақыт не үшін қажет?

-Қандай сағаттар болады?

-Қазір қандай ай?

-Оған дейін қандай ай болды?

-Жыл қай айдан басталады?

-Жаңа жылды біз қай күні тойлаймыз?

-Бір жылда барлығы қанша ай бар?


Құндылықтарды дарыту

Туған елдің табиғатын қастерлеу, еңбекқорлыққа баулу

Пәнаралық байланыстар


АКТ қолдану дағдылары

Бейне жазба арқылы мезгіл кезеңдерін талқылау арқылы тыңдалым мен айтылым дағдысын арттыру

Бастапқы білім

Уақыт, тәулік, шамалар туралы біледі

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин







3 мин

Тыңдалым, айтылым

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру;

«Күн тәртібі»әдісі

Сағаттарды білдіретін 24 бөлігі бар сандық түзу және өз күнінің негізгі нүктелерін анықтайды. Түзудің ұйқы, мектеп, ойын және т.б. бөліктерін белгілеу үшін түрлі түсті таңбалау пайдаланылуы мүмкін


(Ұ)

Балаларға «Жыл, ай, апта» тақырыбы бойынша не белгілі екенін анықтау

-Уақыт не үшін қажет?

-Қандай сағаттар болады?

-Қазір қандай ай?

-Оған дейін қандай ай болды?

-Жыл қай айдан басталады?

-Жаңа жылды біз қай күні тойлаймыз?

-Бір жылда барлығы қанша ай бар?

Қ.б. мадақтау арқылы кері байланыс беру


Оқушыларды 1-топ «Жыл», 2-топ «Ай», 3-топ «Апта» деп топтарға біріктіру



Оқу жоспары















Сабақтың ортасы



10 мин

Тыңдалым,

Айтылым


















5 мин

Жазылым,

айтылым,

тыңдалым
















10 мин

Тыңдалым,

айтылым,

жазылым

















4 минут

Тыңдалым,

айтылым

М.К Бейнежазба көрсету арқылы жыл мезгілдерімен таныстыру.

( Т.ж )«Орынын анықта» әдісі

Әдістің мақсаты: кез-келген зат, сан, сөз өз орнына ретімен қойылу керек.

1-тапсырма Жыл мезгілдерін ата.Әр жыл мезгілінде неше ай бар? Топ мүшелеріңмен бір айдың күнтізбесін дайындаңдар.

1-топ. Жыл мезгілін мезгілдерін ата. Әр ай аттары қай мезгілге сәйкес келетінін анықта.

2-топ

Ай аттарын ата. Бір айдың күнтізбесін дайындаңдар.

3-топ

Апта күндерін ата.Бір апта күнтізбесін құрастырыңдар


Дескриптор;

-жыл,ай, апта аттарын атайды

-мезгілге сәйкес айды анықтайды

-бір айдың күнтізбесін дайындайды

-бір апта күнтізбесін құрастырады

Қ.Б топтар өзара «Құм сағаттар» арқылы бағалайды


2-тапсырма Жұптық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Дәптермен жұмыс

А)Көрсетілген өлшем бірліктерін өрнекте.


13 4 5 9 сағ 7мин = мин 3 апта = күн

16 7 сағ 15 мин = мин1 жыл = ай

18 жыл 3 ай= ай1 апта 2 күн = күн


Ә ) Кешкі сауын сағат 17.00-де басталады.Жолға сауыншының 30 минут уақыты кетеді.Сауыншы сауын басталғанға дейін 15 минут ерте келу үшін, үйден сағат нешеде шығу керек?

Дескриптор;

-өлшем бірліктерді өрнектейді

-сауыншының шығу уақытын анықтайды

Қ.Б. жұптар өзара « Смайликтер» арқылы бағалау


3-тапсырма Т.ж «Кім жылдам» әдісі

Берілген есептерді сызба арқылы қай топ тез шығарады. Сол топ жеңіске жетеді.

1-топ

Бір егіс алқабынан барлығы 200 ц, екіншісінен 300ц және үшіншісінен 500 ц астық жиналды. Үш егіс алқабынан неше центнер жиналды?


2-топ

Үш егіс алқабынан барлығы 1000ц астық жиналды.Бір егіс алқабынан 200 ц, ал екіншісінен 300 ц астық жинады.Үшінші егіс алқабынан неше центнер астық жиналды?


3-топ Жоғарыда берілген есептерге кері есеп құрастыр

Дескриптор;

-есепті сызба арқылы айтады

-мәні мен жауабын табады

-кері есептер құрастырады

Қ.Б; «Бас бармақ» әдісі арқылы топтар өзара бағалау


4-тапсырма Жеке жұмыс

Комбайыншының сағаты 5 минут алда. Егер оның сағатының « тілдері» төмендегідей орналасса ,онда дұры жүретін сағаттың қай уақытты көрсетіп тұрғанын айт.






Суреттер, кесте

Оқулық

46-бет



























Оқулық 46,47-беттер







770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!